K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhiload

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Teema esimeses postis on ju suht selgelt öeldud, miks ei saa täis A kat lubasid teha.

Joel
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Ja miks ei saa A1 luba teha? Kasvu või jõudu liiga palju? Selle vastugi oli soovitus, et mingu maadlustrenni...
Ja kui alla 25kW masin ei sobi, siis tuleks 3 aastat oodata ja on see üle 25kW masina juhtimisõigus legaalselt käes. Niikaua saab asju ajada ühistranspordi ja muude sõiduvahenditega.

Teema esimene post võiks olemata olla ning mõistust ikkagi 18 aastasel niivõrd, et saab juba aru mis on lubatud ja mis keelatud.

joel kirjutas:

Teema esimeses postis on ju suht selgelt öeldud, miks ei saa täis A kat lubasid teha.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Teema algataja
tzikel
Postitusi: 51
Liitunud: 12 Dets 2007, 13:53

Re: bike

Lugemata postitus Postitas tzikel »

Yerba kirjutas:

Kui nii kõva mees et krossi ja kõike muud toredat sõita oskad, siis milles probleem et vastavat kategooriat ja luba tehtud ei saa? Mõistus ei küüni, et vastavasse kohta teooriaeksamil linnukesi teha? Käte siruulatus on väike, et ARKi platsil kaheksatega hakkama saada? Mäkketõusul sureb ratas välja ja kukub kummuli ja selga ka veel tagatipuks?
Ja kui masin jääb lahjaks siis tee see A kat ära ja sõida kasvõi 300kW rattaga.
Mingi pidev mahhineerimine ja onamine käib siin tõesti teatud inimeste poolt: "politsei pidas kinni ja nüüd on nad nõmedad!!!". Ei ole - ise olete nõmedad kui ei suuda hakkama saada. Ainult õigusi ajate taga, kohustustele tahate läbi sõrmede vaadata.
Tigedaks ajavad sellised juba.

Ausalt, sotsioloogidele, psühholoogidele ja ajukirurgidele juba täitsa põnev teema, et milline väärtalitus sellist kategooriapõhise hädaldamise seisundit põhjustab, mida siin hoogsalt demonstreeritakse.

tzikel kirjutas:
K2bi kirjutas:

mis vahet seal on kui suur vöi väike mees oled . ega see 97kilo ja 197 cm ei söida rattaga . mees söidab kellel peaks katuse all midagi olema.
köige pealt öpi söitm aselle 25kw ga , kui sellega selge siis vahetad load ära ja korras.

aga selle pika jorramise peale mis siin on tundub et ega seal katuseall köik paigas pole. pöhiline juht on ikka püksis kelle juhendamise järgi tahetakse tegutseda.

kle miks arvad et sõita ei oska,olen krossi päris palju sõitnud ja niisama bikega ka aga lubadeta.ja ausalt õeldes jääb minu jaoks küll alla 25 kw,ne masin väga lahjaks.niiett mingi võrriga ei tahaks eriti liigelda,aga vist peab

sa ahv õpi lugema kõigepealt ja siis hakka mõtlema kas on mõtet sõna võtta,mine te 18selt a ära kõva mees


Teema algataja
tzikel
Postitusi: 51
Liitunud: 12 Dets 2007, 13:53

Lugemata postitus Postitas tzikel »

Yerba kirjutas:

Ja miks ei saa A1 luba teha? Kasvu või jõudu liiga palju? Selle vastugi oli soovitus, et mingu maadlustrenni...
Ja kui alla 25kW masin ei sobi, siis tuleks 3 aastat oodata ja on see üle 25kW masina juhtimisõigus legaalselt käes. Niikaua saab asju ajada ühistranspordi ja muude sõiduvahenditega.

Teema esimene post võiks olemata olla ning mõistust ikkagi 18 aastasel niivõrd, et saab juba aru mis on lubatud ja mis keelatud.

joel kirjutas:

Teema esimeses postis on ju suht selgelt öeldud, miks ei saa täis A kat lubasid teha.

sa targutaja ,mine sõida elu lõpuni võrriga

Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

mingid eri kõvad mehed :twisted: ega krossi sõit pole tänava peal paugutamine...

SYLB
Kasutaja avatar

kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kornholio »

Üks varjant on ju kuidas saab piiratud A katiga üle 25 kw-se masinaga sõita:

ostad 250 kg kaaluv 37kw-ne masin (<0,16kw/kg) ja sõidad... iseasi see, kas iga nolk suudab seda püsti tõsta kui külg maha käinud :twisted:

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome

marsu

Lugemata postitus Postitas marsu »

Säga kirjutas:

mingid eri kõvad mehed :twisted: ega krossi sõit pole tänava peal paugutamine...

Ma usun küll, et krossi sõit on sellele vägagi lähemal, kui TÄNAVAL autoga paugutada. Lenk 2ratast ja mootor on olemas.

Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: bike

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

tzikel kirjutas:

sa ahv õpi lugema kõigepealt ja siis hakka mõtlema kas on mõtet sõna võtta,mine te 18selt a ära kõva mees

Kust kohast tuleb selline ülbus vanemate inimeste vastu? Kui sa arvad, et 97kg/193cm annab sulle selle õiguse, siis eksid rängalt. Vali sõnu "mees"! :evil:

Kasutaja avatar

mux2hot
Postitusi: 192
Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
Tsikkel: VFR800
Asukoht: Uugametsa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mux2hot »

kornholio kirjutas:

Üks varjant on ju kuidas saab piiratud A katiga üle 25 kw-se masinaga sõita: ostad 250 kg kaaluv 37kw-ne masin (<0,16kw/kg) ja sõidad... iseasi see, kas iga nolk suudab seda püsti tõsta kui külg maha käinud :twisted:

Ei ole sinu väitega päris nõus, 250kg kaaluvat customit oli lihtsam püsti tõsta kui Honda 500cc bike'e.


Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Panthera »

mux2hot kirjutas:
kornholio kirjutas:

Üks varjant on ju kuidas saab piiratud A katiga üle 25 kw-se masinaga sõita: ostad 250 kg kaaluv 37kw-ne masin (<0,16kw/kg) ja sõidad... iseasi see, kas iga nolk suudab seda püsti tõsta kui külg maha käinud :twisted:

Ei ole sinu väitega päris nõus, 250kg kaaluvat customit oli lihtsam püsti tõsta kui Honda 500cc bike'e.

Bike on püstisem, eks seepärast oli raskem ?

Kasutaja avatar

mux2hot
Postitusi: 192
Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
Tsikkel: VFR800
Asukoht: Uugametsa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mux2hot »

Panthera kirjutas:
mux2hot kirjutas:

Ei ole sinu väitega päris nõus, 250kg kaaluvat customit oli lihtsam püsti tõsta kui Honda 500cc bike'e.

Bike on püstisem, eks seepärast oli raskem ?

Ilmselt mitme põhjuse peale kokku. Madalam raskuskese (vaja raskust vähem tõsta), suurem jõuõlg raskuskeskme ja tõstepunkti vahel, parem võimalus rattast kinni hoida jne

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: bike

Lugemata postitus Postitas Yerba »

to: Tzikel.
Lugeda ma oskan, nagu näed. Sinul on aga tugevaid probleeme õigekirjaga, kirjavahemärkidega ning suurte algustähtedega. See, millega ma sõidan, ei oma tähtsust. Vähemalt ma olen suutnud vastava kategooria loa ära teha ning ei pea siin analoogseid teemasid algatama.
Aga hea küll.
Rohkem selles teemas ma enam sõna ei võta, kuna sinu (meelga väikese tähega) argumenteerimine on piiratud ja midagi tarka ega üllatavat ei tule.
Loodetavasti jõuab sul kunagi ka mõistus kasvule ja raskusele järele.

sa ahv õpi lugema kõigepealt ja siis hakka mõtlema kas on mõtet sõna võtta,mine te 18selt a ära kõva mees[/quote]

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: bike

Lugemata postitus Postitas tazavi »

tzikel kirjutas:

sa ahv õpi lugema kõigepealt ja siis hakka mõtlema kas on mõtet sõna võtta,mine te 18selt a ära kõva mees

sellised need vennad vist ongi kes "mendi eest 200ga" ära panevad :x

Kasutaja avatar

kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kornholio »

Ärge lööge kõvasti :D

Ma tõin ennekõike lihtsalt näite, kuidas saaks mehehakatis üle 25kw-se rattaga sõita.

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Oijah, kuidas tahaks sellel teemal ka sõna võtta, aga ma ei viitsi lupjunud mõistusega inimestega vaielda enam. Ennemgi oma argumente samal teemal siin bikeris esitanud.

Seadusekuulekus ei ole eriti seotud vanusega, pigem väheneb vananedes. Siinkohal mõtlemisainet märksõnadel: õigus ja õiglus ning 90% inimestesse sisse kodeeritud orjameelsus.

Rohkem ei viitsi rääkida.

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Ma vist nüüd natukene blondiin, aga mis probleem nende kilovattidega üldse on?
Tõesti, ma ei nori vaid sooviksin asjalikke argumente, mis põhjusel on selline võimsuskategooria linnas ja maanteel sõitmiseks sobimatu. Ise ma neid oma rahuliku vanainimeseloogikaga välja mõelda kahjuks ei suuda.


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

mina söidan vörriga aga mul on vähemalt A kat load olemas :)

mida teie kövatajad ei saa veel nii pea :D

Kasutaja avatar

Space
Postitusi: 137
Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
Tsikkel: GSR600
Asukoht: Pirita
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Space »

Isegi kui politsei ei saa lube ära võtta, võib ta boonusena suunata teadmiste kontrolli (eksamile), kuna on põhjendatud kahtlus LE mittetundmise osas :twisted:
Kunagi määrati mulle komisjonis samasugune "lisa" kiiruse ületamise eest.

Rohkem ilusaid ilmasid!

zx600

Lugemata postitus Postitas zx600 »

K2bi kirjutas:

nii hea, et te köik oma ratta pildid siia panete :D

ja avalikult praalite kes kus ja kuidas söidab:D

ma panin paberinurgale kirja ja kui teepeal jalgu jääte siis ..... :D

head reisi !

Mine paikusele õppima, saad lõpuks hakata oma "siis....:D" kodanike peal rakendada (togi)

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhiload

Lugemata postitus Postitas spinna »

tzikel kirjutas:

selline küsimus siis,asi selles et olen 18 ja ei tahaks kuidagi alla 25kw masinat osta.kuna kaalu mingi 97 ja pikkust 193.

Vastus on imelihtne. Osta siis kasvõi 250kW ratas ja sõida sellega niipalju kui süda lustib. Ringraja kasutamise, treeningute, võistluste jne kohta saad pärnakate käest infi tõenäoliselt probleemivabalt. Leiavad sulle veel koha kah kus ratast hoida. Rinkale kulged aga 25kW rattaga või autoga.
Piirangud vanusele ja kW on põhjendatud ja need seadused ei ole kirjutatud mitte tindiga vaid inimverega. Piirangute põhjus on väga lihtne : sul puudub pikaajaline elukogemus ja seega ei ole parimagi tahtmise juures reaalselt võimalik, et suudad taustsüsteeme ja ümbritsevat keskkonda hinnata veatult või peaaegu veatult. Just sel põhjusel võid tahtmatult ise põhjustada olukordi, kus su enda käitumise tõttu keegi kolmas jällegi tahtmatult sulle viga teeb või hoopis kasti paneb. Kinnituse annab sellele LÕ statistika. Ringrajal on kõik sõitu mõjutavate taustsüsteemide mõjud maksimaalselt elimineeritud ja kogu asja võlu nautimiseks loodud ümbritsev keskkond mis võimaldab kasutada täiel määral oma sõiduoskusi ja täies mahus tehnika potensiaali.
Kui see seletus sulle ei sobi, siis järelikult ei ole küsimus mitte kilovattide poolt ahendatavas sõidurõõmus vaid hoopis iseenda eksponeerimise vajaduses. Mis on kah noorte isaste puhul muidugi täiesti naturaalselt loomulik nähtus. :)
Selle kohta ütleks, et tegelikult ei ole sul vähimatki põhjust häbeneda, et oled alles 18 aastane.
Kogu selle loo sisu ja ka piirangute vajalikkuse loed välja Suzumeni sloganist : "Jõud ja mõistus käigu käsikäes". Sellest pole vaja välja lugeda, et sul mõistust ei ole vaid hoopis seda, et sul on ees veel ca 22...27 pikka aastat mille jooksul seda kogu aeg suures mahus juurde tuleb. Elu õpetab lihtsalt, kui sa ise talle selleks võimaluse jätad. Tagasi selle slogani juurde tulles tuletaks meelde vanarahvatarkust : ainult loll õpib OMA vigadest. ;)

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

Pihelgas kirjutas:

sõidan mersuga aga politseile ütlen, et see on ju volvo ja esitan volvo teh.passi kas siis on paberite järgi kõik õige?

see mis rattaga kunagi tehtud on ei koti kedagi. Kui on A4 load, peab ratas olema max. 25kw. Kui politseil tekib kahtlus, saadetakse täiendavasse kontrolli.

Ja enne ekspertiisi saatmist paned piiraja peale. Ega nad ei võta teeääres ratast käest ära ja ei ütle, et mine nüüd jala edasi. Mingi nädalake on aega enne. Sõbral gsx-r 1000 ja passis 25kw, gaasirulli vahele läheb ühe kruviga väike junn ja kogu lugu.


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

no kuulge andke kannatust

politsei on ikka nii loll küll meil et ei tee asjal vahet kas ratas on 78kw vöi 25 kw.

teiesuguste ahvide pärast ongi meie elu persses. ma ei viitsi sel teemal enam arutada.

noku jääb nokuks ja ega ta enne maha rahune kui enam ei töuse.


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

köik on kövad mehed ja räägivad ainult sellest kuidas tema SÕBRAL on ja tema SÕBER tegi.

:lol:

Kasutaja avatar

VanaPagaN
Postitusi: 69
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:39
Tsikkel: BMW R1200GS Adventure
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas VanaPagaN »

To K2bi:

Mis sa tühja paugutad? Kui midagi mõistlikku öelda pole siis hoia oma südamest tulev ekskrement endale.

Parimat! :bsmile:

VPN

<<<-----------------------------------_->>>
Jawa 638/350 ´90 --> Honda Hornet S ´00--> Kawasaki VN 1500 ´03-->HD Dyna Super Glide ´01-->Yamaha Bolt ´15-->BMW R1200GS ´08

Kasutaja avatar

T.T.
Postitusi: 95
Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
Tsikkel: MV Augusta F4RR
Asukoht: Männiku

Lugemata postitus Postitas T.T. »

Space kirjutas:

Isegi kui politsei ei saa lube ära võtta, võib ta boonusena suunata teadmiste kontrolli (eksamile), kuna on põhjendatud kahtlus LE mittetundmise osas :twisted:
Kunagi määrati mulle komisjonis samasugune "lisa" kiiruse ületamise eest.

Midagi ei ole öelda, see on ikka päris hea põhjendus korduseksamile saatmiseks. (lol)
Ja arvatavasti ka enamus rullnokkadele ainsana mõjuv põhjendus :twisted:
Huvitav miks politsei seda suhteliselt vähe kasutab? Kas neil on siis ikkagi mingi eelarve täita? Arvatavasti paneks enamus rullnokki korralikumalt liiklema just eksamile saatmine, rahatrahvid on meil ju siiski suhteliselt sümboolsed.

Cruise-Suzuki M1800R, Cross-Husqvarna 250, Speed-Kawasaki ZX-10R, Aprilia RSV 1000, MV Augusta F4RR, City-Kawasaki Z750
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Minu arust keelati see korduseksamite teema juba aastaid tagasi ära. Loeti nn topeltkaristuseks ja leiti, et ühe asja eest ei saa kaht karistust määrata jne....
Võib olla eksin, aga suur palagan oli sellel teeaml üleval ja kuidagi nagu mäletan, et läkski nii.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

baltroon
Postitusi: 865
Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
Tsikkel: Sõber
Asukoht: EESTI
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas baltroon »

Space kirjutas:
Isegi kui politsei ei saa lube ära võtta, võib ta boonusena suunata teadmiste kontrolli (eksamile), kuna on põhjendatud kahtlus LE mittetundmise osas

Midagi ei ole öelda, see on ikka päris hea põhjendus korduseksamile saatmiseks.
Ja arvatavasti ka enamus rullnokkadele ainsana mõjuv põhjendus.
Huvitav miks politsei seda suhteliselt vähe kasutab? Kas neil on siis ikkagi mingi eelarve täita? Arvatavasti paneks enamus rullnokki korralikumalt liiklema just eksamile saatmine, rahatrahvid on meil ju siiski suhteliselt sümboolsed.

spinna kirjutas:

Minu arust keelati see korduseksamite teema juba aastaid tagasi ära. Loeti nn topeltkaristuseks ja leiti, et ühe asja eest ei saa kaht karistust määrata jne....
Võib olla eksin, aga suur palagan oli sellel teeaml üleval ja kuidagi nagu mäletan, et läkski nii.

Ausalt mõtelda oleks selle idee propageerimine tegelikult isegi parim suhtekorraldus ja mainetõstmis kampaania ausaile tsiklisõitjaile! Ehk siis lisaks "Märka mootorratturit!" kampaaniale, propageerida ka soovi, et politsei nopiks tänavalt eelkommenteerinute sarnaseid kõvatajaid ning saadaks mehi korduseksamile.

Saaks ehk väikese lisaargumendi Kõvatajatelsuu kinni panekuks?!

8)

ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA!
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

spinna kirjutas:

Minu arust keelati see korduseksamite teema juba aastaid tagasi ära. Loeti nn topeltkaristuseks ja leiti, et ühe asja eest ei saa kaht karistust määrata jne....

Eksamile saatmine ei loeta karistuseks vaid lihtsalt sinu liiklusalaste teadmiste, mille olemasolus nad kahtlesid, kontrolliks.
Samamoodi, nagu puhumine ei ole karistus...

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Mõned ajad tagasi oli Äripäevas üks pisike artiklike kus vist keegi Maanteeametist muu hulgas ütles, et näiteks punktisüsteemi taaskehtestamist on erinevate valitsuste ajal seadusmuudatuste eelnõudes esitatud juba korduvalt ( kas äkki oli jutt isegi mingist viiest korrast? ei mäleta ) ja iga kord on see sealt välja roogitud. Sama teed läheks ka see korduseksami mõte. Ka see on tegelikult ju unustatud vana ja ei midagi uut. Kui mõelda, siis tegelikult politsei saadetigi liivakasti mängima just selliste siseministrite määrustega, kes kippusid ise maanteel radarisse jääma. Küllap siis need rihmapingutamise katsed elimineeritakse eos samasuguste poolt.

Kahtlemata rahustaks liiklust justnimelt punktisüsteem ja korduseksamtite kerge määramise võimalus megatrahvide asemel. Täpselt nagu se nõuka ajal oli. Mul kah proovitud. Mingi 10rbl ( ca 1000 krooni tänases vääringus äkki?) trahv oli köömes selle kõrval kui rullnokaeas kolmanda augu ( ehk siis punkti ) sain ja ajutiste lubadega eksamit ootasin. Pea kuu aega olid liblikad kõhus ja õhtud möödusid lulli löömise asemel ninapidi testides ja LE-s. Kusjuures enne kolmandat auku käitusin selle saamise kartuses pikka aega eeskujulikult. Õnneks sai vanim kehtiv auk mõne nädala pärast läbi ja elu läks peale korduseksamit kahe kehtiva auguga edasi. Üldiselt oli kord liikluses neil aegadel ikka karm, aga õiglane.
Muide, miilitsal oli õigus sind ilma igasuguse põhjuseta niisama kinni pidada ja eksamile saata. Igaks juhuks. Pole küll kuulnud, et keegi seda võimu kunagi kuritarvitanud oleks. Muidugi hiljem juba tulid segased ajad, brjakinid jms.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

oldmoped kirjutas:

Eksamile saatmine ei loeta karistuseks vaid lihtsalt sinu liiklusalaste teadmiste, mille olemasolus nad kahtlesid, kontrolliks.
Samamoodi, nagu puhumine ei ole karistus...

Täitsa õige, nii ta oli. Aga ma olen nii umbes 85% kindel, et täna sa seda võimalust kuskilt seadusest või muust aktist ei leia. Parakrahviväänajad väänasid selle karistuseks ja elimineerisid. Mul aeglane GPRS net, ei jaksa otsima hakata, aga tee proovi ja anna meile kõigile kah teada kas leidsid või ei leidnud seda võimalut tänase Eesti seadusandluses. Tegelikult on meil siin asjaosalisi pollareid ja õpetajaid kah, need võiks ju üldsust valgustada, kuidas siis ikkagi hetkel selles osas olukord on.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”