K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhiload
Moderaator: Moded
Ja miks ei saa A1 luba teha? Kasvu või jõudu liiga palju? Selle vastugi oli soovitus, et mingu maadlustrenni...
Ja kui alla 25kW masin ei sobi, siis tuleks 3 aastat oodata ja on see üle 25kW masina juhtimisõigus legaalselt käes. Niikaua saab asju ajada ühistranspordi ja muude sõiduvahenditega.
Teema esimene post võiks olemata olla ning mõistust ikkagi 18 aastasel niivõrd, et saab juba aru mis on lubatud ja mis keelatud.
joel kirjutas:Teema esimeses postis on ju suht selgelt öeldud, miks ei saa täis A kat lubasid teha.
Re: bike
Yerba kirjutas:Kui nii kõva mees et krossi ja kõike muud toredat sõita oskad, siis milles probleem et vastavat kategooriat ja luba tehtud ei saa? Mõistus ei küüni, et vastavasse kohta teooriaeksamil linnukesi teha? Käte siruulatus on väike, et ARKi platsil kaheksatega hakkama saada? Mäkketõusul sureb ratas välja ja kukub kummuli ja selga ka veel tagatipuks?
Ja kui masin jääb lahjaks siis tee see A kat ära ja sõida kasvõi 300kW rattaga.
Mingi pidev mahhineerimine ja onamine käib siin tõesti teatud inimeste poolt: "politsei pidas kinni ja nüüd on nad nõmedad!!!". Ei ole - ise olete nõmedad kui ei suuda hakkama saada. Ainult õigusi ajate taga, kohustustele tahate läbi sõrmede vaadata.
Tigedaks ajavad sellised juba.Ausalt, sotsioloogidele, psühholoogidele ja ajukirurgidele juba täitsa põnev teema, et milline väärtalitus sellist kategooriapõhise hädaldamise seisundit põhjustab, mida siin hoogsalt demonstreeritakse.
tzikel kirjutas:K2bi kirjutas:mis vahet seal on kui suur vöi väike mees oled . ega see 97kilo ja 197 cm ei söida rattaga . mees söidab kellel peaks katuse all midagi olema.
köige pealt öpi söitm aselle 25kw ga , kui sellega selge siis vahetad load ära ja korras.aga selle pika jorramise peale mis siin on tundub et ega seal katuseall köik paigas pole. pöhiline juht on ikka püksis kelle juhendamise järgi tahetakse tegutseda.
kle miks arvad et sõita ei oska,olen krossi päris palju sõitnud ja niisama bikega ka aga lubadeta.ja ausalt õeldes jääb minu jaoks küll alla 25 kw,ne masin väga lahjaks.niiett mingi võrriga ei tahaks eriti liigelda,aga vist peab
sa ahv õpi lugema kõigepealt ja siis hakka mõtlema kas on mõtet sõna võtta,mine te 18selt a ära kõva mees
Yerba kirjutas:Ja miks ei saa A1 luba teha? Kasvu või jõudu liiga palju? Selle vastugi oli soovitus, et mingu maadlustrenni...
Ja kui alla 25kW masin ei sobi, siis tuleks 3 aastat oodata ja on see üle 25kW masina juhtimisõigus legaalselt käes. Niikaua saab asju ajada ühistranspordi ja muude sõiduvahenditega.Teema esimene post võiks olemata olla ning mõistust ikkagi 18 aastasel niivõrd, et saab juba aru mis on lubatud ja mis keelatud.
joel kirjutas:Teema esimeses postis on ju suht selgelt öeldud, miks ei saa täis A kat lubasid teha.
sa targutaja ,mine sõida elu lõpuni võrriga
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: bike
tzikel kirjutas:sa ahv õpi lugema kõigepealt ja siis hakka mõtlema kas on mõtet sõna võtta,mine te 18selt a ära kõva mees
Kust kohast tuleb selline ülbus vanemate inimeste vastu? Kui sa arvad, et 97kg/193cm annab sulle selle õiguse, siis eksid rängalt. Vali sõnu "mees"!
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
kornholio kirjutas:Üks varjant on ju kuidas saab piiratud A katiga üle 25 kw-se masinaga sõita: ostad 250 kg kaaluv 37kw-ne masin (<0,16kw/kg) ja sõidad... iseasi see, kas iga nolk suudab seda püsti tõsta kui külg maha käinud
Ei ole sinu väitega päris nõus, 250kg kaaluvat customit oli lihtsam püsti tõsta kui Honda 500cc bike'e.
mux2hot kirjutas:kornholio kirjutas:Üks varjant on ju kuidas saab piiratud A katiga üle 25 kw-se masinaga sõita: ostad 250 kg kaaluv 37kw-ne masin (<0,16kw/kg) ja sõidad... iseasi see, kas iga nolk suudab seda püsti tõsta kui külg maha käinud
Ei ole sinu väitega päris nõus, 250kg kaaluvat customit oli lihtsam püsti tõsta kui Honda 500cc bike'e.
Bike on püstisem, eks seepärast oli raskem ?
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Panthera kirjutas:mux2hot kirjutas:Ei ole sinu väitega päris nõus, 250kg kaaluvat customit oli lihtsam püsti tõsta kui Honda 500cc bike'e.
Bike on püstisem, eks seepärast oli raskem ?
Ilmselt mitme põhjuse peale kokku. Madalam raskuskese (vaja raskust vähem tõsta), suurem jõuõlg raskuskeskme ja tõstepunkti vahel, parem võimalus rattast kinni hoida jne
Re: bike
to: Tzikel.
Lugeda ma oskan, nagu näed. Sinul on aga tugevaid probleeme õigekirjaga, kirjavahemärkidega ning suurte algustähtedega. See, millega ma sõidan, ei oma tähtsust. Vähemalt ma olen suutnud vastava kategooria loa ära teha ning ei pea siin analoogseid teemasid algatama.
Aga hea küll.
Rohkem selles teemas ma enam sõna ei võta, kuna sinu (meelga väikese tähega) argumenteerimine on piiratud ja midagi tarka ega üllatavat ei tule.
Loodetavasti jõuab sul kunagi ka mõistus kasvule ja raskusele järele.
sa ahv õpi lugema kõigepealt ja siis hakka mõtlema kas on mõtet sõna võtta,mine te 18selt a ära kõva mees[/quote]
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: bike
tzikel kirjutas:sa ahv õpi lugema kõigepealt ja siis hakka mõtlema kas on mõtet sõna võtta,mine te 18selt a ära kõva mees
sellised need vennad vist ongi kes "mendi eest 200ga" ära panevad
Oijah, kuidas tahaks sellel teemal ka sõna võtta, aga ma ei viitsi lupjunud mõistusega inimestega vaielda enam. Ennemgi oma argumente samal teemal siin bikeris esitanud.
Seadusekuulekus ei ole eriti seotud vanusega, pigem väheneb vananedes. Siinkohal mõtlemisainet märksõnadel: õigus ja õiglus ning 90% inimestesse sisse kodeeritud orjameelsus.
Rohkem ei viitsi rääkida.
Re: K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhiload
tzikel kirjutas:selline küsimus siis,asi selles et olen 18 ja ei tahaks kuidagi alla 25kw masinat osta.kuna kaalu mingi 97 ja pikkust 193.
Vastus on imelihtne. Osta siis kasvõi 250kW ratas ja sõida sellega niipalju kui süda lustib. Ringraja kasutamise, treeningute, võistluste jne kohta saad pärnakate käest infi tõenäoliselt probleemivabalt. Leiavad sulle veel koha kah kus ratast hoida. Rinkale kulged aga 25kW rattaga või autoga.
Piirangud vanusele ja kW on põhjendatud ja need seadused ei ole kirjutatud mitte tindiga vaid inimverega. Piirangute põhjus on väga lihtne : sul puudub pikaajaline elukogemus ja seega ei ole parimagi tahtmise juures reaalselt võimalik, et suudad taustsüsteeme ja ümbritsevat keskkonda hinnata veatult või peaaegu veatult. Just sel põhjusel võid tahtmatult ise põhjustada olukordi, kus su enda käitumise tõttu keegi kolmas jällegi tahtmatult sulle viga teeb või hoopis kasti paneb. Kinnituse annab sellele LÕ statistika. Ringrajal on kõik sõitu mõjutavate taustsüsteemide mõjud maksimaalselt elimineeritud ja kogu asja võlu nautimiseks loodud ümbritsev keskkond mis võimaldab kasutada täiel määral oma sõiduoskusi ja täies mahus tehnika potensiaali.
Kui see seletus sulle ei sobi, siis järelikult ei ole küsimus mitte kilovattide poolt ahendatavas sõidurõõmus vaid hoopis iseenda eksponeerimise vajaduses. Mis on kah noorte isaste puhul muidugi täiesti naturaalselt loomulik nähtus.
Selle kohta ütleks, et tegelikult ei ole sul vähimatki põhjust häbeneda, et oled alles 18 aastane.
Kogu selle loo sisu ja ka piirangute vajalikkuse loed välja Suzumeni sloganist : "Jõud ja mõistus käigu käsikäes". Sellest pole vaja välja lugeda, et sul mõistust ei ole vaid hoopis seda, et sul on ees veel ca 22...27 pikka aastat mille jooksul seda kogu aeg suures mahus juurde tuleb. Elu õpetab lihtsalt, kui sa ise talle selleks võimaluse jätad. Tagasi selle slogani juurde tulles tuletaks meelde vanarahvatarkust : ainult loll õpib OMA vigadest.
Pihelgas kirjutas:sõidan mersuga aga politseile ütlen, et see on ju volvo ja esitan volvo teh.passi kas siis on paberite järgi kõik õige?
see mis rattaga kunagi tehtud on ei koti kedagi. Kui on A4 load, peab ratas olema max. 25kw. Kui politseil tekib kahtlus, saadetakse täiendavasse kontrolli.
Ja enne ekspertiisi saatmist paned piiraja peale. Ega nad ei võta teeääres ratast käest ära ja ei ütle, et mine nüüd jala edasi. Mingi nädalake on aega enne. Sõbral gsx-r 1000 ja passis 25kw, gaasirulli vahele läheb ühe kruviga väike junn ja kogu lugu.
Space kirjutas:Isegi kui politsei ei saa lube ära võtta, võib ta boonusena suunata teadmiste kontrolli (eksamile), kuna on põhjendatud kahtlus LE mittetundmise osas
Kunagi määrati mulle komisjonis samasugune "lisa" kiiruse ületamise eest.
Midagi ei ole öelda, see on ikka päris hea põhjendus korduseksamile saatmiseks.
Ja arvatavasti ka enamus rullnokkadele ainsana mõjuv põhjendus
Huvitav miks politsei seda suhteliselt vähe kasutab? Kas neil on siis ikkagi mingi eelarve täita? Arvatavasti paneks enamus rullnokki korralikumalt liiklema just eksamile saatmine, rahatrahvid on meil ju siiski suhteliselt sümboolsed.
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Space kirjutas:
Isegi kui politsei ei saa lube ära võtta, võib ta boonusena suunata teadmiste kontrolli (eksamile), kuna on põhjendatud kahtlus LE mittetundmise osas
Midagi ei ole öelda, see on ikka päris hea põhjendus korduseksamile saatmiseks.
Ja arvatavasti ka enamus rullnokkadele ainsana mõjuv põhjendus.
Huvitav miks politsei seda suhteliselt vähe kasutab? Kas neil on siis ikkagi mingi eelarve täita? Arvatavasti paneks enamus rullnokki korralikumalt liiklema just eksamile saatmine, rahatrahvid on meil ju siiski suhteliselt sümboolsed.
spinna kirjutas:Minu arust keelati see korduseksamite teema juba aastaid tagasi ära. Loeti nn topeltkaristuseks ja leiti, et ühe asja eest ei saa kaht karistust määrata jne....
Võib olla eksin, aga suur palagan oli sellel teeaml üleval ja kuidagi nagu mäletan, et läkski nii.
Ausalt mõtelda oleks selle idee propageerimine tegelikult isegi parim suhtekorraldus ja mainetõstmis kampaania ausaile tsiklisõitjaile! Ehk siis lisaks "Märka mootorratturit!" kampaaniale, propageerida ka soovi, et politsei nopiks tänavalt eelkommenteerinute sarnaseid kõvatajaid ning saadaks mehi korduseksamile.
Saaks ehk väikese lisaargumendi Kõvatajatelsuu kinni panekuks?!
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
spinna kirjutas:Minu arust keelati see korduseksamite teema juba aastaid tagasi ära. Loeti nn topeltkaristuseks ja leiti, et ühe asja eest ei saa kaht karistust määrata jne....
Eksamile saatmine ei loeta karistuseks vaid lihtsalt sinu liiklusalaste teadmiste, mille olemasolus nad kahtlesid, kontrolliks.
Samamoodi, nagu puhumine ei ole karistus...
Mõned ajad tagasi oli Äripäevas üks pisike artiklike kus vist keegi Maanteeametist muu hulgas ütles, et näiteks punktisüsteemi taaskehtestamist on erinevate valitsuste ajal seadusmuudatuste eelnõudes esitatud juba korduvalt ( kas äkki oli jutt isegi mingist viiest korrast? ei mäleta ) ja iga kord on see sealt välja roogitud. Sama teed läheks ka see korduseksami mõte. Ka see on tegelikult ju unustatud vana ja ei midagi uut. Kui mõelda, siis tegelikult politsei saadetigi liivakasti mängima just selliste siseministrite määrustega, kes kippusid ise maanteel radarisse jääma. Küllap siis need rihmapingutamise katsed elimineeritakse eos samasuguste poolt.
Kahtlemata rahustaks liiklust justnimelt punktisüsteem ja korduseksamtite kerge määramise võimalus megatrahvide asemel. Täpselt nagu se nõuka ajal oli. Mul kah proovitud. Mingi 10rbl ( ca 1000 krooni tänases vääringus äkki?) trahv oli köömes selle kõrval kui rullnokaeas kolmanda augu ( ehk siis punkti ) sain ja ajutiste lubadega eksamit ootasin. Pea kuu aega olid liblikad kõhus ja õhtud möödusid lulli löömise asemel ninapidi testides ja LE-s. Kusjuures enne kolmandat auku käitusin selle saamise kartuses pikka aega eeskujulikult. Õnneks sai vanim kehtiv auk mõne nädala pärast läbi ja elu läks peale korduseksamit kahe kehtiva auguga edasi. Üldiselt oli kord liikluses neil aegadel ikka karm, aga õiglane.
Muide, miilitsal oli õigus sind ilma igasuguse põhjuseta niisama kinni pidada ja eksamile saata. Igaks juhuks. Pole küll kuulnud, et keegi seda võimu kunagi kuritarvitanud oleks. Muidugi hiljem juba tulid segased ajad, brjakinid jms.
oldmoped kirjutas:Eksamile saatmine ei loeta karistuseks vaid lihtsalt sinu liiklusalaste teadmiste, mille olemasolus nad kahtlesid, kontrolliks.
Samamoodi, nagu puhumine ei ole karistus...
Täitsa õige, nii ta oli. Aga ma olen nii umbes 85% kindel, et täna sa seda võimalust kuskilt seadusest või muust aktist ei leia. Parakrahviväänajad väänasid selle karistuseks ja elimineerisid. Mul aeglane GPRS net, ei jaksa otsima hakata, aga tee proovi ja anna meile kõigile kah teada kas leidsid või ei leidnud seda võimalut tänase Eesti seadusandluses. Tegelikult on meil siin asjaosalisi pollareid ja õpetajaid kah, need võiks ju üldsust valgustada, kuidas siis ikkagi hetkel selles osas olukord on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.