K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhiload
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: bike
tzikel kirjutas:tänud vastuste eest,ja nüüd selline loll küsimus ,et palju yldse biker,eid kinni võetakse
No neid kinni ei võeta keda kätte ei saada exole, ülejäänud võetakse kõikk kinni, mõned saavad kohe lahti teised nats hiljem, vahest mõni jääb kahesilma vahele ka, täpse arvusaamiseks pead vist politsei poole pöörduma.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: bike
tzikel kirjutas:tänud vastuste eest,ja nüüd selline loll küsimus ,et palju yldse biker,eid kinni võetakse
Minuga oli tartus selline asi et kui ma läksin motikat garaazi viima siis ma nägin kuidas politsei kuskile tänava vahele keeras....siis ta ilmselt peeglist nägi mind. Kui olin mootorratta seljast maha tulnud ja garaazi pannud, siis sõitis politsei garaazi ette ja küsis lube ning käskis puhuda. Kuna mul oli kõik ok, siis näitasin oma lube ja puhusin. Ise aga mõtlesin kas mul oleks õigus keelduda olnud, sest sel ajal kui politsei minu juurde jõudis olin sadulast maas ja ratas oli juba garaazis.
Nagu näha siis ikka kontrollitakse, isegi siis kui liiklust ei riku ja...tulevad koju järgi dokumente kontrollima!
Re: bike
Yerba kirjutas:Tihti võetakse ka rajalt maha lihtsalt kontrollimiseks. Põhjus lihtne - näiteks eelmisel suvel sõitis päris palju A1 kategooria omanikke A-kategooria luba vajavate masinatega. Nii et, ei peagi millegi erilisega silma paistma, võivad vabalt peatada ka kategooria vastavuse kontrolliks.
seroi kirjutas:A kat on A kat ja A1 on A1, ei maksa neid kokku segada.
Keda nüüd uskuda . Suhteliselt valus teema tundub olevat siiski. Ei ole kuulnud et oleks keegi kunagi kategooria vastavuse kontrolliks kinni peetud, pean silmas just erinevaid A kategooria variatsioone. Seda on räägitud omadest kogemustest et paljudel politseionudel just selline suhtumine: mis siis et A1, vähemalt on tsikliload. Seisan praegu dilemma ees et kas osta endale võimsamate lubade tegemiseks uus tsikkel millega tahes-tahtmata oleks vaja paar kuud ilma vastava kategooriata liigelda või kaaluda alternatiivseid variante. Ajate hirmu nahka
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: bike
Kui politsei väga hoolega ei uuri katekooriaid A või A1, siis teeb seda kindlustus õnnetusjuhtumi puhul kindlasti, tee siit omad järeldused.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
....Keda nüüd uskuda . Suhteliselt valus teema tundub olevat siiski. Ei ole kuulnud et oleks keegi kunagi kategooria vastavuse kontrolliks kinni peetud, pean silmas just erinevaid A kategooria variatsioone. ...
Vot mul on otsene ja oma kogemus. Kontrollivad ja just seda. Tartus Turu tänavas peeti kinni. Nätasin omad asjad ette ja puhusin toru ka. Siis küsisin, et rikkusin midagi või milles asi. Öeldigi nii, et kontrollivad kategooriat, kuna LIIGA PALJU NOORI MEHI LIIGA SUURTE TSIKLITE SELJAS. Sõna-sõnalt.
Soovisin neile edu, sest tegelikult on jutt jumala õige. Nõus, et enamusel noortest meestest on piisavalt mõistust, et sõita suure masinaga. Aga kenal protsendil ka ei ole. Ja selle tõttu kannatavad kõik paratamatult.
Mendid ikka peavad kinni, mul vend ment ja ütles, et just selle pärast peavad kinni, et väga paljudel ei ole vastavat kategooriat või on 105 märkustes.
Mul endal ka juhtum, kus peeti kinni kuigi sõitsin normaalselt. Aga minu õnneks ei taibanud ment vaadta, et mul 105 märkustes on ( tänaseks seda seal enam ei ole ) ja sain minema. Aga kui oleks vaadanud, siis oleks põhimõtteliselt olnud lubadeta sõit ja selle trahvid ei ole väikesed.
Tartus Anne ringi juures sama asja pärast peeti kinni. Ma sisuliselt veeresin mäest alla. Sain puhuda, kontrolliti lube, passi, ülevaatust ja kindlustust.
Kui kõik korras kamandati ratta seljast maha ja kästi nummer vähe vertikaalsemasse asendisse väänata. Mis seal ikka sülgasin korra peopessa ja tegin selle liigutuse ära.
Et nendel, kellel nummer liiga "horisontaalne" siis võite selle julgelt tagasi väänata.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: bike
...Seisan praegu dilemma ees et kas osta endale võimsamate lubade tegemiseks uus tsikkel millega tahes-tahtmata oleks vaja paar kuud ilma vastava kategooriata liigelda või kaaluda alternatiivseid variante. Ajate hirmu nahka
...
Isegi sõitsin 2 kuukeset A2 lubadega, kuigi ratal 72 Kw (sünnipäevaks sain load kätte ) Hoidsin väga madalat profiili, öösiti sõimas lampi ei käinud!Samuti samuti paljud tuttavad sõidavad "lubadetta" (A1, A2 jne), ise seda enam teha küll ei julgeks! Eriti praegu kevadel.
Mind on see aasta kinni peetud 2x juba ainult lubade kontrolliks!
Ei maksa mängida lubadetta sõiduga!

mis vahet seal on kui suur vöi väike mees oled . ega see 97kilo ja 197 cm ei söida rattaga . mees söidab kellel peaks katuse all midagi olema.
köige pealt öpi söitm aselle 25kw ga , kui sellega selge siis vahetad load ära ja korras.
aga selle pika jorramise peale mis siin on tundub et ega seal katuseall köik paigas pole. pöhiline juht on ikka püksis kelle juhendamise järgi tahetakse tegutseda.
tro13 kirjutas:Mendid ikka peavad kinni, mul vend ment ja ütles, et just selle pärast peavad kinni, et väga paljudel ei ole vastavat kategooriat või on 105 märkustes.
Mul endal ka juhtum, kus peeti kinni kuigi sõitsin normaalselt. Aga minu õnneks ei taibanud ment vaadta, et mul 105 märkustes on ( tänaseks seda seal enam ei ole ) ja sain minema. Aga kui oleks vaadanud, siis oleks põhimõtteliselt olnud lubadeta sõit ja selle trahvid ei ole väikesed.
Suhteliselt offtopic: Küsi oma venna käest, kuidas suhtuvad politseinikud nende "mendiks" nimetamisse ja millest see väljend alguse on saanud. Mitte ei tahaks, et sa teadmatuse tõttu konfliktidesse satuks.. Kehtib siin ka mõne teise tegelase kohta.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Aizar kirjutas:tro13 kirjutas:Mendid ikka peavad kinni, mul vend ment ja ütles, et just selle pärast peavad kinni, et väga paljudel ei ole vastavat kategooriat või on 105 märkustes.
Mul endal ka juhtum, kus peeti kinni kuigi sõitsin normaalselt. Aga minu õnneks ei taibanud ment vaadta, et mul 105 märkustes on ( tänaseks seda seal enam ei ole ) ja sain minema. Aga kui oleks vaadanud, siis oleks põhimõtteliselt olnud lubadeta sõit ja selle trahvid ei ole väikesed.Suhteliselt offtopic: Küsi oma venna käest, kuidas suhtuvad politseinikud nende "mendiks" nimetamisse ja millest see väljend alguse on saanud. Mitte ei tahaks, et sa teadmatuse tõttu konfliktidesse satuks.. Kehtib siin ka mõne teise tegelase kohta.
valgusta siis teisi ka.
pole kyll keegi vaadanud viltu kui olen MENT öelnud.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
ment on tulnud minu teada vanglažargoonist ja nõuka ajal olid miilitsad mendid. mõni politsei võtab seda vist küll solvanguna kui teda mendiks kutsutakse ja minu meelest ongi ment selline mõttetu politsei kellele meeldib käsi väänata ja niisama peedistada.
kui on normaalne inimene mundriga siis hea meelega ütlen politsei. aga seal on jube õhuke jää vahel kus lõpeb politsei ja algab ment...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Sept 2005, 20:39
- Tsikkel: BMW R1200GS Adventure
- Asukoht: Tallinn
Teema on pilkupüüdev aga samas pole nagu ühtegi kogemuslikku näidet olnud, kus on indiviid sõitnud ntx A2 kat lubadega A kati rattaga ja politseionuga lubade ja ratta vastuolu pärast sõnelenud.
Minu küsimus, et kuidas Härrad Politseinikud suhtuvad sellesse kui sul on olemas A2 kat ehk kuni 25 kw ja ootad oma eksamit, mis on mai lõpus. Eksami registreeerimislipik on koguaeg kaasas.
Ratas ise on kusagil 70 kw. Tehniliselt korras ja kui sõites eeskirju järgid?
Ja veel, kas eestist väljasõit on sel juhul raskendatud?
Tänud ette!
VPN
<<<-----------------------------------_->>>
Jawa 638/350 ´90 --> Honda Hornet S ´00--> Kawasaki VN 1500 ´03-->HD Dyna Super Glide ´01-->Yamaha Bolt ´15-->BMW R1200GS ´08
VanaPagaN kirjutas:Teema on pilkupüüdev aga samas pole nagu ühtegi kogemuslikku näidet olnud, kus on indiviid sõitnud ntx A2 kat lubadega A kati rattaga ja politseionuga lubade ja ratta vastuolu pärast sõnelenud.
Minu küsimus, et kuidas Härrad Politseinikud suhtuvad sellesse kui sul on olemas A2 kat ehk kuni 25 kw ja ootad oma eksamit, mis on mai lõpus. Eksami registreeerimislipik on koguaeg kaasas.
Ratas ise on kusagil 70 kw. Tehniliselt korras ja kui sõites eeskirju järgid?
Ja veel, kas eestist väljasõit on sel juhul raskendatud?
Tänud ette!
VPN
Ega ühest vastust sellele küsimusele polegi. Inimesed(politseinikud) on erinevad, suhtumised on erinevad. Ainuke võimalus on riskid minimeerida, korralikult liigelda ja loota et pääsed karistuseta.
Minu küsimus, et kuidas Härrad Politseinikud suhtuvad sellesse kui sul on olemas A2 kat ehk kuni 25 kw ja ootad oma eksamit, mis on mai lõpus. Eksami registreeerimislipik on koguaeg kaasas.
vastus: suhtuvad hästi . kui kinnipeetakse vöetakse seda kui ilma vastava kategoorjata juhtimist kuni18000.-, vöivad ka need olemas olevad kaaned sul käest ära vötta kuni aastaks, ja siis saad köik eksamid uuesti teha
Ratas ise on kusagil 70 kw. Tehniliselt korras ja kui sõites eeskirju järgid?
väga hea et ratas korras ja eeskirjadest peab kinnipidama
Ja veel, kas eestist väljasõit on sel juhul raskendatud?
ei ole . piiril ei lasta sind lihtsalt üle ja kui joppab et saidki siis väljaspool on tunduvalt sitem vahele jääda. siis pead transa ja politsei parkla ja muud jamad kinni maksma:)
Tänud ette!
VPN
TÜRI küll kas ei suuda siis seda KUUD KAHTE OODATA?!
K2bi kirjutas:Minu küsimus, et kuidas Härrad Politseinikud suhtuvad sellesse kui sul on olemas A2 kat ehk kuni 25 kw ja ootad oma eksamit, mis on mai lõpus. Eksami registreeerimislipik on koguaeg kaasas.
vastus: suhtuvad hästi . kui kinnipeetakse vöetakse seda kui ilma vastava kategoorjata juhtimist kuni18000.-, vöivad ka need olemas olevad kaaned sul käest ära vötta kuni aastaks, ja siis saad köik eksamid uuesti teha
Ratas ise on kusagil 70 kw. Tehniliselt korras ja kui sõites eeskirju järgid?
väga hea et ratas korras ja eeskirjadest peab kinnipidama
Ja veel, kas eestist väljasõit on sel juhul raskendatud?
ei ole . piiril ei lasta sind lihtsalt üle
ja kui joppab et saidki siis väljaspool on tunduvalt sitem vahele jääda. siis pead transa ja politsei parkla ja muud jamad kinni maksma:)
Tänud ette!
VPN
TÜRI küll kas ei suuda siis seda KUUD KAHTE OODATA?!
Endal on ka nii jopand, et 25kw sõidueksamit ootasin (mingi nädal vms oli jäänd) ja sõitsin 95kw rattaga. Tagarattas +35km/h. Ja sain puhtalt minema. Siinkohal nimesid ei avalikusta ja siiralt tänan, et antud politseinik mu lubade saamist p*rse ei keeranud. Üleüldse on mul ptuiptui väga mõistvad inimesed sattunud kinnipidajateks.
Aga välismaale 25kw lubadega - siinkohal tuleb meelde, et meil siin bikeris ju midagi seadusandluse kohta arutati, et eestis mingi x direktiivi järgi need 25kw määratud, mis Euroopas üldse puudub. Ei viitsi praegu otsida seda teemat ja täpselt ei mäleta ka kuidas seda põhjendatud oli.
K2bi kirjutas:vastus: suhtuvad hästi . kui kinnipeetakse vöetakse seda kui ilma vastava kategoorjata juhtimist kuni18000.-, vöivad ka need olemas olevad kaaned sul käest ära vötta kuni aastaks, ja siis saad köik eksamid uuesti teha
Ja veel, kas eestist väljasõit on sel juhul raskendatud?
ei ole . piiril ei lasta sind lihtsalt üle
ja kui joppab et saidki siis väljaspool on tunduvalt sitem vahele jääda.
Pole nüüd mõtet ju asja päris ulmeliseks ka toota?
§ 741. Mootorsõiduki või trammi juhtimine juhtimisõiguseta isiku poolt
(1) Mootorsõiduki või trammi juhtimise eest vastava kategooria mootorsõiduki või trammi juhtimise õiguseta isiku poolt - karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut või arestiga.
6000.- on lagi, mis 1. korraga tehakse, kui liiklusti ei riku ja normaalne oled ja veel on mingisugunegi A kat olemas, siis vaevalt kohe täie rauaga tehaks
Ja mis puutub välismaad, siis hetkel on küll piiripeal tõeline "joppamine" et sinu ja sina masina dokumente ei kontrollitagi
Niiet, ärme lahmigem:)
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Sept 2005, 20:39
- Tsikkel: BMW R1200GS Adventure
- Asukoht: Tallinn
Lugupeetav Käbi,
Suudaksin kui ilm oleks vihmane, tuuline, lörtsine või sajab alla pussnuge. Aga kui ilmad on tänasele ligilähedased, siis kahjuks-õnneks mitte!
Besides, eksamiks on vaja harjutada ka
Parimat!
VPN
<<<-----------------------------------_->>>
Jawa 638/350 ´90 --> Honda Hornet S ´00--> Kawasaki VN 1500 ´03-->HD Dyna Super Glide ´01-->Yamaha Bolt ´15-->BMW R1200GS ´08
K2bi kirjutas:nii hea, et te köik oma ratta pildid siia panete
ja avalikult praalite kes kus ja kuidas söidab:D
ma panin paberinurgale kirja ja kui teepeal jalgu jääte siis .....
head reisi !
Ehk, kui ma sellist kriipsujukut näen nagu su avataril, siis kraban kaheraudse.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
bash kirjutas:K2bi kirjutas:nii hea, et te köik oma ratta pildid siia panete
ja avalikult praalite kes kus ja kuidas söidab:D
ma panin paberinurgale kirja ja kui teepeal jalgu jääte siis .....
head reisi !
Ehk, kui ma sellist kriipsujukut näen nagu su avataril, siis kraban kaheraudse.
ära pulli, tead mis monitorid tänapäeval maksavad?
bike
K2bi kirjutas:mis vahet seal on kui suur vöi väike mees oled . ega see 97kilo ja 197 cm ei söida rattaga . mees söidab kellel peaks katuse all midagi olema.
köige pealt öpi söitm aselle 25kw ga , kui sellega selge siis vahetad load ära ja korras.aga selle pika jorramise peale mis siin on tundub et ega seal katuseall köik paigas pole. pöhiline juht on ikka püksis kelle juhendamise järgi tahetakse tegutseda.
kle miks arvad et sõita ei oska,olen krossi päris palju sõitnud ja niisama bikega ka aga lubadeta.ja ausalt õeldes jääb minu jaoks küll alla 25 kw,ne masin väga lahjaks.niiett mingi võrriga ei tahaks eriti liigelda,aga vist peab
Mul ootab mai alguses A2 lubade tegemine. Otsustasin harjutada siiski seaduslikult. Ostsin sõiduõpetajalt lisaks linnasõidutunde ja lasin ühel sõbral juhendajapaberid teha, et saaksime koos sõitmas käia ja mina sõitu harjutada. Alla nädala asjaajamist ja 450 krooni kulu. Täiesti tühine summa 6000.- trahvi kõrval. Ratas samuti legaalne, 25 kw piiratud 500 cc Kawasaki.
Ilmselt on see ikka rohkem inimeses kinni, kas ta peab endast, kaasliiklejatest ja kehtivatest seadustest lugu või mitte. Ise mendina väänaks küll seaduserikkujatele täie taksiga juba selle pärast, et kui mentaliteet enne eksameid selline veidi imelik, siis pole eriti tõenäoline, et see õige kategooria omandamisega muutub. Küll jääb hiljem kindlustuspoliis tegemata, küll sõidetakse ohtlikult kulunud rehvidega, küll kiputakse arutult kihutama.
Lõpuks ikka enesetunde küsimus.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Soultrain kirjutas:Käbile vihjeks...sõltub kuhu sõita, kuna enam pole EU siseseid piire EV kodanikule siis ntx see 25kw nõue huvitab konkreetselt Soome politseid täpselt sama palju kui vahtraleht ehk siis don´t give a shit, hea kogemus just ühe sõbra näol olemas.
Ei tea, kas tal just Eesti <25kw lubadest suva on, aga Soomes on samamoodi <25kw load ja nende omanikud kardavad küll trahvi saada. Just müüsin oma ratta soome ja see kutt tundis väga tugevat huvi, et kas ma ei saa talle Eestis piirajaid peale panna, et trahvid on kõrged ja ei riski sõita 41kw rattaga.
Re: bike
Kui nii kõva mees et krossi ja kõike muud toredat sõita oskad, siis milles probleem et vastavat kategooriat ja luba tehtud ei saa? Mõistus ei küüni, et vastavasse kohta teooriaeksamil linnukesi teha? Käte siruulatus on väike, et ARKi platsil kaheksatega hakkama saada? Mäkketõusul sureb ratas välja ja kukub kummuli ja selga ka veel tagatipuks?
Ja kui masin jääb lahjaks siis tee see A kat ära ja sõida kasvõi 300kW rattaga.
Mingi pidev mahhineerimine ja onamine käib siin tõesti teatud inimeste poolt: "politsei pidas kinni ja nüüd on nad nõmedad!!!". Ei ole - ise olete nõmedad kui ei suuda hakkama saada. Ainult õigusi ajate taga, kohustustele tahate läbi sõrmede vaadata.
Tigedaks ajavad sellised juba.
Ausalt, sotsioloogidele, psühholoogidele ja ajukirurgidele juba täitsa põnev teema, et milline väärtalitus sellist kategooriapõhise hädaldamise seisundit põhjustab, mida siin hoogsalt demonstreeritakse.
tzikel kirjutas:K2bi kirjutas:mis vahet seal on kui suur vöi väike mees oled . ega see 97kilo ja 197 cm ei söida rattaga . mees söidab kellel peaks katuse all midagi olema.
köige pealt öpi söitm aselle 25kw ga , kui sellega selge siis vahetad load ära ja korras.aga selle pika jorramise peale mis siin on tundub et ega seal katuseall köik paigas pole. pöhiline juht on ikka püksis kelle juhendamise järgi tahetakse tegutseda.
kle miks arvad et sõita ei oska,olen krossi päris palju sõitnud ja niisama bikega ka aga lubadeta.ja ausalt õeldes jääb minu jaoks küll alla 25 kw,ne masin väga lahjaks.niiett mingi võrriga ei tahaks eriti liigelda,aga vist peab
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.