Paluks veidi abi 125ccm-ide tutvustamisel

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

--DogFood-- kirjutas:

Mito on parem :twisted: Vabanda, aga ma lihtsalt pidin seda ütlema :)

Mito ei ole parem... Mito on PARIM!!!

Aga kuskohast seda MITO-t saada??
7-e käiku on kohe eriti lahe....

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Kõik räägivad kui hea mito on, oskab keegi põhjendada ka, miks ta näiteks rs-ist parem on, ja kas seda ka tänaval? See on muidugi jah suur argument, et rs-il on 6 käiku mito 7me vastu.

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

Juks
Postitusi: 50
Liitunud: 31 Okt 2007, 00:12
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Juks »

terv,
http://www.itmoto.ee/roller_Mulhacen125.html
mõne silmis ka selline ilus,
teiste silmas pind.
kulgemiseks võib päris mugav olla :?:

Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Lugemata postitus Postitas FleXer »

Viimati muutis FleXer, 10 Apr 2008, 22:33, muudetud 9 korda kokku.
oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx

Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Tänan sind Flexer (Y)
YBR unustan tõesti ära. Väikeste kummidega on ohtlik sõita ikka..


Teema algataja
kenlee

Lugemata postitus Postitas kenlee »

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

YBR-ile saab procyclest tellida 150cc kiti,kus on sport nukkv6ll,taotud kolb,silinder jne..ja neidki on veel v6imalik tuunida,nt silindri sissetulek poleerida jne..+ nendele lisada veel sportsummuttaja ja 30mm dellorto kiirenduspumbaga karbuss..hakkavad 2T pillid jalgu jääma,ja hääl on ikka 8) 8)


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Nojah, aga väikese kummi vastu pole ju lahendust, sellepärast ongi vist halvemat sorti juhitavus


Teijo
Postitusi: 41
Liitunud: 21 Sept 2006, 15:20
Asukoht: Pärnu

.

Lugemata postitus Postitas Teijo »

Ega kui mina tegin eelmise aastaga YBR lube siis küll mind need kummid ei häirinud, linnas perfektne ratas aga maanteel jääb võimsusest puudu ainult.Ise ostsin samasuguse masina täpselt, ainult mark oli honda. Sõitsin ühe hooaja ja mingit mure ei olnud. Maanteel suht jama sõita, kuna võimsusest jääb puudu. Aga linnas oli mõnus , hea ja kerge ratas. Vähemalt see on minu arvamus.

Honda cbz 125 - suzuki gsx 600 f

Juks
Postitusi: 50
Liitunud: 31 Okt 2007, 00:12
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Juks »

ütleks, et 4t kohta väga kallis!
selle eest saaks 2t + 0.5 varustust....

see minu arvamus, aga kui põhiliseks sooviks 4t hääl ja jõud madalatel pööretel, siis miks mitte.


Teema algataja
Supermoto_1337

Lugemata postitus Postitas Supermoto_1337 »

Rieju kirjutas:

YBR-ile saab procyclest tellida 150cc kiti,kus on sport nukkv6ll,taotud kolb,silinder jne..ja neidki on veel v6imalik tuunida,nt silindri sissetulek poleerida jne..+ nendele lisada veel sportsummuttaja ja 30mm dellorto kiirenduspumbaga karbuss..hakkavad 2T pillid jalgu jääma,ja hääl on ikka 8) 8)

Kas ybr-il on sama mootor mis xt-l. Ja palju sellina 150cc kit maksata võiks?


Teema algataja
Supermoto_1337

Lugemata postitus Postitas Supermoto_1337 »

Veel oleks selline küsimus, et kas kunagi tehti xt-le 9 kw mootoreid ja nüüd on 7 kw. Olen netist asja uurinud ja osasd veebileheküljed annavad näiteks 2005 aasta xt andmetes 9 kw. Endal mul on 2006 aasta xt (esimene registreerimine oli 2006 aastal), aga minuteada peaks 2006 aasta mudelil olema esikorpus musta värvi, aga minul on sinine nagu 2005 aasta mudelil.
Ostsin masina yamahast kasutatult. Alguses anti mulle vana passi koopia, millel oli märgitud 9kw ja kui uues passis oli 7 kw.

Viimati muutis Supermoto_1337, 09 Apr 2008, 21:53, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Lugemata postitus Postitas FleXer »

Supermoto_1337 kirjutas:

Veel oleks selline küsimus, et kas kunagi tehti xt-le 9 kw mootoreid ja nüüd on 7 kw. Olen netist asja uurinud ja osasd veebileheküljed annavad näiteks 2005 aasta xt andmeteks 9 kw ja 6 käiku. Endal mul on 2006 aasta xt (esimene registreerimine oli 2006 aastal), aga minuteada peaks 2006 aasta mudelil olema esikorpus musta värvi, aga minul on sinine nagu 2005 aasta mudelil.

ybr tehakse hiinas, xtsid itaalias :P selles on vahe.
Paljude masinatega on see, et nt teie masin tuli poodi 2005, aga teie ostsite ta 2006 ja registreerisite ta ära ja ta muutus automaatselt 2006 aasta pilliks :P

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Siit saab siis Derbi senda jammu moottoriga rattale osasid,samuti kaa YBR-ile,neil on sama moottor.Ehk siis selline komplekt: http://www.procycle.us/images/bbr/ttr150bigborekit.jpg + Dellorto PHF 30 DS1 4T karbuss(see siis kiirenduspubaga,mis on väga tähtis sellise kubatuuri juures)+ siis sportsummuttaja v6i siis stock summuttaja,mis tuleks tyhjendada.Järgmiseks v6iks 6hupuhastaja minema rebida,ja pipercrossi asemele panna,see annab lisa väänet+häält+moottor läheb paremini tuuri.Kogu selle kaadervärgiga peaks YBR arendama yle 20hp,mis teeb sellest rattast väga s6idetava:)Minu Derbi Sendas oli leegika algusesse keevitatud seib,mille siis tuleks kah ära viilida sealt,et heitgaasid saavad takistusteta väljuda.Loodan et oli mingitki abi ja vabandust et offtopic.Siit siis v6ite imetleda pilte,mida sommid Derbi Senda(yamaha mottiga) tegid: http://www.motot.net/galleria/g10100_derbi_senda_sm_125


Teema algataja
CasparT3

Lugemata postitus Postitas CasparT3 »

Pole veel ise aru saanud et Tompzzz kas sa oled otsustanud 2 või 4-takti masina heaks. Niiviisi kahevahel valida on tõesti raske sest nagu ise oled juba vb aru saanud et valik on üpriski suur.


Teema algataja
CasparT3

Lugemata postitus Postitas CasparT3 »

FleXer kirjutas:

Et huskqvarnale on veel kodukas ka Velt Motocenter. Kodulehel toodet ise pole aga seest on telefoni teel võimalik palju ära teha. www.veltmotocenter.ee


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Mul erilist arusaama veel tekkinud ei ole, et mitu takti peaks tulevasel suksul olema, kuid ta võiks olla ikkagi võrdlemisi kiire, 140 võiks vähemalt välja venitada ning samas peavad sõidumugavused vääga 5+ olema..


Teema algataja
CasparT3

Lugemata postitus Postitas CasparT3 »

Selge siis 2-takti :D ei ei ikka pead jah selle ära otsustama , kuid mis on sinu rahalised võimalused. 4-takti juu odavam kõvasti.

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

ütleme nii, et kui selliseid kiirusi otsid, siis soovitaks sulle biket. Cagiva Mito 125.
Minu enduuro jookseb ka 140 välja, aga sellise kiirusega ei kannata pikalt sõita ja ega see eriti mugav ka pole kui nüüd päris ausalt öelda :D

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

3m kirjutas:

Kõik räägivad kui hea mito on, oskab keegi põhjendada ka, miks ta näiteks rs-ist parem on, ja kas seda ka tänaval? See on muidugi jah suur argument, et rs-il on 6 käiku mito 7me vastu.

Arvatavasti pole meie maal eriti kedagi kes seda omanud oleks peale Kommika,minu ja selle kellele ma ühe oma mitodest müüsin. Mitol on ringrajaline tagataust, mis teeb tema sõiduomadused parimaks. Lisaks on tal imeilus välimus ja hea mootor mis teeb enamasti 95% teistele stock tänavaratastele silmad ette. Pealegi 2000-2008 aasta mitodel on 6 käiku :wink:


Juks
Postitusi: 50
Liitunud: 31 Okt 2007, 00:12
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Juks »

CasparT3 kirjutas:

Selge siis 2-takti :D ei ei ikka pead jah selle ära otsustama , kuid mis on sinu rahalised võimalused. 4-takti juu odavam kõvasti.

loe kolmandat posti seal kõik täpselt öeldud :D
ta ütles, et üle 80kilodest ta ei räägi....


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

nooh, Aprilia RS 125 on ka mul mõttes, kuid kuidas on huvitav nende superbaikide ja muude madallendurite sõiduriistade mugavusega? Kuidas on sellega lood?

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Rs-i nüüd superbikeks küll ei nimetaks, mugavus on igaühe enda asi, ise esimesed 600km vana rs-i seljas sõitnud ja midagi kurta ei saa, pikim ots oli 150km ja polnud siiski hullu, roller oli ebamugavam.

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

Teema algataja
smiff

Lugemata postitus Postitas smiff »

Kui Husqvarna SM125 huvi pakub ,siis ITALMOTOS tuttuus 2008 a. mudel olemas v.t. www.italmoto.ee


Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Seal Türil sõidad ju naguinii enamasti maanteedel, mina võtaksin sinu asemel kindlasti 2 takti.


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Sa ei ole elusees Türil käinud, kui sa sellist juttu ajad vist


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

ehk on veel kellegil häid mõtteid?


Juks
Postitusi: 50
Liitunud: 31 Okt 2007, 00:12
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Juks »

kõik juba ära räägitud nii selles kui ka teistes teemades.


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Juks kogub niisama poste või spämmid mu teemat?


Teema algataja
B.i.G

Lugemata postitus Postitas B.i.G »

Tm-i testis kiideti väga husa sm-i&YBR-i hinna&sõidumugavuse suhtes.
Ise võtaks arvatavasti YBr-i, kuna linnas on ta väga hea&palju sa ikka 125cc maanteele ronid+hind on väga soodne.
Endal seisab kodus 50cc madass ning ka see on väga hea poe käru. Seega kui tahad erineda võiks kaaluda ka seda :roll:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”