Paluks veidi abi 125ccm-ide tutvustamisel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Paluks veidi abi 125ccm-ide tutvustamisel
Hetkel omandamisel 125ccm load, ning sooviks ka juba hakata masinat vaatama. Nagu olen aru saanud, et 125ccm'id on siis lihtsalt jagatud kaheks: 2-ja 4 takti. Ju vist on 2 takti vägagi energilisemad ja kiiremad kui neli, kuid neljasel on tõesti mõnusam hääl.
Ja nüüd siis paluksingi, et mõned teadjamadmehed ning 125 omanikud ehk soovitaksid häid 125ccm masinaid, vahet pole kas kaks või neli takti, kuid tsikleid sooviks siis vastavalt naked bikesid või supermotosid. Aprilia RS ja muud sellised baigid on usutavasti suhteliselt ebamugavad.
Ja veel, kuidas suhtub keegi 125ccm tagakummi laiusesse? Olen tähele pannud, et need ei ole sugugi laiad, aga kas need ka reaalselt mõjutavad sõiduomadusi?
Päikest
-
Teema algataja
On küll, aga reaalselt on neid õigejutumehi vähe, kes räägivad omast kogemusest. Kül ma ka otsin, kuid tahan veidi täpsema suunitlusega vastuseid, mitte halamist, et nänänänää ära osta 4 takti, see on aeglane
----Leidsin ka veidi reeglistikust osa, mida vaja täita
- Kui pikk ja kui raske sa oled---180cm ning 63kg
- milline on sinu sõidukogemus ja millistes tingimustes---roller, kerged põristamised jawaga, A1 sõidukool
- vanus--- Praktiliselt 16
- juhiloa kategooria ja staaz
- millistesse tingimustesse ratast otsid---Eesti tingimustesse, loogish, kuid sooviks enamjaolt tänavaratast, kuid millega saaks ka kergeid põikeid kõrvalteedele teha
- palju sul selleks raha eraldatud on---nooh, üle 80kilostest me ei räägi, ok?:D
- mitmekesi ja kui pikalt kavatsed sama tsikli seljas sõita. Nooh, enamasti üksi, ning sellega sõidaks reaalselt niikaua, kuni isu on
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Soovitan sellist isendit :
http://www.bikeworld.ee/index.php?secti ... oductID=42
Kasutatud peast hinnad muidugi taskukohasemad, kerge, ökonoomne ja mugav masin, kukkudes ei lagune midagi väärtuslikku jne
Kui on soovi ka kõrvalteedel sõita, siis miks mitte enduro? Endal kogemus DT125-ga, ning midagi halba ei oska küll öelda. Nende pikkade aastate jooksul, mil see masin tootmises oli jõuti peaaegu et ideaalse lõpptulemuseni. Kui endurokat siiski ei soovi, peaks leiduma ka kasutatud sm dt-sid.
Soovitan sul see artikkel ka läbi lugeda. http://www.tehnikamaailm.ee/est/other/2 ... aderID=841
Oeh:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... na&t=32803
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... na&t=22790
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... na&t=32545
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... na&t=31559
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... to&t=33109
P.S. TagaREHVI laiusesse suhtun hästi Eriti hästi suhtun nendesse "suhteliselt kitsaste" tagarehvidega 125-ste mootorrataste omanikesse, kel on jätkunud oidu oma rattale sobimatult laia tagarehvi pealevägistamisest loobumisega sõiduomadused ära rikkumata jätta...
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Paluks veidi abi 125ccm-ide tutvustamisel
TompZzZ kirjutas:Ja veel, kuidas suhtub keegi 125ccm tagakummi laiusesse? Olen tähele pannud, et need ei ole sugugi laiad, aga kas need ka reaalselt mõjutavad sõiduomadusi?
Tunned ennast sellisega alaväärsena? Osta seljuhul Yamaha TW või Suzuki VanVan
ise soovitaksin samamoodi yamaha dt 125. Pommikindel mootor, endal pole siiani mootoriga mingeid probleeme olnud. Maastikul saab väga kenasti hakkama seni, kuni piirdud ainult enduro raja sõitmisega, ilma hüpeteta. Amordid suhteliselt pehmed ja lendavad kergelt täiesti põhja.
Endal müügis ka antud isend, kui huni siis priva
Edu.
-
Teema algataja
Et siis, äkki ütleksid mis on su rahalised piirangud. Kui taskud sügavad siis soovitaks sulle Husqvarna 125Sm 2008 (2-takti). Sa mainisid et meeldib 4-takti hääl rohkem. Väga paljud on üelnud et Husqvarna hääled on vägagi sarnased 4-takti omadele. See selleks. Masin ise on tipp topp kvaliteetne, liigub hästi, hoolde välp on 2-takti kohta pikk (esimene 5000, teine 10 000km jne. iga 5k tagand.) See tähendab ka rahalist kokkuhoidu, et ei pea pidevalt parandama. Taga rehvi paksus mõjutab ka sõitu kuid ise valin selle järgi mis on ilusam. Ise oman Husqvarna 125 Sm ja olen tootega rahul. Endalgi olid eelnevad sõidukogemused vaid rolleri peal, seegi 20000km.
Husqvarna pole muidugi ainuke 125 supermoto turul. Kohe on ilmumas ka Aprilia Sx 125 Sm (2-takti) Ei usu et kellelgi seda veel eestis on kuid see nii kauaks ei jää. Hind on oodata kusagil sinna 70 000-. kr juurde. Minuteada on mootor sama mis oli Mx 125 kuid vb uuendustega. Seda soovitan ja arvatavasti on tegu hea supermotoga. 125 sm on veelgi ja tegelikult on turg üpriski suur.
Kui 4-taktist rääkida siis on need kindlasti soodsamad ja vastupidavamad kuid see mõjutab ka nende sõiduomadusi. Kiirendus ja tipp on palju halvemad.
Minu arvates on kõige sobilikum 125ccm pill
mz 125 sm
www.muz.de saab lähemat infot
ja müüb neid ka www.streetmoto.ee
-
Teema algataja
Tänud kõigile vastajatele!
Ise olen vääga suur aprilia fänn, ning tundsin ka Saku hallis toimuval messil uue SXi vastu huvi. Kuid igaks juhuks mõtlesin veidi veel maad uurida.
Dt vms. ei sobi mulle, tegemist on endukaga, samas olen kuulnud veidikene halbu arvamusi selle kohta.
Kus asub husky edasimüüja tlnas?:D
TompZzZ kirjutas:Tänud kõigile vastajatele!
Ise olen vääga suur aprilia fänn, ning tundsin ka Saku hallis toimuval messil uue SXi vastu huvi. Kuid igaks juhuks mõtlesin veidi veel maad uurida.
Dt vms. ei sobi mulle, tegemist on endukaga, samas olen kuulnud veidikene halbu arvamusi selle kohta.
Kus asub husky edasimüüja tlnas?:D
Dt125x on supermoto. http://bikepics.com/pictures/1203332/
Aga see selleks. Husky kohta võid veldist uurida.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Yamaha YBRiga tegin õppe sõitu endale ei meeldind kuna ise sõidan NSRiga ja tundus tuim. Linnas oli hea sõita, aga linnast väljas ikka väga halb võreldes NSR`iga. Linnas sõitmiseks väga hea aga kuidas kellegile.
Mis puutub tagarehvimõõtu siis YBRil on see ainult 90/90-18, kuid sellest peaks YBRile piisama.
-
Teema algataja
Martin. kirjutas:YBR on yamahalt ikka täielik möödapanek. See ei liigu absoluutselt, pöördesse ka ei lähe. Hea ökonoomne ja vaikne ainult. Isegi ilus pole, "tänu" nendele tõllaratastele.
Krt mis veel tahta esimeselt masinalt millega seaduslikult kilomeetreid mõõtma hakkad?
Kusjuures TM testis sai see tsikkel väga hea hinde, seda just tänu oma ökonoomsusele ja kasutusmugavusele.
-
Teema algataja
TompZzZ kirjutas:Aii, siis on küll halvad lood, plaanis ka vahest pikemaid otsi teha.
Ei kavatseks osta ohtlikku masinat..
Miks ta ohtlik on?
Eestis lubatu piires ta küll ohtlik ei tohiks olla ning Eesti siseselt pikemaid otsi peaks ta ka läbima suhteliselt edukalt. (mainiks siinkohal, et üks foorumlane käis säärekaga Rootsis)
Oma Viragoga olen sõitnud Viimsi - Tallinn - Võsu - Rakvere - Võsu ning isegi minu "tiguaeglane" cruiser sai sellega oivaliselt hakkama. Vahepeal olid muidugi pausid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.