Paluks veidi abi 125ccm-ide tutvustamisel

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
TompZzZ

Paluks veidi abi 125ccm-ide tutvustamisel

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Hetkel omandamisel 125ccm load, ning sooviks ka juba hakata masinat vaatama. Nagu olen aru saanud, et 125ccm'id on siis lihtsalt jagatud kaheks: 2-ja 4 takti. Ju vist on 2 takti vägagi energilisemad ja kiiremad kui neli, kuid neljasel on tõesti mõnusam hääl.

Ja nüüd siis paluksingi, et mõned teadjamadmehed ning 125 omanikud ehk soovitaksid häid 125ccm masinaid, vahet pole kas kaks või neli takti, kuid tsikleid sooviks siis vastavalt naked bikesid või supermotosid. Aprilia RS ja muud sellised baigid on usutavasti suhteliselt ebamugavad.

Ja veel, kuidas suhtub keegi 125ccm tagakummi laiusesse? Olen tähele pannud, et need ei ole sugugi laiad, aga kas need ka reaalselt mõjutavad sõiduomadusi?

Päikest


Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Kasuta otsingut, supermotode ja muude 125 pillide kohta mitmeid arutelusid minu teada olemas.


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

On küll, aga reaalselt on neid õigejutumehi vähe, kes räägivad omast kogemusest. Kül ma ka otsin, kuid tahan veidi täpsema suunitlusega vastuseid, mitte halamist, et nänänänää ära osta 4 takti, see on aeglane

----

Leidsin ka veidi reeglistikust osa, mida vaja täita

  1. Kui pikk ja kui raske sa oled---180cm ning 63kg
  2. milline on sinu sõidukogemus ja millistes tingimustes---roller, kerged põristamised jawaga, A1 sõidukool
  3. vanus--- Praktiliselt 16
  4. juhiloa kategooria ja staaz
  5. millistesse tingimustesse ratast otsid---Eesti tingimustesse, loogish, kuid sooviks enamjaolt tänavaratast, kuid millega saaks ka kergeid põikeid kõrvalteedele teha
  6. palju sul selleks raha eraldatud on---nooh, üle 80kilostest me ei räägi, ok?:D
  7. mitmekesi ja kui pikalt kavatsed sama tsikli seljas sõita. Nooh, enamasti üksi, ning sellega sõidaks reaalselt niikaua, kuni isu on :)

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Tavaliselt kehtib reegel, et sõidad kaks aastat kuni saad uued load ning siis ka juba uus ratas. 80 000.- on minu arust liiga suur investeering sellise asja peale, sest kahe aasta pärast on sama asja hind vastavalt seisukorrale umbes 40 000.- kuni 50 000.-


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Sellest sõiduaastatest ja nendest on suht savi, tähtis et hetkel saab tipp-topp masina soetatud.
Räägid midagi asjalikku ka, või lihtsalt kogud poste?:D

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Soovitan sellist isendit :
http://www.bikeworld.ee/index.php?secti ... oductID=42

Kasutatud peast hinnad muidugi taskukohasemad, kerge, ökonoomne ja mugav masin, kukkudes ei lagune midagi väärtuslikku jne


Makz
Postitusi: 165
Liitunud: 24 Apr 2006, 14:09
Tsikkel: VFR 750F
Asukoht: Tartu/Saue

Lugemata postitus Postitas Makz »

Kui on soovi ka kõrvalteedel sõita, siis miks mitte enduro? Endal kogemus DT125-ga, ning midagi halba ei oska küll öelda. Nende pikkade aastate jooksul, mil see masin tootmises oli jõuti peaaegu et ideaalse lõpptulemuseni. Kui endurokat siiski ei soovi, peaks leiduma ka kasutatud sm dt-sid.
Soovitan sul see artikkel ka läbi lugeda. http://www.tehnikamaailm.ee/est/other/2 ... aderID=841


kullokas
Postitusi: 192
Liitunud: 10 Okt 2003, 16:20
Asukoht: Tagadi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kullokas »

Oeh:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... na&t=32803
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... na&t=22790
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... na&t=32545
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... na&t=31559
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... to&t=33109
P.S. TagaREHVI laiusesse suhtun hästi :) Eriti hästi suhtun nendesse "suhteliselt kitsaste" tagarehvidega 125-ste mootorrataste omanikesse, kel on jätkunud oidu oma rattale sobimatult laia tagarehvi pealevägistamisest loobumisega sõiduomadused ära rikkumata jätta...

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Paluks veidi abi 125ccm-ide tutvustamisel

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

TompZzZ kirjutas:

Ja veel, kuidas suhtub keegi 125ccm tagakummi laiusesse? Olen tähele pannud, et need ei ole sugugi laiad, aga kas need ka reaalselt mõjutavad sõiduomadusi?

Tunned ennast sellisega alaväärsena? Osta seljuhul Yamaha TW või Suzuki VanVan
;)

Kasutaja avatar

Taku
Postitusi: 313
Liitunud: 28 Juul 2005, 23:56
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Taku »

ise soovitaksin samamoodi yamaha dt 125. Pommikindel mootor, endal pole siiani mootoriga mingeid probleeme olnud. Maastikul saab väga kenasti hakkama seni, kuni piirdud ainult enduro raja sõitmisega, ilma hüpeteta. Amordid suhteliselt pehmed ja lendavad kergelt täiesti põhja.

Endal müügis ka antud isend, kui huni siis priva :)

Edu.


Teema algataja
CasparT3

Lugemata postitus Postitas CasparT3 »

Et siis, äkki ütleksid mis on su rahalised piirangud. Kui taskud sügavad siis soovitaks sulle Husqvarna 125Sm 2008 (2-takti). Sa mainisid et meeldib 4-takti hääl rohkem. Väga paljud on üelnud et Husqvarna hääled on vägagi sarnased 4-takti omadele. See selleks. Masin ise on tipp topp kvaliteetne, liigub hästi, hoolde välp on 2-takti kohta pikk (esimene 5000, teine 10 000km jne. iga 5k tagand.) See tähendab ka rahalist kokkuhoidu, et ei pea pidevalt parandama. Taga rehvi paksus mõjutab ka sõitu kuid ise valin selle järgi mis on ilusam. Ise oman Husqvarna 125 Sm ja olen tootega rahul. Endalgi olid eelnevad sõidukogemused vaid rolleri peal, seegi 20000km.
Husqvarna pole muidugi ainuke 125 supermoto turul. Kohe on ilmumas ka Aprilia Sx 125 Sm (2-takti) Ei usu et kellelgi seda veel eestis on kuid see nii kauaks ei jää. Hind on oodata kusagil sinna 70 000-. kr juurde. Minuteada on mootor sama mis oli Mx 125 kuid vb uuendustega. Seda soovitan ja arvatavasti on tegu hea supermotoga. 125 sm on veelgi ja tegelikult on turg üpriski suur.

Kui 4-taktist rääkida siis on need kindlasti soodsamad ja vastupidavamad kuid see mõjutab ka nende sõiduomadusi. Kiirendus ja tipp on palju halvemad.

Viimati muutis CasparT3, 07 Apr 2008, 20:43, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Silmarõõmuks siis ka Apriliat: http://www.aprilia.ee/mootorrattad/mx125.html

Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Lugemata postitus Postitas FleXer »

Minu arvates on kõige sobilikum 125ccm pill
mz 125 sm
www.muz.de saab lähemat infot
ja müüb neid ka www.streetmoto.ee

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx

Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Tänud kõigile vastajatele!

Ise olen vääga suur aprilia fänn, ning tundsin ka Saku hallis toimuval messil uue SXi vastu huvi. Kuid igaks juhuks mõtlesin veidi veel maad uurida.

Dt vms. ei sobi mulle, tegemist on endukaga, samas olen kuulnud veidikene halbu arvamusi selle kohta.

Kus asub husky edasimüüja tlnas?:D

Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

TompZzZ kirjutas:

Kus asub husky edasimüüja tlnas?:D

siit võid uurida ;)

http://husky.zoomflash.net/index.php?op ... &Itemid=39


Makz
Postitusi: 165
Liitunud: 24 Apr 2006, 14:09
Tsikkel: VFR 750F
Asukoht: Tartu/Saue

Lugemata postitus Postitas Makz »

TompZzZ kirjutas:

Tänud kõigile vastajatele!

Ise olen vääga suur aprilia fänn, ning tundsin ka Saku hallis toimuval messil uue SXi vastu huvi. Kuid igaks juhuks mõtlesin veidi veel maad uurida.

Dt vms. ei sobi mulle, tegemist on endukaga, samas olen kuulnud veidikene halbu arvamusi selle kohta.

Kus asub husky edasimüüja tlnas?:D

Dt125x on supermoto. http://bikepics.com/pictures/1203332/
Aga see selleks. Husky kohta võid veldist uurida.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Siin lehel on välja toodud kõik 125cc masinad ja vastavalt tüübile http://bikez.com/125cc/index.php


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Aitäh lingi eest. Sain veidi infot juurde!

AGA äkki on veel kellegil kogemusi ratastega nagu
Aprilia RS 125
Derbi GPR Nude 125
Yamaha YBR 125


Teema algataja
CasparT3

Lugemata postitus Postitas CasparT3 »

Husky edasimüüa on veel Velt Motocenter.


Teema algataja
Hr Viltu

Lugemata postitus Postitas Hr Viltu »

Yamaha YBRiga tegin õppe sõitu endale ei meeldind kuna ise sõidan NSRiga ja tundus tuim. Linnas oli hea sõita, aga linnast väljas ikka väga halb võreldes NSR`iga. Linnas sõitmiseks väga hea aga kuidas kellegile.

Mis puutub tagarehvimõõtu siis YBRil on see ainult 90/90-18, kuid sellest peaks YBRile piisama.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Derbi GPR ja GPR Nude lagunevad totaalselt. Mootoril pole eriti viga aga kõik see mis mootori ümber jääb laguneb, alustades gondli kinnitustest lõpetades esihargi kinnituskohaga raamile.


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Muidu olin ma jõhkralt juba nende masinate peale mõtlemas, tean tõesti seda et YBR'i rehv on taga vääga väikene. Selles probleem ongi. Muidu istuks masin mulle täiesti :) (noh, kiirust võiks rohkem olla) ning Derbi omad on väga ilusad, samas ka veel kahetaktilised..

Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Lugemata postitus Postitas Martin. »

YBR on yamahalt ikka täielik möödapanek. See ei liigu absoluutselt, pöördesse ka ei lähe. Hea ökonoomne ja vaikne ainult. Isegi ilus pole, "tänu" nendele tõllaratastele.

Kurvis näeme . kahepoolene

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Ega YBR ei tehtudki rullnokkadele. YBR on klassikaline, ökonoomne ning suhteliselt odava hinnaga võrreldes teiste ratastega. Mina ostaksin enne YBR'i kui mis tahes muu uue 125ccm masina.


Makz
Postitusi: 165
Liitunud: 24 Apr 2006, 14:09
Tsikkel: VFR 750F
Asukoht: Tartu/Saue

Lugemata postitus Postitas Makz »

Martin. kirjutas:

YBR on yamahalt ikka täielik möödapanek. See ei liigu absoluutselt, pöördesse ka ei lähe. Hea ökonoomne ja vaikne ainult. Isegi ilus pole, "tänu" nendele tõllaratastele.

:roll: :lol: Krt mis veel tahta esimeselt masinalt millega seaduslikult kilomeetreid mõõtma hakkad?
Kusjuures TM testis sai see tsikkel väga hea hinde, seda just tänu oma ökonoomsusele ja kasutusmugavusele.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

YBR on paras linnaratas, nagu roller mis võtab vähe kütet, sõidab aeglaset , suurematel kiirustel on juhitavus null, väriseb üsna tobedalt, pöörab üsna hästi ja kerge manööverdada kuid ikkagi ta sõidab. Väga hea ratas algajale ning õppesõitjale.


Teema algataja
TompZzZ

Lugemata postitus Postitas TompZzZ »

Aii, siis on küll halvad lood, plaanis ka vahest pikemaid otsi teha.

Ei kavatseks osta ohtlikku masinat..


Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

TompZzZ kirjutas:

Aii, siis on küll halvad lood, plaanis ka vahest pikemaid otsi teha.

Ei kavatseks osta ohtlikku masinat..

Miks ta ohtlik on? :shock: :shock:
Eestis lubatu piires ta küll ohtlik ei tohiks olla ning Eesti siseselt pikemaid otsi peaks ta ka läbima suhteliselt edukalt. (mainiks siinkohal, et üks foorumlane käis säärekaga Rootsis)

Oma Viragoga olen sõitnud Viimsi - Tallinn - Võsu - Rakvere - Võsu ning isegi minu "tiguaeglane" cruiser sai sellega oivaliselt hakkama. Vahepeal olid muidugi pausid.


Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Ma soovitaks sull selle ybr-i ära unustada. Roller on ka mugav ja ökonoomne. Kui raha on siis ikka mõni tuntuma firma supermoto/enduro või kui baiki tahad, siis näiteks uus Yamaha. Kiirust ja minekut otsid siis Aprilia RS

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Mito on parem :twisted: Vabanda, aga ma lihtsalt pidin seda ütlema :)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”