K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhiload
Moderaator: Moded
K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhiload
selline küsimus siis,asi selles et olen 18 ja ei tahaks kuidagi alla 25kw masinat osta.kuna kaalu mingi 97 ja pikkust 193.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhilo
tzikel kirjutas:selline küsimus siis,asi selles et olen 18 ja ei tahaks kuidagi alla 25kw masinat osta.kuna kaalu mingi 97 ja pikkust 193.
ära võetakse kõik kategooriad. Osta krossikas ja kima sellega.
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 23 Mär 2008, 16:03
- Asukoht: Antsla
Pihelgas kirjutas:taux kirjutas:Ja siis kui teh passis tempel sees, võta piirajad maha. JOKK teema, õpi poliitikutelt.Aga autojuhilubadega võid ainult rolleriga sõita. Aga suurt rollerit ei tuuni isegi piirajaga seaduste järgi lubatavaks
mis siin JOKKi on?
Kas ei olnud "Juriidiliselt On Kõik Korras"
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
canyondrift kirjutas:Pihelgas kirjutas:taux kirjutas:Ja siis kui teh passis tempel sees, võta piirajad maha. JOKK teema, õpi poliitikutelt.Aga autojuhilubadega võid ainult rolleriga sõita. Aga suurt rollerit ei tuuni isegi piirajaga seaduste järgi lubatavaks
mis siin JOKKi on?
Kas ei olnud "Juriidiliselt On Kõik Korras"
mis siin selles loos juriidiliselt korrektset on?
Kui politseil tekib kahtlus, lendad oma papi eest kõigepealt ülevaatusele ja siis jääd lubadest ilma.
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
- Tsikkel: VTX 1800
- Asukoht: Tallinn.Randvere
- Tänatud: 1 kord
Seda minagi,et kui sõidad gs 500-ga ja A1 lubadega siis oled seaduserikkuja kuna juhid sõidukit omamata vastavat kategooriat.
Sõidad näitaks R1-ga millele on kunagi paigaldatud piiraja ja need hiljem eemaldatud siis paberite järgi on ju kõik ok. Teh passis kirjas,et 25 kw jne.
Karistatakse ikka paberite järgi. Kunagi ArK -s küsisin,et mida teha ,kui ma tahan teh passi uuesti saada õigeid kilovatte, siis vaadati mind nagu tulnukat.
No ja see 3000 -e investeering tasub juba kindlustuse pealt tagasi.
Põhimõtteliselt autojuhilube ei tohiks kaotada kui rikkumine seisneb vaid tsiklilubade puudumises, ei ole nagu loogiline, et vastava kategooria juhtimisõiguseta sõidu eest peatataks teise kategooria juhtimisõigus, mis antud asjasse ei puutu.
Yamaha YZF 750R: R.I.P
Yamaha R1: Up & Running
Common fault as with most higher powered bikes is a tendency for the rubber bits to loose contact with the asphalt, resulting in uncontrolled abrasion of the upper and side parts.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
ridariass kirjutas:Põhimõtteliselt autojuhilube ei tohiks kaotada kui rikkumine seisneb vaid tsiklilubade puudumises, ei ole nagu loogiline, et vastava kategooria juhtimisõiguseta sõidu eest peatataks teise kategooria juhtimisõigus, mis antud asjasse ei puutu.
mine Toompeale pikettima.
Liiklusseaduse § 41. Juhtimisõiguse peatamise alused ja kord
(1) Juhtimisõiguse peatamine on isikul mootorsõiduki juhtimise keelamine.
mitte, et konkreetse rattaga enam sõita ei tohi..
[quote="ridariass"]Põhimõtteliselt autojuhilube ei tohiks kaotada kui rikkumine seisneb vaid tsiklilubade puudumises, ei ole nagu loogiline, et vastava kategooria juhtimisõiguseta sõidu eest peatataks teise kategooria juhtimisõigus, mis antud asjasse ei puutu
nojahh,seda tahaksingi teada kas jäevad autojuhiload alles,siis võiks riskida ilma lubadeta ja loota et ei jää vahele
Pihelgas kirjutas:ridariass kirjutas:Põhimõtteliselt autojuhilube ei tohiks kaotada kui rikkumine seisneb vaid tsiklilubade puudumises, ei ole nagu loogiline, et vastava kategooria juhtimisõiguseta sõidu eest peatataks teise kategooria juhtimisõigus, mis antud asjasse ei puutu.
mine Toompeale pikettima.
Pole põhjust, mul isiklikult on kõik vajalikud kategooriad olemas, oma vastuses pean lahtiseletatult silmas, et minu teada ei ole liiklusseaduses mainitud karistust ette nähtud. Võin küll eksida, kuna praegu pole aega kahjuks järgi vaadata täpselt seda.
Yamaha YZF 750R: R.I.P
Yamaha R1: Up & Running
Common fault as with most higher powered bikes is a tendency for the rubber bits to loose contact with the asphalt, resulting in uncontrolled abrasion of the upper and side parts.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhilo
tzikel kirjutas:selline küsimus siis,asi selles et olen 18 ja ei tahaks kuidagi alla 25kw masinat osta.kuna kaalu mingi 97 ja pikkust 193.
mine maadlustrenni, kui jõudu palju. Ega pikkuse ja kaalu suured numbrid tähenda, et sa iseendale ja teistele võimsama rattaga ohtlikuks ei saa.
ridariass - kui jääd veoka roolis täis peaga vahele, siis keelata tuleks vaid C katiga sõitmine? LE on ju kõikidele kategooriatele ühine, miks peaks juhtimisõigust kategooriate kaupa peatama?
aga mis siin ikka nämmutada - loodan, et teemaalgataja sai juba vastuse.
Re: K:kui sõidan bike,ga ilma lubadeta,kas kaotan autojuhilo
Pihelgas kirjutas:ridariass - kui jääd veoka roolis täis peaga vahele, siis keelata tuleks vaid C katiga sõitmine? LE on ju kõikidele kategooriatele ühine, miks peaks juhtimisõigust kategooriate kaupa peatama?.
Ei peagi, ei peatatagi, olen kursis. Pidasin silmas, et ei ole ette nähtud juhtimisõiguse peatamist juhtimisõiguseta sõidu eest.
aga mis siin ikka nämmutada - loodan, et teemaalgataja sai juba vastuse.
Just nii.
Yamaha YZF 750R: R.I.P
Yamaha R1: Up & Running
Common fault as with most higher powered bikes is a tendency for the rubber bits to loose contact with the asphalt, resulting in uncontrolled abrasion of the upper and side parts.
Et kontroll kui selline "piiratud" rataste üle. Pole veel kuulnud, et keegi oleks saadetud soome või saksamaale või kuhu iganes politse polt dünopinki ja eesti omadel puudub vastav võimalus kohapeal kontrollida. Minu teada ainuke dünopink on depool. See kui jahh a´la aasta kahe pärast eesti politsei ka endale sellise pingi muretseb ja kontrollima hakkab see teine teema. Minu käest on küsitud aind et mis asi see piiraja on et mida ta sul rattal piirab ja pärast seletust on head teed soovitud.
-
- Postitusi: 13
- Liitunud: 26 Aug 2005, 13:16
- Tsikkel: YZ250F
- Asukoht: Tallinn, Otepää, Hiiumaa
- Kontakt:
Lugesin kogu teema läbi ja tekkis üks väike küsimus "tarkade klubile"
Palun näidake mulle paragrahvi, kus on kirjas et lubadeta sõidu eest peatatakse juhtimisõigus???
Kui sa jääd vahele mistahes sõidukiga, mille juhtimiseks sul puudub õigus, siis karistatakse sind rahatrahviga kuni 6000eek (olenemata sellest, milline juhtimisõigus sul olemas on). Lubatud on rakendada ka aresti. Juhtimisõiguse peatamist ei saa rakendada.
Erandiks on olukord, kui juhtimisõigus on eelnevalt juba peatatud, kuid sellest pole siin teemas juttu.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Vahetult enne A kategooria saamist õnnestus mul tsikli seljas politseile vahele jääda. Eksamiks valmistudes oli vaja õppeplatsile sõita ca 2km. Nabiti kinni, tehti 5600 eeki trahvi. B kat. jäi alles, maksin trahvi ja jätkasin lubade tegemist. Load tehtud, tsikkel registreeritud juhtusin täpselt samas kohas mõni aeg hiljem politseiga taas kokku. Tegid mulle haarangu, eest tagant, küljelt, igaltpoolt tuli neid. Minul aga kõik korras. Politseile oli tsiklinumbri kompuutrisse toksides teatavaks tehtud punasega, et eriti ohtlik ja lubadeta liikleja, tuleb maha võtta. Selgusele saades, et mul kõik korras, sooviti head teed ja lubati ka vastav märge andmebaasist kustutada. Vot nii olid lood elust enesest.
pallek kirjutas:Palun näidake mulle paragrahvi, kus on kirjas et lubadeta sõidu eest peatatakse juhtimisõigus???
Kui sa jääd vahele mistahes sõidukiga, mille juhtimiseks sul puudub õigus, siis karistatakse sind rahatrahviga kuni 6000eek (olenemata sellest, milline juhtimisõigus sul olemas on). Lubatud on rakendada ka aresti. Juhtimisõiguse peatamist ei saa rakendada.
Erandiks on olukord, kui juhtimisõigus on eelnevalt juba peatatud, kuid sellest pole siin teemas juttu.
Aga palun:
§ 201. Sõiduki juhtimiselt kõrvaldamine
(1) Sõiduki juhtimiselt kõrvaldamine on järelevalveõigusega ametiisiku otsus, mille sisuks on sõiduki juhtimise keelamine kuni juhtimiselt kõrvaldamise aluse äralangemiseni.
(2) Juht kõrvaldatakse sõiduki juhtimiselt, kui
3) tal puudub vastava kategooria sõiduki või trammi juhtimisõigus või vastava sõiduki kasutamist õigustav dokument;
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12875411
Rahatrahv sinna juurde veel siis.
Siiski on nii, et juhtimisõiguseta sõitmisega vahele jäädes peatatakse õigus (ehk õigus mida ametlikult pole olnudki) juhtida nimetatud kategooria sõidukit kuni ametliku juhtimisõiguse saamiseni.
Benelli TNT 1130
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
ducatu kirjutas:Vahetult enne A kategooria saamist õnnestus mul tsikli seljas politseile vahele jääda. Eksamiks valmistudes oli vaja õppeplatsile sõita ca 2km. Nabiti kinni, tehti 5600 eeki trahvi. B kat. jäi alles, maksin trahvi ja jätkasin lubade tegemist. Load tehtud, tsikkel registreeritud juhtusin täpselt samas kohas mõni aeg hiljem politseiga taas kokku. Tegid mulle haarangu, eest tagant, küljelt, igaltpoolt tuli neid. Minul aga kõik korras. Politseile oli tsiklinumbri kompuutrisse toksides teatavaks tehtud punasega, et eriti ohtlik ja lubadeta liikleja, tuleb maha võtta. Selgusele saades, et mul kõik korras, sooviti head teed ja lubati ka vastav märge andmebaasist kustutada. Vot nii olid lood elust enesest.
Värske info: politseil ei ole õigust riigieksamile mootorrattaga sõitmise eest trahvi määrata (kui lube pole), kui teooria on tehtud (selle kohta on andmebaasis märge). Iseasi, kas politsei ise teab, et asjad nii käivad ja kuidas nad kindlaks teevad, et tegelikult ka eksamile minnakse (ehk on see ka registris kirjas).
http://www.animalistika.ee
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
ducatu kirjutas:Minu variandi puhul oli teooriaeksam ka veel sooritamata.
Sellisel juhul oli kõik korrektne.
http://www.animalistika.ee
M2 kirjutas:Värske info: politseil ei ole õigust riigieksamile mootorrattaga sõitmise eest trahvi määrata (kui lube pole), kui teooria on tehtud (selle kohta on andmebaasis märge). Iseasi, kas politsei ise teab, et asjad nii käivad ja kuidas nad kindlaks teevad, et tegelikult ka eksamile minnakse (ehk on see ka registris kirjas).
Ole nüüd hea mees ja räägi teistele ka, kuidas sa selle peale tulid?
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Aizar kirjutas:M2 kirjutas:Värske info: politseil ei ole õigust riigieksamile mootorrattaga sõitmise eest trahvi määrata (kui lube pole), kui teooria on tehtud (selle kohta on andmebaasis märge). Iseasi, kas politsei ise teab, et asjad nii käivad ja kuidas nad kindlaks teevad, et tegelikult ka eksamile minnakse (ehk on see ka registris kirjas).
Ole nüüd hea mees ja räägi teistele ka, kuidas sa selle peale tulid?
Ega ma seda ise välja mõelnud. Targemate käest sai küsitud, et kui õppesõite ja eksameid võib oma rattaga teha, siis kuidas on lood lähtekohta jõudmisega. Sellele siis vastatigi nii, et kui teooria korras, siis ARK-i sõidule võib ise kohale sõita (ei kehti sõidutundidesse ja koolieksamitele mineku kohta).
http://www.animalistika.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.