ktm krossitsiklid

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ants.12
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Jaan 2008, 10:30

ktm krossitsiklid

Lugemata postitus Postitas ants.12 »

siiani on sõidetud krossienduroga, osaletud kolmel, neljal kestvuskrossil
nüüd tekkis isu vähe kergema ratta järgi, (senine kaalub ca 110kg(tühimass)) ,
tahaks vähe tõsisemalt kestvuskrossiga tegeleda, muidugi ka et mingil määral lihtsalt krossi sõita(trenni mõttes), metsa ja sood saab ka teinekord päris kõvasti sõidetud
huvi oleks ktm vastu, aga ei suuda välja mõelda, milline neist, kas 250, 450 v koguni 525 sx
milline neist sobiks kõige paremini ülal kirjeldatud sõitmisteks?
kas kolvi ja kepsu vahetused on neil sama välba tagant?
seda et 250 kõige kergem on, saan isegi aru, aga vb on teistel mõni pluss, mis selle üle kaalub?
missugune neist üldse kõige paremini kestaks?
küsin ca 2004-2006 aasta tsiklite kohta

tänud

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

Siim
#609
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Tavalisele harrastajale on 250 ka parajalt püss. Ise valiks 250.


bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Otsi eelviimane Motomaania üles - seal Napalm ja Kullokas räägivad pikalt ja asjalikult KTM-dest.

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

Teema algataja
ants.12
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Jaan 2008, 10:30

Lugemata postitus Postitas ants.12 »

kui ma õigesti mäletan, siis motomaanias oli valdavalt juttu exc mudelitest.
samuti räägiti seal uutest tsiklitest, mina küsisin 2004-2006 aasta rataste kohta

ja nendele küsimustele, mis ma ülal küsisin, motomaaniast küll vastust ei saaks

ktmi testipäevast olin ka teadlik, aga samas on seal tegu jällegi uute tsiklitega ja rataste nimekirjas, mida testida saab, küll neid mudeleid ma ei näinud.

ise võtaks ka mõnes mõttes 250se hoobilt, aga samas nagu ma ülal rääkisin, tuleb ka aeg ajalt metsas ja soos sõitmist ette, ei kujuta ette kuidas sellisega kuskil soos sõita oleks...

loodaks siiski et keegi vastaks veel, ei jõua nüüd kõiki eri mootoriga variante ka osta ja proovida, et teada saada, milline neist nüüd parem on, esialgu loodaks teie abile siiski

Kasutaja avatar

weidu
Postitusi: 39
Liitunud: 03 Jaan 2005, 19:56
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas weidu »

Kindlasti vali 525sx sest kui sõidad metsas ja harrastad kestvuskrossi siis on see ainuõige valik, 250 ütleme selle kohta et võrr jääb võrriks, kaaluvahe kõigest 3-4kg, aga proovi ja testi küll siis leiad endale selle kõige sobivama ikkagi, lõpude lõpuks peab sulle endale ja sinu võimetele see ratas sobima, seda aga meie siin öelda ei oska, aga mina soovitan kohe kindlasti oma vastupidavuse poolest 525sx.


lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lärm »

ikka suurem.
250 -sureb liiva sees ,nagu potsepa rada
mida vöimsam tsikklel-mida lahjem sõitja-seda suurem resurss.
450-525 väga hea valik


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

olen aasta 520-ga sõitnud ausalt sõidaks millegi kergemaga. ideaalne oleks kaalult 250 ja kubatuuri poolest 350 ma arvan et see saabki tulevikuteema olema. saadaolevatest siis liivaradadele 450 ja kõva põhjaga radadele 250 kui ise kaalult 90 kanti siis ka suurem ratas. 520 on ikka paras loom ja selle jõuga pole midagi peale hakata eriti algaja jaoks. metsas on tegelikult iga kilo arvel. kergem ratas, vähem väsimust ja vigu ning rohkem sõidumõnu. hooldama peab neid kõiki. 250 sxf-i hakati muidugi tootma alles 2006 kui ma ei eksi. kahetaktiliste kohta ei oska midagi öelda kuna pole proovinud.

Viimati muutis mayhem, 04 Apr 2008, 00:28, muudetud 2 korda kokku.

lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lärm »

ktm 250 ,450,525 (nelja taktilistel mingit erilist kaalu vahet pole)
kui räägitakse 250 kahe takti pillist siis küll on kergem

Kasutaja avatar

weidu
Postitusi: 39
Liitunud: 03 Jaan 2005, 19:56
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas weidu »

250 ja 525 nelarite kaalu vahe kuskil 3kg ja see ei ole mitte mingi segav faktor vaid võimsus ja sõidu mugavus kaaluvad selle üle suure mootori puhul


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

no sõida 250-ega see tundub ikka hoopis kergem. lisaks massile tuleb ka gürojõude arvestada ja need on tuntavad. 250 hoiab tunduvalt paremini sõidujoont sellal kui 520 kipub kõike suure kaarega tegema. küsi nikopensiuse või kuuse käest miks nad võrridega sõidavad.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ants.12
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Jaan 2008, 10:30

Lugemata postitus Postitas ants.12 »

bikez.com andmetel kaaluvad(dry weight)
2t 250sx 97.7kg
4t 250sx 98.5kg
4t 450sx 105.2kg
525sx 106.2kg

vaatasin 2006a rattaid.

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

ära vaata neid numbreid.

Kuidas on võimalik, et 450 ja 250 vahe on 6,7 kilo, samas põhi erinevused on kõigest silindrimahus?
Samas väidavad, et 2T ja 4T vahe on 800 grammi :D

Ainus variant on ise sadulasse istuda ja ära proovida.
numbrite võrdlemine ei anna küll midagi.
Omaltpoolt võin öelda, et 2T 250 pealt 450SX peale istudes oli tunne nagu elevandi otsas.

Siim
#609
Kasutaja avatar

weidu
Postitusi: 39
Liitunud: 03 Jaan 2005, 19:56
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas weidu »

kui mees on raskem kui 90kg siis on ikka 250 nagu jalgratas tema jalgevahel ja edasi ka ei lähe absoluutselt jah Kuusk sõidab sellepärast 250-sega kuna ta väikest kasvu ja pole kaalu suure ohjeldamiseks, nii et nagu mees nii ka tsikel...


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

525 jah ongi siis paras kui sinna 95+ kg kanti mees oled lisakilode vedamiseks. ise kaalun 85-90.

Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

525 või 520 on ikka mõnusad traktorid, nubrite järgi seal suurt raskemad võibolla ei ole, aga sõitma hakkad siis on teine lugu. Ise valiks ma arvan et 450.

Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

Teema algataja
ants.12
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Jaan 2008, 10:30

Lugemata postitus Postitas ants.12 »

mina kaalun 73kg, pikkust on 180
ehk siis kisub ikkagi 250 poole vist...


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

eks ürita proovida 250 ja 450 aga 525 peale pole vast eriti mõtet aega kulutada see ju praktiliselt sama mis sul praegu kui väidad et 110 kg.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

juba korduvalt öeldi, et tsikli sobivust ei arvutata AINULT kaalu järgi.

Mina valiksin harrastajana igal 10-l juhul 10-st metsa 250-se. Aga mitte KTM-i. Näiteks 2006/2007 suzu-kawa.
Kui sõitja on sajakilone, vaataks 450 poole.

500+ võib endale võtta vaid oskaja.

Kui tulesid on vaja, siis 450EXC.

Kasutaja avatar

weidu
Postitusi: 39
Liitunud: 03 Jaan 2005, 19:56
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas weidu »

esiteks on 525 oma stabiilsuse ja kaalujaotuse poolest just õige masin metsas sõitmiseks, mine ja proovi siis otsusta mitte ära otsusta foorumi juttude teemal

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”