ktm krossitsiklid
Moderaator: Moded
ktm krossitsiklid
siiani on sõidetud krossienduroga, osaletud kolmel, neljal kestvuskrossil
nüüd tekkis isu vähe kergema ratta järgi, (senine kaalub ca 110kg(tühimass)) ,
tahaks vähe tõsisemalt kestvuskrossiga tegeleda, muidugi ka et mingil määral lihtsalt krossi sõita(trenni mõttes), metsa ja sood saab ka teinekord päris kõvasti sõidetud
huvi oleks ktm vastu, aga ei suuda välja mõelda, milline neist, kas 250, 450 v koguni 525 sx
milline neist sobiks kõige paremini ülal kirjeldatud sõitmisteks?
kas kolvi ja kepsu vahetused on neil sama välba tagant?
seda et 250 kõige kergem on, saan isegi aru, aga vb on teistel mõni pluss, mis selle üle kaalub?
missugune neist üldse kõige paremini kestaks?
küsin ca 2004-2006 aasta tsiklite kohta
tänud
kui ma õigesti mäletan, siis motomaanias oli valdavalt juttu exc mudelitest.
samuti räägiti seal uutest tsiklitest, mina küsisin 2004-2006 aasta rataste kohta
ja nendele küsimustele, mis ma ülal küsisin, motomaaniast küll vastust ei saaks
ktmi testipäevast olin ka teadlik, aga samas on seal tegu jällegi uute tsiklitega ja rataste nimekirjas, mida testida saab, küll neid mudeleid ma ei näinud.
ise võtaks ka mõnes mõttes 250se hoobilt, aga samas nagu ma ülal rääkisin, tuleb ka aeg ajalt metsas ja soos sõitmist ette, ei kujuta ette kuidas sellisega kuskil soos sõita oleks...
loodaks siiski et keegi vastaks veel, ei jõua nüüd kõiki eri mootoriga variante ka osta ja proovida, et teada saada, milline neist nüüd parem on, esialgu loodaks teie abile siiski
Kindlasti vali 525sx sest kui sõidad metsas ja harrastad kestvuskrossi siis on see ainuõige valik, 250 ütleme selle kohta et võrr jääb võrriks, kaaluvahe kõigest 3-4kg, aga proovi ja testi küll siis leiad endale selle kõige sobivama ikkagi, lõpude lõpuks peab sulle endale ja sinu võimetele see ratas sobima, seda aga meie siin öelda ei oska, aga mina soovitan kohe kindlasti oma vastupidavuse poolest 525sx.
olen aasta 520-ga sõitnud ausalt sõidaks millegi kergemaga. ideaalne oleks kaalult 250 ja kubatuuri poolest 350 ma arvan et see saabki tulevikuteema olema. saadaolevatest siis liivaradadele 450 ja kõva põhjaga radadele 250 kui ise kaalult 90 kanti siis ka suurem ratas. 520 on ikka paras loom ja selle jõuga pole midagi peale hakata eriti algaja jaoks. metsas on tegelikult iga kilo arvel. kergem ratas, vähem väsimust ja vigu ning rohkem sõidumõnu. hooldama peab neid kõiki. 250 sxf-i hakati muidugi tootma alles 2006 kui ma ei eksi. kahetaktiliste kohta ei oska midagi öelda kuna pole proovinud.
ära vaata neid numbreid.
Kuidas on võimalik, et 450 ja 250 vahe on 6,7 kilo, samas põhi erinevused on kõigest silindrimahus?
Samas väidavad, et 2T ja 4T vahe on 800 grammi
Ainus variant on ise sadulasse istuda ja ära proovida.
numbrite võrdlemine ei anna küll midagi.
Omaltpoolt võin öelda, et 2T 250 pealt 450SX peale istudes oli tunne nagu elevandi otsas.
#609
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.