Probleem:KTM 450EXC
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Probleem:KTM 450EXC
Selline probleem tuli et tühikäigul käib ilusti aga pöördesse ei lähe kudagi! hakkab lämbuma kui kaasi anda! Ja sellepärast enam starterist käima ei lähe ainult vändast! Kas bensiini viga võib olla?
Paagi filtri kontrollisin ära see oli puhas! ja kohe karpa kallale ka ei taha minna!
võib ka bensiini viga olla. karpa puhastamine ei ole ju oluliselt keerulisem kui paagifiltri kontrollimine . ise võtan tavaliselt karpa puhastamiseks poolraami lahti st kaks summuti kinnituspolti ja neli poolraami kinnituspolti. kui karpa laual siis kiirvariant puhastamiseks on ainult ujukikambri kaane lahtivõtmine ja sealt avanevate düüside carbcleaneriga puhastamine ja suruõhuga läbipuhumine. kindlasti peaks ka kiirenduspumba kaane lahti võtma ja vaatama et membraani alla pole vaiku kogunenud sest see võib kiirenduspumba membraani p....e keerata. kindlasti peaks meelde jätma segukruvi asendi st mitu pööret põhjast on (standardis 2,5). kui täielikult lahti võtad siis tee lauale piisavalt ruumi ja lao jupid lahtivõtmise järjekorras siis pärast jälle lihtne kokku laduda. karpa tagasi küljes ühenda see trosside ja paagiga ning kontrolli kas kiirenduspump töötab- selleks anna gaasi ja vaata et düüs pihustaks koheselt portsu kütust (kui kusema jääb siis võib juhtuda see et sõites lased gaasi maha aga pöörded ei lange koheselt. eluohtlik seega). poolrami kinnituspoldid kinnita kindlasti keermeliimiga.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
mayhem kirjutas:karpa all asub segukruvi. manuaalis on vastavalt mudelile kirjas mis asendis see olema peab.
näiteks:
2003 450 EXC Racing 12kw
Keihin FCR-MX39
segukruvi avatud 1,25
No nii keerasin nii palju! Aga ikka mingigi kamm sees! Ja olen tähele pannud et vaikselt sinist viskab ka? Kas mootori remonti vaja?
Mõistus otsas juba mis tegema peab.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Probleem:KTM 450EXC
400 EXC, karpa peaks olema Keihin MX FCR39 https://www.bikebandit.com/oem-parts/20 ... 4sch465668
Alati olen sügisel sooja ruumi parkinud ja kevadel samast võtnud. Pole kunagi kütust välja lasknud. Aasta tagasi kevadel käivitades jooksis karpast bena. Ei olnud aega tegeleda, kraan kinni ja nii ta jäi, probleem ununes. Nüüd laadisin aku ära, kraani lahti, starter veab aga mitte ühtki popsu, ei toorega ega ilma. Säde on, küünal kuiv. 2 aastat vana bens midagi ära ummistanud ja ei saa kütust peale? Millest alustada? Kuidas gaasitrossid küljest ära saab? Ilma starterita pillil peaks saama karpa nurga alla keerata ja põhja ära kruvida. Mul jääb starter ette. Õhufilter on hooldatud aasta tagasi, sõitnud veel pole.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Probleem:KTM 450EXC
Eks katsu alustada sellest, kas karpas bensu on. Kui pole, siis miks? Karpa ja paagi vahe pole eriti pikk. Mis kinni jäänud? Kas kraan ei lase läbi. Kas nõelklapp karpas ei lase läbi? Kas vooliku karpa küljest saad lahti võtta? Kui lahtise kraaniga sealt mahla ei tule, pole kaugemalt kui kraan vaja viga otsida.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Probleem:KTM 450EXC
Kraan on korras, voolik puhas. Probleem peab karpas olema. Ma pole veel leidnud võimalust kuidas gaasitrossi viisakalt karpa "ratta" ümbert kätte saada. Kardan midagi ära lõhkuda. Ujukikambri põhjakorgi sain kätte, sealt jooksis 10-15ml kütust välja. Pole seda varem puutunud, ei oska koguse järgi midagi otsustada. Võimalik, et aasta eest, kui nõelklapp ei pidanud, põristasin paar minutit kinnise kraaniga ja karpa jäi normist madalama tasemega aastaks seisma.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Probleem:KTM 450EXC
bitter kirjutas:Võimalik, et aasta eest, kui nõelklapp ei pidanud, põristasin paar minutit kinnise kraaniga ja karpa jäi normist madalama tasemega aastaks seisma.
Ei ole võimalik, sest ratas ei käi nii kaua kinnise kraaniga aga polegi oluline, kuna kui karpa käib tühjaks, siis nõel vajub põhja ja kraani avamisel hakkab kinni jäämisel hoopis üle jooksma, mitte ei jää kütet puudu. Bensiinitaseme tõustes tõstab ujuk nõela üles ja sulgeb pealevoolu.
Tõenäoliselt on sul midagi karpasse ära settinud. Kisu maha, võta lahti ja puhasta ära carb cleaneriga ning kokku tagasi. Ei ole keeruline, pigem mõnus töö.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Probleem:KTM 450EXC
...ja kui lahkama ikkagi ei isuta, siis võib proovida esialgu veel ka ujukikambri pihta koputamist. Korra, või isega paar, endal sarnases situatsioonis abiks olnud

-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
pill käib
Tort kirjutas:bitter kirjutas:Võimalik, et aasta eest, kui nõelklapp ei pidanud, põristasin paar minutit kinnise kraaniga ja karpa jäi normist madalama tasemega aastaks seisma.
Ei ole võimalik, sest ratas ei käi nii kaua kinnise kraaniga
Ma stopperit ei kasutanud, ju siis oli lühem aeg . 100-200m tiiru sai teha ja nupust seisma panna. Talvisel ajal oleks karpa puhastamine mõnus nokitsemine aga praegu palju tööd-tegemist ootel. Susistasin suruõhuga karpa bentsusisendi juures ja koputasin mõned korrad haamriga vastu ujukikambrit. Vahetasin paagis kütuse välja ja läks tasapisi käima. Käib korralikult. Nüüd külmana käivitus kohe. Võtsin teadmiseks, et ühendusklambrid lõdvaks ja napilt mahub karpat keerama 45° alla ka ilma trosse eemaldamata. Tänan soovituste eest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.