Suzuki GSX600F külmalt käivitamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
afs
Postitusi: 35
Liitunud: 04 Juul 2005, 10:56
Asukoht: Tallinn

Suzuki GSX600F külmalt käivitamine

Lugemata postitus Postitas afs »

Tere!

Ostsin endale hiljuti gsx600f-i. Aga hommikuti käivitades ei hoia pööret tühikäigul korralikult ja sureb mõne hetke pärast välja. Kui tõmban õhuklappi, siis sureb kohe välja. Kas keegi teab rohtu selle vastu?

Ja veel. Mida saab reguleerida vasakul karburaatori juures oleva näpuga keeratava reguleerkruviga? Mulle väideti, et sellest saab pöördeid peale keerata, aga mina küll mingit vahet ei täheldanud, seda kruvi keerates.
Suzuki GSX 600 F
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

ehk sa kirjeldaksid oma külmkäivituse võtteid?

õige oleks: süüde siss, toore klapp lõpuni välja, starterinuppu, rutskat ei keera.

NB! ära starterit üle 5-7 sek korraga käia.

kui tsikkel ei käivitu seda protseduuri täites, on miskine kamm kuskil. kaks küsimust selleks puhuks: kas bensu tuleb peale? kas küünlad sädet puistavad? kui neile on positiivsed vastused käes, siis uuri, kas kuskilt lisaõhku mootor ei ime. kui ka sellega on OK, siis peaks juba mõtlema hakkama.

täpsemaid kirjeldusi tegevustest eelmainit faktide kindlakstegemiseks leiad foorumi otsinguga.

AndrusFJR

Lugemata postitus Postitas AndrusFJR »

Sry kui ei haaku päris algse küsimusega aga mul on käivituse koha pealt selline lugu:

Nimelt oma eelmise ratta (GPZ1100) ostmisel juhtus nii, et järgmine hommik pärast ostu ei tahtnud ratas kuidagimoodi käivituda. Protseduur nagu ikka - toores põhja ja starterit, rutskat keeramata - aga ei midagi:( Lubama hakkas siis kui üritasin natuke ka rutskat keerata. Pärast mõningast jamamist tuli miskil kummalisel moel mõte karpade küljes asuvat tooreklapi otsa näppida - ja oh imet, ratas käivitus hetkelt. Mis siis välja tuli - nimelt oli tooreklapi trossi pikkus reguleerimata ja lenksul olev hoob ei tõmmanud klappi ennast piisavalt välja. Viga iseenesest väga lihtne aga oleks võinud viia teab milleni.
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

afs,
mul sama tsikkel ja teen nii: külmalt seguklapp täielikult peale, gaasi ei keera, annan starterit. Mootor läheb käima ja mõne sekundi pärast tõmbab pöörded lakke. Selle peale hakkan ettevaatlikult seguklappi järgi andma, aga mitte täielikult maha. Kui tunnen, et mootor hakkab välja surema, tõmban jälle seguklappi natuke peale. Kogu selle aja gaasi ei näpi. Lasen minutikese nii 1500-1700 pöörde juures töötada ja lähen sõitma, segukalppi täielikult maha keeramata. Kuskil kilomeetri jagu sõitnud, keeran seguklapi täielikult maha.
Vasakul küljel olev kruvi on tõesti tühikäigupöörete reguleerimiseks. Hakka reguleerida alles siis, kui mootor on täielikult töösoe. Keera kruvi hästi ettevaatlikult 1/4 pöörete kaupa ja pärast igat pööramist oota hetke ja vaata, mis juhtub - tihtipeale mootori pöörded hetkega ei muutu. Töösoojal mootoril peaksid tühikäigu pöörded olema 1300+/-100.

Eelnev jutt mu enda kogemuste põhjal. Algul olin ise ka hädas.
Mis aitas tühikäiku veelgi ühtlustada oli mingi bensupaaki lisatav karburaatori puhastamise keemia. Pärast paagitäie sellise segu ärasõitmist läks mootori töö tühikäigul veelgi paremaks.
Edu!
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

Sama probleem oli gs500-l, külmalt ei käivitunud normaalselt. Lahti sai hädast karpade sünkroniseerimisega, peale seda oli asi kohe hoopis parem.
Tühikäigu kruvi vaata ka, seda siis töösooja mootoriga.
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

see külmkäivituse teeme oli korra siis juba aga ma ei suuda seda kuidagi leida. Mu gsx-il oli ka tookord selline jama, et pöörded kõikusid hullult kui toores peal oli. Proovige ka otsida kas leiate selle teema üle.

Midagi hullu selles igatahes polnud.

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Motopaks kirjutas:
see külmkäivituse teeme oli korra siis juba aga ma ei suuda seda kuidagi leida. Mu gsx-il oli ka tookord selline jama, et pöörded kõikusid hullult kui toores peal oli. Proovige ka otsida kas leiate selle teema üle.

Midagi hullu selles igatahes polnud.

motopaks
Kas see?

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3471
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

yep, tänks. Äkki on abiks.


motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
afs
Postitusi: 35
Liitunud: 04 Juul 2005, 10:56
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas afs »

Tänan, ar!

Eks ma vist olen oma kruttimisega tühikäigu paigast ära ajanud, sest nüüd sooja mootoriga u 2000 p/min. Aga selle saab paika tagasi. Imelik on aga see, et kui ma käivitades klapi peale tõmban, siis mootor ilma gaasita ei käivitu. Ilma klapita samamoodi. Proovisin ka klapi hooba tirida karburaatori juurest, aga tundus, et rohkem ta sealt välja ei tule. Niiet tross ei saa ka lõtv olla. Kuna klapist käivitamisel abi pole, siis ma olen ilma käivitanud. Läheb käima, podiseb mingi 600 p/min juures ja sureb välja. Klappi tõmmates sureb kohe.

Pikk jutt, s*** jutt. Üldiselt niikuinii foorumi kaudu asjade parandamine ei toimi, aga keemia tahan ära proovida.
:roll:
Suzuki GSX 600 F

ra5cal

Lugemata postitus Postitas ra5cal »

mul oli suzuki rf-iga sama jama, et pöörded vajusid ära. alguses võtsin kuni karpadeni paljaks, aga kui neid karpasid nägin ei julenud eriti sügavale oma näppe ajada- jaapani värk mine tea. ühesõnaga- olin suht kindel, et mingi bensu seas olnud sodi ummistab düüse. depoos puhastati küünlad ja karpad ära ja maksma läks 1500 :roll: see annab vist natuke motivatsiooni järgmine kord ise rohkem vaeva näha. nüüd käib korralikult igatahes, aga ei teagi, millest jama alguse sai. öeldi, et küünlad olid üsna rõvedad välja näinud, ja karpades ka natuke kolle sees.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Külmkäivitus on mul täitsa okei, toores peale ja starteri nuppu, läheb ise käima ja jääb käima kah.

Natuke probleem on hoopis soekäivitusega.
Jään 30ks minutiks kuskile seisma, lähen tagasi tsikli juurde, panen käima, siis käib natuke aega hästi aeglaste pööretega ja sureb välja.
Kui proovida enne toores peale tõmmata, siis ei lähe üldse käima.

Aitab see, et panen käima, keeran gaasi 3000 pöörde peale ja tirin toore järgi, siis jääbki 3000-ga käima, ehk siis laseb mootori töösoojaks, pärast käib juba normaalselt :)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

ar kirjutas:
afs,
mul sama tsikkel ja teen nii: külmalt seguklapp täielikult peale, gaasi ei keera, annan starterit. Mootor läheb käima ja mõne sekundi pärast tõmbab pöörded lakke. Selle peale hakkan ettevaatlikult seguklappi järgi andma, aga mitte täielikult maha. Kui tunnen, et mootor hakkab välja surema, tõmban jälle seguklappi natuke peale. Kogu selle aja gaasi ei näpi. Lasen minutikese nii 1500-1700 pöörde juures töötada ja lähen sõitma, segukalppi täielikult maha keeramata. Kuskil kilomeetri jagu sõitnud, keeran seguklapi täielikult maha.
Edu!
motokeskuses öeldi mulle,et toores peal ei tohi gaasi näppida..... keerab kyynlad perse!!
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

Vaatasin peegliga järgi - küünlaid perses pole, kuigi 2 aastat nii sõitnud ;-)
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Natuke probleem on hoopis soekäivitusega.
Jään 30ks minutiks kuskile seisma, lähen tagasi tsikli juurde, panen käima, siis käib natuke aega hästi aeglaste pööretega ja sureb välja.
Kui proovida enne toores peale tõmmata, siis ei lähe üldse käima.
pakun, et segu liiga rikas ehk mootor tõmbab end käivitamisel täis. Lihtne reegel: külmkäivitamine tahab rikast segu, soekäivitamine lahjat segu.

mitte et ma mingeid konkreetseid lahendusi välja oskaksin pakkuda :roll:
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

sepp kirjutas:
motokeskuses öeldi mulle,et toores peal ei tohi gaasi näppida..... keerab kyynlad perse!!
Küllap mingi arusaamatus. Kui põrutad mingi 200km kaugusele toores umbselt peal, siis ehk jah. Muidu peaks ikka nii, et kui oled mõnisada meetrit kuni kilomeetri jagu sõitnud, siis lükkad alles maha ning õige rezhiim põletab küünlad üsna kohe ilusti puhtaks.
See on minu isklik arusaam asjast mitte absoluutne tõde, aga ma loodan küll, et ma olen asjast enam-vähem õigesti aru saanud. Ehk ikka keskuse mehed kah pidasid silmas toores peal pikemalt ringi laskmist.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Tegu siis sama rattamargiga nagu teema pealkirjas. proovides täna ratast käivitada, see ei õnnestunud. starterit käiates(5 sek) ei luba ega midagi. viimati sai teda käivitada detsembri alguses. mida peaks tegema? starterit sai käiatud ca 10 korda. kas pikemalt käiata või kuidas. küttekraan oli "pri" asendis.

フーリガン

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

vastus lihtne, karpad ei anna silindrile ühesugust segu, et ehk sünkroniseerimata. Küsi nõu mõne vanema foorumlase käest, kust abi saada. või helista teenindusse. synk ise maksab kuskil 100 krooni

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tazavi »

aku on laetud? mul banditiga kõva kogemus, starter veab edasi, aga tööle ei lähe, kah talvotsa seisnud masin, lükkasime tööle(päris mitu korda, kuna oli vaja sõita paarisajameetriseid otsi mitmel õhtul), tegime üks 100km otsa ja nüüd käivitus nädal hiljem kah probleemivabalt. (karpad värskelt süngitud)

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas MarekM »

mõtlesin siin minagi, mida see sünkimine päästab, kui ta ei luba turtsugi.

フーリガン

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

noh siis kontrolli sädet ja seda kas kütet tuleb. sealt hüdad hakkavad tavaliselt

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kui niikaua seisnud, siis puhasta kõigepealt karpad ja kraanid ära- igatsugu sodi ladestunud sinna.
Siis laetud akuga-START.
Üleeelmine aasta ei tahtnud mu vana masin samuti korralikult tööle minna ja siis sai kasutatud kuskilt foorumi avarustest loetud nippi, et starteri käiamise ajal tühikäiku vaikselt juurde keeratud, kuni tuli lubav hääl ja start. Sooja mootoriga pöörded tagasi paika loomulikult.

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

dan33
Postitusi: 56
Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas dan33 »

Ma ka proovisi nädalake tagasi masinat käivitada,ei teind törtsugi.
Kasutasin vana head ehitus fööni.Puhusin mootori (silindrid)parajalt kauguselt 60-70sm soojaks ja vaata imet :D käivitus poolelt pöördelt.Mitte küll korralikult. Algul veits puristas aga, kui mootor juba korralikult soojaks läks oli kõik ok.Seisnud oli 10 septembrist.

FZS 600,XVS1100
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas MarekM »

emm, nüüd kütsin uue bensiini peale, nüüd siis lubab. usun et homme käib tänaseks sai aku tühjaks. enne muidugi tegi ka sumbutajasse kogunenud bens korraliku paugu, mis tühjas garaziz mõnusasti kajas. kõrv siiamaani viliseb

フーリガン

HR. PÄHN

Lugemata postitus Postitas HR. PÄHN »

Mul oli sama mure enda 94 a gs 500 ga. Alguses proovisin värskelt laetud akuga ja jamasin ka toorega, kuid tulemuseta. Kontrollisin sädet ja ka see oli olemas. Problemile sain lihtsa lahenduse, keerasin küünlad maha ja panin mõlemasse silindrisse poole õllekorgi jagu bensiini. Probleem kadus ja sai ka juba esimesed ringid tehtud. Käima panin 17. ndal veb ja seisnud oli kuskil novembri (07) algusest saati.


Kummipuru

Lugemata postitus Postitas Kummipuru »

Selline loll küsimus, et kudapidi see tühikäigupöörete nupp toimib?
Kas kellaosuti suunas keerab pöördeid juurde või maha...???

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Kummipuru kirjutas:

Kas kellaosuti suunas keerab pöördeid juurde või maha...???

Juurde

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

Teijo
Postitusi: 41
Liitunud: 21 Sept 2006, 15:20
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Teijo »

Tervist, ei hakkanud uut teemat tegema probleem siis selline. Panen masina tööle ja tühikäik on paigas 1300 pööret sooja mootoriga. Kui lasen kohapeal pöörded kuskil 8000 peale siis langeb pöörded kuskil 3000 peale ja alla poole ei lähe enam. Siis hakkan tühikäigu pöörded kruttima ja saan normaalsed pöörded kätte (1300) ja kui uuesti gaasi annan siis jälle sama asi. Milles probleem võiks olla?

Masin: suzuki gsx 600 f -90

Honda cbz 125 - suzuki gsx 600 f
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

mu sv tegi sama nalja et soojalt lõi pöörded yles...tyyp viga v2 hel..karpad synkrooni ja asi korras

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”