Suzuki GSX600F külmalt käivitamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki GSX600F külmalt käivitamine
Ostsin endale hiljuti gsx600f-i. Aga hommikuti käivitades ei hoia pööret tühikäigul korralikult ja sureb mõne hetke pärast välja. Kui tõmban õhuklappi, siis sureb kohe välja. Kas keegi teab rohtu selle vastu?
Ja veel. Mida saab reguleerida vasakul karburaatori juures oleva näpuga keeratava reguleerkruviga? Mulle väideti, et sellest saab pöördeid peale keerata, aga mina küll mingit vahet ei täheldanud, seda kruvi keerates.
õige oleks: süüde siss, toore klapp lõpuni välja, starterinuppu, rutskat ei keera.
NB! ära starterit üle 5-7 sek korraga käia.
kui tsikkel ei käivitu seda protseduuri täites, on miskine kamm kuskil. kaks küsimust selleks puhuks: kas bensu tuleb peale? kas küünlad sädet puistavad? kui neile on positiivsed vastused käes, siis uuri, kas kuskilt lisaõhku mootor ei ime. kui ka sellega on OK, siis peaks juba mõtlema hakkama.
täpsemaid kirjeldusi tegevustest eelmainit faktide kindlakstegemiseks leiad foorumi otsinguga.
Nimelt oma eelmise ratta (GPZ1100) ostmisel juhtus nii, et järgmine hommik pärast ostu ei tahtnud ratas kuidagimoodi käivituda. Protseduur nagu ikka - toores põhja ja starterit, rutskat keeramata - aga ei midagi:( Lubama hakkas siis kui üritasin natuke ka rutskat keerata. Pärast mõningast jamamist tuli miskil kummalisel moel mõte karpade küljes asuvat tooreklapi otsa näppida - ja oh imet, ratas käivitus hetkelt. Mis siis välja tuli - nimelt oli tooreklapi trossi pikkus reguleerimata ja lenksul olev hoob ei tõmmanud klappi ennast piisavalt välja. Viga iseenesest väga lihtne aga oleks võinud viia teab milleni.
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mul sama tsikkel ja teen nii: külmalt seguklapp täielikult peale, gaasi ei keera, annan starterit. Mootor läheb käima ja mõne sekundi pärast tõmbab pöörded lakke. Selle peale hakkan ettevaatlikult seguklappi järgi andma, aga mitte täielikult maha. Kui tunnen, et mootor hakkab välja surema, tõmban jälle seguklappi natuke peale. Kogu selle aja gaasi ei näpi. Lasen minutikese nii 1500-1700 pöörde juures töötada ja lähen sõitma, segukalppi täielikult maha keeramata. Kuskil kilomeetri jagu sõitnud, keeran seguklapi täielikult maha.
Vasakul küljel olev kruvi on tõesti tühikäigupöörete reguleerimiseks. Hakka reguleerida alles siis, kui mootor on täielikult töösoe. Keera kruvi hästi ettevaatlikult 1/4 pöörete kaupa ja pärast igat pööramist oota hetke ja vaata, mis juhtub - tihtipeale mootori pöörded hetkega ei muutu. Töösoojal mootoril peaksid tühikäigu pöörded olema 1300+/-100.
Eelnev jutt mu enda kogemuste põhjal. Algul olin ise ka hädas.
Mis aitas tühikäiku veelgi ühtlustada oli mingi bensupaaki lisatav karburaatori puhastamise keemia. Pärast paagitäie sellise segu ärasõitmist läks mootori töö tühikäigul veelgi paremaks.
Edu!
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Midagi hullu selles igatahes polnud.
motopaks
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kas see?Motopaks kirjutas:see külmkäivituse teeme oli korra siis juba aga ma ei suuda seda kuidagi leida. Mu gsx-il oli ka tookord selline jama, et pöörded kõikusid hullult kui toores peal oli. Proovige ka otsida kas leiate selle teema üle.
Midagi hullu selles igatahes polnud.
motopaks
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3471
Eks ma vist olen oma kruttimisega tühikäigu paigast ära ajanud, sest nüüd sooja mootoriga u 2000 p/min. Aga selle saab paika tagasi. Imelik on aga see, et kui ma käivitades klapi peale tõmban, siis mootor ilma gaasita ei käivitu. Ilma klapita samamoodi. Proovisin ka klapi hooba tirida karburaatori juurest, aga tundus, et rohkem ta sealt välja ei tule. Niiet tross ei saa ka lõtv olla. Kuna klapist käivitamisel abi pole, siis ma olen ilma käivitanud. Läheb käima, podiseb mingi 600 p/min juures ja sureb välja. Klappi tõmmates sureb kohe.
Pikk jutt, s*** jutt. Üldiselt niikuinii foorumi kaudu asjade parandamine ei toimi, aga keemia tahan ära proovida.


-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Natuke probleem on hoopis soekäivitusega.
Jään 30ks minutiks kuskile seisma, lähen tagasi tsikli juurde, panen käima, siis käib natuke aega hästi aeglaste pööretega ja sureb välja.
Kui proovida enne toores peale tõmmata, siis ei lähe üldse käima.
Aitab see, et panen käima, keeran gaasi 3000 pöörde peale ja tirin toore järgi, siis jääbki 3000-ga käima, ehk siis laseb mootori töösoojaks, pärast käib juba normaalselt

-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
motokeskuses öeldi mulle,et toores peal ei tohi gaasi näppida..... keerab kyynlad perse!!ar kirjutas:afs,
mul sama tsikkel ja teen nii: külmalt seguklapp täielikult peale, gaasi ei keera, annan starterit. Mootor läheb käima ja mõne sekundi pärast tõmbab pöörded lakke. Selle peale hakkan ettevaatlikult seguklappi järgi andma, aga mitte täielikult maha. Kui tunnen, et mootor hakkab välja surema, tõmban jälle seguklappi natuke peale. Kogu selle aja gaasi ei näpi. Lasen minutikese nii 1500-1700 pöörde juures töötada ja lähen sõitma, segukalppi täielikult maha keeramata. Kuskil kilomeetri jagu sõitnud, keeran seguklapi täielikult maha.
Edu!
pakun, et segu liiga rikas ehk mootor tõmbab end käivitamisel täis. Lihtne reegel: külmkäivitamine tahab rikast segu, soekäivitamine lahjat segu.Natuke probleem on hoopis soekäivitusega.
Jään 30ks minutiks kuskile seisma, lähen tagasi tsikli juurde, panen käima, siis käib natuke aega hästi aeglaste pööretega ja sureb välja.
Kui proovida enne toores peale tõmmata, siis ei lähe üldse käima.
mitte et ma mingeid konkreetseid lahendusi välja oskaksin pakkuda

Küllap mingi arusaamatus. Kui põrutad mingi 200km kaugusele toores umbselt peal, siis ehk jah. Muidu peaks ikka nii, et kui oled mõnisada meetrit kuni kilomeetri jagu sõitnud, siis lükkad alles maha ning õige rezhiim põletab küünlad üsna kohe ilusti puhtaks.sepp kirjutas:motokeskuses öeldi mulle,et toores peal ei tohi gaasi näppida..... keerab kyynlad perse!!
See on minu isklik arusaam asjast mitte absoluutne tõde, aga ma loodan küll, et ma olen asjast enam-vähem õigesti aru saanud. Ehk ikka keskuse mehed kah pidasid silmas toores peal pikemalt ringi laskmist.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Tegu siis sama rattamargiga nagu teema pealkirjas. proovides täna ratast käivitada, see ei õnnestunud. starterit käiates(5 sek) ei luba ega midagi. viimati sai teda käivitada detsembri alguses. mida peaks tegema? starterit sai käiatud ca 10 korda. kas pikemalt käiata või kuidas. küttekraan oli "pri" asendis.
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
aku on laetud? mul banditiga kõva kogemus, starter veab edasi, aga tööle ei lähe, kah talvotsa seisnud masin, lükkasime tööle(päris mitu korda, kuna oli vaja sõita paarisajameetriseid otsi mitmel õhtul), tegime üks 100km otsa ja nüüd käivitus nädal hiljem kah probleemivabalt. (karpad värskelt süngitud)
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Kui niikaua seisnud, siis puhasta kõigepealt karpad ja kraanid ära- igatsugu sodi ladestunud sinna.
Siis laetud akuga-START.
Üleeelmine aasta ei tahtnud mu vana masin samuti korralikult tööle minna ja siis sai kasutatud kuskilt foorumi avarustest loetud nippi, et starteri käiamise ajal tühikäiku vaikselt juurde keeratud, kuni tuli lubav hääl ja start. Sooja mootoriga pöörded tagasi paika loomulikult.
Edu
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
- Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
- Asukoht: haapsalu
Ma ka proovisi nädalake tagasi masinat käivitada,ei teind törtsugi.
Kasutasin vana head ehitus fööni.Puhusin mootori (silindrid)parajalt kauguselt 60-70sm soojaks ja vaata imet käivitus poolelt pöördelt.Mitte küll korralikult. Algul veits puristas aga, kui mootor juba korralikult soojaks läks oli kõik ok.Seisnud oli 10 septembrist.
Mul oli sama mure enda 94 a gs 500 ga. Alguses proovisin värskelt laetud akuga ja jamasin ka toorega, kuid tulemuseta. Kontrollisin sädet ja ka see oli olemas. Problemile sain lihtsa lahenduse, keerasin küünlad maha ja panin mõlemasse silindrisse poole õllekorgi jagu bensiini. Probleem kadus ja sai ka juba esimesed ringid tehtud. Käima panin 17. ndal veb ja seisnud oli kuskil novembri (07) algusest saati.
Tervist, ei hakkanud uut teemat tegema probleem siis selline. Panen masina tööle ja tühikäik on paigas 1300 pööret sooja mootoriga. Kui lasen kohapeal pöörded kuskil 8000 peale siis langeb pöörded kuskil 3000 peale ja alla poole ei lähe enam. Siis hakkan tühikäigu pöörded kruttima ja saan normaalsed pöörded kätte (1300) ja kui uuesti gaasi annan siis jälle sama asi. Milles probleem võiks olla?
Masin: suzuki gsx 600 f -90
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.