Probleem:KTM 450EXC
võib ka bensiini viga olla. karpa puhastamine ei ole ju oluliselt keerulisem kui paagifiltri kontrollimine . ise võtan tavaliselt karpa puhastamiseks poolraami lahti st kaks summuti kinnituspolti ja neli poolraami kinnituspolti. kui karpa laual siis kiirvariant puhastamiseks on ainult ujukikambri kaane lahtivõtmine ja sealt avanevate düüside carbcleaneriga puhastamine ja suruõhuga läbipuhumine. kindlasti peaks ka kiirenduspumba kaane lahti võtma ja vaatama et membraani alla pole vaiku kogunenud sest see võib kiirenduspumba membraani p....e keerata. kindlasti peaks meelde jätma segukruvi asendi st mitu pööret põhjast on (standardis 2,5). kui täielikult lahti võtad siis tee lauale piisavalt ruumi ja lao jupid lahtivõtmise järjekorras siis pärast jälle lihtne kokku laduda. karpa tagasi küljes ühenda see trosside ja paagiga ning kontrolli kas kiirenduspump töötab- selleks anna gaasi ja vaata et düüs pihustaks koheselt portsu kütust (kui kusema jääb siis võib juhtuda see et sõites lased gaasi maha aga pöörded ei lange koheselt. eluohtlik seega). poolrami kinnituspoldid kinnita kindlasti keermeliimiga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.