Esimene bike, ca 30 000.-
Moderaator: Moded
Esimene bike, ca 30 000.-
Tere
Plaanis osta esimene ratas, varem sõitnud enam jaolt vene imeloomadega.
Soovin osta nüüd bike, minimaalselt 600 cm3 ja hind kuni 30 000.-
Ka selliste kriteeriumitega on leida nii mõndagi...
Kas aga keegi teadja inimene oleks nõus natuke nõustama, et mida võtta ja millest hoiduda ?
Tänud
Tere tulemast foorumisse!
Soovitan tsekkida otsingutulemuste seast neid võrdlusi. Võib oksendamiseni lugeda siit. Alates endurode võrlusest chopakateni. Sinna vahele peaks jääma palju baike. Küll nendest kasu on. Muidugi kui midagi spetsiifilisemat juba võrdlema hakkad anna teada, aga üldjuhul peaksid siit nii mõndagi teada saama juba iseseisvalt.
Aga meeldivat uurimist!
Rain
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
- Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
- Asukoht: LAITSE
- Kontakt:
Re: Esimene bike, ca 30 000.-
marko233 kirjutas:Tere
Plaanis osta esimene ratas, varem sõitnud enam jaolt vene imeloomadega.
Soovin osta nüüd bike, minimaalselt 600 cm3 ja hind kuni 30 000.-Ka selliste kriteeriumitega on leida nii mõndagi...
Kas aga keegi teadja inimene oleks nõus natuke nõustama, et mida võtta ja millest hoiduda ?Tänud
- Mine poodi
- Vali välja mis meeldib
- Tee proovisõit
- Osta ära
- Sõida...
...olenemata sellest millise valiku sa PREAEGU teed, JÄRGMISEL hooajal vaatad nagunii uut ratast, ainuke vahe on see, et siis tead sa juba täpselt mida tahad
Edu!

Ma ise vaatan ka hetkel Baiki ning samade kriteeriumitega ...
600 cm3 ja kuni 30000 kr...
Mõitlik oleks vaadata selliste masinate poole nagu Suzuki GSX 600F, Suzuki RF600r, (soovitan vaadata ka Suzuki GS500 poole), Yamaha FCR 600, Natuke kallimad on Hondad (CBR 600 F) Kuid samas kui neid pole väga ära piinatud, siis mootor kestab..
Hoiduda proovi odavatest ning vanematest Kawasakidest ....
Käigukastid pidavat nõrgad olema ning mootor ei tahtnud ka eriti vastu pidada....
Ning kui neil peaks midagi katki minema, siis juppide tellimine on pikk **** ...
Kui on plaanis sõita rohkem kui 1 hooaeg selle tsikliga siis sihi hea vastupidavuse ning tehnilise seisukorra poole ...
Loodan et on kasu
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Terv
Ise soovitaks susuka gsx600f. Mul oli vanem masin vist mingi 94a. Sõiduomadustelt vägahea, pehme, ühesõnaga sport touring, mis sobib nn. EESTI TEEDELE oma vedrustuse poolest hästi. Aastapärast peenestad nagunii selle nii ära, et vaatad uut ja võimsamat. Vana tsikli mootor jääb ruttu lahjaks.
Ja veel et 30k eest on valikut palju, küllaga enamus rümad. Ise lendasin selle orki ja ostsin suht hooldamata ratta.
Praeguseks sõidan zx6r, mis on tõesti veits kehv valik Eesti teele.
Jõudu!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Soovitaks küll Kawa. Aasta sõitsin 1991. aasta Kawaga - ei üht pisematki probleemi. Tüübilt see-vana-kandiline-bike. Kahe pütaga - vägagi terav minek oli ja viiesajase Kawa kohta jooksis üle kahesaja välja hästi. Kuigi see pole ostmisel tähtis.
Praegu ZX-6R, ei ütleks, et Eesti teedel kehva. Lõuna-Eesti kurvilistel küngastel on ka kahekesti mugav sõita pikemaid otsi (pikemad otsad Eesti mõttes - paarsada-mõnisada kilti).
Muidu, puht oma mätta otsast soovitan, aga... tonnine bike võib esimeseks olla küll, aga veel suurema mootoriga... mine tea, kas on ikka hea valik. Suurem, raskem... algaja sellega vist väga tagasipöördeid ei keeruta.
Ilusat kevadet ja anna siis teada, mille ära valisid!
tervitused!
Ise teen ka nüüdseks A-kat lube ja vaatan vaikselt bike poole, silma jäänud kaks isendit www.motodepoo.ee -st
- http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Endal kaalu 70ne ümber, pikkust 185 Suht pilbas Aga esimeseks rattaks kõlbab? Kuidas nende motodepoost ostetud ratastega üldse on? ülehinnatud? garantii küll aga kindlasti mitte kuluosadele? Kangemat ratast kohe kindlasti ei tahaks, 600 jääb piiriks. Ärge siis maha lööge et ma ei jõudnud oksendamiseni otsida ja lugeda erinevaid tuhandet teemat.
-
- Postitusi: 288
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Sai hiljuti tartu depoos neid kawasid surkimas käidud. Välimus kohapeal on tsuti teine kui sul praegu pildil. Sel hetkel oli seal üks 2000a isend ning kõik tundub tibens tobens kuid mootoris oli kerge tiksumine sees (mis ei tundunud just väga õige) ning mootor ei tulnud rutska keeramisele kohe järele vaid puterdas hetke. Samad sümptomid olid ka ühel vanemal kawal, et krt seda teab ehk kawa eripära. Garantii kohta niipaljut, et 1000km on ju tööraha, kui peaks miski laiali minema mitte, et võtavad ratta ja teevad korda. Ise plekid jupid nemad teevad töö tasuta. Et pigem võta veits kallim ja korralikum kasvõi. Ise kraapisin ka juurde ning võtsin sealt ühe sirgeima gixxeri mida rahakott võimaldas
Tean kui tüütu on see va ratta valimine
Edu ja päikest!
Mina sõitsin esimese hooaja e. siis eelmise suve läbi vana 91. a kawaga ja krt mind ei vedanud kordagi alt. Muidugi isend oli ka ostes juba suht korralik.
Pigem soovitaks sul võtta ikkagi esimeseks hooajaks suhteliselt odav ratas - saad tunde kätte ja ühtlasi hakkad tajuma ka mis tüüpi ratas sind tegelikult huvitab. Mina näiteks avastasin, et olen laisk kihutaja ja pigem meeldib rahulikult pikki otsi kulgeda.. Mnjah peakski vist varsti oma eelmise hooaja ratta müüki panema..
pitbull kirjutas:osta varustus kõigepealt
...siis sellest 30 tonnist ei jäägi midagi järgi...yhesõnaga arvesta selle väljaminekuga...ja odavat ei soovita...ise ostsin kõik asjad uued peale esimest aastat
Väga õige ,sellest alustagi, ka mina olen pärast esimest aastat pmlst kogu oma varustuse välja vahetanud. Õige pea selgub ,et odav motovarustus reeglina ei ole mugav ega vastupidav
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
vanemate kawade kohta ei ütleks küll midagi halba, ex iga rattaga saab ämbrisse astuda.. peaasi et on hästi hooldatud ja korralikult üle vaatad..
ostad ju lõpuks nagunii selle mis rohkem meeldib ma kah alguses vaatasin kw ja juppide kättesaadavust ja odavust aga lõpuks ostsin ikkagi ära selle mis kõige rohkem meeldis ja mugavam tundus
endal 3as hooaeg zzr 600ga läheb ja pole halba sõna õelda, kõik töötab ja sobib täpselt selleks milleks ma ta ostsin. minek on tal parem kui mõnel F mudelil ja pikemaid otsi kah mugav sõita.
esimesks tsikliks aga soovitaks valida odavama jah, sest teeolud on meil teadagi kui head ja oskusi ju sul kah veel napib.. odavam remontida kah
varustuse koha pealt aga ei tasu kokku hoida
muide biker-i otsingust võid palju asjalikku leida kah
ning mootor ei tulnud rutska keeramisele kohe järele vaid puterdas hetke. Samad sümptomid olid ka ühel vanemal kawal, et krt seda teab ehk kawa eripära.
külma motoga ei tohigi rutskat keerata eriti sellel kawa mudelil, keerab kohe klapid kõveraks, ex see tiksumine oligi klappide põhjustatud, aga see teine teema juba.. mõnede vanemate kawade "eripära" on käigukast ja klappid, need tasuks teadjamal mehel lasta kontrollida..
varustust ajan ka hetkel kokku, eks võimaluste piires, olen arvestanud et hiljem tuleb kõik uus osta, sest ega algul ei teagi mis on mugavam ja mis parem. Harjutamiseks käib ma arvan, sest hulluks ei ole kavas minna enne kui sõit enamvähem selge... kardan kui tuld seda tsiklisõitu, aga nääd ära tuleb teha
Ma ei hakanud uut postitust tegema, kuna siin juba pakutakse nõuandeid ja soovitusi, siis pöördun ka palvega Teie poole.
Tartu Motodepoos siis selline isend:
http://www.auto24.ee/clients/motodepoo/ ... 7e335366l6
Mida arvate algajale ja kas keegi juhuslikult käega katsunud, annaks oma arvamuse.
Ise vaatasin, et polster kui selline ja välimus paistis korralik, iste asend oli super ja välimus kui banditil, mis mulle väga meeldib.
Olen 85 kg ja 195 cm pikk.
Enamasti otsin hinna ja kvaliteedi suhet. Kas tasub ikka.
MotoVõhikute terviseks!
Uuel nädalal läheb siis ostuks. Olen kõvasti otsinud ning silma on jäänud 3 isendit, mille seast tuleb nüüd valida...
Aidake otsustada ehk
1) Honda CBR 600, 1992 a. Honda mulle meeldib, kiidetud on ka Honda vastupidavust kuid kusagilt kuulsin, et 92 -93 CBR-ide käigukastid ei pidanud olema kõige töökindlamad...?!
2) Suzuki GSX 600F 1995 a. Väga heas korras olev bike omaniku sõnutsi. Aastaarv on OK. Välimus suht OK, kuid midagi nagu oleks puudu siiski..
3) Yamaha FZR 1000 1992 a. No see meeldib mulle omale välimuselt kõige rohkem. Rahutuks teeb natuke vaid need 1000 kuubikut. Esimese rattana 1000ne ....? Samas, mõistlikult sõites peaks OK olema. Kuidas on aga vastupidavusega ning varuosade saadavuse, hindadega?
Tänud kui keegi viitsib nõu anda
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
GoodCat kirjutas:...kas keegi juhuslikult käega katsunud, annaks oma arvamuse.
Konkreetset isendit ei ole näppinud, seega seisukorra kohta ei oska midagi öelda, aga ZR7 ja ZR7S on minu arvates üks paremaid valikuid algajale, kel on mõistus peas ja natuke suuremat kasvu ka.
Iste asend on ülimugav, juhitavus väga hea, nagu uuema aja ratastel, ratas tundub sõites kerge. Lihtne sõita, soovitan!
Edu otsimisel!
Päärn
marko233 kirjutas:1) Honda CBR 600, 1992 a.
2) Suzuki GSX 600F 1995 a.
3) Yamaha FZR 1000 1992 a.
Kui kõik korras, on see yamu tõepoolest väga püss, esimeseks ostes pead arvestama jõhkralt terava minekuga.
Mina valiksin neist kõige kergema - CBR 600 - , kuna sõidan palju linnas. Linnavahel on ratta kergus oluline.
Lõplik valik tee selle põhjal, milline isend kõige paremas korras on. Kui see ratas, mis ikkagi kõige rohkem meeldib, ei ole heas korras, oota paremaid pakkumisi. Aega on selle kiire asjaga
Muuseas: mõistus peab peas olema ükskõik, millisega neist
hei..omasin eelmine hooaeg honda cbr i v.a oli masinal 1994..igati 5+ masin ja usun et erksam kui selle aasta gsxf. Kui ma rata ostsin soovitati mulle just seda ratast kuna hind on hondal suhteliselt stabiilne, miskipärast on see kõvasti langenud vanemate cbr ide puhul. Tüüpveaks on nukaketi pinguti mis on kindlasti ka sinu valitud masinal läbi a see teeeb ainult ebameeldivat häält mis kaob sõites ära (niikaua kui õlisurve ülesse saab)igaljuhul edu otsustamisel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.