Kahetaktisega probleem:(KTM 300 EXC)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Kahetaktisega probleem:(KTM 300 EXC)

Lugemata postitus Postitas juhe »

Probleem on just külmemate ilmadega. Kui käima panen, siis natuke aega käib ilusti. Aga siis edasi hakkab "lötutama"-nagu täis oleks. Millegipärast karpa seest valge ollusega koos- nagu õli ja vesi. Aga kuidas pääseb niiskus karpasse ja mida ette võtta et sellist jama ei juhtuks.Äkki vaja uus õhufilter osta? Ilmselt on tingitud see "lötutamine" sellest, et karpasse sisse tõmbab mingi valge kihi peale. Soojade ilmadega sellist jama ei ole.

Puurija Tšäkkkkk!!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Re: Kahetaktisega probleem:(KTM 300 EXC)

Lugemata postitus Postitas juhe »

juhe kirjutas:

Probleem on just külmemate ilmadega. Kui käima panen, siis natuke aega käib ilusti. Aga siis edasi hakkab "lötutama"-nagu täis oleks. Millegipärast karpa seest valge ollusega koos- nagu õli ja vesi. Aga kuidas pääseb niiskus karpasse ja mida ette võtta et sellist jama ei juhtuks.Äkki vaja uus õhufilter osta? Ilmselt on tingitud see "lötutamine" sellest, et karpasse sisse tõmbab mingi valge kihi peale. Soojade ilmadega sellist jama ei ole.

See kah veel juurde, et kui "lötutama" hakkab, jätan seisma mingiks 10-15 minutiks ja siis panen uuesti käima ja käib ideaalselt.

Puurija Tšäkkkkk!!!!
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Karpa jäätub ära lihtsalt külma ja niiske ilmaga. Kuna karpas toimub bensiini intensiivne aurustumine, vajab see energiat, mida ammutatakse ümbritsevast keskonnast (karpa ise) ja õhus sisalduv niiskus (äkki on õhufilter ka märjaks saanud?)kondenseerub karpa lõõrile ja külmub. Katsu mootor soojaks saada kuskil soojemas keskkonnas (soojem õhk karpasse), siis vast jääb tööle, kui mootor juba soe. See, et 15min pärast jälle normis on, tähendab, et sulab selle ajaga üles. :wink:
Kuigi ma ka külma ilmaga sõitnud, aga tsiklil pole seda täheldanud.
Vanasti VAZid ja mossed seisid küll sellise põhjusega tihti, kuna unustati karpa õhuvõtt ümbersuunata suviselt talvisele režiimile (kollektori pealt) :!:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Lugemata postitus Postitas juhe »

Mul sõbral kah kahetaktine ktm ja tal teeb sama trikke. Vb ennem sõitma minekut võtta õhufilter ära ja panna kuskile sooja ja kuiva. Neljataktilistel ma pole kuulnud, et selliseid trikke teeb(tutvusringkonnas vähemalt). Täna sõitsin ja tegi sama. Ajasin päikse kätte, lasin seista 15 min ja pärast käis ideaalselt. Huvitav kas kellelgi siit foorumist kah kahetaktised selliseid trikke teevad?

Puurija Tšäkkkkk!!!!
Kasutaja avatar

tanel645
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Mai 2007, 18:58

Lugemata postitus Postitas tanel645 »

mul küll 125 2t aga mul küll sellist jama ei tee....

Don`t drive faster than your angle can fly

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Endal oli ka kunagi 85cc krossikaga millega sai mööda põlde kimatud et karpa läks jääse. Siis sai sooja vett peale valatud ja edasi sõidetud. Eriti kiiresti läks veel siis kui lund karpa peale sattus. Lihtsalt ei läind pöörde ja kõik. Nii kui paksus lumes kapra lumiseks sai siis ei käind :lol:


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas matti »

Äkki mainiksid ka selle maagilise koha ära, kus aparaati talvel hoitakse, et tööle ei taha minna. :o

Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Lugemata postitus Postitas juhe »

matti kirjutas:

Äkki mainiksid ka selle maagilise koha ära, kus aparaati talvel hoitakse, et tööle ei taha minna. :o

Tsikkel on ikka korraliku kuuri all. Kuigi ilma kütteta. Ehk siis sama temperatuur mis väljas ilmselt

Puurija Tšäkkkkk!!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Lugemata postitus Postitas juhe »

Serengeti kirjutas:

Endal oli ka kunagi 85cc krossikaga millega sai mööda põlde kimatud et karpa läks jääse. Siis sai sooja vett peale valatud ja edasi sõidetud. Eriti kiiresti läks veel siis kui lund karpa peale sattus. Lihtsalt ei läind pöörde ja kõik. Nii kui paksus lumes kapra lumiseks sai siis ei käind :lol:

Aga ma ei saa aru miks siis kõigi tsiklitega pole selline jama? Mõnel üksikul on. Mis on mul siis teistmoodi?Peaks karpa ümbertringi makroflexi täis laskma w?:twisted:

Puurija Tšäkkkkk!!!!
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

Mis on mul siis teistmoodi?Peaks karpa ümbertringi makroflexi täis laskma w?

Ei tea, aga äkki konkreetse karpa mudeli eripära?
Mina üritaks kasutada mingit bensiinilisandit, mis ei lase kondentsil tekkida.Üritaks sooja õhku karpa suunas juhtida.Üritaks kasutada teise tootja kütust ja seguõli.

Vanasti, siis kui mina veel noor olin ja "Minsk" kõva sõna, siis sellel esines ühe K seeria karburaatoriga sama mure. Siis tehti nii et keevitati summuti külge toru, sinna otsa käis kummivoolik, mis lõigati keskelt osaliselt pikuti pooleks ja sinna poolte vahele käis karpa. Summutist tulevad soojad heitgaasid hoitsid karpa töös.Samas, kui õnnestus hankida Ikov'i karpa, siis sellega polnud mingeid probleeme. talved olid siis ka pisut teised , - 15 oli siis tavaline. Et talvel sõita, sai pandud jalgratta ketist võõd risti rehviga. Tööriistu polnud, kahe ratta ketitamiseks kulus 3 päeva jagu töötunde . Olin siis vist 7 klassi õpilane.:)

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

Endal ka 2t ja sellist jama, et karpa jäätub või külmub küll pole ja külmalt läheb väga hästi käima.

Ennem seisma jätmist lase karpa tühjaks käia. Äkki see aitab.

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”