Hälvik-autojuhid
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
just! See ongi liikluses oluline, et kõrvalliiklejatele varakult oma plaanidest ette teatada. Ei ole ka see probleem kui keegi justkui trügib ....a no kui ta tõesti sellest märku annab ja ehk ongi tal kiire. Endalgi vahest. Aga see ei ole vabandus sigatsemiseks.
Veel üks tähelepanek.
Tihti tipptunnil ristmikul paljud juhid ei julge peateel liikuva autovoo vahele ennast sättida. Seistakse pikalt pikalt ristmikul ja jube saba taga. Õhkkond on närviline. Keegi tagaolija juba tuututab, sest vähegi pikem vahe peateel jäetakse kasutamata...nu järjekorra esimene ei julge lihtsalt. Mis siis et liikumiskiirus peateel on madal. Nu ja siis lõpuks, peale pika aja möödumist saab sellel passijal ka lõpuks kannatus otsa ja siis paneb täiega, silmad kinni sinna liiklusvoolu vahele. Vahest on pidurite krigisemist kuulda, kummi suitsu. Aga tavaliselt ei juhtugi midagi. Lastakse isegi vahele...
Selle asemel et oodata oma kannatuse lõppu ja asjatult riskida oleks võinud oluliselt varem ja ohutumal ajal selle vahelesõidu teostada.
Sest kokkuvõttes riskis ja tekitas ohtliku vahelesõidu nii ehk naa.
Vahest juhtub sedagi et peateel olija viisakalt teed annab kui ootaja sellest kuidagi ka märku annab kasvõi kerge paigaltvõtuga. Kogen sellist viisakust tihti Kotka-Tondi tn ristmikul rdtj. ülesõidu vahetus läheduses tipptunni ajal.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.