K: Ktm 125 exc 2008 supermoto kohta?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

K: Ktm 125 exc 2008 supermoto kohta?

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

Tervist Biker. ee rahvas!
Mul oleks teadjamatele meestele 1 küsimus.
Küsimus siis selline, et kas sellele Ktm `ile oleks võimalik erladi õlipaak külge aretada? Kuna tegemist on ju 2 taktilisega siis nõuab ta igal tankimisel õli. Sõber ostaks endale selle ratta 100% kui ei peaks ainult iga tankimine õli ja bensu segama ise!

Ette tänades!
Joosep.


unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

Ei tea kuidas KTM-il asjad on aga minuarust tänapäevastel 2-taktistel ongi juba eraldi õlipaak, et ei peaks segama. :shock:

Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500

Teema algataja
joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

Ma nüüd ka täielikult vastu ei tahaks vaielda aga minu teada on 125 2 taktilistel BIKEidel õlipaagid ja 50 bikeidel ning rolleritel.
Minu teada aga sellel originaalis küll ei ole.

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

unlimited kirjutas:

Ei tea kuidas KTM-il asjad on aga minuarust tänapäevastel 2-taktistel ongi juba eraldi õlipaak, et ei peaks segama. :shock:

Jep, paljudel lihtsamat sorti ratastel see tõepoolest olemas on, Kuid KTM on nii racinguks kätte ära aetud et selline vidin puudub. Ja Joospei sõbral on õigus. Õlipaagi puudumine on ikka tõsine pain in the ass

Kasutaja avatar

tanel645
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Mai 2007, 18:58

Lugemata postitus Postitas tanel645 »

ei tea enda ktm-il küll on eraldi õlipaak aga muidugi on mul ka lc2 ja aasta ei ole kh nii uus.... :oops:

Don`t drive faster than your angle can fly
Kasutaja avatar

Hendri
Postitusi: 200
Liitunud: 22 Juun 2006, 00:01
Tsikkel: Z1000
Tänanud: 21 korda

Lugemata postitus Postitas Hendri »

Minu LC2 masinal on ka eraldi õlipaak, ees, radika kohapeal, teisel poo. Ainult, et minuomal voolikud lahti võetud ja pean ka ise segama.

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

õlipaagi eraldi peale panemine küll nüüd mingi eriline kunst ei tohiks olla ju.

Kasutaja avatar

tanel645
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Mai 2007, 18:58

Lugemata postitus Postitas tanel645 »

njh mulle öeldi kh et see õlitussüsteem võib tuksi minna ja parem on ise segada ja peale seda segan kh ise see pole ju nii raske.... :roll:

Don`t drive faster than your angle can fly
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

tanel645 kirjutas:

njh mulle öeldi kh et see õlitussüsteem võib tuksi minna ja parem on ise segada ja peale seda segan kh ise see pole ju nii raske.... :roll:

Mis moodi see õlipaak sul tuksi läheb?

Kasutaja avatar

tanel645
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Mai 2007, 18:58

Lugemata postitus Postitas tanel645 »

no näiteks satub midagi voolikusse ja õli enam mootorini ei jõua ja jookseb mootor kokku, sorry kui väljendasin ennast valesti.... :roll:

Don`t drive faster than your angle can fly

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Õlipaagis pole küsimus, pumba aretamises pigem.

Kasutaja avatar

tanel645
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Mai 2007, 18:58

Lugemata postitus Postitas tanel645 »

just mu seletus oli ikka väga halb :oops:

Don`t drive faster than your angle can fly

Teema algataja
joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

Sellepärast ma siin targemate käest küsingi.
Kuttile nagu väga meeldi see tsikkel ja puha aga ostab ainult selle juhul kui ei pea iga kord tankimise ajal bensiini õliga segama ise!
Kas keegi oskab öelda, et ka see on üldse teostatav ja kes seda sii teha võiks ?


madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

originaalis toimib süsteem nii, et õlipump on juba tehases karteri küljes ja saab oma ülekande otse mootorist. mootorisse minev õli hulk sõltub mootori pööretest ja gaasitrossi hetke asendist. et selline süsteem ehitada on vaja tõenäoliselt otsida sobib pump, mida annaks reguleerida nii et annaks täpselt väga väikest kogust õli peale. kui sellise pumba leiaksid siis ülejäänu ehitamine, õlipaak, voolikud ja ühendus kollektoriga oleks pisiasjad.
tõenäoliselt peab su sõber valima vähem sport masina, millel on vähem võimsust aga rohkem mugavust.

tel. 52 555 68
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”