tsikkel algajale tagarattal sõidu õppimiseks
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Oldbear kirjutas:bash kirjutas:Oldbear kirjutas:Küsimus?
Miks peab üldse tagarattas sõitma???
Miks ainult Eesti foorumites suudetakse sellist küsimust esitada ? Kas meie aju on mingi teise ehitusega või ?
Miks inimesed ei või tegeleda sellega, millega neile meeldib tegeleda ?
Sa ei vastanud küsimusele! Mis kasu sa sellest tagarattas sõidust saad...tunned ennast tegijana, või meeldib plikade ees eputada?
Sina ei vastanud aga Efendi küsimusele
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
- Tsikkel: Honda Magna VF 1100
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Primo kirjutas:Oldbear kirjutas:bash kirjutas:Oldbear kirjutas:Küsimus?
Miks peab üldse tagarattas sõitma???
Miks ainult Eesti foorumites suudetakse sellist küsimust esitada ? Kas meie aju on mingi teise ehitusega või ?
Miks inimesed ei või tegeleda sellega, millega neile meeldib tegeleda ?
Sa ei vastanud küsimusele! Mis kasu sa sellest tagarattas sõidust saad...tunned ennast tegijana, või meeldib plikade ees eputada?
Sina ei vastanud aga Efendi küsimusele
Vastus: säästlikumat saab liikuda, linnas tipptunnil kiiremat sihtpunkti jõudmist jpms.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Oli eelmisel suvel selline üritus, kus kõik said näidata, mida oskavad, tuleb sel suvel jälle .
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Miks peab tagarattal sõitma- vastaks küsimustega: miks on ekstreemsport? miks bmx ja rula tüübid hüppavad, ja teevad muid trikke? miks on selline ala nagu traiel jne jne jne? Aga kas mitte tagarattal sõitmiseks ei pea õlitus süsteemi ümber tegema? Mootor ei ole mõeldud ju pikalt sellise nurga all töötama.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oldbear kirjutas:Primo kirjutas:Oldbear kirjutas:bash kirjutas:Miks ainult Eesti foorumites suudetakse sellist küsimust esitada ? Kas meie aju on mingi teise ehitusega või ?
Miks inimesed ei või tegeleda sellega, millega neile meeldib tegeleda ?
Sa ei vastanud küsimusele! Mis kasu sa sellest tagarattas sõidust saad...tunned ennast tegijana, või meeldib plikade ees eputada?
Sina ei vastanud aga Efendi küsimusele
Vastus: säästlikumat saab liikuda, linnas tipptunnil kiiremat sihtpunkti jõudmist jpms.
Tagarattal sõit ei tohiks olla liikumine punktist A punkti B vaid üks võimalus oma motikast rõõmu tunda. Kui seda tehakse ohutult ja mõistusega, siis on seda teha ja vaadata väga huvitav. Kui tagarattal sõit selge, siis proovige esirattal
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 04 Mai 2007, 00:30
- Tsikkel: KTM RFR
- Tänatud: 6 korda
Kui mees tahab õppida tagarattas sõitma siis las mees õpib! Teised ei pea esitama lolle küsimusi nagu milleks sul seda vaja on jne. Minu soovitus on- vali selline ratas millel on suur vääne madalatel pööretel.Siis ei pea kohe hullult pöördesse asja ajama hakkama.Säätab närve,konte ja raha kokkuvõtteks. Sobivad hästi v2 biked ja igasugused enduro,krossi ja supermoto riistad.
Oldbear kirjutas:Sa ei vastanud küsimusele! Mis kasu sa sellest tagarattas sõidust saad...tunned ennast tegijana, või meeldib plikade ees eputada?
Hästi lihtsalt öeldes on.... KAIF. Teaduslikult: aju hakkab eritama endorfiini, mis tekitab mõnutunnet ja naudingut. Tunnen küll ennast tegijana jah, tean et valitsen ratast sellises positsioonis paremini, kui 90% tänavasõitjatest (rõhutan, et selles positsioonis, rinkal ei ole mingi tegija). PIGEM uhkustan oma oskuste ja teadmistega, kui sellega, et "oi vaata kui vingelt kalli HD ma jaksasin osta". Aga tegijana tunnen ennast ka üksi lennuväljal tagarattas sõites, sest minujaoks on see tõestus ikkagi endale, mitte teistele.
Plikade ees meeldib ka eputada, jah. Mis siis ? See vist käib meheks olemise juurde, et mehed oma võimekust üritavad välja näidata, üht või teist viisi, koolis räägiti, ausõna noh.
Peace.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
miks tagarattal sõita.
edevuse nuumamise, närvikõdi ja veel ühe asja jaoks mida teavad ainult need kes seda naudivad.
miks langevarjuga hüpata,miks kuseda kõrgema kaarega kui naaber, miks osta kalleid riideid.
miks suitsetada, miks juua, miks olla karsklane.
miks kuuluda kuhugi erakonna esiotsa, miks sexida kui järglasi ei taha ????
mina ei saa aru ise MIKS tagarattal sõita,aga kuradihea tunne on kui välja tuleb nii nagu planeeritud,ausõna vahest unes ka näen tihemini kui erootilisi unenägisd tagrattal sõitu, suvel.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
- Tsikkel: Honda Magna VF 1100
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
bash kirjutas:Oldbear kirjutas:Sa ei vastanud küsimusele! Mis kasu sa sellest tagarattas sõidust saad...tunned ennast tegijana, või meeldib plikade ees eputada?
Hästi lihtsalt öeldes on.... KAIF. Teaduslikult: aju hakkab eritama endorfiini, mis tekitab mõnutunnet ja naudingut. Tunnen küll ennast tegijana jah, tean et valitsen ratast sellises positsioonis paremini, kui 90% tänavasõitjatest (rõhutan, et selles positsioonis, rinkal ei ole mingi tegija). PIGEM uhkustan oma oskuste ja teadmistega, kui sellega, et "oi vaata kui vingelt kalli HD ma jaksasin osta". Aga tegijana tunnen ennast ka üksi lennuväljal tagarattas sõites, sest minujaoks on see tõestus ikkagi endale, mitte teistele.
Plikade ees meeldib ka eputada, jah. Mis siis ? See vist käib meheks olemise juurde, et mehed oma võimekust üritavad välja näidata, üht või teist viisi, koolis räägiti, ausõna noh.
Peace.
Accept! Küsimus minu jaoks ammendatud, ju olen siis nii "old", et selliste vajaduste järgi jänuneda. Aga kellejaoks on sellised vajadused, siis GO! Ainult tõesti, linnatänavatel autodevahel pole see just mõistlik tegu, loodan, et sama arvad ka Sina!
Ok. Panen ka mõne rea teemasse. Tegelikult on võimalik iga rattaga seda harjutada. Võid panna näiteks taha suurema (nt. 7-10 hammast) ja ette väiksema (nt. 3-4 hammast). Saab vähemalt väiksema kiirusega asju ajada, eriti kui alustada. Ise tegin nii. Kiirust küll valetab ca. 25% rohkemaks, aga harjub sellega. Samuti tellisin USA-st nn. mootoripuuri. Hind kokku no. ca. 9000 eek koos maksudega (hammakad, kett, puur), kuid vähemalt sain 2 nädalaga kohe sobivad jupid. Puur oli igavene raske - ehk ca. 5 kg.
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
KIBU kirjutas:neil ratastel millel õlivõtt karteri eesosas tuleks see taha viia et tagarattal sõites õlivõtu toru kuivale ei jää. a reaalselt on enne vaja ikka pikalt harjutada et nurk ja selles püsimis aeg õlitus probleeme tekitama hakkaks
aga me ju rääkisimegi tagarattal SÕIDUST mitte noka tõmbamisest
Kui juba tagarattal käiku vahetad siis vist juba sõidad, sellisel juhul olen ma isegi paar korda sõitnud
edu harjutamisel!!
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
hullmaks kirjutas:Kunagi türgimaal käies vaatasin silmad punnis, kuidas vennad rolleritega tagarattal sõitsid, niiet...
Siis tule vaata Laulasmaale ka
Aga üldiselt veider, teema point oli ju hoopis muu, nüüd käib juba tükimat aega tampimine "naah... on vaja tagarattal sõita vs on ikka küll".
Nagu Elumoto all läks lõpuks tulihingeliselt oma seksuaalsete orjantatsioonide avalikustamiseks- kellele meeldisid naised, kellel hakas lausa halb neid nähes
Kisub kuidagi Delfiks ära.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
äkki ei demagoogitseks. mis viga on!? mis on hullu tagarattal sõidu harjutamisest??? see on ju puhas trenn. kuidas osad aru ei saa. igal juhul parem kui lihtsalt manteel mõõdutundetult kihutada. ons keegi üteld et seda tahetakse harjutada avalikel teedel kus kehtivad liikluseeskiri ja käed peavad lenksul olema??? ja no olgem ikka ausad ka avalikel teedel on pigem peamine teisi liiklejaid mitte häirida ja mitte ohtu seada ennast või teisi. ei ole vaja teha kõik nii üheselt must valgeks ja näpuga seaduses järge ajada silmaklapid peas. ikka vaja alati igas teemas kett käima tõmmata ja soiguda ja soiguda. innustage parem neid kes viitsivad miskit rohkemat proovida ja kasvatagem arendagem parem motokultuuri kus igamees teab mida ja kus ja kuidas teha mitte tambime kõik maapõhja ja keelame ära !
janis kirjutas:KIBU kirjutas:neil ratastel millel õlivõtt karteri eesosas tuleks see taha viia et tagarattal sõites õlivõtu toru kuivale ei jää. a reaalselt on enne vaja ikka pikalt harjutada et nurk ja selles püsimis aeg õlitus probleeme tekitama hakkaks
aga me ju rääkisimegi tagarattal SÕIDUST mitte noka tõmbamisest
Kui juba tagarattal käiku vahetad siis vist juba sõidad, sellisel juhul olen ma isegi paar korda sõitnud
edu harjutamisel!!
aaa et siis kui ma sõitsin esimese käiguga tagarattal, siis ma tõmbasin hoopis nokka sest ma ju ei vahetanud käiku. Kurat küll, mina arvasin juba, et oskan tagarattal sõita

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
slinki kirjutas:Kas keegi on kuulnud ehk ,et sõiduajal peavad olema käed lenksul ja rattad maas...
ärme nüüd hakka andma eeskuju rollerifoorumile onju...
sry OT
aga vähemalt eelmise aasta suvel väideti mulle autokoolis et ei ole liikluseeskirjas punkti et mootorrattal pevad olema sõidu ajal mõlemad rattad kontaktis teega. Et põhimõtteliselt võid sa vabalt sõita igal pool taguratta peal.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
marr kirjutas:slinki kirjutas:Kas keegi on kuulnud ehk ,et sõiduajal peavad olema käed lenksul ja rattad maas...
ärme nüüd hakka andma eeskuju rollerifoorumile onju...sry OT
aga vähemalt eelmise aasta suvel väideti mulle autokoolis et ei ole liikluseeskirjas punkti et mootorrattal pevad olema sõidu ajal mõlemad rattad kontaktis teega. Et põhimõtteliselt võid sa vabalt sõita igal pool taguratta peal.
Seda punkti pole jah, kuid liiklusohtliku olukorra tekitamist keelab LE küll.Ja esi/tagaratta õhkutõusmist tõlgendatakse kui tsikli üle kontrolli kaotamist ning sellega ka liiklusohtliku olukorra tekitamist.Sama lugu on ka rehvipõletamisga - keegi ei keela, kuid keelatakse rikkuda teekatet ja reostada ümbruskonda.Kõigel on kõigega seos
Tere!
Mina alustasin harjutamist TL1000R-iga. Enne seda sai proovitud zx9r-iga,
aga mulle tundus see alguses liiga äkiline.
Siin ka väike video 2005a. kevad (siis olin harjutanud u. paar nädalat)http://video.google.com/videoplay?docid ... 9516714389
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
ollu23 kirjutas:Tere!
Mina alustasin harjutamist TL1000R-iga. Enne seda sai proovitud zx9r-iga,
aga mulle tundus see alguses liiga äkiline.Siin ka väike video 2005a. kevad (siis olin harjutanud u. paar nädalat)http://video.google.com/videoplay?docid ... 9516714389
vaffa.
tahtsin üle küsida kas püsti jalaraudadel olles said lihtasmalt tasakaalupunkti, kas kontroll käigu/pidurihoobade üle jäi alles.
kas kõikuma küljelt küljele ei hakanud?
lihtsalt uudsihimust. Mullle nagu tuli nii kergemini üles aga hirmaslt hakkas ladvas olles "konna otsima" st " vingerdama". samas mul rehvimõõte ka oluliselt kitsam
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.