telefoni kõne sõidu ajal...

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

creativ kirjutas:

uurin ja uurin toodet aga aru ei saa kus see mikker asub?

Pakun et ühe klapi sees on pisike auk ja selle taga mikrofon.
Mind huvitab hoopis kuidas sellise süsteemi (mikrofoni) kuuldavus kiivri sees on ...?

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Ligh

Kasutaja avatar

- ÖÖ -
Postitusi: 786
Liitunud: 18 Sept 2007, 15:46
Tsikkel: Drag Star XVS 1100
Asukoht: Muraste

Lugemata postitus Postitas - ÖÖ - »

klapid lammutasin laiali, mikri tõin hanejalaga välja, originaal süsteemist kasutasin ainult akut ja aju :D

Ööd on siin mustad !!!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Mhmm ... põnev. Kui migit muud ühendust peale telefoni ja pleieri kuulamise ei vaja siis peaks toimima küll. Ainus küsitavus on sõidu ajal kõne kuuldavus teisele osapoolele ... Need headset-i mikrofonid on üldjuhul üsna tundlikud ja võtavad lisaks rääkija häälele ka välise müra sisse. Kui üritada mürast üle karjuda peab jälle teine pool helivaljust maha keerama ... Aga tõe kriteerium on ka siin praktika ehk siis helista meile kui valmis saad ja me anname süsteemile hinnangu ;-).

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Viimati muutis kris., 28 Veebr 2008, 13:55, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

- ÖÖ -
Postitusi: 786
Liitunud: 18 Sept 2007, 15:46
Tsikkel: Drag Star XVS 1100
Asukoht: Muraste

Lugemata postitus Postitas - ÖÖ - »

ex annan teada kuidas toimib, kuigi läbi lisa sinihamba ja intercomi peaks olema võimalik ühendada ka kõik muud süsteemid ( teoorias )

Ööd on siin mustad !!!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kui juba intercom mängu võtta siis käib ühendus (BT) läbi selle ja probleeme ei tohiks olla. Aga see on siis juba hoopis teine süsteem :-).

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

- ÖÖ -
Postitusi: 786
Liitunud: 18 Sept 2007, 15:46
Tsikkel: Drag Star XVS 1100
Asukoht: Muraste

Lugemata postitus Postitas - ÖÖ - »

Olen sellega päri see on teine süsteem ainult et originaal BT komplekti hind on piisavalt karm ja minu teada ei paku keegi stereo versiooni.
( kuigi palju kiivris ültse stereot vaja on) :lol:

Ööd on siin mustad !!!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Stereo ja mono vahe on kiivris väga hästi kuulda. Mis hinnaga Jabra kätte said?

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Viimati muutis kris., 28 Veebr 2008, 14:15, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

- ÖÖ -
Postitusi: 786
Liitunud: 18 Sept 2007, 15:46
Tsikkel: Drag Star XVS 1100
Asukoht: Muraste

Lugemata postitus Postitas - ÖÖ - »

oli vist 1100.-

Ööd on siin mustad !!!

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

- ÖÖ - kirjutas:

oli vist 1100.-

Kui keegi soovib veel bluetooth stereoklappe/hands freed kiivrisse aretada, siis pakun selleks otstarbeks uhiuusi (ilma garantiita, mis asjade lammutamisel niikuinii kaob) Cardo S2 klappe letihinnast 200eek odavamalt ehk siis 800 krooniga. tooteinfo http://www.vajalik.ee/shop.php?more=12

EDIT: esimesele tegelasele, kes Cardo S2 klappid kiivrisse arendab, annan veel 300eeki tagasi, kui on ehitusest korralik piltidega ülevaade (juhend).

Viimati muutis isandpauk, 28 Veebr 2008, 19:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Natukene teemasse haakuv küsimus iseehitajatele - kust saaks veekindlat nupukomplekti (min 3 nuppu või siis mingi joystiku laadne) mis oleks piisavalt suur et kindas sõrmega vajutada aga samas ka piisavalt väike et motale lenksu külge sobiks? 8)

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

kirjelduse kohaselt "fully sealed" klaviatuuri lüliti
http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... =35-680-78

igasugu niiskus ja pätikindlad asjad
http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... c=8a14b12c

võid kasutada ka herkonit :D , lülitamiseks paigaldada väikse magneti kindasse, näiteks sõrme otsa :D http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=KC-90

mina kasutan sellist tumblerit http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=KN3B-203
hind 25eek oomipoes. olemas nii on-on kui on-off-on lülitit. viimane sobis ideaalselt ilma releeta rutskasoenduste lülitamiseks - üks asend väljas, teine mõlemad soendused jadamisi (50% võimsus), kolmas asend mõlemad soendused paralleelselt (100% võimsus). kuue krooniga sai ka veekindla nupukatte.

Viimati muutis isandpauk, 28 Veebr 2008, 15:05, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

- ÖÖ -
Postitusi: 786
Liitunud: 18 Sept 2007, 15:46
Tsikkel: Drag Star XVS 1100
Asukoht: Muraste

Lugemata postitus Postitas - ÖÖ - »

Kasutasin sellist neljast rida
http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... =35-679-55
pildil olev ei ole päris samasugune

Ööd on siin mustad !!!
Kasutaja avatar

- ÖÖ -
Postitusi: 786
Liitunud: 18 Sept 2007, 15:46
Tsikkel: Drag Star XVS 1100
Asukoht: Muraste

Lugemata postitus Postitas - ÖÖ - »

herkon päris hea mõte :lol:

Ööd on siin mustad !!!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Need Elfa lülitud vastavad osaliselt tõesti minu kirjeldusele kui niisama lihtsalt neid lenksu külge ei pane ... vaja ka ümbrist jne. Herkoni idee on iseenesest täitsa põnev, tuleks ainult välja mõelda kuidas magnet mugavalt kinda sisse saada 8) .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


pulsar
Postitusi: 345
Liitunud: 22 Sept 2004, 15:17
Tsikkel: GSF 1200 N

Lugemata postitus Postitas pulsar »

Eee.. võib-olla midagi sõrmuse sarnast , millel magnet briljandi asemel 8)

Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

Või lihtsalt pisike neodüünium(sai vist õigesti)magnet kinda nimetissõrme tugevduse(enamusel kinnastel on sinna teine nahk peale õmmeldud) vahele..

55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7
Kasutaja avatar

andre460
Postitusi: 235
Liitunud: 24 Veebr 2004, 11:39
Tsikkel: BMW R1200GS
Asukoht: läänemaa

Lugemata postitus Postitas andre460 »

Piipz kirjutas:

oot, siis kui sul on otse ühendatud või? mul tuleb ju läbi tom-tomi

Jah kui ühenduda otse moblaga. Siis küll ei ole ühendust tom-tom-ga. Aga
palju sa ikka seda hääljuhatust kuulad ja ega sõiduajal pole just kerge
navist telefoninumbreid valida, lihtsam on enamkasutatavaid numbreid
saada häälvalimisega.

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

andre460 kirjutas:
Piipz kirjutas:

oot, siis kui sul on otse ühendatud või? mul tuleb ju läbi tom-tomi

Jah kui ühenduda otse moblaga. Siis küll ei ole ühendust tom-tom-ga. Aga
palju sa ikka seda hääljuhatust kuulad ja ega sõiduajal pole just kerge
navist telefoninumbreid valida, lihtsam on enamkasutatavaid numbreid
saada häälvalimisega.

hääljuhaatus on kindlasti üks väga oluline asi näiteks suures linnas kus liiklus tihe ja gepsu pildi jälgimine, eriti tsikli seljas, keeruline.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

Antik
Postitusi: 350
Liitunud: 21 Aug 2007, 16:11
Tsikkel: rat-ta-ta
Asukoht: Vancouver

Lugemata postitus Postitas Antik »

minu (odav) valem muusika ja telefoni jaoks:

sony ericsson telefon
juhtmega HF (kummilutiga otsapidi kõrva käivad)
telefon põuetaskus, juhe läheb kombe ja kiivrisuka alt kiivrisse (seega ei lotenda tuule käes)
mikker klambriga kiivri lõua osa juures, nii et tuul ei puhu peale.
muidu mängib muusika, kui muusika kaob, järelikult keegi helistab
vastamine: 1. automaatne, 2. suvaklahviga (käega põks vasta rinda ja kõne vastu võetud :D) 3. hääljuhtimisega (ütlen "vasta" ja võtab kõne vastu) .. seda siis olenevalt olukorrast, kuidas mis seadistuses telefon parasjagu on.

lihtne ja odav lahendus. probleem küll see, et vahel vajuvad klapid veits kõrvast välja ja kuuldavus seetõttu kehvem, aga siiani hakkama saanud.

Yamaha YZF1000R Thunderace '96 (Hooajad 2007;2008) --> Kawasaki ZX9R Ninja '94 (Hooaeg 2009) --> Kawasaki ZX10R Ninja '05 (Hooajad 2010; 2011; 2012) --> Yamaha YZF-R1 '04 (Hooaeg 2013)

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Viimatisel reisul sai proovitud Cardo Teamsetti ning värskelt laekunud Q2 näidiseid. Reis ise algas Stockhomis ning lõpp-punkt oli Alesund. Minnes oli kaassõitjaga sidepidamise tarbeks kasutuses eelmisest suvest pärit Teamset, tagasiteel tutikas Q2.

Pilt

Cardo Scala Rider Teamset:
Akud pidasid ilma laadimata vabalt vastu üle 1000km sõidule kolme päeva jooksul, temperatuur oli Stockis u. paar kraadi plussis, rannikust kaugemal läks külmaks, vahel oli temperatuur isegi alla -10 kraadi, Norra ranniku lähedal sadas vihma nagu ämbrist ning temperatuur oli u. +4. Kuna kaassõitjaks oli naisterahvas siis oli juttu palju ning side juhi ja kaassõitja vahel peaaegu koguaeg püsti. Alesundis lülitasin järgmisel päeval seadmed uuesti sisse ning need tiksusid ootereziimis õhtuni, kuni lõpuks juhi seadmel aku tühjaks sai. Kaassõitja seade oleks ilmselt veel kauemgi vastu pidanud.
Võrreldes Q2 seadmega on Teamseti kasutamine lihtsam, seadmed tulevad juba "paaritatud" kujul, FM raadiot ei ole ning ainult juht saab ühendada mobiiltelefoni. Võrreldes Q2-ga eeliseks konverentskõne võimalus - mobiil+juht+kaassõija.

Cardo Scala Rider Q2:
Akud pidasid vastu üle 800km reisule samades ilmastikuoludes ning ajaliselt 2,5 päeva. Akude lühem kestvus on tingitud ilmselt raadiosaatja suuremast väljundvõimsusest, mis tagab samas suurema leviala. Tootjapoolt lubatud kuni 500m levi ei hakanud ühe mootorratta tõttu testima. Tagasiteel olles laadisime seadmeid kolmandal päeval miski veerand tundi ning sellest piisas, et Stockini välja venitada. Võrreldes Teamsetiga, kus saab side tüüpi (Always on/Voice activated) valida kaassõitja, saab Q2 seadmete puhul tüüpi valida kõik Q2 seadmetega tegelased. Oli ka võimalus kuulata raadiot ning ühendada komplektiga veel teinegi mobiil, kuid seda me ei kasutanud. Omavahel suhelda oli igatahes mõnusam, kui miskit liblikatekeelset raadiumit kuulata.

Juttu Cardo sidejublakate kasutamisest:

Teamset on odavaim ning lihtsaim viis kahe inimese omavaheliseks juhtmevabaks sideks distantsil kuni 10m. Pole vaja kiivrit lõhkuda ega ise midagi aretada. Mõne avatava lõuaosaga kiivri puhul on mõistlik valida 45mm pikema mikrofoni varrega kiivriklamber, kuna mikker ei pruugi segava lukumehhanismi tõttu õigesse kohta ulatuda. Nolani kiivritel pole seda muret täheldanud, Schuberti kiivrite ilmselt vajalik. Pikema kiivriklambri valik tuleks ostu sooritades teada anda, veebipoest saab infot, mis poodides on asjad saadaval

Kui on vaja suuremat levi, siis on võimalus sidet pidada Q2 seadmete abil. Kokku on võimalik ühendada kuni 3 Q2 seadet. 3 seadme puhul jaotuvad nad vastavalt primaarseks ning kaheks sekundaarseks seadmeks. Primaarse seadmega saab suhelda ükshaaval mõlema sekundaarsega, kusjuures Voice activated side toimib ainult ühe sekundaarse seadme suunas, kuid on ühe nupuvajutusega muudetav. Teise sekundaarse seadmega saab sidet nupuvajutusega. Sekundaarse seadme kasutajad saavad suhelda ükshaaval primaarse seadmega, omavahel sekundaarsete seadmete kasutajad otse suhelda ei saa. Kõikide Q2 seadmetega saab olenemata nende omavahelisest konfiguratsioonist ühendada ka mobiili või GPS-i, kui on soov kasutada mõlemaid, siis tuleb mobiil paaritada GPS-iga ning GPS omakorda Q2 seadmega. Ilmselt peaks kuidagi saama eraldi ka, sest Q2 toetab korraga kolme ühendust aga GPS-i puudumise tõttu pole seda õnnestunud katsetada.

Q2 seadet on võimalik kombineerida Cardo Teamseti ning Cardo FM seadmega. Näiteks kui on 2 mootorratast juhi ja kaassõitjaga, siis on võimalik seadistus juhtidele Q2 seadmed (mobiili hands-free mõlemal) ning kaassõitjatele Cardo FM seadmed (või Teamseti juhi moodulid). Sel juhul saab juht valida, kas Voice activated side toimub kaassõitjaga või teise mootorratta juhiga (prioriteet on muudetav ühe nupuvajutusega). Kaassõitja saab suhelda juhiga, side alustamiseks tuleb vajutada nuppu. Sellises kombinatsioonis ei saa FM või Teamseti (juhi mooduliga) mobiili ühendada, see ühendus läheb Q2 seadmesse.
Kui kombineerida Q2 seade Teamsetiga, siis on tulemuseks "korvimehe" ehk kolme inimese komplekt. Näiteks variant kus juhil on Q2 ning kaasreisijatel Teamset. Sel juhul saab juht kasutada mobiili hands-freed, suhelda vajaduse korral teise mootorratturiga, kes omab Q2 seadet ning suhelda kaasreisijaga, kes omab Teamseti juhi moodulit. Kui too kaasreisija soovib, siis saab ta nupuvajutusega teise kaasreisija samuti sidega liita. Kaasreisijatel on siis praktiliselt võimalik kasutada Teamseti omavahelist sidet juhti häirimata ning mobiili asemel saab ühendust juhi Q2 seadmega.
Kuna kiivriklambrid on samasugused nii Q2, Teamseti kui ka FM puhul, siis on võimalik mooduleid vabalt vahetada vastavalt soovitavale konfiguratsioonile. Ei ole tarvis hakata omavahel kiivreid vahetama ega klambrit ümber tõstma kuna tagavara- või mõneks muuks otstarbeks kasutatavale kiivrile on võimalik eraldi kiivriklamber hankida. Samuti saab iga mootorratturi sideseadmega kaasa sigaretisüütajasse käiva laadija, millega saab korraga laadida kaht seadet (mõnes poes ei pruugi laadijad veel saadaval olla).

Allpool ka väike skeem võimalikest ühendustest. Katsetamata on veel:
Q2 seadme paaritamine teise Q2 seadme, mobiili ning GPS-iga korraga.
Kolme Q2 seadme puhul pirmaarse seadme paaritamine mobiili asemel Teamseti või FM-iga.
Q2 seadmete reaalne kasutatav sideulatus.

Pilt

Viimati muutis isandpauk, 18 Apr 2008, 23:03, muudetud 1 kord kokku.

pohjakonn
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Apr 2005, 19:48
Asukoht: r65;r850r;r1100rt

Lugemata postitus Postitas pohjakonn »

Eesmärgiga paigaldada kiivrisse juhtmevaba HF ning kõrvaltoimega ka mp3 kuulamise/navi hääljuhatuse võimalus, sai ette võetud Cardo S2 sinihambaga kõrvaklapid.Kiivriks Nolan N70.
Kõrvaklappide lammutamisel selgus, et enamik ühendusi/liigendid on kruviknnitusega,seega ebaõnnestumisel on võimalik klappe algupäraseks tagasi kokku panna.Pakendist välja võttes eemaldasin kuularite kattepadjad ning alustasin vasakust klapist.Kinnitus kolme kruviga(peidus kummikatete all)
Vasakus klapis asub ka aku,mis eraldatud kuularist vaheplaadiga.

Et saada tervelt kätte klappe ühendavat sanga,ühendasin jootekolviga lahti aku ja kuularijuhtmed (kõik juhtmed kenasti eri värvi) ning keerasin lahti liigendite kruvid (asuvad liigenditel kleebitud ilukatete all)
Eelnimetatud tegevus ei ole vajalik,kui sanga kummist kate lihtsalt lõhki lõigata ning liigendid katki väänata.Kuularite juures asuv pehme kummist kõrvahoidik katab juhet kuulari soones ning selle eemaldamisel tasub olla ettevaatlik, kuna selle liimimisel kasutatud hermeetik võib kaasa tõmmata ka kuularite juhtmekatte (mille all siis erivärvilised nöörjuhtmed). Kuularite ühendusjutme pikkusest jätkub igatüübilistele kiivritele polstri alt vedamiseks “ maa ja ilm“. Kuulari koos akuga panin kiivrise polstrisse kõrva juurde (tegin polstrisse nö pesa, et ei jääks teravaid servi ning plast ei suruks läbi riide kõrvale).

Edasi parema kuulari juurde, mille kinnitus analoogne vasemaga.Parema kuulari vaheplaadi all asub siis plaat aku laadimisühenuse, kuulari „aju“ ja juhtnuppudega (mikrolülitid) ning mikrofon.Plaadil on olemas peamiste juhtmeühenduste juures vajalikud kirjed (nt.mikr.+ ja – jne).

Mikrofon asub kummist kesta sees ning tuleb plastist pesast ilma vaevata välja.Ainsad ühendused, mida plaadilt jootekolviga puutusin, olidki mikrofoni juhtmed (ja seda seetõttu, et soovisin pikemate juhtmetega mikrit ettepoole välja tuua)

Seega jootsin mikrile uued juhtmed, kinnitasin selle kiivrile „lõuakaitsmesse“ning juhtmed plstri alt plaadile jälle külge tagasi.
Edasi kuular parema kõrva juurde tehtud pessa ning juhtimismoodul jällegi kiivri paremale välisküljele nagu näit.Cardo Teamsetil (juhtmete pikkusest täiesti jagus).Kinnituse tegin kahepoolse teibiga ning tihendasin mastiksiga.

Kuna kaotada ei olnud nagunii midagi(klappidel ju garantiid ei olnud), siis juba enne juhtpuldi lõplikult kiivrile paigaldamist tegin loomkatse voolava vee all.Asi jäi tööle ning vett plaadile ei jõudnud (eks ole näha mis vihmas sõites juhtub). Viimasel pildil on näha ka laadija juhe juhtseadme küljes. Põgusal katsetamisel linnakiiruse juures selgus, et telefoniga saab edukalt rääkida ja minu kõne arusaadavust ette ei heidetud, muusikast sai ka aru. Eks edaspidi näe. Postiivne on see, et laadimisotsik on sama mis tomtom´il.Seega reisile kaasa kiivri laadimiseks ja navile sama „autolaadija“, telefonile tuleb küll kahjuks eraldi võtta.

Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

Plaan endalgi ise teha kiivrile sidesüsteem ,kus hakkan kasutama PMR kabulat ja moblat.
PMR osa on lihtne, see sai kõik poest komplektina ostetud.
BT HF osa on natuke keerulisem, nimelt probleeme tekitab BT väljundite integreerimine olemasolevasse PMR kiivrikomplekti-mis moodi saan ma teha nii, et siis kui keegi helistab, lülitab automaatselt HF-le ümbes?
BT HF-il on juba mikkri ja klappide otsad välja toodud, PMR osa pealt kasutan kiivrikomplekti CHS300 ja kiivrikomplekti ja PMR kabula vahel käivat BHS300 osa.

55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

ivar kirjutas:

Plaan endalgi ise teha kiivrile sidesüsteem ,kus hakkan kasutama PMR kabulat ja moblat.
PMR osa on lihtne, see sai kõik poest komplektina ostetud.
BT HF osa on natuke keerulisem, nimelt probleeme tekitab BT väljundite integreerimine olemasolevasse PMR kiivrikomplekti-mis moodi saan ma teha nii, et siis kui keegi helistab, lülitab automaatselt HF-le ümbes?
BT HF-il on juba mikkri ja klappide otsad välja toodud, PMR osa pealt kasutan kiivrikomplekti CHS300 ja kiivrikomplekti ja PMR kabula vahel käivat BHS300 osa.

Hangi bluetooth A2DP adapter, mille sisendisse ühenda raadiojaam (või ümberlülitatav koos MP3 mängijaga). Kiivrisse topi Cardo S2 klapid, mille saad ära paaritada nii adapteri kui ka moblaga. S2 klapid panevad automaatselt üle A2DP tuleva musa kinni, kui keegi helistab.

Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

See variant ei sobi mitte kuidagi..
Kogu ehituse mote on seadmed odavalt uhendada..
Kas mingit pisikest skeemijupikest vms pole olemas siis?
Tinutada oskan..

55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

ivar kirjutas:

See variant ei sobi mitte kuidagi..
Kogu ehituse mote on seadmed odavalt uhendada..
Kas mingit pisikest skeemijupikest vms pole olemas siis?
Tinutada oskan..

Tinutada oskame me kõik :D . Mis BT HF-i kasutad? Asi selles, et peale lihtsalt ühendamise võid vajada ka väikest võimendit. Isegi kui su olemasoleva HF-i võimendi maha ei põle, kui sinna suuremad valjuhääldid külge panna, ei pruugi ta tagada piisavat helitugevust sõidu ajal kasutamiseks.

Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

Mingi noname silvercrest jubin on..
No eks ma võin selle võimukese ka sinna vahele pista, aga ming huvitab rohkem see lülituse osa(nii kui kõne tuleb, lülitab raadiosaatjalt telefoni peale).

55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7
Kasutaja avatar

MrR
Postitusi: 331
Liitunud: 04 Okt 2006, 08:25
Tsikkel: Bayerische Motor Werke
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas MrR »

Leidsin Louisist Cardole hea jubina: Bluetooth Adapter (http://www.louis.de/_208171e206be410f87 ... &anzeige=0)

Eestis veel sellist toodet pole kohanud. Oskab keegi vastu väita?

PS! Õnnestus see Cardo Q2 ka iphone taha sobitada. Nüüd vaja veel see lisaadapter soetada ja saab iphone muusika lasta endale otse kiivrisse. 8)

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

mnjah kui telefonil sinihammast pole, ei kujuta ette kvaliteeti kui see mp3 playeri taha ühendada aga mobiilist musa mängima pannes ja üle sinihamba Q2-e lastes on kvaliteet küll saast ja raadiovastuvõtja ikkagi Q2-l kehva võitu ja nõrk, ragiseb ja sahiseb liiga tihti ja liiga palju aga mobiiliga rääkimine TIP-TOP

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

MrR
Postitusi: 331
Liitunud: 04 Okt 2006, 08:25
Tsikkel: Bayerische Motor Werke
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas MrR »

Ghost kirjutas:

mnjah kui telefonil sinihammast pole, ei kujuta ette kvaliteeti kui see mp3 playeri taha ühendada aga mobiilist musa mängima pannes ja üle sinihamba Q2-e lastes on kvaliteet küll saast ja raadiovastuvõtja ikkagi Q2-l kehva võitu ja nõrk, ragiseb ja sahiseb liiga tihti ja liiga palju aga mobiiliga rääkimine TIP-TOP

Räägid siin enda kogemustest? Stereoheli ei maksa siis ilmselt loota? :?


Teema algataja
unreal

Lugemata postitus Postitas unreal »

MrR kirjutas:
Ghost kirjutas:

mnjah kui telefonil sinihammast pole, ei kujuta ette kvaliteeti kui see mp3 playeri taha ühendada aga mobiilist musa mängima pannes ja üle sinihamba Q2-e lastes on kvaliteet küll saast ja raadiovastuvõtja ikkagi Q2-l kehva võitu ja nõrk, ragiseb ja sahiseb liiga tihti ja liiga palju aga mobiiliga rääkimine TIP-TOP

Räägid siin enda kogemustest? Stereoheli ei maksa siis ilmselt loota? :?

Mul täpselt sama kogemus, telefoni ja teise Q2-ga rääkimine väga OK aga raadio ja Nokia E70-st üle BT muusika kuulamine on ausalt öeldes p**k.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”