Gsx-r 600 temperatuur liiga madal
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
Gsx-r 600 temperatuur liiga madal
Tere! Ratas on Suzuki Gsx-r600 1997.a ehk siis srad.
Probleemiks on liiga madal jahutusvedeliku temperatuur. Sarnastel ratastel peaks näitama umbes 90-100 kraadi juures temperatuuri. Asfaldil ühtlasel sõidul näitab ca 68-72 kraadi celsiuse järgi jahutusvedeliku temperatuuri. Linnas kuuma ilmaga küünib harva 90-ni ning kiiremal sõidul jälle langeb 70 kraadi peale. Probleem selles, et mootor oleks justkui pidevalt külm. Tuleb ette, et 70-kraadise temperatuuriga kõrgematel pööretel 3-4 käiguga turtsatab. Kui temperatuur 90, siis kõik korras, aga viimane ei taha seal kuidagi püsida. Teisi märke peale põlemata bensiini lõhna summutist ei tähelda. Mootor käivitub hästi, karpad sünkroniseeritud, klapivahed normis, kütusekulu normis.
Manualis on kirjas, et termostaat peab avanema, kui jahutusvedelik 76-78 kraadi ja 90 kraadi peal peab olema avanenud 7mm. Proovisin kuuma vee, temromeetriga ja nihkatsiga järgi - termostaat töötab täpselt nii nagu manualis kirjas.
Oskab keegi anda nõu, milles võib probleem olla?
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
IZH kirjutas:See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.
milline kraad on normaalne? õli või tosool?
Ventikas hakkab tööle ilmselt kui õli temperatuur 110 kraadi.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
apr kirjutas:IZH kirjutas:See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.milline kraad on normaalne? õli või tosool?
Ventikas hakkab tööle ilmselt kui õli temperatuur 110 kraadi.
Sa räägid ikka õlist või jahutusvedelikust?
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
Sobrasin foorumis ja leidsin juhtumeid, kus nii-öelda termostaadi "keetmine" on andnud silmaga vaadates õige tulemuse, aga probleemi on lahendanud ikkagi uus termostaat.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... aat&t=4818
Kardan, et sulgumine 70 kraadi peal ongi see põhjus, miks mootori töötemperatuur liiga madal.
Ilmselt peaks viga olema ikkagi termostaadis. Uus termostaat sai ära tellitud, eks siis näeb kui kätte saan.
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
mx77 kirjutas:apr kirjutas:IZH kirjutas:See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.milline kraad on normaalne? õli või tosool?
Ventikas hakkab tööle ilmselt kui õli temperatuur 110 kraadi.Sa räägid ikka õlist või jahutusvedelikust?
kui esimest postitust hoolega loed saad aru, millest räägin.
Juttu on mõlemast, sest termostaat avanab ju tosooli temperatuuri tõusmisel ning see omakorda reguleerib õli temperatuuri.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
apr kirjutas:mx77 kirjutas:apr kirjutas:IZH kirjutas:See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.milline kraad on normaalne? õli või tosool?
Ventikas hakkab tööle ilmselt kui õli temperatuur 110 kraadi.Sa räägid ikka õlist või jahutusvedelikust?
kui esimest postitust hoolega loed saad aru, millest räägin.
Juttu on mõlemast, sest termostaat avanab ju tosooli temperatuuri tõusmisel ning see omakorda reguleerib õli temperatuuri.
OK, kas tal on õliradikas jahutusradikaga kokku ehitatud?
Mis te nüüd räägite
gsx-r srad`il ei olegi üldse sellist asja nagu õliradikas ja ei ole ka õli temperatuurinäidikut. Kui see jahutusvedeliku temp. on jahedama ilmaga vaikse sõiduga alla 70 kraadi, siis see ei tee küll midagi.
Oleks liiga kõrge temperatuur, näiteks kogu aeg üle 90 kraadi, siis oleks asi hullem
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
westel kirjutas:Mis te nüüd räägite
![]()
gsx-r srad`il ei olegi üldse sellist asja nagu õliradikas ja ei ole ka õli temperatuurinäidikut. Kui see jahutusvedeliku temp. on jahedama ilmaga vaikse sõiduga alla 70 kraadi, siis see ei tee küll midagi.
Oleks liiga kõrge temperatuur, näiteks kogu aeg üle 90 kraadi, siis oleks asi hullem
Sul on õigus, miskipärast arvasin, et kellade juures olev lcd näitab õli temperatuuri. Tegemist hoopis jahutusvedeliku temperatuuriga. 70 kraadi jahedamaga ilmaga oleks normaalne küll, aga suvel kuuma ilmaga eriti ei ole. Praeguse ilmaga kõiguks see umbes 60 kandis...
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
No see termostaadi topsikus keetmine-smoorimine ei anna ka tegelikult mingit adekvaatset tulemust. Ma ise olen ka neid keetnud korduvalt!
Asi vist selles, et mootoris on termostaat kiirelt voolavas vedelikus. Avaneb aga klapp just nii palju, kui vaja õige temp. hoidmiseks. Ka on purgikeses raske saavutada üht kindlat temperatuuri. Vananedes muideks termostaadid muutuvad tunduvalt tuimemaks - aeglasemaks ja ei suuda seepärast ka õiget temp.-i hoida.
apr kirjutas:westel kirjutas:Mis te nüüd räägite
![]()
gsx-r srad`il ei olegi üldse sellist asja nagu õliradikas ja ei ole ka õli temperatuurinäidikut. Kui see jahutusvedeliku temp. on jahedama ilmaga vaikse sõiduga alla 70 kraadi, siis see ei tee küll midagi.
Oleks liiga kõrge temperatuur, näiteks kogu aeg üle 90 kraadi, siis oleks asi hullemSul on õigus, miskipärast arvasin, et kellade juures olev lcd näitab õli temperatuuri.
Tegemist hoopis jahutusvedeliku temperatuuriga. 70 kraadi jahedamaga ilmaga oleks normaalne küll, aga suvel kuuma ilmaga eriti ei ole. Praeguse ilmaga kõiguks see umbes 60 kandis...
Minu gixxeril (oli ka SRAD) oli suvel pidevalt temp. maanteel 75 kandis. Kui aga linnas, siis ligi 90, Pärnu rinkal paari ringiga 95-98. Ühe korra sain ka ventika tööle (110C oli vist) - see juhtus Jõgeva treffi paraadil...
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
Nii, nüüd on selgunud tõde. Uus termostaat küljes ja maanteel temperatuuur ca 80.(varem oli umbes 65). Kohapeal seistes läheb ka vent tööle(104-106 kraadi).
Probleemi lahendus ikkagi uus termostaat. Ei aita see keetmine ja kuumas vees solgutamine. Võib avaneda silmaga vaadates õigel ajal, aga ilmselt surve all käitub teistmoodi. Koil oli ikkagi õigus...ja nüüd masin toimib normaalselt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.