Gsx-r 600 temperatuur liiga madal

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Gsx-r 600 temperatuur liiga madal

Lugemata postitus Postitas apr »

Tere! Ratas on Suzuki Gsx-r600 1997.a ehk siis srad.
Probleemiks on liiga madal jahutusvedeliku temperatuur. Sarnastel ratastel peaks näitama umbes 90-100 kraadi juures temperatuuri. Asfaldil ühtlasel sõidul näitab ca 68-72 kraadi celsiuse järgi jahutusvedeliku temperatuuri. Linnas kuuma ilmaga küünib harva 90-ni ning kiiremal sõidul jälle langeb 70 kraadi peale. Probleem selles, et mootor oleks justkui pidevalt külm. Tuleb ette, et 70-kraadise temperatuuriga kõrgematel pööretel 3-4 käiguga turtsatab. Kui temperatuur 90, siis kõik korras, aga viimane ei taha seal kuidagi püsida. Teisi märke peale põlemata bensiini lõhna summutist ei tähelda. Mootor käivitub hästi, karpad sünkroniseeritud, klapivahed normis, kütusekulu normis.

Manualis on kirjas, et termostaat peab avanema, kui jahutusvedelik 76-78 kraadi ja 90 kraadi peal peab olema avanenud 7mm. Proovisin kuuma vee, temromeetriga ja nihkatsiga järgi - termostaat töötab täpselt nii nagu manualis kirjas.

Oskab keegi anda nõu, milles võib probleem olla?

Viimati muutis apr, 18 Mär 2008, 18:55, muudetud 1 kord kokku.
Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

noh kui segu on rikas, siis toimub põlemine madalamal temperatuuril.
Ise oleksin selliste temperatuuridega rahul.
Kas musta suitsu ei tule, kui järsult peale keerad?

Ühesõnaga, kui mingeid muid probleeme pole, peale selle, et sa pole oma õlitempiga rahul, siis polegi tegelt probleemi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Musta suitsu ei tule peale keerates. Jahutusvedelik, mille välja lasin oli üsna vana ja tume. Termostaadi mõõtmisel panin tähele, et avaneb 78, aga täielikult sulgub 70-72. On see normaalne?

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

aga ikkagi, mis värvi küünlad on? ma termostaadi sulgumise pealt pole kodus aga küünlavärvi järgi võib ühtteist öelda.

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.

Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

IZH kirjutas:

See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.

milline kraad on normaalne? õli või tosool?
Ventikas hakkab tööle ilmselt kui õli temperatuur 110 kraadi.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

apr kirjutas:
IZH kirjutas:

See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.

milline kraad on normaalne? õli või tosool?
Ventikas hakkab tööle ilmselt kui õli temperatuur 110 kraadi.

Sa räägid ikka õlist või jahutusvedelikust?

Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Sobrasin foorumis ja leidsin juhtumeid, kus nii-öelda termostaadi "keetmine" on andnud silmaga vaadates õige tulemuse, aga probleemi on lahendanud ikkagi uus termostaat.

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... aat&t=4818

Kardan, et sulgumine 70 kraadi peal ongi see põhjus, miks mootori töötemperatuur liiga madal.

Ilmselt peaks viga olema ikkagi termostaadis. Uus termostaat sai ära tellitud, eks siis näeb kui kätte saan.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

mx77 kirjutas:
apr kirjutas:
IZH kirjutas:

See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.

milline kraad on normaalne? õli või tosool?
Ventikas hakkab tööle ilmselt kui õli temperatuur 110 kraadi.

Sa räägid ikka õlist või jahutusvedelikust?

kui esimest postitust hoolega loed saad aru, millest räägin.
Juttu on mõlemast, sest termostaat avanab ju tosooli temperatuuri tõusmisel ning see omakorda reguleerib õli temperatuuri.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

apr kirjutas:
mx77 kirjutas:
apr kirjutas:
IZH kirjutas:

See kraad on täiesti normaalne, ja see on arvatavasti tosooli temperatuur
nagu ma mäletan hakkab 750 sradil. 110 juures ventikas tööle.

milline kraad on normaalne? õli või tosool?
Ventikas hakkab tööle ilmselt kui õli temperatuur 110 kraadi.

Sa räägid ikka õlist või jahutusvedelikust?

kui esimest postitust hoolega loed saad aru, millest räägin.
Juttu on mõlemast, sest termostaat avanab ju tosooli temperatuuri tõusmisel ning see omakorda reguleerib õli temperatuuri.

OK, kas tal on õliradikas jahutusradikaga kokku ehitatud?

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

Mis te nüüd räägite :o
gsx-r srad`il ei olegi üldse sellist asja nagu õliradikas ja ei ole ka õli temperatuurinäidikut. Kui see jahutusvedeliku temp. on jahedama ilmaga vaikse sõiduga alla 70 kraadi, siis see ei tee küll midagi.
Oleks liiga kõrge temperatuur, näiteks kogu aeg üle 90 kraadi, siis oleks asi hullem

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Noh nüüd hakkab normaalset juttu tulema. Esialgne jutt oli küll väga segane. See algselt mainitud veetemp. on ju täitsa OK. Õlitemp. on tavaliselt 100-110 kraadi ringis, valusalmal andmisel 170-180 kraadi.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kui tahad õlitemperatuuri mõõta, osta mootoriõli termomeeter, mis keeratakse õlikorgi asemele.
Selliste ilmadega ei saa ma oma 600'se temp. üle 60-70 kraadi.

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

westel kirjutas:

Mis te nüüd räägite :o
gsx-r srad`il ei olegi üldse sellist asja nagu õliradikas ja ei ole ka õli temperatuurinäidikut. Kui see jahutusvedeliku temp. on jahedama ilmaga vaikse sõiduga alla 70 kraadi, siis see ei tee küll midagi.
Oleks liiga kõrge temperatuur, näiteks kogu aeg üle 90 kraadi, siis oleks asi hullem

Sul on õigus, miskipärast arvasin, et kellade juures olev lcd näitab õli temperatuuri. :oops: Tegemist hoopis jahutusvedeliku temperatuuriga. 70 kraadi jahedamaga ilmaga oleks normaalne küll, aga suvel kuuma ilmaga eriti ei ole. Praeguse ilmaga kõiguks see umbes 60 kandis... :(

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

No see termostaadi topsikus keetmine-smoorimine ei anna ka tegelikult mingit adekvaatset tulemust. Ma ise olen ka neid keetnud korduvalt!
Asi vist selles, et mootoris on termostaat kiirelt voolavas vedelikus. Avaneb aga klapp just nii palju, kui vaja õige temp. hoidmiseks. Ka on purgikeses raske saavutada üht kindlat temperatuuri. Vananedes muideks termostaadid muutuvad tunduvalt tuimemaks - aeglasemaks ja ei suuda seepärast ka õiget temp.-i hoida.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

apr kirjutas:
westel kirjutas:

Mis te nüüd räägite :o
gsx-r srad`il ei olegi üldse sellist asja nagu õliradikas ja ei ole ka õli temperatuurinäidikut. Kui see jahutusvedeliku temp. on jahedama ilmaga vaikse sõiduga alla 70 kraadi, siis see ei tee küll midagi.
Oleks liiga kõrge temperatuur, näiteks kogu aeg üle 90 kraadi, siis oleks asi hullem

Sul on õigus, miskipärast arvasin, et kellade juures olev lcd näitab õli temperatuuri. :oops: Tegemist hoopis jahutusvedeliku temperatuuriga. 70 kraadi jahedamaga ilmaga oleks normaalne küll, aga suvel kuuma ilmaga eriti ei ole. Praeguse ilmaga kõiguks see umbes 60 kandis... :(

Minu gixxeril (oli ka SRAD) oli suvel pidevalt temp. maanteel 75 kandis. Kui aga linnas, siis ligi 90, Pärnu rinkal paari ringiga 95-98. Ühe korra sain ka ventika tööle (110C oli vist) - see juhtus Jõgeva treffi paraadil...

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Nii, nüüd on selgunud tõde. Uus termostaat küljes ja maanteel temperatuuur ca 80.(varem oli umbes 65). Kohapeal seistes läheb ka vent tööle(104-106 kraadi).

Probleemi lahendus ikkagi uus termostaat. Ei aita see keetmine ja kuumas vees solgutamine. Võib avaneda silmaga vaadates õigel ajal, aga ilmselt surve all käitub teistmoodi. Koil oli ikkagi õigus...ja nüüd masin toimib normaalselt.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”