Suzuki TL1000R V2
Konkreetsest isendist ei oska midagi arvata, kuna pole teda lähedalt näinud. Olen ainult kuulnud, et pidavat väga vali olema ja seetõttu igapäevaseks crusimiseks üsna lärmakas - küsimus ilmselt neljas torus istme all.
TLR kohta üldiselt võin paar sõna kosta. Sõiduasend on vägagi puhtaverelise bike oma ehk kõhuli paagil, võrreldes näiteks CBR600F'ga, kus saab püstisemalt istuda. Mootor veab madalalt väga kõvasti, kõrgetel pööretel undamine pole tema rida. Kui tahad pöördeid püüda, vali R4. Kõige parem asja juures on kahtlemata mootori hääl ja paukumine, mis avatud aknaga autojuhil sita püksi võib ehmatada. Vaikselt naisega loodusesse nahistama minna selle rattaga ei saa.
Üldmulje on nagu sõidaks tankiga, kuna ta tundub nii raske olevat. Seetõttu ei sobi ringrajal päris bikedega võidu sõitmiseks. Antud ratas on ikkagi kodus ainult linnavahel paugutamisel ja vanainimeste ehmatamisel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.