signalisatsioon
Artemide kirjutas:CB500 kirjutas:Artemide, ole nüüd nii tubli ja pöördu selle küsimusega KTMi esinduse poole, kui nemad saadavad su p**se, siis on sul valida kahe võimaluse vahel: a)teha see asi ise ära, abiks see ääretu internet.. või b)osta endale ratas, millega ei ole vaja hakata "eeslit naiseks opereerima". Kuna sa siit vastust pole saanud, siis järelikult Eestis veel nii kõva Macgyverit ei ole.
Kas sa tahad mulle tõesti öelda, et ei ole eestis ühetgi ratast, millele oleks aku peale pandud/ehitatud, millel seda originaalis polnud?!
Mul pole sinu ratta elektriskeemi, aga 2006a 125EXC skeemi järgi ühenda regulaator/alaldi kollane/punane juhtme külge aku + ja pruuni juhtme külge miinus ja peaks asi toimima. Kui aga ei ole selline skeem ja on ainult regulaator ilma alaldita, (nagu 2006 300XC-W skeemil) siis pead ostma veel Tevalost ühe alaldi silla ja selle ühesuguste märgistustega otsad kollase ja pruuni regulaatorist väljuva juhtme külge ja selle alaldi + ja - tähistusega klemmid siis edasi aku külge. Enne võid testriga ikka hinnata pinget ja selle omadusi, enne kui aku külge paned.
Lihtsalt ma ei saa aru, mis mõte on sellele rattale signat külge panna, kui selle võib sülle võtta ja kuuti visata 10 sekundiga. Kui sul on garaaži vaja valvet, siis võin sulle ühe GSM autovalve(mitte GSM koduvalvega segi ajada) seadme müüa (saab paigaldada ka kinnisvarale) koos hands-free varustusega (saad kuulata ja rääkida objektil viibivate inimestega)
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.