Elumoto
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Ma läksin ikkagi sellise meeleoluga, et nautida messi, mitte otsida vigu ja puudusi. Sain vastu mõnusalt veedetud aja, tuttavaid oli üllatavalt palju, ostetud õli(nagu reklaamitud-filter tasuta kaasa),kiivrisukk(ometi suurema avaga, et välja ka näeks, kuigi maksin palju raha, aga keegi peab ju sinna raha ka jätma), indiaanlaselt ostsin soojad kindad(sobisid mu krablide otsa kui valatult) ja samast ka vihmakaitsed kinnastele. Viimaste efekti veel ei tea, aga hind polnud nii suur, et mitte proovida.
Viriseda oleks niipalju, et hullult palju oli rahvast, kes liikumist segas(mulle pealegi jummala võõrad!). Tibide kohta niipalju, et neid ju igal messil ja väljanäitusel, mis lasete en sellisel tavalisel asjal segada?(mõni siin puhta närvis!?)
Loodan, et tramm mulle lubatud jope ikka tellitud saab!
Näe kevad tuleb täna juba täiega!!
mess oli nagu peab enamus tibisi nagu peab aga ... küsimus kas keegi teab või tunneb meest kellel messi esimesel päeval suhteliselt alguses pea pooleks löödi nende tank/mootorratas omanike poolt ... nimelt selle tanki ümber nende vahesinte paigaldamisega kukkus kellelegi üks toru otsa ette ja verd terve nägu täis ...
vähemalt kellelegi oli mess vägagi meelde jääv ...
loodan küll, et tuju sellest halvemaks ei läinud ja et vigastused eiolnud väga hullud
grahv kirjutas:Miks peaks üht vene diislit 6 tundi soojendama? Ega sel miskit nihu olnud - liialt hõre vms? On siin mõni endine tankist kes teaks kommenteerida?
Eriti ei mäleta enam neid sõjaväeaegu selle kandi pealt ja aeglane netiühendus ei lase hetkel Zeppelini kohta infi otsida, aga kui see on seesama 40(?) liitrine V12 tankimootor, siis VIST oli selline lugu, et seda alla 40C käivitada ei olnud mitte ette nähtudki. Ja ega nad rambad väga kergelt külmast peast ei läinud kah. Tavaliselt soojendasin ta ikka kuskile 60 kraadi peale ja siis lasin el. starteriga. Soojendamise tarbeks oli elukale lausa katel peale ehitatud. Õhuga ajasin ühte pikemat aega käima. Kogu san-tšasti eeter vist läks lõpuks õhukollektorist sisse ja käima raiska ei saanudki. Sai siis paela otsas teise tjagatšiga sikutatud ja see ettevõtte lõppes küll üsna mehise suitsusambaga. Pisut soojenenult käis jälle suht puhtalt. No nii puhtalt kui puhtalt need vene aparaadid ikka käisid. Ninaga oli ikka tunda, et põlemata kütust oli väljalskegaasides mehiselt....
Tegu oli siis nn pioneeritankiga, margiks BAT-M. Tehtud vist T55 põhjale, ei mäleta enam....
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
spinna kirjutas:grahv kirjutas:Miks peaks üht vene diislit 6 tundi soojendama? Ega sel miskit nihu olnud - liialt hõre vms? On siin mõni endine tankist kes teaks kommenteerida?
Kogu san-tšasti eeter vist läks lõpuks õhukollektorist sisse ja käima raiska ei saanudki. ....
Valed "töövõtted" Selle eetri oleks pidanud omale sisse kuukama ja oleks saanud veel kaks päeva kollektorisse puhuda...
Mälujärgi oli vene tanki elektristarter ettenähtud sooja mootori käivitamiseks lahingus. Külmalt käivituseks 400at suruõhku silindrisse. Noor pidi kaks tundi käsitsi pumpama kui torud ei pidanud. Tavaliselt ei pidanud ja ikka kedrati starteriga. Akud olid 4tk. 240Ah.
Polnud kül ise tankist aga olen selle ärandamisega hakkama saanud.
Spinnal siinkohal väga õige jutt - külmalt seda mootorit elektristarteriga käima ei saagi. Külmalt lähebki ainult suruõhuga, aga külmkäivitused rikuvad mootorit. Nimelt kipuvad silindripead ebaühtlase soojenemise tõttu pikapeale pragunema; kunagi Rohuküla sadamas kasutatud tankimootoriga generaatoritel juhtus seda üsna tihti.
Korviratas on tehtud roolitavaks väga lihtsal põhjusel - see ei asetse tagarattaga ühel joonel ja hakkaks muidu järskudes kurvides lohisema.
Väike mootor on AWO (DDR-is 60-ndatel toodetud tsikkel) 200cc mootor, mida saab samuti käivitamiseks kasutada. Hetkel ei olnud käivitusmootor küll päris töökorras, aga tulevikus plaanivad sakslased hakata selle abil käivitama.
@trim
Vigastada minu teada küll keegi saanud ... olin sakslaste messiboksi ülespaneku kui ka mahavõtmise ajal pidevalt kohapeal.
Messist üldiselt:
Tõsi, korralduse poole pealt oli kuulda nurinat nii müüjatelt kui külastajatelt. Tegelikult arvestati mõlema osas väiksema osavõtuga ja Saku suurhall hakkab tasapisi kitsaks jääma. Nii tuligi vahekäikude ja messibokside vähendamisega lisapinda leida. Reede (pool päeva) ja laupäeva jooksul käis kohal niipalju rahvast, kui arvati tegelikult kogu messi kohta kohale tulevat. Kõige suurem trügimine oligi just laupäeval ja müüjad suure sagimise tõttu väsinud ning veidi ebasõbralikud. Isiklikult ei keelatud kuskil tsikli peale istumast, isegi kirjade "ära istu" puhul. Tuli lihtsalt müügimehega veidi juttu ajada ja tsikli vastu tõsisemat huvi näidata. Sest igasugu noori nolke, kes iga masina otsas ratsutada tahavad ja ei suuda tihti jalgagi nii palju üles tõsta, et sadulat mitte ära määrida, on piisavalt.
Rohkem tolerantsi!
Tankist
Justnimelt Argo on selle kenasti lahti seletanud. Tegemist siis just selle 200cm3 mootoriga mida DDR motikatööstus kasutas ja mõeldud selle tankimootori käivitamiseks ja seda tulevikus. Momendil ei töötanud. Olin küll skeptiline selle filmi osas, mida nad kohapeal müütasid ja millel kogu asja ajalugu peal pidi olema, kuid üllatusin meeldivalt, kuna tegemist siiski hea materjaliga, kuigi pisut halva reziiga ja toimetamisega. Kuid põlve otsas tehtu kohta käib küll ja veel. Saksa keel on pisut roostes kuid üldiselt sain siiski aru. Oleks pidanud pisut lisakulutusi tegema ja subtiitrid inglises alla panema ja siis oleks see film juba mitu korda rohkematele huvi pakkunud.
argo_1974 kirjutas:@trim
Vigastada minu teada küll keegi saanud ... olin sakslaste messiboksi ülespaneku kui ka mahavõtmise ajal pidevalt kohapeal.
pilt on tehtud 07.03.08 ja kell 16.41
meesterahvas, keda saksa härra, käsi õlal juhatab.
temal ka otsa eest veri voolas ... ma loll ainult jäin suu ammuli vahtima ja ei mõisnud pilt 4 sekundit varem teha
Tegime ka prouaga mõned pildid: http://www.motorsport.ee/?id=gallery&n=674
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
mait666 kirjutas:Elumoto kodulehel on mainitud, et see monstrum kaalus 5000 tonni
![]()
Suts üle pakutud vist
ei tea mispärast küll
http://www.myvideo.de/watch/2320620
tsiteerin: Beschreibung: Motorrad mit Panzermotor. 38Liter Hubraum, 5 Tonnen schwer ehk siis: tankimootoriga mootorratas, 38 liitrine mootor, kaal 5000 kg
Ghost kirjutas:mait666 kirjutas:Elumoto kodulehel on mainitud, et see monstrum kaalus 5000 tonni
![]()
Suts üle pakutud vistei tea mispärast küll
http://www.myvideo.de/watch/2320620
tsiteerin: Beschreibung: Motorrad mit Panzermotor. 38Liter Hubraum, 5 Tonnen schwer ehk siis: tankimootoriga mootorratas, 38 liitrine mootor, kaal 5000 kg
5000 tonni ei ole sama mis 5 tonni
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
http://recce.pri.ee/album99/slides/motomess097.html
kelle boksiga tegu, neil olla seal 1 asi müükis olnud, mida vaja
Jeerum milline tulihingeline tissiteema teil siin tekkinud on... Mina küsiks, et miks pühapäeval tisse polnud? Mitte et mul mingi isiklik huvi nende vastu oleks... kõik tissivihkajad oleks pidanud vist viimasel päeval kohale laekuma.
Mu meelest väga lahe üritus. Kes oma hobi korras juba tsiklitega tegelevad, nendel võib-olla pole seal jah nii palju huvitavat. Minul puhtalt sotsiaalne üritus, tegevust pooleks päevaks, tore oli paljusid jälle näha üle tüki aja, väga lahe ja ootame järgmist aastat!
Sorri Ain et sina tsiklit ei saanud Aga see eest sai keegi, kellel üldse ühtegi pilli pole. Palju õnne Tarmole!
Maarja kirjutas:Jeerum milline tulihingeline tissiteema teil siin tekkinud on... Mina küsiks, et miks pühapäeval tisse polnud?
Mitte et mul mingi isiklik huvi nende vastu oleks... kõik tissivihkajad oleks pidanud vist viimasel päeval kohale laekuma.
Mu meelest väga lahe üritus. Kes oma hobi korras juba tsiklitega tegelevad, nendel võib-olla pole seal jah nii palju huvitavat. Minul puhtalt sotsiaalne üritus, tegevust pooleks päevaks, tore oli paljusid jälle näha üle tüki aja, väga lahe ja ootame järgmist aastat!
Sorri Ain et sina tsiklit ei saanud
Aga see eest sai keegi, kellel üldse ühtegi pilli pole. Palju õnne Tarmole!
Pühapäeval oli julmalt tisse
kmx kirjutas:Pühapäeval oli julmalt tisse
![]()
Noh, tibisid oli küll jah, aga sellist asja nagu ma hiljem eelmise päeva piltidelt nägin, ma küll ei märganud. Ometi ei tohiks nagu märkamata jääda või ongi mu prillidel tissifilter?
Sverre kirjutas:Maarja, mul on pakkuda ühed vähe kasutatud ilma T-filtrita prillid.
Ma ostsin endale 2008 aasta mudeli, sest kevad on tulemas, ja eelmise aasta omad on üle. Firma on GANT, kaitsevad ka UV-kiirguse eest ja kõik on näha. Ma ütlesin - KÕIK on näha!
Tead Sverre, järgmine kord kui kohtume, võtad prillid eest, onju
Lahe mess oli!
Kui tohib ma jätan tissi-teema kõrvale ja lisan mõne sõna messi kohta. Tundus, et kuidagi vähe positiivset vastukaja on ja peaks ka noka lahti tegema.
Mulle eelkõige meeldib moto-messi puhul see, et ühes ruumis on palju erinevaid tsikleid: vaatad ühte ja siis keerad ümber ning võrdled seda teisega, siis liigud kaks sammu ja takseerid kolmandat. Põhiline, mis Internetist või muidu piltidelt hoomamata jääb on ratta suurus ja sellepärast ongi lahe messil tsikleid vahtida. Pole see Saku Suurhall väike midagi. Käisin pühapäeval - oli ruumi piisavalt.
Tsiklite selga muidugi peaks messil saama istuda. Õnneks sain ka enamuste, mis huvi pakkusid, sangas olla.
Kasutatud tsiklite turg oli mõnevõrra nutune, aga lohutasin ennast sellega, et eelmiste päevade kauplemise tulemusel on rattad juba tänavatel. Ja kui see nii ei olnud, siis ei ole ka midagi hullu. Idee oli hea, osalemise tasu OK ja kui ise oleks tahtnud oma ratast müüa, siis oleks see olnud hea võimalus. Äge oli taga-telgis näiteks Dragbike-i box, kus sai väga sisukas pooltund veedetud. Kus muidu Tallinna inimesed Pärnu Moto-Gurudega kohtuda saaks!?
Käisin eelmisel aastal ka ja tuleb tunnistada, et oli märgata olulist arengut paremuse suunas.
Tänud korraldajatele!
Ja muide tibid olid head! Ma ei näinud ühtegi kehvemat raami kui minu FZ6-l.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.