Kas Givi või Hepco & Becker??
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Kas Givi või Hepco & Becker??
Otsisin, kuid vastust ei leidnud:
Küsimus: kumba eelistada - Givit või Hepco & Becker???
Hinna vahet suurt ei tule.
Valimas siis kolme kohvrit ja raami-kinnitusi Blackbirdile.
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Mul omal on mõlemad olemas, tagakohver on hepco&becker ja külje omad on givi-d. Ja olen veendunud, et givi on palju parem ja mugavam kasutada. Kinnitused ja lukuvärk on oluliselt vastupidavamad. Seda H&B lukusüsteemi olen juba remanud kuna see on suht nõrga võitu ja kohver ise hakkab loksuma raami küljes. Givi on kuidagi kindlamalt tsikli küljes ja on mugavam kinnitada ja ära võtta,et kõik käib ühe lukuga.Ja teadmiseks veel,et Givi on sama mis Kappa.
-
Teema algataja - Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Siinkohal teeks vastureklaami Hepco ja Beckeri kasuks . Sai antud firma küljekohvreid kasutatud paar-kolm aastat kuni ratta mahamüümiseni. Olid head, mugavad, hea ja lollikindla kinnitusega. V'ib-olla ei istu nad alati 100% tihedalt (kuigi minul istusid), kuid samas on nad nii ehitatud/külge pandud et ära laguneda/küljest kukkuda nad ka ei saa. Olin nende veekindluse ja vastupidavusega rohkem rahul kui praeguste Gividega. Lisaks olid nad üllatavalt vastupidavad. Junior klassi kohvrite omapära: elastsus. Kuna rattaga sai tegelikult mitu korda kukutud, toimisid nad kohati lausa kukkumispunnidena. Kuna nad ei ole kõvad ja haprad siis nad katki ei läinud, kriipida said....kuna aga kohvi pind ise oli krobeline siis see nii väga silma ei riivanudki kui oleks võinud oletada. Igatahes...kui saaks praegused Givid H&B-dega 1:1 ära vahetada siis ei kõhkleks vaid tegutseks kohe...
Givi 1-lukusüsteemi kohvri miinus: niiskusekindlus võiks suurem olla ning punane plastnupp laugnes osadeks....toimib, aga terve ei ole ja välja vahetada ei saa (kui, siis koos kohvriga). Samas on nii Givi kui ka H&B mõnede muudega võrreldesperis hääd kohvrid. Ja üldiselt tasuks eelistada neid, mis istuvad toruraami sees nendele, mis kinnitatakse plaadile....vastupidavus, pikaealisus, lagunemiskindlus....
Endalgi H&B kohvrid. Üks mis mainimata on jäänud, et kohvril kaaned(junior) topelt plastikust. Isegi kui kukud ja välimine puruks läheb jäävad asjad ikkagi veekindlaks ning ei kuku teele laiali. Ise nendega ülirahul, ainult et topcase'i ei mahu minu kiiver ära.
Kui ise peaks uusi kohvreid soetama, siis HB oleks kindlasti minu esimene valik.
Honda AT RD07
Zeek kirjutas:Givi 1-lukusüsteemi kohvri miinus: niiskusekindlus võiks suurem olla ning punane plastnupp laugnes osadeks....toimib, aga terve ei ole ja välja vahetada ei saa (kui, siis koos kohvriga).
Kas Sa täpsustaksid mis mudel Sul on ? Mina ei ole veel näinud ühtki Givi kohvrit, mille lukustussüsteemi peaks vahetama KOOS kohvriga
Niiskusekindluse kohta - sama asi - Givi kohvreid on Monokey ja Monolock tüüpi, milledest ühed on vetthülgavad ja teised on veekindlad
Hea küsimus....võtame järgmise
Tegelikult on nii, et kuna kohvrid tulid koos tsikliga ja ma neid ise eraldi ostnud ei ole siis ma mudelit ei tea. Aga ma tulen uuesti mingi hetk läbi ja vaatab, äkki seekord õnnestub mingi kasulik lahendus välja mõelda. Lukk ja nupp iseenesest toimivad, lihtsalt plastikust punane vajutusnupp on katki ja võib ära kaduda...
P.S. See Givi variant igatahes on vähem veekindel kui hepco&beckeri junior sari. Samas tunduvad samasuured Givi kohvrid parema hinnaga olevat...
P.P.S. Maitsed/vajadused/eelistused on erinevad ning esimene kogemus seab aluse ka järgnevatele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.