telefoni kõne sõidu ajal...


pohjakonn
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Apr 2005, 19:48
Asukoht: r65;r850r;r1100rt

Lugemata postitus Postitas pohjakonn »

Eesmärgiga paigaldada kiivrisse juhtmevaba HF ning kõrvaltoimega ka mp3 kuulamise/navi hääljuhatuse võimalus, sai ette võetud Cardo S2 sinihambaga kõrvaklapid.Kiivriks Nolan N70.
Kõrvaklappide lammutamisel selgus, et enamik ühendusi/liigendid on kruviknnitusega,seega ebaõnnestumisel on võimalik klappe algupäraseks tagasi kokku panna.Pakendist välja võttes eemaldasin kuularite kattepadjad ning alustasin vasakust klapist.Kinnitus kolme kruviga(peidus kummikatete all)
Vasakus klapis asub ka aku,mis eraldatud kuularist vaheplaadiga.

Et saada tervelt kätte klappe ühendavat sanga,ühendasin jootekolviga lahti aku ja kuularijuhtmed (kõik juhtmed kenasti eri värvi) ning keerasin lahti liigendite kruvid (asuvad liigenditel kleebitud ilukatete all)
Eelnimetatud tegevus ei ole vajalik,kui sanga kummist kate lihtsalt lõhki lõigata ning liigendid katki väänata.Kuularite juures asuv pehme kummist kõrvahoidik katab juhet kuulari soones ning selle eemaldamisel tasub olla ettevaatlik, kuna selle liimimisel kasutatud hermeetik võib kaasa tõmmata ka kuularite juhtmekatte (mille all siis erivärvilised nöörjuhtmed). Kuularite ühendusjutme pikkusest jätkub igatüübilistele kiivritele polstri alt vedamiseks “ maa ja ilm“. Kuulari koos akuga panin kiivrise polstrisse kõrva juurde (tegin polstrisse nö pesa, et ei jääks teravaid servi ning plast ei suruks läbi riide kõrvale).

Edasi parema kuulari juurde, mille kinnitus analoogne vasemaga.Parema kuulari vaheplaadi all asub siis plaat aku laadimisühenuse, kuulari „aju“ ja juhtnuppudega (mikrolülitid) ning mikrofon.Plaadil on olemas peamiste juhtmeühenduste juures vajalikud kirjed (nt.mikr.+ ja – jne).

Mikrofon asub kummist kesta sees ning tuleb plastist pesast ilma vaevata välja.Ainsad ühendused, mida plaadilt jootekolviga puutusin, olidki mikrofoni juhtmed (ja seda seetõttu, et soovisin pikemate juhtmetega mikrit ettepoole välja tuua)

Seega jootsin mikrile uued juhtmed, kinnitasin selle kiivrile „lõuakaitsmesse“ning juhtmed plstri alt plaadile jälle külge tagasi.
Edasi kuular parema kõrva juurde tehtud pessa ning juhtimismoodul jällegi kiivri paremale välisküljele nagu näit.Cardo Teamsetil (juhtmete pikkusest täiesti jagus).Kinnituse tegin kahepoolse teibiga ning tihendasin mastiksiga.

Kuna kaotada ei olnud nagunii midagi(klappidel ju garantiid ei olnud), siis juba enne juhtpuldi lõplikult kiivrile paigaldamist tegin loomkatse voolava vee all.Asi jäi tööle ning vett plaadile ei jõudnud (eks ole näha mis vihmas sõites juhtub). Viimasel pildil on näha ka laadija juhe juhtseadme küljes. Põgusal katsetamisel linnakiiruse juures selgus, et telefoniga saab edukalt rääkida ja minu kõne arusaadavust ette ei heidetud, muusikast sai ka aru. Eks edaspidi näe. Postiivne on see, et laadimisotsik on sama mis tomtom´il.Seega reisile kaasa kiivri laadimiseks ja navile sama „autolaadija“, telefonile tuleb küll kahjuks eraldi võtta.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”