Probleem KTM 620 LC4 SC 2000a.pingeregulaatoriga.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Probleem KTM 620 LC4 SC 2000a.pingeregulaatoriga.
Lugu selline,et peale laupäevast Luhamaa kärnatamist on el.süsteem koostöö üles öelnud ja põletab pirne läbi.Lähemal uurimisel selgus,et pistikud ja juhtmehülsid olid vett ja muda täis.Kas vesi- muda võisid regulaatorit sellisel määral kahjustada,et see üles ütles(panin uue regulaatori just mõni nädal tagasi peale ja siiani töötas laitmatult.Kas need asjandused ongi suhteliselt kapriised teatud olude suhtes,või tasub viga kuskilt mujalt otsida?Kel kogemusi andke nõu.
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Laadimist kui sellist ei toimu,kuna puudub aku.....generaator toodab voolu,mis pöörete suurenedes samuti suureneb......regulaatori ülesandeks on hoida pinge ettenähtud 12voldi piires.Praegusel juhul pöörete tõustes üle tühikäigu toimub hõõglampide momentaanne läbipõlemine.
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Regulaatorile ise otseselt massi peale ei lähe....mass läheb kondensaatori miinus klemmile,mis asub ratta paagi all(regulaator küljeplastiku all).Kaudselt on massi juhtmed siiski läbi mingite pistikute ühenduses.Küsimus tekkis veel selles osas,et manuaalis asuval elektriskeemil on juhtmete värvide asetus regulaatori klemmidel tegelikkusest veidi erinev,kuid töötas.Kui kellelgi siinolijaist on sama ratas(KTM 620 Supercomp.2000a),siis võiks vaadata mis järjestuses juhtmed regulaatori klemmidele lähevad.Manuaali järgi on selline(vasakult-paremale)1)pruun2)kollane/punane,3)kollane,4)valge.
Minu rattal selline asetus:1)kollane,2)pruun,3)valge,4)punane/kollane.
Punane/kollane on kahevärviline juhe.Regulaator ise suht väike ja selle külge käib otse pistik,mille küljes siis juhtmed asuvad.
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tere !
Vaatan,et siin sama suunitlusega teema,mille vastu tunneks ise ka huvi.Enda lc4 esineb probleem selles,et pinge on el.süsteemis liiga madal-vaevalt 0,3V.Generaatorist tuleva kahe kollase juhtme vaheline pinge varieerub 18-50V (pööretest sõltuvalt).Mõlema juhtme vaheline potentsiaal raamiga võrreldes on aga 3V,mis teeb asja imelikuks. Antud juhul generaator peaks töötama ja arvan vea ka peituvat pingereg.-s. Pole saanud veel mõne teise ratta oma proovida,et asja täpsustada. Rattaks ktm 540 (98a),lc4 mootor,akuta variant. On kellelgi juhtnööre anda?
ENZO kirjutas:Manuaali järgi on selline(vasakult-paremale)1)pruun2)kollane/punane,3)kollane,4)valge.
Minu rattal selline asetus:1)kollane,2)pruun,3)valge,4)punane/kollane.
Punane/kollane on kahevärviline juhe.Regulaator ise suht väike ja selle külge käib otse pistik,mille küljes siis juhtmed asuvad.
Manuali asetuse funktsioon on siis selline minuarust:
pruun on (alaldatud) miinus
kollane/punane on alaldatud pluss
kollane on reguleeritud pingega vahelduvvoolu ots
valge on reguleerimata pinge ots magneeto valgustuse poolilt, mis siseneb alaldi/pingeregulaatorisse.
Selline asetus on starteri ja akuga variandil.
Sul tundub olevat kas teine mudel pingeregulaatorist (pm. pole alaldamist sul ju vaja, kui akut ja starterit pole) või siis on juhtmed omavahel vahetuses (aga kuidas ta töötab sedasi, mina ei tea )
Seda kondensaatorit/ühendust võiks kontrollida ja see juhtmete asetus ka üleküsida (äkki saab esindusest infi?). Manualis peaks olema kirjas kuidas regulaatorit mõõta.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Abivajaja võiks ka lingi panna oma masina elektriskeemile.
Ilma skeemita soovitamine võib rohkem kahju kui kasu tuua.
Kirjutad, et panid uue regulaatori (miks?) mõni nädal tagasi ja töötas. Arvata et sul on masinas mingi viga mis teatud juhuste kokkulangemisel põletab läbi regulaatori ja regulaatori vahetamisest on abi ajutine kui sa seda põhiviga üles ei leia .
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Uue panin seetõttu,et ratast ostes oli sama probleem.Pärast uue panekut oli kõik korras,kuni laupäevase uputamiseni Luhamaal.Ratta järgi vaadates käis regulaator koos oma klemmühendustega korduvalt vee alt läbi ja pistikud ja juhtmehülsid olid vett ja muda täis.Samuti said viga tagaosa kaablid,kuna mülkast sikutamisega olid mõned juhtmed rebenenud.Tegin siin tagaosale uued juhtmed ja puhastasin pistikupesad ära,kuid pirnid põlevad koheselt läbi,kui veidigi gaasi anda.
Kui su masina skeem on siin http://irt.slu.se/tomk/mc/docs/ktm/400- ... engine.pdf lk. 348 siis regulaatori mass käib läbi tagatule pistiku ja veel ühest pistikust massi.
Al 2001a. skeemil lk. 358 on see jama juba kõrvaldatud.
sõbral samasugune mure.Relee on arvatavasti läbi.Ostes olid 24v pirnid sees.
Nyyd tahab korda saada.Probleem selles et sellist vana releed pole kuskilt leidnud.Masin siis aastast 92 LC 4 600 er-vist.Kas sinna saab ka kuidagi uuema relee peale aretada ja kust saab? Uuemal releel oli vist juhtmeid rohkem...Tänud...
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Hr.Ping`i poolt pakutud manuaal ei ole see,mida vaja...tegu on aste vanema rattaga,millel puudub nii aku,kui ka starter.Sain nii palju targemaks,et regulaator teise ratta peal toimis ja ilmselt on "kala"kuskil juhtmestikus.Nüüd on aga jama selles,et ratas ei lähe lihtsalt enam käima...eile läks paarist matsust külmalt ja käis nagu kell.....täna paar korda ainult lubas ja siis ei miskit enam.Nuputasime siin kamraadidega ja puhastasime karbussi,vahetasime küünla ja ei miskit....säde on nagu olemas ja vahel tegi ainult korraks paugu ja oligi kõik.Kas kokusan(CDI) tüüpi süüde on otseses seoses tulede ja teiste tarbijate jaoks loodud süsteemidega?Vana SEM tüüpi süütel ei olenenud elektrisüsteemist midagi,võisid või juhtmed üldse tagant lõigata,peaasi,et staatorilt süütepooli minevad juhtmed olemas olid.Igavene tsirkus selle asjaga.......
ENZO kirjutas:Manuaali järgi on selline(vasakult-paremale)1)pruun2)kollane/punane,3)kollane,4)valge.
Minu rattal selline asetus:1)kollane,2)pruun,3)valge,4)punane/kollane.
Punane/kollane on kahevärviline juhe.Regulaator ise suht väike ja selle külge käib otse pistik,mille küljes siis juhtmed asuvad.
Mis järjestuses sul need praegu ühendatud on ja millised on genest väljuvad värvid?
Regulaatorit pilti on?
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Krt. Selles raamatus mille ma rattaga kaasa sain ja mille kaane peal täpselt sama ratas ja mudel mis minul,on juhtmete värvide asetus skeemil erinev tegelikkusest.Täpsemalt on minu manuaalis asuv skeem Hr.Ping´i pakutud raamatus leheküljel 348.kuid tegelikkusele kõige lähemal on skeem leheküljelt 358.Seal on relee juhtmete asetus täpselt sama nagu mul ja relee kah kujult sama.Samas on ka mõned erinevused,mida hakkan õhtul tõsisemalt lahkama.Eks näis.Kõigepealt tahaks ratta käima saada.....
Re: Probleem KTM 620 LC4 SC 2000a.pingeregulaatoriga.
Tervist!
Mul on sama ratas, ainult 99 aastakäik(KTM LC4 620 SuperCompetition).
Probleem nimelt vastupidine, ehk siis süsteem hoiab liiga madalat pinget. Tühikäigul hoiab 11-12v, kui aga rutskast juurde keerata, siis läheb järjest madalamaks,lõpuks jääb hoidma ligikaugu 7-8v. Eriti imelik asja juures on see, et kui tühikäigul suund sisse lülitada, siis töötavad ilusti, aga kui gaasi anda, siis võtab tuhmiks nii esitule, kui ka suunad. Kui aga omakorda gaasi andes ja suund sees hoides (kõrgetel pööretel suund sees hoides) nüüd pidurit vajutada, siis hakkab suund ergult põlema, ehk siis nii, nagu peab (esituli jääb ikka tuhmiks).
Ise kahtlustasin esimese hooga pingeregulaatorit ning sai see siis uus pandud, aga ei muutunud sellega midagi, käitub täpselt ühtmoodi nii vana, kui ka uue regulaatoriga. Sai siis järgmisena kõik massid üle mõõdetud ja kontrollitud, kõik on korras (Regulaatori mass on hetkel võetud raamist, originaalis saab regulaator massi tagatulest). Pistikud puhastatud, lülitid üle vaadatud, ühesõnaga nüüd on mõistus täitsa otsas.
Juhtmed lähevad pingeregulaatorisse täpselt nii, nagu eelkirjutajal, ehk siis vasakult paremale vaadates :1)kollane,2)pruun,3)valge,4)punane/kollane. Kui ühendada nii, nagu manual ette näeb, siis hoiab olenevalt pööretest kuni 30v. Manuaali järgi on selline(vasakult-paremale)1)pruun2)kollane/punane,3)kollane,4)valge.
El. skeem:
http://kunste2rra.planet.ee/margus/ENGI ... AL.pdf.pdf
Ehk on kellelgi ideid?
Ette tänades,
Margus.
Re: Probleem KTM 620 LC4 SC 2000a.pingeregulaatoriga.
Raamist on mass regulatoril - kas tagumisest poolraamist?
LC4-l on mul korra juhtunud, et tagumise ja esimese raami vahel kadus elektriline ühendus ja tõenäoliselt seetõttu küpses aju. See painduv massijuhe oli oksüdeerunud, mis 2 raami omavahel ühendab.
Re: Probleem KTM 620 LC4 SC 2000a.pingeregulaatoriga.
Mul on ideid, sest täpselt samasuguse rattaga täpselt samasuguse kadalipu tegin just kuu aega tagasi läbi - tühikäigul oli hea, aga gaasi andes voldid kukkusid. Probleemne ei olnudki pingeregulaator, vaid kondensaator. Vea leidsingi nii, et panin masina vahepeal kondekata käima ja märkasin, et käitub loomulikult veel halvemini, kuid sarnaselt.
Jaksu!
Re: Probleem KTM 620 LC4 SC 2000a.pingeregulaatoriga.
Hetkel on mass tagumisest poolraamist. Mõõtsin massi ära, see on korralik. Ennem mõõtmist sai ka juhe mujalt veetud ja ei muutunud midagi.
Probleemne kondensaator tundub tegelikult täitsa loogiline seletus asjale olevat, kuna magneetoga rattal pole lisavoolu mujalt võtta kui kondekast.
Nädalavahetusel peaks tsiklile ligi pääsema, siis vaatan kondeka üle.
Igatahes tänud vastajatele!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.