LED-id mootorrattal

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2405
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Nojah, minu jaoks näitas C kuidas rööpühendus käib :-). Aga minu viidatud lingi järgi ühendades ei tohiks küsimusi tekkida.

Mella lahenduskäigule eriti midagi lisada ei ole. Kui siis ehk seda et esmases lähenduses (see oli elektroonikute üks lemmiväljendeid, normaalsed inimesed võivad seda lugeda kui "mitte liiga täpseks minnes") võib olemasoleva LED-i ahela takistuse arvutamisel arvestamata jätta kuna see on suurusjärk suurem kui lisatakisti oma ja põhiline vool läbib lisatakistit. Mida tegelikult Mella ka mainis.

Minupoolne lisaküsimus oleks selles, kas LED-i vastu on vahetatud ainult 1 pirn või mõlemad? Kui üks, oleks originaalahela takistus u 8oomi. 5 oomise takisti kasutamisel vilgub tuli lihtsalt veidi aeglasemalt kui originaalpirniga ja takistil eraldub mõttetult palju soojust. NB! Selline koormustakisti läheb pikemaajaliselt töös olles VÄGA kuumaks. Seepärast on korralikel koormustel lisaks takistile ka radiaator. Kui ohutulesid ei ole või neid ei kasuta, siis normaalse suuna näitamisel korral ei ole kuumenemine probleem.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”