yamaha dt 50r äkki saate aidata mis viga on

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
kristjan1001

yamaha dt 50r äkki saate aidata mis viga on

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

et nagu käima läheb hästi kohapeal töötab ilusti aga tuuri ei lähe kütesegu liigarikas õhupuhastaja ja karpa puhtad aga kas viga võib olla kuisgil elektroonikas??

Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

Mul oli ka samasugune probleem sama aparaadiga. Viga seisnes selles, et vana omanik sõitis liiga rikka kütteseguga (vanemal DT-l on juba originaalis väga kehva summuti), mis põhjustas summuti tahmumist. Lõikasin summuti relakaga lahti, võtsin sõela välja ja probleem kadus. Summuti seest sain üle 2 kg põlemata õli, mis oli ära ummistanud resonaatori ja selle taga oli meeletu jõu kadu. Minu masinal oli see probleem juba ostes, õli täis summutiga sõitsin mina ligi 25 000 km.
Kas varem läks hästi pöördesse? Kui küttesegu on liiga rikas, siis ta ei lähegi normaalselt pöördesse :lol: Lahja kütteseguga läheb tunduvalt paremini pöördesse. Kui see probleem tekkis üleöö, siis summuti asi ei käi sinu masina kohta.

R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

varem läks hästi
sõidu ajal äkki juhtus vastu mäge äkki kadus jõud ära ja enam pöördesse ei läinud ja mingi 25-35 oli maks palju jõudis siis välja minna

Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

Mis värvi tossu supmpsist tuleb? Ja oled kindel, et karburaator korralikult puhas? Vaata, et lisa õhku ei saaks kuskilt.

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.

Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

jh karpa on jumala puhas sinist ajab välja õhku ka ei ei tohiks kusgilt juurde saada


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

kristjan1001 kirjutas:

jh karpa on jumala puhas sinist ajab välja õhku ka ei ei tohiks kusgilt juurde saada

Kasuta kirjavahemärke, väga raske on aru saada, kus on komad ja kus mitte !!!


Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

jh karpa on puhas, sinist ajab sumpast, õhku ei tohiks kusgilt juurde saada

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas KIBU »

kirjavahemärkide pärast vabandan kohe ette ja loodan et teemaalgatajal umu võtab paremini ja saab aru lihtsast tekstist ilma mõne puuduva märgita.

sisepõlemismootor lihtne aparaat iseenesest. kui oled veendund et sisselase korras ehk karpa puhas ja korras ja õhuvõtus pole takistusi on ainlt kaks kohta kust viga otsida põhimõtteliselt! esiteks väljalase ja teiseks süüde. kui sõidu ajal viga tekkis siis võib juhtuda et miski suureb tahmund tükk liikus väljalaskes ja tekkis ummistus ja mootor lämbub või siis ehk läks süüde paigast (oleneb muidugi mismoodi sädet jagatakse et kas paigast minek on üldse võimalik) PS muidugi ei tee kunagi paha mõõta ka silindri surve!

millist nägu on küünlad? lase käia veits ja keera maha ja vaata milline küünal on. kas on valge, nõgine, must a kuiv, märg.

5248653

Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

küünal läheb märjaks kuigi ostsin 2 päeva tagasi uue küünla


rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Kui küünal märg ja sinine suits ka taga, siis on kaks võimalust:

Rikas segu (küünal bensiinine).
Bensiini ja õli vahekord vale (küünal õline).

Nüüd mine vaata, mis selle küünla märjaks teinud on.


Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

aga kas viga võib ikka karpa põhjustada??
Ma ei usu hästi et süüde vale .
Muidu see masin on 2002 aasta oma kui see annab veel midagi juurde

Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Lugemata postitus Postitas FleXer »

Segu liiga õline ?

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas KIBU »

üks asi on rikas segu teine asi et saab palju kätte.
kui saad võta sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] maha (leegikas jäägu paika) ja segunõela lase alla. ja kuis süüte momendiga on? saab reguleerida su aparaadil või ei saa????

5248653

Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

viga tuli äkki muidu enne oli viimasepeal.
süüdet homme mõõdan aga peal mingi ducati ... väliselt ilus nagu uus vist muuta ei saa

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tegelt on nii et kui sa eelnevalt kahetaktilistega jamand ei ole ja kotermani otsides ratas käekõrval end hingetuks pole jooksnud siis soovitan sul otsida külapealt mõni vana iz-i või jaawa mees kel Palu raamatud kenasti pähe kulunud ja las ta katsub kuulab ja vaatab. on palju sümptomeid mis räägivad veast teadjale palju kuid mida sa tõenäoliselt ei oska tähele panna. näiteks küünal "märg" ei ütle väga palju kui värvi ei näe ja mis see märg on seal küünla peal kas puhas bents või määrdund segu ja kui palju seda on jne jne.
ühesõnaga palu teadjamal vaadata kuna viga võib olla lihtne suht a sa lihtsalt ei leia seda kuna ei mõista kuulata mida ratas sulle räägib :)

5248653

Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

mul oma vana śelline tsiklihull.
aga küsimin ei tee paha


Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] pesin igatepidi läbi ja suits käib sumpsist hästi läbi aga viga ikka sama siis peaksin süütepoolt ka vaatama we?? aga mis seal viga saab olla süütepool näeb välja nagu uus

Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

kristjan1001 kirjutas:

sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] pesin igatepidi läbi ja suits käib sumpsist hästi läbi aga viga ikka sama siis peaksin süütepoolt ka vaatama we?? aga mis seal viga saab olla süütepool näeb välja nagu uus

Alustada tuleb ikka lihtsamatest asjadest. Proovi ilma õhufiltrita, kuid seda ainult kohapeal. Kui selleta sõitma lähed, on mootor peagi kohviveski.

R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

ok võib proovida


Teema algataja
kristjan1001

Lugemata postitus Postitas kristjan1001 »

äitäh abi eest sain yamaha pöördesse aga sumps on ikka veel kinni seda tuleb veel puhastada aga muidu korras:D


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

Räägi ka, mida sa tegid. Tulevikus abiks ka teistele :)

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas KIBU »

vast ära räägi kõigest mida tegid :twisted: a räägi mis aitas või mis viga oli või said üldse teada mis täpselt jamas? igal juhul tore et tööle said

5248653
Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

Mul oli sama lugu Derbi sendaga, mingisugune jurakas sumpa sees tuli lahti ja ajas augu kinni.. tuli relakaga seda lahti lõigata, see junn välja ja ära keevitada...

Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”