Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest
et nagu käima läheb hästi kohapeal töötab ilusti aga tuuri ei lähe kütesegu liigarikas õhupuhastaja ja karpa puhtad aga kas viga võib olla kuisgil elektroonikas??
Mul oli ka samasugune probleem sama aparaadiga. Viga seisnes selles, et vana omanik sõitis liiga rikka kütteseguga (vanemal DT-l on juba originaalis väga kehva summuti), mis põhjustas summuti tahmumist. Lõikasin summuti relakaga lahti, võtsin sõela välja ja probleem kadus. Summuti seest sain üle 2 kg põlemata õli, mis oli ära ummistanud resonaatori ja selle taga oli meeletu jõu kadu. Minu masinal oli see probleem juba ostes, õli täis summutiga sõitsin mina ligi 25 000 km.
Kas varem läks hästi pöördesse? Kui küttesegu on liiga rikas, siis ta ei lähegi normaalselt pöördesse Lahja kütteseguga läheb tunduvalt paremini pöördesse. Kui see probleem tekkis üleöö, siis summuti asi ei käi sinu masina kohta.
varem läks hästi
sõidu ajal äkki juhtus vastu mäge äkki kadus jõud ära ja enam pöördesse ei läinud ja mingi 25-35 oli maks palju jõudis siis välja minna
kirjavahemärkide pärast vabandan kohe ette ja loodan et teemaalgatajal umu võtab paremini ja saab aru lihtsast tekstist ilma mõne puuduva märgita.
sisepõlemismootor lihtne aparaat iseenesest. kui oled veendund et sisselase korras ehk karpa puhas ja korras ja õhuvõtus pole takistusi on ainlt kaks kohta kust viga otsida põhimõtteliselt! esiteks väljalase ja teiseks süüde. kui sõidu ajal viga tekkis siis võib juhtuda et miski suureb tahmund tükk liikus väljalaskes ja tekkis ummistus ja mootor lämbub või siis ehk läks süüde paigast (oleneb muidugi mismoodi sädet jagatakse et kas paigast minek on üldse võimalik) PS muidugi ei tee kunagi paha mõõta ka silindri surve!
millist nägu on küünlad? lase käia veits ja keera maha ja vaata milline küünal on. kas on valge, nõgine, must a kuiv, märg.
üks asi on rikas segu teine asi et saab palju kätte.
kui saad võta sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] maha (leegikas jäägu paika) ja segunõela lase alla. ja kuis süüte momendiga on? saab reguleerida su aparaadil või ei saa????
tegelt on nii et kui sa eelnevalt kahetaktilistega jamand ei ole ja kotermani otsides ratas käekõrval end hingetuks pole jooksnud siis soovitan sul otsida külapealt mõni vana iz-i või jaawa mees kel Palu raamatud kenasti pähe kulunud ja las ta katsub kuulab ja vaatab. on palju sümptomeid mis räägivad veast teadjale palju kuid mida sa tõenäoliselt ei oska tähele panna. näiteks küünal "märg" ei ütle väga palju kui värvi ei näe ja mis see märg on seal küünla peal kas puhas bents või määrdund segu ja kui palju seda on jne jne.
ühesõnaga palu teadjamal vaadata kuna viga võib olla lihtne suht a sa lihtsalt ei leia seda kuna ei mõista kuulata mida ratas sulle räägib
sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] pesin igatepidi läbi ja suits käib sumpsist hästi läbi aga viga ikka sama siis peaksin süütepoolt ka vaatama we?? aga mis seal viga saab olla süütepool näeb välja nagu uus
sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] pesin igatepidi läbi ja suits käib sumpsist hästi läbi aga viga ikka sama siis peaksin süütepoolt ka vaatama we?? aga mis seal viga saab olla süütepool näeb välja nagu uus
Alustada tuleb ikka lihtsamatest asjadest. Proovi ilma õhufiltrita, kuid seda ainult kohapeal. Kui selleta sõitma lähed, on mootor peagi kohviveski.
Mul oli sama lugu Derbi sendaga, mingisugune jurakas sumpa sees tuli lahti ja ajas augu kinni.. tuli relakaga seda lahti lõigata, see junn välja ja ära keevitada...
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.