XT600 nukkvõlli keti lukk

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Romm3

XT600 nukkvõlli keti lukk

Lugemata postitus Postitas Romm3 »

..Ei suuda gaasigaotusmehhanismi keti luku üles leida. Äkki see kett peabki olema 1hes tükis alatiseks tehases kokku stantsitud, kuigi üsna paljudel pildidel on näidatud, et selle keti liigendeis saab kuidagi lahti võtta. Teadjad aidake, öelge, mismoodi see kett lahti teha.

Tänud

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8465
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Nukkakettidele ei ole kunagi lukku!!!

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6805
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 700 korda
Tänatud: 461 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tehakse ikka küll!
Sai enda masinalegi tellitud Wemoto'st.
Aga eks kõik oleneb pakkujast ja masinast.

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

lüli pressitakse lahti ja hiljem needitakse kokku. Targem on kasutada uut lüli.

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

jah pressitakse, põlveotsas ei soovitaks teha :?


Teema algataja
Romm3

Lugemata postitus Postitas Romm3 »

Tänud vastanutele. Igal juhul targemaks sain... Aga kas on võimalik nukvõll märkidesse panda ilma keti lahtimonteerimiseta? Kõik läheb kuidagi väga lihtsalt kokku, kus võib mõni kala peituda?


Teema algataja
Moderaator

Lugemata postitus Postitas Moderaator »

Muidugi saab.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ära mees, pulli. Lihtsalt läheb asi kokku nii õigesti kui valesti pannes. Tagajärjed on aga katastroofsed, kui asi valesti. Otsi heaga manuaal välja, seal on kindlalt kirjas, kuidas asi käib. Kui ei ole, hangi. Kasvõi osta, see pole nii kallis, aga kasu on tohutu.
Ratta marki pole sa nimetanud. Aga tõenäoliselt on nii, et sul tuleb nukkvõllid lahti päästa (enne seda pinguti maha). Siis võid neid keti suhtes pöörata, nagu vaja on. Hammasratastel on märgid peal ja ketilülisid loed vastavalt manuaalile märgist märgini. Tee see asi ära, saad ise targemaks.
Ah jah. Kui sa pole seal midagi lammutanud, ratas enne töötas ja märgid tunduvad ikka valesti, võib piisata sellest, et keerad väntvõlli 360 kraadi ja märgid lähevad paika (st nad on kogu aeg paigas olnudki). Samas kui kahtled, keera õrna käega ja lõpeta see vähimagi vastupanu korral. Ja arvesta, et sellise pööramise korral peab pinguti olema küljes, muidu hüppab kett üle.
Ja teisalt, kui sul nukkvõllid olid lahti ja sa keerasid nad suvalises asendis kinni, võib asi olla juba pees (st nukkvõlle pingutades keerasid klapid kolvile pähe).
Rohkem infot probleemi tekkimise kohta ei teeks paha.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
ROM35

Lugemata postitus Postitas ROM35 »

Tsikkelröövel kirjutas:

Ratta marki pole sa nimetanud.

pealkirjas on ju ratta mark kirjas :roll:


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Vabandust. Minu tähelepanematus.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Niisiis maksis mu tähelepanematus mulle hulga tühja juttu. Õpetuseks nooremale ja vanemale rahvale :oops: . Ühepütastega mul kogemust ei ole, aga manuaali puudutav osa vastab ikkagi tõele. Usun, et leiad isegi alajaotusest Abiks. Varuosade kataloog tuli sealt lagedale paari minutiga. Vaata ja jõudu tegemisel.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
Romm3

Lugemata postitus Postitas Romm3 »

Seni sain ainult saksakeelsed manuaalid kätte ning praegu üüritan tõlkida. Lihtsusest kirjutasin just seepärast, et XT600 on 1tsilindriline ning 1ühenukkvõlliline, enne lahtivõtmis uurisin ajamärkide olemasolu ning asetust manuaali piltidelt..Motodepoost on plokikaane tihend ning klapisääretihendid tellitud, ei ole veel tuilnud, nii et aega uurimiseks on piisavalt. Kui jupid tulevad kohale, läheb rebimiseks..Ja huvitav on see ,et sellele rattale kõik kättesaadavad manuaalid ning weebidokumendin on valdavalt saksakeelsed..

Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 510
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas h0lger »

Romm3.
Kui sa peaks kuskilt mingi korraliku manuali saama, kasvõi saksa keelse, siis sa võiks seda jagada ka. Ma praegu XT'ga põhimõtteliselt täpselt samas seisus mis sina ja ei tea mis jõuga peab polte seal kinni keerama.

Terv. Holger.

Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.

Teema algataja
Romm3

Lugemata postitus Postitas Romm3 »

h0lger kirjutas:

Romm3.
Kui sa peaks kuskilt mingi korraliku manuali saama, kasvõi saksa keelse, siis sa võiks seda jagada ka. Ma praegu XT'ga põhimõtteliselt täpselt samas seisus mis sina ja ei tea mis jõuga peab polte seal kinni keerama.

Terv. Holger.

Saksakeelne manuaal http://www.zone.ee/xt600E/Yamaha_XT600E ... Manual.zip


hiidlane
Postitusi: 21
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:29

Lugemata postitus Postitas hiidlane »

klapi nukka saad sedasi öigeks et lased ülemise hammaka kahest poldist lahti ja lased hammaka allapoole ja saadki hambaid üle tösta nii et ei pea ketti lahti tegema.sättid nurga öigeks ja töstad tagasi völlile ja paned poltidega kinni vot.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”