Radiaatori valmistus ja elektrilised veepumbad?

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nobody56
Postitusi: 46
Liitunud: 27 Juun 2004, 13:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Radiaatori valmistus ja elektrilised veepumbad?

Lugemata postitus Postitas Nobody56 »

Tere, kes saab aidata infoga elektriliste veepumpade ja radikate valmistamise osas? Asi peab vastu pidama võistlustingimustes. Mootoriks yamaha R6 oma.

2 ratast, iga kell!

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Streetmoto kõrval üks selline üritus, mis radikatega tegeleb. Mulle nad tegid paar aastat tagasi, ühe harva esineva ja suht rasketes tingimustes töötava masina jaoks uue radika. Siiamaani toimib :wink:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nobody56
Postitusi: 46
Liitunud: 27 Juun 2004, 13:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Nobody56 »

Aga kuidas ja mil viisil arvutada välja, et kui suur ja milline on mootorile sobiv radikas ning teine küsimus, et kuidas valida sellele radikale sobivat elektrilist pumpa?

Elektriline seetõttu, et mootor on ehitatud ümber ning vana võlliotsa läks õlipump.

Oskad nende tegijate kontakte anda?

2 ratast, iga kell!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nobody56
Postitusi: 46
Liitunud: 27 Juun 2004, 13:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Nobody56 »

Kas rinka inimesed ei tegele siis jahutusüsteemide ehitamisega võistlusmasinatele?

2 ratast, iga kell!
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Need ajad on vist jäädavalt möödas, kui võistlusmasinad 0-st ise ehitati. Pealegi on see ümberehitamine niikuinii laveerimine lubatud/lubamatu piiril (kõik mis pole lubatud, on keelatud- loe tehnilisi reegleid), milleks siis leiutada, kui stock jahutus oma ülesannetega toime tuleb? Kaaluvõitu saavutada on sealtkaudu väga keeruline.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nobody56
Postitusi: 46
Liitunud: 27 Juun 2004, 13:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Nobody56 »

Sest nagu ma eespoolt kirjutasin, siis veepumba käitamise võll käitab nüüd õlipumpa ja mootor on ehitatud kuivkarteri peale. Veepump aga oleks vaja teha elektriliseks ning huvitav seis on hetkel tekkinud vastava pumba otsingul.

2 ratast, iga kell!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mõnes suuremas autotarvikute poes ja kindlasati merendusega tegelevas poes on müügil 12v pumbad (paatide pilsiveepumbad).
Iseasi, kas need +105 Celsiust kannatavad.

Teine võimalus on võtta 12 V mootor ja siis kasutada mingi tsikli või auto veepumpa.

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Osadel autodel nt. MB on soojendussüsteem salongis pooleks jagatud a´la ühele poole külma ja teisele kuuma. Mäletamistmööda juhitakse seda kuidagi elektripumpadega soojendusvoolikute vahel. Võin ka eksida ja võib-olla on seal hoopis elektrilised klapid. Igatahes võid selles suunas uurida.
MB-st pidasin silmas 124 kerega isendeid, teistest ei tea.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nobody56
Postitusi: 46
Liitunud: 27 Juun 2004, 13:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Nobody56 »

ants01 kirjutas:

Teine võimalus on võtta 12 V mootor ja siis kasutada mingi tsikli või auto veepumpa.

Edu

See mõte käis läbi, kuid jääb ära, kuna süsteem tuleb liigselt keerukas (palju sõlmi mis hooldamist vajavad) ning asenduspumba leidmisega võib tekkida ajanappus. Salongi elektrilistepumpadega on aga see mure, et liiga rasked, sinna 1-1.5 kg kanti. Hetkel jätkan otsinguid kaatri ja paatide valdkonnast. Kuid abi igakell oodatud.

Masina prooviraam koos mootoriga veel detsemris oli selline.

Pilt :wink:

2 ratast, iga kell!
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

idee kohaselt, matkavagunitel/autodel veepump ja ka kütteseadmes, lihtsalt vihje, võib, et ka mingi 1kg. kolakas

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tasub küsida Webasto või Eberspräheri müüjatelt. Ühel neist (Webasto vist) on ahju versioon, millel on eraldi veepump. See kannatab seda temp. kindlasti aga odav ei ole ta kindlasti.

Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Webasto suured märjad ahjud on kõik eraldi pumbaga. Weba pumbad on suht kallid ja rasked. Alternatiivina on pakkuda Rootsi päritoluga tsirkulatsiooni pumpasid. Mõõtudelt suht väikesed ja kaalult kerged. Aastaid müüdud ja nurinat ei ole olnud. Vooliku läbimõõt 16 ja 19 mm. Tootlikus 750-1550 l/h.
Hinna klass jääb 1600-1900 oleneb võimsusest.

Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Sääse racing »

Päris huvipakkuv teema ka mulle seoses ühele väikse(alla 50cc) mootori vesijahutusele ümber ehitamisega.

Kahjuks pole võimalik ilma pumbata,niinimetatud termosifoon(ehk iseringlus) süsteemi rakendada seoses radika madala asukohaga.
Radikaks on täpselt mõõtudelt ja kujult sobiv alumiiniumist auto salongiküte radikas,millele sai täitekork külge keevitatud.Algne plaan oli kasutada kahe peenikese kummirihmaga mootorilt ringi aetavat veepumpa nagu kartidel kasutatakse.Aga selgus,et pole kuskilt otsast seda pumpa ringi ajada.Seega väiksemõõdulise ja kergemat sortti elektrilise(12V)pumba leidmine on ka minul päevakorral.Pump peaks suutma 15 min. järjest töötama.

Ega keegi ei oska öelda,kui suur tootlikus võib olla väikste(50-85cc)krossikate veepumpadel?

Vabandust,et siia vahele trügisin :oops: ,aga huvi sellise pumba leidmiseks samuti suur.

mopopede

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

tonjuh kirjutas:

Webasto suured märjad ahjud on kõik eraldi pumbaga. Weba pumbad on suht kallid ja rasked. Alternatiivina on pakkuda Rootsi päritoluga tsirkulatsiooni pumpasid. Mõõtudelt suht väikesed ja kaalult kerged. Aastaid müüdud ja nurinat ei ole olnud. Vooliku läbimõõt 16 ja 19 mm. Tootlikus 750-1550 l/h.
Hinna klass jääb 1600-1900 oleneb võimsusest.

Webasto rekkade (volvo) väiksemad pumbad maksavad ca 2000 krooni ligi.
Osta saab seda www.kgk.ee


4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Lugemata postitus Postitas 4cl »

Tere. Elektriline lisapump VW Transporter T2 turbodiisel. Huvitava ehitusega kiire pump. Vana Webasto vedeleb ka kuskil, kui huvi on võta ühendust. 56611356.

Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Sääse racing »

Kas mõnel masinal või kuskil veel kasutatakse analoogset pumpa,nagu sellel lingil ülevalt teisel pildil (small water circulation pump) olev?

http://www.thinkauto.com/waterpumps.htm

Oma mõõtude (117x76mm),kaalu (260 gr) ja tootlikuse (13,3 l/min) ja voolikuotsade mõõtude poolest sobiks selline minu tagasihoidlikele vajadustele hästi.

mopopede

taxx

Lugemata postitus Postitas taxx »

Samasugune pump on w124 mersul salongi radikal vahel.

Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Sääse racing »

taxx kirjutas:

Samasugune pump on w124 mersul salongi radikal vahel.

Tänud!

mopopede
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nobody56
Postitusi: 46
Liitunud: 27 Juun 2004, 13:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Nobody56 »

tonjuh kirjutas:

Alternatiivina on pakkuda Rootsi päritoluga tsirkulatsiooni pumpasid. Mõõtudelt suht väikesed ja kaalult kerged. Aastaid müüdud ja nurinat ei ole olnud. Vooliku läbimõõt 16 ja 19 mm. Tootlikus 750-1550 l/h.
Hinna klass jääb 1600-1900 oleneb võimsusest.

Kuidas kontakti saada? Info, asukoht, välimus jms?

2 ratast, iga kell!

bagi

Veepump

Lugemata postitus Postitas bagi »

Meie kasutasime bagi peal oleval Kawa ZX12r -il ka el. veepumppa.
andmed 80 l/min. Kaal alla kilo. Hind 250 eur.

Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Panin kontakti sulle ES. Helista ette ja tule vaata. Mul muudki põnevat
projekti ehitajale pakkuda.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”