Velje ''vits'' vol2
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 870
- Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
- Tsikkel: Suzuki RM-250
- Asukoht: võru
Velje ''vits'' vol2
Ei tea, kas panin õige teema alla
Kuna ''huumorivennad'' tahtsid näha, minu tehtud nn. velje ''vitsa'', siis palun, siin see on http://www.album.ee/node/14172106/50096422
Maksumus 0 krooni 3000 krooni asemel.
mnjahhhh.....palju rõhku peaks ka sees olema , et seda "vitsa" minema ei viska?...nohhh hüpped jne? krossist ei tea muhvigi (ega muudest tsiklitest palju samuti) , kuid talumehe loogika keeldub uskumast sellise saalomonvesipruuli lahenduse vettpidavusse Vits kah kummist või pole seda mitte? noooomaaaeiuuuusu, et se variant kaua (üle tunni aja) krossirajal vastu peab....peace
romm kirjutas:ise nägin kuidas vend seda valmistas ja valmis sai...
Pole just suurem asi argument. Kogu lugupidamise juures: Oled üsna tundmatu foorumis ja Sinu "ise nägin" ei maksa rohkem, kui see sama pilt, mille mca15 oma tehtud töö kohta esitas.
Pildijärgi jah! - ilus, korralikult tehtud jne... tubli.
Aga tulemust saab ikka hinnata alles sügisel - kui terve sõiduhooaeg on seljataga.
Ehk peaks selle teema lihtsalt niikauaks "konserveerima", et jätkata sügisel?...
romm kirjutas:ära muretse kui laguneb ära küll siis mees teeb uue ja parema ,vigadest õpitakse
Ei muretsegi. Ja kui teeb on tubli. Ühtlasi loodan tõesti, et sel juhul areneb ka see teema siin. Et saaks teostuse kohta rohkem infot ja lagunemise korral tahaks ka analüüsi ilmnenud "nõrkade kohtade" kohta ja ka selle kohta, mida on ette võetud "uue ja parema" tegemiseks.
Soovin edu!
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Kurat, mina ütleks küll 10 punkti mees, et ära tegid! Siin foorumis on piisavalt palju kõvataid, kes ainult suuga suure linna teevad. MCA15 vaatas, et kõik ainult ilguvad, lubas ära teha ja ei läinud just kaua aega, kui tegigi ära ja pani pildid üles!!! Respect!
Ja kõiki juba esinenud ja järgnevaid kommentaare stiilis "no selle veljega ei saa ju krossi sõita ja maailmameistriks tulla!" kommenteeriks vaid nii palju, et kohe alguses oli ju öeldud, et soovitakse kasutada võistlustsikli all oma aja ära elanud rehve. Ma arvan, et see vist näitab ära ka nende kasutamise sihtotstarbe... Kusjuures ma küll ei kujutanud ette, kuidas see võimalik on, kuid näed - ON!
-
Teema algataja - Postitusi: 870
- Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
- Tsikkel: Suzuki RM-250
- Asukoht: võru
Hakkate juba asjale pihta saama.
Saladus pole.
See vitsateema oli vähe jama, sest ei oleks kuidagi seda vitsa saanud sinna kinnitada ja rehvi oleks olnud ka raske balanssi saada
Sai võetud vana izi velg, see keskelt pooleks lõigatud ja peale pandud. Külgedele, sai keevitatud M8 ja M10 mutrid, M8 poltidega ullijõuga kokku venitatud ja vahe kinnikeevitatud, keevituskrassid käiasin maha. Kuna originaal veljel oli kaks M8-list auku sees, siis tõmbasin veljed omavahel kinni, et vältida ringitõmbamist.
Miinuseks rehvi ei saa pumbata tavalise otsikuga, kuna see ei ulatu piisavalt välja.
Tegemise ajal kartsin, et velg jääb munaks, aga ei mingit vibreerimist pole.
Kui vajadus 18 tolli järele on asi lihtne, sest ei rikkunud originaal velge ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.