Velje ''vits'' vol2

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Velje ''vits'' vol2

Lugemata postitus Postitas mca15 »

Ei tea, kas panin õige teema alla

Kuna ''huumorivennad'' tahtsid näha, minu tehtud nn. velje ''vitsa'', siis palun, siin see on http://www.album.ee/node/14172106/50096422
Maksumus 0 krooni 3000 krooni asemel.

Mudakoll

merilo1

Lugemata postitus Postitas merilo1 »

Äkki räägid siis kuidas sellise meistriteosega ka hakkama said?

Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten »

mnjahhhh.....palju rõhku peaks ka sees olema , et seda "vitsa" minema ei viska?...nohhh hüpped jne? krossist ei tea muhvigi (ega muudest tsiklitest palju samuti) , kuid talumehe loogika keeldub uskumast sellise saalomonvesipruuli lahenduse vettpidavusse :shock: Vits kah kummist või pole seda mitte? noooomaaaeiuuuusu, et se variant kaua (üle tunni aja) krossirajal vastu peab....peace :roll:

Üksik on nõrk...

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Veidikene loll küsimus, aga mis otstarve tollel vitsal on? Saab pisema velje peale suurema rehvi vms?

Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

rallitaja kirjutas:

Veidikene loll küsimus, aga mis otstarve tollel vitsal on? Saab pisema velje peale suurema rehvi vms?

Täpselt. :wink:


romm

Lugemata postitus Postitas romm »

tere
ise nägin kuidas vend seda valmistas ja valmis sai ,nii et lampi tögasite teda oluline pole seletamine vaid lõpptulemus :P

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

romm kirjutas:

ise nägin kuidas vend seda valmistas ja valmis sai...

Pole just suurem asi argument. Kogu lugupidamise juures: Oled üsna tundmatu foorumis ja Sinu "ise nägin" ei maksa rohkem, kui see sama pilt, mille mca15 oma tehtud töö kohta esitas.
Pildijärgi jah! - ilus, korralikult tehtud jne... tubli.
Aga tulemust saab ikka hinnata alles sügisel - kui terve sõiduhooaeg on seljataga.
Ehk peaks selle teema lihtsalt niikauaks "konserveerima", et jätkata sügisel?... :roll:


romm

Lugemata postitus Postitas romm »

ära muretse kui laguneb ära küll siis mees teeb uue ja parema ,vigadest õpitakse

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

romm kirjutas:

ära muretse kui laguneb ära küll siis mees teeb uue ja parema ,vigadest õpitakse

Ei muretsegi. Ja kui teeb on tubli. Ühtlasi loodan tõesti, et sel juhul areneb ka see teema siin. Et saaks teostuse kohta rohkem infot ja lagunemise korral tahaks ka analüüsi ilmnenud "nõrkade kohtade" kohta ja ka selle kohta, mida on ette võetud "uue ja parema" tegemiseks.
Soovin edu!

Kasutaja avatar

Teema algataja
mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

Krossiraja mees ei ole, vahetevahel käin ikka.
Eile ja täna sai jääpeal ja metsavahel pea 10L bensiini maha sõidetud, senimaani on tipptopp.
Rõhku on rehvis 1,2 bar-i.

Mudakoll

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Kurat, mina ütleks küll 10 punkti mees, et ära tegid! :bsmile: Siin foorumis on piisavalt palju kõvataid, kes ainult suuga suure linna teevad. MCA15 vaatas, et kõik ainult ilguvad, lubas ära teha ja ei läinud just kaua aega, kui tegigi ära ja pani pildid üles!!! Respect! (w)

Ja kõiki juba esinenud ja järgnevaid kommentaare stiilis "no selle veljega ei saa ju krossi sõita ja maailmameistriks tulla!" kommenteeriks vaid nii palju, et kohe alguses oli ju öeldud, et soovitakse kasutada võistlustsikli all oma aja ära elanud rehve. Ma arvan, et see vist näitab ära ka nende kasutamise sihtotstarbe... Kusjuures ma küll ei kujutanud ette, kuidas see võimalik on, kuid näed - ON! :-)

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6768
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Pildi pealt on näha, et kasutatud on mingit vanemat kasutet' materjali. Kas tegu on mingi isendi vana velje jäänustega?
Aga kui ametisaladus ,siis saladus :|

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

ants01 kirjutas:

Pildi pealt on näha, et kasutatud on mingit vanemat kasutet' materjali. Kas tegu on mingi isendi vana velje jäänustega

Vanadel IZH-del olid seda karva veljed vanasti küll...vähemalt minu omal küll. 19´ ratastega.


rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Kohtas ka samasuguse värviga 3,50-18" IZ-i velgi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

Hakkate juba asjale pihta saama.
Saladus pole.
See vitsateema oli vähe jama, sest ei oleks kuidagi seda vitsa saanud sinna kinnitada ja rehvi oleks olnud ka raske balanssi saada
Sai võetud vana izi velg, see keskelt pooleks lõigatud ja peale pandud. Külgedele, sai keevitatud M8 ja M10 mutrid, M8 poltidega ullijõuga kokku venitatud ja vahe kinnikeevitatud, keevituskrassid käiasin maha. Kuna originaal veljel oli kaks M8-list auku sees, siis tõmbasin veljed omavahel kinni, et vältida ringitõmbamist.
Miinuseks rehvi ei saa pumbata tavalise otsikuga, kuna see ei ulatu piisavalt välja.
Tegemise ajal kartsin, et velg jääb munaks, aga ei mingit vibreerimist pole.
Kui vajadus 18 tolli järele on asi lihtne, sest ei rikkunud originaal velge ära.

Mudakoll
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”