krossi teema
Moderaator: Moded
mx77 kirjutas:Eks see tegelikult tundubki selliste õnnetute meeste projekt olema, kes tahaks hirmsasti karikaid kaminale aga praeguse süsteemiga satuvad A-sõitu ja jäävad neist ilma. Jube hea oli ju vanasti hobiklassi kunn olla, jagati karikaid ja puha
.
Mingi motivatsioon peaks ju ikka olema. Imelik ju kui karikaid ei jagataks....
MotoCR kirjutas:Korraldajal tuleks paika panna mingi kindel reegel, et kes seal sõita võivad.
Copy/paste emx.ee lehel olevatest reeglitest - tasuks ikka enne lugeda!!!
Sari on mõeldud ennekõike motokrossi harrastajatele kes ei ole kahe eelneva ja käesoleva hooaja jooksul saanud kohapunkte Rahvuslikel Meistrivõistlustel .
Mis osa selles arusaamatuks jääb?
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
MotoCR kirjutas:Tõeline harrastaja siis vaadaku kuidas neilt jalust ära saab sõidu ajal.
No aga siis tuleb ise mehe eest väljas olla - kõvasti trenni teha ja harjutada ja siis võistlema minna... Tegemist on siiski spordiüritusega, mille eesmärk on välja selgitada kiiremad, tublimad, paremad.
Või mida sina siis ühelt võistluselt ootad?
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
bikefan kirjutas:mx77 kirjutas:Eks see tegelikult tundubki selliste õnnetute meeste projekt olema, kes tahaks hirmsasti karikaid kaminale aga praeguse süsteemiga satuvad A-sõitu ja jäävad neist ilma. Jube hea oli ju vanasti hobiklassi kunn olla, jagati karikaid ja puha
.
Mingi motivatsioon peaks ju ikka olema. Imelik ju kui karikaid ei jagataks....
Veel kavalam on neid karikaid poest osta, kulud veel väiksemad ei pea litsentsi ostma ja puha. Ja ostad sellise karika mis rohkem meeldib .
MotoCR kirjutas:ma lootsin et tuleb midagi MMM-i sarnast kus ma saan omasugustega võistelda. Ja kui mu kiirus peaks kunagi saama nii heaks,et sõita eestikatel b finaalis, siis sõidaks suurima rõõmuga seal. Võiks siis niigi olla et hommikul trennides jagunevad mehed kiiruse järgi mitmesse sõitu.
Kurat küll, mees või kes iganes sa oled, mida sa jonnid?!! Sul hädasti vaja medalit kaela või tahad sõita ja sõitma õppida? Ise võistlesin eelmine suvi esimest korda EMF karikas ja lohisesin seal B grupi sabas, ja mis siis? See eest olen ühte-teist õppinud ja näinud, kuidas tegelikult võib ja peab sõitma. B grupi Liidrid sõitsid mulle ringi sisse, aga minul küll sellist tunnet ei tekkinud et oleksin liigal lahja et üldse seal osaleda. Nii et, rahvas, ravige oma kompleksid psühholoogide juures välja, ostke EMF litsents ja tuld!
Sari on mõeldud ennekõike motokrossi harrastajatele kes ei ole kahe eelneva ja käesoleva hooaja jooksul saanud kohapunkte Rahvuslikel Meistrivõistlustel .
Selle reegli järgi võiks ju Aigar Leok ka siin liigas sõita, ta pole eestikatel osalenud. Reegel võiks olla ikka nii, et kes pole sõitnud paar aastat üldse litsentsiga suvistel krossidel, need võivad võistelda. Aega on ehk tehakse veel muutatusi reeglites.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Ok, siis ma küsin teistmoodi: mis on selle vastu et sõita ühes sõidus Leokiga? Kardad et ta hüppab sulle pähe? No siis peaks su trajektoor ikka väga viltu olema, kuigi tuleb tõdeda, et oma hüppe tulemus on vahel ettearvamatu. Tegelt on päris huvitav kõrvalt-tagant vaadata kuidas meister kurvi võtab, nii et pigem on see positiivne kui tegija vend sinuga koos sõidab.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
to harrypont:eks tegelikult ju loogiline oleks ikkagi amatöörid,harrastajad ja pro d.nagu igal pool mujal maailmasgi.võtame kasvõi läti näite seal hobiklasse rohkem kui üks.et oleks vastavalt oma oskustele ja jaksule klasse valida .muidugi on neid kes tulevad nö "särama" aga eks see nende oma mure ,oled ju kõvasti kõvem sõidumees kui saad meistrikatel A finaali kui harrastajate liigas kinni paned.
ja kes kurvastab et karikad lähevad ära võib alati rohkem trenni teha.vaba maa ,vaba valik.
2stroketaliban kirjutas:oled ju kõvasti kõvem sõidumees kui saad meistrikatel A finaali kui harrastajate liigas kinni paned.
Täiesti nõus. Kes ikka on südamega asja kallal, teeb kõvasti trenni, et anda endast maksimum, seda see alam sari ei kotigi. Asjad loksvad nagunii aja jooksul paika...
Ja härra MotoCR:
Mis sina selle pärast üldse muretsed, kes sinna sõitma tulevad. Kui tahad võistelda, siis mine ja näita, et oled ise ka MEES... Või kardad, et kõik tuttavad hakkavad pärast näpuga näitama, kui näiteks Aigari käest ringiga saad v???? Ei saa su jonnist ausaltöeldes aru üldse - nagu mõni pubekas, kes issi käsul pisarsilmi võistlema sunnitakse...
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
MotoCR kirjutas:Aga olen nõus 2stroketalibaniga, kes ütles et peaks olema võimalus valida klassi vastavalt oma kiirusele.
Arvad et kõik mehed hindavad oma võimeid objektiivselt? Sellise süsteemiga läheks ju korraldus päris rappa. Kõige parem oleks minu arvates ikkagi selline süsteem kus aegade põhjal jagatkse klassidesse ning mingi korrapära ja süsteemiga suunatakse madalama klassi esiotsamehi järgmisesse klassi.
Uudishimu tapab
Kasjok kirjutas:MotoCR kirjutas:Aga olen nõus 2stroketalibaniga, kes ütles et peaks olema võimalus valida klassi vastavalt oma kiirusele.
Arvad et kõik mehed hindavad oma võimeid objektiivselt? Sellise süsteemiga läheks ju korraldus päris rappa. Kõige parem oleks minu arvates ikkagi selline süsteem kus aegade põhjal jagatkse klassidesse ning mingi korrapära ja süsteemiga suunatakse madalama klassi esiotsamehi järgmisesse klassi.
Just nii Kasjok. Ma eelnevalt juba kirjutasin ka selle mõtte, et hommikuste trennide järgi jagada sõitudesse. Sama süsteem ka MMM-l oli.
Aga võibolla on nii, et polegi transpondereid ja ajavõttu - lihtsalt kes ees, see mees... Lihtne. Ja kuidas sa nad muidu ära jagad kui mitte loosi teel - täna ei vedanud, oled kõvemas grupis, aga homme ehk oled ise oma grupis tegija. Võrdsed võimalused igaljuhul...
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
harrypont kirjutas:Ok, siis ma küsin teistmoodi: mis on selle vastu et sõita ühes sõidus Leokiga? Kardad et ta hüppab sulle pähe? No siis peaks su trajektoor ikka väga viltu olema, kuigi tuleb tõdeda, et oma hüppe tulemus on vahel ettearvamatu. Tegelt on päris huvitav kõrvalt-tagant vaadata kuidas meister kurvi võtab, nii et pigem on see positiivne kui tegija vend sinuga koos sõidab.
Minul näiteks on selle vastu midagi. Küll mitte otseselt Leoki, aga mõnede teiste kiirete ja vähemkiirete härrade vastu, kes mööda sõita ei oska ja suuga signaali lasevad
Ei ole vaja selliseid sõite, kus pooled mehed peaksid pidevalt tagasi vahtima, et ässad takistuseta sõita saaks.
Ja ärge tulge seletama, et selliseid asju pole olnud
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
to mella : tegelt kui sulle võistlustel sinist lippu ei näidata pole sul mingit kohustust liidrit mööda lasta! ja kunas meil näidatud on? need mehed kes selja taga serenaadi lasevad teemal eest ära poleks mõtet ju võistelda.kui sa teed teisele ringiga siis möödasõit ei ole küll mingi pingutus ja kui ma mõtlema hakkan siis ma ei tea ühtegi esiotsa meest kes kisendaks selja taga.suurimad kisakõrid on Afinaali lõpuotsa mehed.vähemalt sel suvel olid.
mella kirjutas:2stroketaliban kirjutas:ma ei tea ühtegi esiotsa meest kes kisendaks selja taga.suurimad kisakõrid on Afinaali lõpuotsa mehed.vähemalt sel suvel olid.
No mõni kisab peale võistlust ka
Ja esiotsa mees
mella .. mulle tundub hetkel et sul on siin kõige suuremad kompleksid .. saa üle sellest .. see oli eelmine aasta .. las ta jääb nüüd juba
Aga teemasse ka siis juba. Lätlastel on oma "hobiliiga" täiesti olemas. Esialgu tehti ta küll lihtsalt sellepärast et üks mees ei saanud Läti MF-iga hästi läbi. Ja see sari täiesti toimib. Ma küll ei tõmbaks kuskile konkreetset joon et näiteks ma olen rohkem harrastaja kui Triisad või Kovalid. Kõik me käime päeval tööl ja teenime raha muuga kui motorpordiga. Lihtsalt vahe tekib sisse sõiduoskustega. Ja kui vähemate sõiduoskustega mehed tahavad teha oma sarja või võistlust ei saa neid selles keelata. Aga eelkõige olgu tagatud võistlejate ohutus ja meditsiiniline abi. See et võistlus korraldatakse võistlejate "omal vastutusel" ei tohiks tähendada seda et kui kukud siis on korraldajal savi kuidas sa sealt minema saad. Eks EMF-i võistlustel ka ja osaled omal vastutusel.
Lätlaste hobiliiga link ka www.motolama.lv
Nutcase .. Cracked Craniums MC
Praegu on minu arusaamist mööda 2 põhjust loomaks uut sarja:
1) Kompleksid
2) EMF on liiga kallis.
See rahaline pool oli vahepeal päris kuumaks teemaks siin. Kui nüüd tuua võistlustele kohale kiirabi (peab olema) ja rajad saaks lükatud ja hooldatud ka võistluste ajal (parem oleks), siis ma kujutan ette et see uus liiga ei tulegi oluliselt odavam. EMF-i litsents pole ju ainult plastiku tükk, millega keegi saab raha teenida, vaid annab see ka mingisuguse algelise kindlustushüvitise tõsisemate õnnetuste korral.
Uudishimu tapab
morris kirjutas:mella .. mulle tundub hetkel et sul on siin kõige suuremad kompleksid .. saa üle sellest .. see oli eelmine aasta .. las ta jääb nüüd juba
No tunnetada pole sul ju keelatud Võta rahulikult, see oli näide, et häda pole aeglaselt vaid kiirelt sõitjatel
Mul savi, niikuinii sõidan oma sõitu. Aga kõigil on lihtsam, kui samas sõidus vahed kalendriga pole.
Kasjok kirjutas:See rahaline pool oli vahepeal päris kuumaks teemaks siin. Kui nüüd tuua võistlustele kohale kiirabi (peab olema) ja rajad saaks lükatud ja hooldatud ka võistluste ajal (parem oleks), siis ma kujutan ette et see uus liiga ei tulegi oluliselt odavam.
Ega siis EMF ei organiseeri kiirabi ja raja lükkamist - seda teeb ikka korraldaja (üldjuhul siis raja valdaja/omanik). Mingit rahalist toetust ta EMF käest selle eest ei saa... Oma kulud (sealhulgas auhinnafond) tuleb katta sponsorite abiga, piletimüügiga ja stardimaksudelt saadava tuluga. Küll aga on võimalik saada teatud summa hiljem EMF käest tagasi - kui EMF peab MV etappi õnnestunuks.
Tean juhust, kus EMF jättis toetuse maksmata, kuna MV etapil ei olnud tagatud piisav kastmine ja rada seetõttu tolmas... Nii et võistluste korralduse osas on EMF pigem ikka nõudja pool, mitte organisaator.
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.