krossi teema

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

MotoCR
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2006, 09:57

Lugemata postitus Postitas MotoCR »

nii ilmselt juhtubki

Viimati muutis MotoCR, 15 Veebr 2008, 13:17, muudetud 1 kord kokku.

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

mx77 kirjutas:

Eks see tegelikult tundubki selliste õnnetute meeste projekt olema, kes tahaks hirmsasti karikaid kaminale aga praeguse süsteemiga satuvad A-sõitu ja jäävad neist ilma. Jube hea oli ju vanasti hobiklassi kunn olla, jagati karikaid ja puha :).

Mingi motivatsioon peaks ju ikka olema. Imelik ju kui karikaid ei jagataks.... :roll:

MotoCR kirjutas:

Korraldajal tuleks paika panna mingi kindel reegel, et kes seal sõita võivad.

Copy/paste emx.ee lehel olevatest reeglitest - tasuks ikka enne lugeda!!!
Sari on mõeldud ennekõike motokrossi harrastajatele kes ei ole kahe eelneva ja käesoleva hooaja jooksul saanud kohapunkte Rahvuslikel Meistrivõistlustel .

Mis osa selles arusaamatuks jääb?

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

MotoCR
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2006, 09:57

Lugemata postitus Postitas MotoCR »

no siis ta ikka tõeline harrastajate liiga pole. MMM-l oli nii, et need kes pole kolm aastat võistlenud need võivad sõita. A siin juhtub ilmselt see siis, et kõik see punt kes sõidab eestikatel b finaalis on siis kohal siin. Tõeline harrastaja siis vaadaku kuidas neilt jalust ära saab sõidu ajal.


bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

MotoCR kirjutas:

Tõeline harrastaja siis vaadaku kuidas neilt jalust ära saab sõidu ajal.

No aga siis tuleb ise mehe eest väljas olla - kõvasti trenni teha ja harjutada ja siis võistlema minna... Tegemist on siiski spordiüritusega, mille eesmärk on välja selgitada kiiremad, tublimad, paremad.
Või mida sina siis ühelt võistluselt ootad?

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S

valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

(crash)

Viimati muutis valmar01, 15 Veebr 2008, 11:51, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

MotoCR
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2006, 09:57

Lugemata postitus Postitas MotoCR »

ma lootsin et tuleb midagi MMM-i sarnast kus ma saan omasugustega võistelda. Ja kui mu kiirus peaks kunagi saama nii heaks,et sõita eestikatel b finaalis, siis sõidaks suurima rõõmuga seal. Võiks siis niigi olla et hommikul trennides jagunevad mehed kiiruse järgi mitmesse sõitu.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

bikefan kirjutas:
mx77 kirjutas:

Eks see tegelikult tundubki selliste õnnetute meeste projekt olema, kes tahaks hirmsasti karikaid kaminale aga praeguse süsteemiga satuvad A-sõitu ja jäävad neist ilma. Jube hea oli ju vanasti hobiklassi kunn olla, jagati karikaid ja puha :).

Mingi motivatsioon peaks ju ikka olema. Imelik ju kui karikaid ei jagataks.... :roll:

Veel kavalam on neid karikaid poest osta, kulud veel väiksemad ei pea litsentsi ostma ja puha. Ja ostad sellise karika mis rohkem meeldib :).


harrypont

Lugemata postitus Postitas harrypont »

MotoCR kirjutas:

ma lootsin et tuleb midagi MMM-i sarnast kus ma saan omasugustega võistelda. Ja kui mu kiirus peaks kunagi saama nii heaks,et sõita eestikatel b finaalis, siis sõidaks suurima rõõmuga seal. Võiks siis niigi olla et hommikul trennides jagunevad mehed kiiruse järgi mitmesse sõitu.

Kurat küll, mees või kes iganes sa oled, mida sa jonnid?!! Sul hädasti vaja medalit kaela või tahad sõita ja sõitma õppida? Ise võistlesin eelmine suvi esimest korda EMF karikas ja lohisesin seal B grupi sabas, ja mis siis? See eest olen ühte-teist õppinud ja näinud, kuidas tegelikult võib ja peab sõitma. B grupi Liidrid sõitsid mulle ringi sisse, aga minul küll sellist tunnet ei tekkinud et oleksin liigal lahja et üldse seal osaleda. Nii et, rahvas, ravige oma kompleksid psühholoogide juures välja, ostke EMF litsents ja tuld!

Viimati muutis harrypont, 15 Veebr 2008, 11:56, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

MotoCR
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2006, 09:57

Lugemata postitus Postitas MotoCR »

Sari on mõeldud ennekõike motokrossi harrastajatele kes ei ole kahe eelneva ja käesoleva hooaja jooksul saanud kohapunkte Rahvuslikel Meistrivõistlustel .

Selle reegli järgi võiks ju Aigar Leok ka siin liigas sõita, ta pole eestikatel osalenud. Reegel võiks olla ikka nii, et kes pole sõitnud paar aastat üldse litsentsiga suvistel krossidel, need võivad võistelda. Aega on ehk tehakse veel muutatusi reeglites.

Kasutaja avatar

MotoCR
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2006, 09:57

Lugemata postitus Postitas MotoCR »

to harrypont

Ei ole mul neid karikaid ja medaleid küll vaja. Ja osalen nagunii selles sarjas vahet pole kes siia lõpuks sõitma tulevad. Vähemalt mingi natuke nõrgema kooseisuga krossid tulevad loodetavasti kui suvistel emfi krossidel.

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

to motocr: härra jaasi-tammel kahujks 1 meistrivõistluste punkt 2007 türi mv lt.nii et loodetavasti vaadatakse veel nimekiri üle enne esimest võistlust.


valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

eks tegemist ka eelregamisega muidugi...
aga kes ütles et leok ja koval sõitma tulevad, äkki tulevad hoopis saslõkki, õlut maitsma ja kino vaatama :lol:


harrypont

Lugemata postitus Postitas harrypont »

Ok, siis ma küsin teistmoodi: mis on selle vastu et sõita ühes sõidus Leokiga? Kardad et ta hüppab sulle pähe? No siis peaks su trajektoor ikka väga viltu olema, kuigi tuleb tõdeda, et oma hüppe tulemus on vahel ettearvamatu. Tegelt on päris huvitav kõrvalt-tagant vaadata kuidas meister kurvi võtab, nii et pigem on see positiivne kui tegija vend sinuga koos sõidab.

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

to harrypont:eks tegelikult ju loogiline oleks ikkagi amatöörid,harrastajad ja pro d.nagu igal pool mujal maailmasgi.võtame kasvõi läti näite seal hobiklasse rohkem kui üks.et oleks vastavalt oma oskustele ja jaksule klasse valida .muidugi on neid kes tulevad nö "särama" aga eks see nende oma mure ,oled ju kõvasti kõvem sõidumees kui saad meistrikatel A finaali kui harrastajate liigas kinni paned.

ja kes kurvastab et karikad lähevad ära võib alati rohkem trenni teha.vaba maa ,vaba valik.


harrypont

Lugemata postitus Postitas harrypont »

Ma usun et liigitus on pigem selleks, et tegijad ei peaks sellega ennast vaevama, et ühest ja samast mehest mitu korda mööda sõita. Kui palju algajaid ees, siis võtab see teatud sekundid maha ja tulemus kannatab. Algaja tulemust ei tohiks tegija olemasolu kuidagi mõjutada.


bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

2stroketaliban kirjutas:

oled ju kõvasti kõvem sõidumees kui saad meistrikatel A finaali kui harrastajate liigas kinni paned.

Täiesti nõus. Kes ikka on südamega asja kallal, teeb kõvasti trenni, et anda endast maksimum, seda see alam sari ei kotigi. Asjad loksvad nagunii aja jooksul paika...

Ja härra MotoCR:
Mis sina selle pärast üldse muretsed, kes sinna sõitma tulevad. Kui tahad võistelda, siis mine ja näita, et oled ise ka MEES... Või kardad, et kõik tuttavad hakkavad pärast näpuga näitama, kui näiteks Aigari käest ringiga saad v???? :wack: Ei saa su jonnist ausaltöeldes aru üldse - nagu mõni pubekas, kes issi käsul pisarsilmi võistlema sunnitakse...

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

MotoCR
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2006, 09:57

Lugemata postitus Postitas MotoCR »

to bikefan: ei karda mina ringiga saada, sõitsin eelmine aastagi koos tanniga samal võistlusel ja sain mitme ringiga, ega sellepärast sõitmata ei jää. Aga olen nõus 2stroketalibaniga, kes ütles et peaks olema võimalus valida klassi vastavalt oma kiirusele.


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

MotoCR kirjutas:

Aga olen nõus 2stroketalibaniga, kes ütles et peaks olema võimalus valida klassi vastavalt oma kiirusele.

Arvad et kõik mehed hindavad oma võimeid objektiivselt? Sellise süsteemiga läheks ju korraldus päris rappa. Kõige parem oleks minu arvates ikkagi selline süsteem kus aegade põhjal jagatkse klassidesse ning mingi korrapära ja süsteemiga suunatakse madalama klassi esiotsamehi järgmisesse klassi.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

MotoCR
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2006, 09:57

Lugemata postitus Postitas MotoCR »

Kasjok kirjutas:
MotoCR kirjutas:

Aga olen nõus 2stroketalibaniga, kes ütles et peaks olema võimalus valida klassi vastavalt oma kiirusele.

Arvad et kõik mehed hindavad oma võimeid objektiivselt? Sellise süsteemiga läheks ju korraldus päris rappa. Kõige parem oleks minu arvates ikkagi selline süsteem kus aegade põhjal jagatkse klassidesse ning mingi korrapära ja süsteemiga suunatakse madalama klassi esiotsamehi järgmisesse klassi.

Just nii Kasjok. Ma eelnevalt juba kirjutasin ka selle mõtte, et hommikuste trennide järgi jagada sõitudesse. Sama süsteem ka MMM-l oli.


bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Aga võibolla on nii, et polegi transpondereid ja ajavõttu - lihtsalt kes ees, see mees... Lihtne. Ja kuidas sa nad muidu ära jagad kui mitte loosi teel - täna ei vedanud, oled kõvemas grupis, aga homme ehk oled ise oma grupis tegija. Võrdsed võimalused igaljuhul...

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

harrypont kirjutas:

Ok, siis ma küsin teistmoodi: mis on selle vastu et sõita ühes sõidus Leokiga? Kardad et ta hüppab sulle pähe? No siis peaks su trajektoor ikka väga viltu olema, kuigi tuleb tõdeda, et oma hüppe tulemus on vahel ettearvamatu. Tegelt on päris huvitav kõrvalt-tagant vaadata kuidas meister kurvi võtab, nii et pigem on see positiivne kui tegija vend sinuga koos sõidab.

Minul näiteks on selle vastu midagi. Küll mitte otseselt Leoki, aga mõnede teiste kiirete ja vähemkiirete härrade vastu, kes mööda sõita ei oska ja suuga signaali lasevad ;)

Ei ole vaja selliseid sõite, kus pooled mehed peaksid pidevalt tagasi vahtima, et ässad takistuseta sõita saaks.

Ja ärge tulge seletama, et selliseid asju pole olnud ;)

Kasutaja avatar

Teema algataja
2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

to mella : tegelt kui sulle võistlustel sinist lippu ei näidata pole sul mingit kohustust liidrit mööda lasta! ja kunas meil näidatud on? need mehed kes selja taga serenaadi lasevad teemal eest ära poleks mõtet ju võistelda.kui sa teed teisele ringiga siis möödasõit ei ole küll mingi pingutus ja kui ma mõtlema hakkan siis ma ei tea ühtegi esiotsa meest kes kisendaks selja taga.suurimad kisakõrid on Afinaali lõpuotsa mehed.vähemalt sel suvel olid.


valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

EMX -> EMF -> FIM -> AMA ... selline ilus tähtede kombinatsioon,äkki :idea:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

2stroketaliban kirjutas:

ma ei tea ühtegi esiotsa meest kes kisendaks selja taga.suurimad kisakõrid on Afinaali lõpuotsa mehed.vähemalt sel suvel olid.

No mõni kisab peale võistlust ka ;) Ja esiotsa mees :P


harrypont

Lugemata postitus Postitas harrypont »

Kitsal supermoto rajal, nagu selleks on Lauluväljaku trotuaarid, ehk pole tõesti möödumiseks ruumi, krossis on trajektoore oluliselt rohkem ja kurvides kiiruse vahe oluliselt suurem :)

Kasutaja avatar

morris
Postitusi: 272
Liitunud: 03 Nov 2003, 13:22
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas morris »

mella kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

ma ei tea ühtegi esiotsa meest kes kisendaks selja taga.suurimad kisakõrid on Afinaali lõpuotsa mehed.vähemalt sel suvel olid.

No mõni kisab peale võistlust ka ;) Ja esiotsa mees :P

mella .. mulle tundub hetkel et sul on siin kõige suuremad kompleksid .. saa üle sellest .. see oli eelmine aasta .. las ta jääb nüüd juba

Aga teemasse ka siis juba. Lätlastel on oma "hobiliiga" täiesti olemas. Esialgu tehti ta küll lihtsalt sellepärast et üks mees ei saanud Läti MF-iga hästi läbi. Ja see sari täiesti toimib. Ma küll ei tõmbaks kuskile konkreetset joon et näiteks ma olen rohkem harrastaja kui Triisad või Kovalid. Kõik me käime päeval tööl ja teenime raha muuga kui motorpordiga. Lihtsalt vahe tekib sisse sõiduoskustega. Ja kui vähemate sõiduoskustega mehed tahavad teha oma sarja või võistlust ei saa neid selles keelata. Aga eelkõige olgu tagatud võistlejate ohutus ja meditsiiniline abi. See et võistlus korraldatakse võistlejate "omal vastutusel" ei tohiks tähendada seda et kui kukud siis on korraldajal savi kuidas sa sealt minema saad. Eks EMF-i võistlustel ka ja osaled omal vastutusel.

Lätlaste hobiliiga link ka www.motolama.lv

Lenksuga kartauto
Nutcase .. Cracked Craniums MC

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Praegu on minu arusaamist mööda 2 põhjust loomaks uut sarja:
1) Kompleksid
2) EMF on liiga kallis.

See rahaline pool oli vahepeal päris kuumaks teemaks siin. Kui nüüd tuua võistlustele kohale kiirabi (peab olema) ja rajad saaks lükatud ja hooldatud ka võistluste ajal (parem oleks), siis ma kujutan ette et see uus liiga ei tulegi oluliselt odavam. EMF-i litsents pole ju ainult plastiku tükk, millega keegi saab raha teenida, vaid annab see ka mingisuguse algelise kindlustushüvitise tõsisemate õnnetuste korral.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

morris kirjutas:

mella .. mulle tundub hetkel et sul on siin kõige suuremad kompleksid .. saa üle sellest .. see oli eelmine aasta .. las ta jääb nüüd juba

No tunnetada pole sul ju keelatud :P Võta rahulikult, see oli näide, et häda pole aeglaselt vaid kiirelt sõitjatel ;)
Mul savi, niikuinii sõidan oma sõitu. Aga kõigil on lihtsam, kui samas sõidus vahed kalendriga pole.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eks see rahateema on kindlasti huvitav :).

Kui ma juba sellisele võistlusele läheks tahaks saada osavõtutasu kohta kviitungi, mis vastab eesti raamatupidamisseadustele ja huvitav, kas korraldajate raamatupidamisega on võimalik nii avalikult tutvuda kui EMF omaga? :)


bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Kasjok kirjutas:

See rahaline pool oli vahepeal päris kuumaks teemaks siin. Kui nüüd tuua võistlustele kohale kiirabi (peab olema) ja rajad saaks lükatud ja hooldatud ka võistluste ajal (parem oleks), siis ma kujutan ette et see uus liiga ei tulegi oluliselt odavam.

Ega siis EMF ei organiseeri kiirabi ja raja lükkamist - seda teeb ikka korraldaja (üldjuhul siis raja valdaja/omanik). Mingit rahalist toetust ta EMF käest selle eest ei saa... Oma kulud (sealhulgas auhinnafond) tuleb katta sponsorite abiga, piletimüügiga ja stardimaksudelt saadava tuluga. Küll aga on võimalik saada teatud summa hiljem EMF käest tagasi - kui EMF peab MV etappi õnnestunuks.
Tean juhust, kus EMF jättis toetuse maksmata, kuna MV etapil ei olnud tagatud piisav kastmine ja rada seetõttu tolmas... Nii et võistluste korralduse osas on EMF pigem ikka nõudja pool, mitte organisaator.

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”