Mootorratta tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vasta

lauryx
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Juul 2007, 15:42

Lugemata postitus Postitas lauryx »

Kui mina ülevaatusel käisin, siis ainus mis ülevaatajale ei meeldinud oli "müra". Lubas mind minema kohe saata, aga siis kauplesin, et mõõdame ikka ära. Jäi normi piiresse. Muud ei uurind midagi ( ei tulesid, ei raami numbrit, rääkimata piduritest jne). Ja selle peale, et ma tsiklit alguses käima ei saand ta ka ei öelnud midagi peale selle, et "kui käima saad siis hüüa mind ja mõõdame müra ära". Omal ajal jawaga samas kohas käies küsis, et kas käruga tõin siia, või sõitsin ise. Tegi ringi peale tsiklile ja kõik. Vihmase ilmaga ei kipu ta üldse välja minema, küsib aind ,et kas too seal väljas sinu oma.......
Ühesõnaga tundub, et see kuidas kontrollitakse oleneb ülevaatuse kohast. Mõni nõuab kõike, mõni ei midagi. Kui tekib probleeme, siis võin soovitada kohta kust üsna kindlalt läbi saab.

Ninja
Kasutaja avatar

VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

Kasutaja avatar

Tips
Postitusi: 285
Liitunud: 09 Aug 2007, 16:59
Asukoht: Kawa zx-6r

Lugemata postitus Postitas Tips »

VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

:shock: Ei oska muud soovitada, kui et helista ARKid läbi ja küsi neilt kas nad pööravad esituledele tähelepanu või mitte.

Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

mis sellel tulel siis viga on?

Kasutaja avatar

Tips
Postitusi: 285
Liitunud: 09 Aug 2007, 16:59
Asukoht: Kawa zx-6r

Lugemata postitus Postitas Tips »

Ilmselt on see viga, et inglismaal vasakpoolne liiklus ja tuli valgustab vasakut äärt rohkem ja kõrgemalt kui paremat. Eestis paistaks silma. Vähemalt minu loogika tegi sellise järelduse, et seda kardetakse. Kuigi kas üldse sellist asja arkist kontrollitakse/on võimalik kontrollida?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Pihelgas kirjutas:
VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

mis sellel tulel siis viga on?

Seal teist kätt liiklus ja tulede valgusvihk ka vastavalt sellele. Kui lähituli peaks valgustama rohkem tee äärt siis inglismaale mõeldud tuli näitab meie oludes hoopis vastutulevale silmaauku.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

Tips kirjutas:

Ilmselt on see viga, et inglismaal vasakpoolne liiklus ja tuli valgustab vasakut äärt rohkem ja kõrgemalt kui paremat. Eestis paistaks silma. Vähemalt minu loogika tegi sellise järelduse, et seda kardetakse. Kuigi kas üldse sellist asja arkist kontrollitakse/on võimalik kontrollida?

aiman sama probleemi, kuid ei mõista VW lähenemisnurka asjale. ARkist võid ju läbi saada, aga petta üritad eelkõige iseennast - pimedas hakkad sõitma ju sina. Eks see tuli ettepoole ikka näitab, aga kui mõnel rekkavennal ära viskab ja oma helgiheitjaga sul silmamunad läbi kärsatab?


ArgoE
Postitusi: 16
Liitunud: 15 Okt 2007, 16:30
Tsikkel: cbr1000rr

Lugemata postitus Postitas ArgoE »

VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

kuidas sul yldse arvele voeti? ja seda saab kontrollida, ime pisike nool on tule klaasil suunaga vasakule mind saadeti ark-ist kohe uut tuld ostma, oeldi, et ei vasta nouetele ja arvele ei saa :evil: :evil: :evil:

Kasutaja avatar

Tips
Postitusi: 285
Liitunud: 09 Aug 2007, 16:59
Asukoht: Kawa zx-6r

Lugemata postitus Postitas Tips »

No üks võimalus on klaas või tuli upside-down keerata ülevaatuse ajaks. Ja kui rekkamehed pimestavad siis paned silmad kinni. :) Tegelikult aga ma usun, et ARK-is võibolla ei öeldagi midagi. Ise-enda pärast võiksid küll selle investeeringu teha, et Mandrieuro või Usa tule osta. Uuri e-bayd. Endale soetasin tutika tule mingisuguse 4050 eeku eest paar nädalat tagasi.

Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

Tips kirjutas:

Endale soetasin tutika tule mingisuguse 4050 eeku eest paar nädalat tagasi.

Mmm.. see teeb siis umbes 65000 eeku... Krdi hea tuli pidi olema :roll:

Lambad on siin ja... lambad on sääl...

TLH
Postitusi: 243
Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
Tsikkel: külka M; Kawasaki
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas TLH »

Habib kirjutas:
Tips kirjutas:

4050 eeku

Mmm.. see teeb siis umbes 65000 eeku..

mismoodi 4050 eeku teeb 65000 eeku? 4050 euri küll jah ;)

Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

t***, minu viga. Vabandused..

Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

sakala84
Postitusi: 80
Liitunud: 25 Sept 2007, 17:54
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe

Lugemata postitus Postitas sakala84 »

Sooviks teada, kui rehvi mustri sügavus on keskelt täpselt kulumismärgis, kas siis saab ülevaatuselt läbi?
Üldiselt rehvil on ainult keskelt ca 5 cm laiuselt kulund ülejäänd on nagu uus :D
Ette tänades asjaliku nõu eest!

Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

sakala84 kirjutas:

Sooviks teada, kui rehvi mustri sügavus on keskelt täpselt kulumismärgis, kas siis saab ülevaatuselt läbi?
Üldiselt rehvil on ainult keskelt ca 5 cm laiuselt kulund ülejäänd on nagu uus :D
Ette tänades asjaliku nõu eest!

Parima vastuse saad ikka ülevaatuspunktist küsides. Ja kõige tähtsam, selle rehviga pead sõitma sina ise. Enne hooaja algust on just õige aeg see ära vahetada:)

Kasutaja avatar

sakala84
Postitusi: 80
Liitunud: 25 Sept 2007, 17:54
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe

Lugemata postitus Postitas sakala84 »

Õnnekas kirjutas:

Ja kõige tähtsam, selle rehviga pead sõitma sina ise. Enne hooaja algust on just õige aeg see ära vahetada:)

Uus rehv on olemas, aga ei tahaks seda veel alla panna, kuna vana rehv väga pehme seguga ja hea pidamisega.

Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

sakala84 kirjutas:

Uus rehv on olemas, aga ei tahaks seda veel alla panna, kuna vana rehv väga pehme seguga ja hea pidamisega.

Sellisel juhul sõida ülevaatusest läbi, kui ei lasta sind selle vana ja hea rehviga läbi, siis lähed ja vahetad ära ning esitad uuesti ülevaatuseks. Kui aga probleeme ei teki, siis sõidad õnnelikult "lõpuni".


Teema algataja
KaSS

RE:Ülevaatus

Lugemata postitus Postitas KaSS »

to Sakala 84:mul oli ka vaja ülevaatusele minna ja tagumine kumm keskelt piirini,kohati rohkem kulunud,ei julgenud algul minna,siis tuli mõte ja lasin kummi slikix! :lol:
ülevaatusel vend vaatas ja küsis et mix kummi vahetanud pole,et keskelt ilgelt kulunud,aint ääres muster,et nii ei saa läbi üv-d.ma siis vastu sokkima kohe,et mis kulunud?,selline mulle motodepoost müüdi,et õeldi et baigi rehv ja kõik ok!tüüp passis mulle algul ilgelt lolli näoga otsa ja siis ütles lõpux et ikka vastupidi on,ma siis küsisin et kas ta tahab ise nüüd koos minuga tulla motodepoosse ja seal üle küsida?sellepeale vend vastas,et ei taha,ja et ta ikka päris kindel ei ole aga noh kurat seda teab,igasuguseid rehve tänapäeval tehaxe,et ju on kah siis! :D
ja nii ma saingi omale ülevaatuse,ilma et olex kummi pidanud vahetama! :twisted: ˇ
PS!juhtus sedasi haapsalus!

Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

Ma võtsin oma Leedust toodud tsikli ka hiljuti arvele ja mul märgiti esimene ülevaatus ka kohe sisse ära.. :roll:
Et mis sinul teisiti oli kui minul, et sulle ei märgitud?

55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7
Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: RE:Ülevaatus

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

KaSS kirjutas:

to Sakala 84:mul oli ka vaja ülevaatusele minna ja tagumine kumm keskelt piirini,kohati rohkem kulunud,ei julgenud algul minna,siis tuli mõte ja lasin kummi slikix! :lol:
ülevaatusel vend vaatas ja küsis et mix kummi vahetanud pole,et keskelt ilgelt kulunud,aint ääres muster,et nii ei saa läbi üv-d.ma siis vastu sokkima kohe,et mis kulunud?,selline mulle motodepoost müüdi,et õeldi et baigi rehv ja kõik ok!tüüp passis mulle algul ilgelt lolli näoga otsa ja siis ütles lõpux et ikka vastupidi on,ma siis küsisin et kas ta tahab ise nüüd koos minuga tulla motodepoosse ja seal üle küsida?sellepeale vend vastas,et ei taha,ja et ta ikka päris kindel ei ole aga noh kurat seda teab,igasuguseid rehve tänapäeval tehaxe,et ju on kah siis! :D
ja nii ma saingi omale ülevaatuse,ilma et olex kummi pidanud vahetama! :twisted: ˇ
PS!juhtus sedasi haapsalus!

Kõlab, kui muinasjutt, kas ise mõtlesid välja? :shock: Kuidagi ei taha uskuda, et kuskil ülevaatuses töötaks selliseid diletante. Rehvile on antud kindel turvisemustri jääksügavuse norm 0,8 mm ja rehv peab olema ka streetlegal ehk race only rehviga tänaval sõita ei tohi. Ei usu, et Haapsalus seda ei teata.

Viimati muutis Õnnekas, 11 Mär 2008, 21:06, muudetud 1 kord kokku.

Leiutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 24 Dets 2005, 21:54
Asukoht: Haapsalu

Re: RE:Ülevaatus

Lugemata postitus Postitas Leiutaja »

Õnnekas kirjutas:
KaSS kirjutas:

PS!juhtus sedasi haapsalus!

Kõlab, kui muinasjutt, kas ise mõtlesid välja? :shock: Kuidagi ei taha uskuda, et kuskil ülevaatuses töötaks selliseid diletante. Rehvile on antud kindel turvisemustri jääksügavuse norm 0,6 mm ja rehv peab olema ka streetlegal ehk race only rehviga tänaval sõita ei tohi. Ei usu, et Haapsalus seda ei teata.

Haapsalus ei ole ülevaatuspunkti. :twisted: Ei tahaks uskuda, et Taebla omad nii lambad on, küljelt kulunud rehviga nad küll läbi ei tahtnud lasta.


TLH
Postitusi: 243
Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
Tsikkel: külka M; Kawasaki
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda

Re: RE:Ülevaatus

Lugemata postitus Postitas TLH »

Õnnekas kirjutas:

Kõlab, kui muinasjutt, kas ise mõtlesid välja? :shock: Kuidagi ei taha uskuda, et kuskil ülevaatuses töötaks selliseid diletante. Rehvile on antud kindel turvisemustri jääksügavuse norm 0,6 mm ja rehv peab olema ka streetlegal ehk race only rehviga tänaval sõita ei tohi. Ei usu, et Haapsalus seda ei teata.

kui see Haapsalu tähendab tegelikult Taeblat, mida ta ilmselt tähendab, siis mina ja kõik mu tuttavad hoiavad sellest kohast heaga eemal. loodetavasti on seal asjad nüüdseks paremuse poole muutunud. aastat 4 tagasi oli mõistlikum ükskõik kus 100km raadiuses ülevaatust teha, ainult mitte seal....


Teema algataja
KaSS

re:ülevaatus

Lugemata postitus Postitas KaSS »

see lugu juhtus alles eelmine suvi!
kes nüüd ei usus seda siis nende probleem,ma arvan et ei pea kellegile midagi tõestama!?
võibolla lihtsalt joppas,ei tea.igatahes ülevaatuse ma sain!


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: re:ülevaatus

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

KaSS kirjutas:

see lugu juhtus alles eelmine suvi!
kes nüüd ei usus seda siis nende probleem,ma arvan et ei pea kellegile midagi tõestama!?
võibolla lihtsalt joppas,ei tea.igatahes ülevaatuse ma sain!

joppab sul siis, kui tänu oma "superkummile" ühe vihmase ilmaga pambusesse paned.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Eks vihmas ole tõesti liuglev lugu. Mul oli tänagi vihmarehvidega suht libe liigelda (kuival külmal asfaldil on pidamine veel ok).

Aga see, et tehnost läbi sai, pole mingi ime. Mind lasti Kadaka ühes ülevaatuses nii läbi, et ukse pealt vaadati, kas suunakad töötavad ja asi vask. Ju oli poistel tihe päev või siis niisama muud mured kaelas.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: re:ülevaatus

Lugemata postitus Postitas piloot »

KaSS kirjutas:

see lugu juhtus alles eelmine suvi!
kes nüüd ei usus seda siis nende probleem,ma arvan et ei pea kellegile midagi tõestama!?
võibolla lihtsalt joppas,ei tea.igatahes ülevaatuse ma sain!

Tõesti, sa ei pea enam midagi tõestama... Aga selle probleemi kohalt, siis see tundub tõsine olema...

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 306
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Sadness »

  1. Mingil rumalal põhjusel signaal ei tööta. Lahtikiskumine ja probleemi lahendamine nõuab aega, aga ülevaatusele tahaks siirduda kiiremas korras. Olemas on kummilutuga signaalpasun, mis teeb täitsa kõva häält ja mõte on see ajutiselt (päriselt ka :P) ülevaatuse ajaks külge kruvida. Kas vastab nõuetele ehk siis kas asendab originaalsignaali?

  2. Istekohti kaks, kuid tagaistujal puudub peale juhi ribide koht kinnihoidmiseks. Mis iseenesest on piisav. Kas kinnihoidmisrihm või -raud on nõutav?

----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"

Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Holms »

Sadness

Kas kinnihoidmisrihm või -raud on nõutav?

Käinud ise 2 korda A-Eksperdis ja see tagaistuja kinnihoidmise võimalus ei pakkunud neile kordagi huvi, kuid praeguseks on rihm olemas. Tehti sota eest ühe päevaga Vallikraavi nahatöökojas ära. Garaažinaabril aga ei lastud puuduva sadularihma pärast ratast ülevaatusel läbi, vana pani siis sinna kiiruga vana nahkse püksirihma :)

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS

jan22
Postitusi: 377
Liitunud: 02 Mai 2006, 11:46
Tsikkel: R1100RT
Asukoht: TLN,

Lugemata postitus Postitas jan22 »

Käisin eelmine kevad ülevaatusel ja seal mainis mees ära,et kui on tagaiste siis peab olema ka tagumisel sõitjal jalatoed ja kinnihoidmise kohad! Rehvid ei tohi olla kulunud miinimumini ja sama käis ka piduriklotside kohta.
Kindlasti peavad olema peeglid,töökorras valgusseadmed,eriti rõhutas ta, suunatuled ja numbrituli.Viimased kaks käisid otseselt bike meeste kohta!

BMW R1100RT
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

kaSS kirjutas: selline mulle motodepoost müüdi,et õeldi et baigi rehv ja kõik ok!tüüp passis mulle algul ilgelt lolli näoga otsa ja siis ütles lõpux et ikka vastupidi on,ma siis küsisin et kas ta tahab ise nüüd koos minuga tulla motodepoosse ja seal üle küsida?

OT, aga ma tahaks küll sellise ülevaatajaga kokku saada ja sinuga kah , kass .


Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Holms kirjutas:

Sadness

Kas kinnihoidmisrihm või -raud on nõutav?

Käinud ise 2 korda A-Eksperdis ja see tagaistuja kinnihoidmise võimalus ei pakkunud neile kordagi huvi, kuid praeguseks on rihm olemas. Tehti sota eest ühe päevaga Vallikraavi nahatöökojas ära. Garaažinaabril aga ei lastud puuduva sadularihma pärast ratast ülevaatusel läbi, vana pani siis sinna kiiruga vana nahkse püksirihma :)

Kui mu mälu mind ei peta, siis tsiklitel mis on toodetud hiljem kui 1992 aastal on kinnihoidmisrihm ja jalatoed tagaistujale kohustuslikud. Vanemal aparaadil ei ole. Kontrolli igaks juhuks kuskilt üle.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”