suzuki gs 500e
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
suzuki gs 500e
Nüüd siis lõpuks A kati load käes ja aeg kaherattaline sõber muretseda endale, olen vaikselt Suzuki gs500 e-d uurinud ja asi täitsa meeldib mulle. Ratas ise siis aastats 1998. Pilt: http://www.moto24.ee/advertisement.php?aid=354
Sookviksin siis väikest infot sellise pilli kohta, kuidas ta rahakotile mõjub, kuidas vastu peab jne jne...sõita on temaga mõnus igaljuhul(Y):P
Pommi ja lollikindel. Lihtsa ehitusega. Saab ise suurepäraselt hooldamisega hakkama. Pudinad ei maksa midagi. Hoolitsedes oma ratta eest, ei lähe neid vaja ka. Bentsu neelab vähe - aga ära võtab siiski kõik mis paaki valad. Nii et ei ole päris veatu ratas

Sõiduomadused
Parim ratas alustamiseks. Kerge ja lihtne väntsutada. Samas kiirendusel pole häda midagi. 25kw ja 34kw erinevus minu kogemuse järgi on ainult lõppkiiruses. Selle ratta ainus miinus on see, et ta jääb lihtsalt väikseks kui suvi otsa kuuma anda. Samas inimesed on erinevad.
Veel üks asi: pikemat kasvu inimesele on see ratas väike. Pikemat maad sõites jäävad luud-liikmed lihtsalt kangeks. Aga oma perse on kuningas, nii et mine roni selga mõnele.
Nipid
Mine veeda platsil mõned õhtud ja õpi seda ratast korralikult käsitlema.
Ma näiteks panin jala maha iga kolmanda-neljanda foori taga. Natsa jebimist ja seisab ka kohapeal ise püsti.

GS-i puhul ära otsi aasta-arvu, tehnika siiamaani sama, plast ja lenks ainult teistsugused. Vaata pigem seda milline rohkem hoolt ja armastust saanud.
Pane ette pisike tuuleklaasike. Maanteel tunned rohkem rõõmu.
Psihh
Sõitsin ise oma kullakesega aasta ja 15 päeva ning 10 000 km kopikatega peale. Talvel garaaziz ja kuiv trenn muidugi. Müügi põhjus: jäi lihtsalt pisikeseks - nii suuruselt kui mootorilt. Tegemist oli mu esimese mootorrattaga.
Tasuta maksevaba reklaam
Enda oma müüdud, muidu hakkaks seda sulle pähe määrima siin

Aga soovitada võin:
Susina ratas ka müügis. Uhke ja hää. Ilus ja kena. Läikiv ja puhas( ise nägin kuidas ta seda pesi). Osta see ruttu ära, Susin saab Hayabusa-meheks hakata lõpuk ometi.

No selleks korraks kõik ää!

Tsau ää.

Tänaval kohtume äää...

Re: suzuki gs 500e
Just eelimisel nädalal käisn vaatasin sama motorata, samas kohas, ütlen sulle, et see ratas juba kaks aastat muugis, ja keegi ei osta teda,seisukord tal rahuldav(3) kui tahad seda rata osta, arvest umbes 4000 veel hinna juurde, nõuab parandamist.Erkki kirjutas:... olen vaikselt Suzuki gs500 e-d uurinud ja asi täitsa meeldib mulle. Ratas ise siis aastats 1998. Pilt: http://www.moto24.ee/advertisement.php?aid=354
Sookviksin siis väikest infot sellise pilli kohta, ...
Aga muidu gs500 on hea valik algajale.
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Kokkuvõttes ostsin PsychoDadi ratta ära ja olen rahul, vähemalt sõidab ja kõik paistab ok.
Üldiselt parem osta sõidust ratas, kui mingi pill mis juba aasta otsa kuskil nurgas seisnud.
Aga olen aru saanud jah, et selliste lihtsate ratastega on nii, et aastaarv ja läbisõit polegi nii primaarsed, vaid ikkagi hooldus. Sest sellised pommikindlad GS-Twin Suzud võivad igavesti kesta, kui nende eest korralikult hoolt kanda.
Hind oli kah kirves

Tingisin küll, aga Kommionu suht enesekindel tüüp.
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
Nüüd kui olen rattaga mõnda aega sõitnud, olen ma päri ja soovitan esimeseks rattaks just GS500. Nagu siin juba henri mainis, kerge ja hea talitseda.
Minu oma on stock täesti, isegi piirajad on peal:)25kw. Kuid linnas foori taga jalgu ei jää ja kui ikka käigud lahti keerata, siis liigub küll

Benssu võtab vähe.
Tehnika poolelt on hea lihtne ning lollikindel ratas.Vahetasin kohe ostes õlid, küünlad, aku ja filtrid ära ja nupust läheb iga kell käima, tiksub ilusti. Nii et olen rahul.
Minule ta lihstalt väikseks jäänud nii suuruselt kui mootorilt.
Tervitades,
Susin
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Ei tunne mingit muret ning soovitan sullegi eriti kui sul see esimene ratas hakkab olema.
Vana=kasutatud ratta ostmise puhul peaksid arvestama kohe lisakuludega:
1. Küünlad (1 tk 50 eek)
2. Õli ja filtri vahetus (3 liitrit õli umbes 200 eek ning ligi 100 eek filter)
3. Õhufilter (umbes 300 eek)
4. Võib olla aku (umbes 600 eek)
5. Võib olla kett ja hammakad (umbes 1500 eek)
6. Väga suure tõenäosusega tagumine ratas (umbes 1500 eek)
Kui need kõik välja vahetad siis sõidad kaua ning ei tunne mingeid muresid. Soovitaks veel muidugi ette mõni klaas muretseda. Maanteel 120km/h on ikka raske sõita. Endalgi plaanis see muretseda.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Tõsijutt, kraanalaadsetele inimestele kahjuks hästi ei istu. Muidu ei ole rattal viga, 25kW piiranguga masin läks kahekesi sõites isegi tagarattasse (väidetavalt kogemata!)PsychoDad kirjutas:Veel üks asi: pikemat kasvu inimesele on see ratas väike. Pikemat maad sõites jäävad luud-liikmed lihtsalt kangeks.



-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Mäletan, et JAWA`ga küll sellist probleemi ei olnud. Teed pika sõidu ära ja ei tunnegi mingit ebamugavust.... Krt, kas siis Jaapanlased ei oska istmeid ehitada?

ja minu ratsu on müügis http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=19731
esimeseks rattaks kõlbab vägagi hästi, saab sõiduoskuseid lihvida ja pole kallis parandada

Lihtsalt põlvesoojendajad on suur ja kohev härjasitahunnik. Proovitud ja leitud, et ei ole ikka need mis tervist hoivad. Samas 230 eeksu pole kõige suurem kooliraha.
Ennem eelista krossika kaitsemid. Ma ise ostsin Ramost põlvekaitsmed, mis hoiavad põlvi ka soojas, pealt kuskil 10 senti ja alt siis pea hüppeliigeseni.
Edit: Käntsa käid siis on ka päris valus. Kevade poole olin tunnistajaks, kuda silme alla tahtis üks rattur siseneda beemweesse suletud tagaukse kaudu. Poiss jäi ise terveks aga põlv tegi valu. Pane vähemalt rullikate kaitsmed alla. Hoiavad tiba sooja ja kaitsevad väiksem kõksu kah.
P.S! Eestit pole mina leidnud XL põlvekaid. Otsind vist valest kohast.
Mul ka GS, juba aasta saab täis ja suvel 6000km seljataga. Ratas jahh juba nati väikeseks jäänud (ise 190 pikk). Aga samas sõiduasendi kohapealt pole küll midagi halba mainida isegi pikemate sõitude kohta, ainult tõesti istumine jääb jahh vähe tuimaks.
Mul oli kahh esimene ratas ja väga hea sellega esimesi sõidukogemusi hankida.
PS. Nüüd juba silmapiiril miskit suuremat.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.