suzuki gs 500e

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

suzuki gs 500e

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Tere!
Nüüd siis lõpuks A kati load käes ja aeg kaherattaline sõber muretseda endale, olen vaikselt Suzuki gs500 e-d uurinud ja asi täitsa meeldib mulle. Ratas ise siis aastats 1998. Pilt: http://www.moto24.ee/advertisement.php?aid=354
Sookviksin siis väikest infot sellise pilli kohta, kuidas ta rahakotile mõjub, kuidas vastu peab jne jne...sõita on temaga mõnus igaljuhul(Y):P

Kid

Lugemata postitus Postitas Kid »

olen kuulnud et alustamiseks kõlbab ta väga väga hästi. oleneb inimesest aga küll varsti hakkab ka sellest 500-st jõud üle käima.
tean et minek tal just kõige parem ei ole aga muidu on suht asjalik asi 8)
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Algajale väga hea ratas! Lihtne ja odav pidada. Jõudu ja kiirust piisavalt. Konkreetse ratta hind pisut kõrge. Tean ka odavamaid.
Õigekirjaoskus massidesse!

harps

Lugemata postitus Postitas harps »

lihtne, ökonoomne, hea manööverdusvõime, odavam ülal pidada kui enamikke kaherattalisi.
Kui huvi, mul enda oma müügis ka.
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Tehnika

Pommi ja lollikindel. Lihtsa ehitusega. Saab ise suurepäraselt hooldamisega hakkama. Pudinad ei maksa midagi. Hoolitsedes oma ratta eest, ei lähe neid vaja ka. Bentsu neelab vähe - aga ära võtab siiski kõik mis paaki valad. Nii et ei ole päris veatu ratas :P

Sõiduomadused

Parim ratas alustamiseks. Kerge ja lihtne väntsutada. Samas kiirendusel pole häda midagi. 25kw ja 34kw erinevus minu kogemuse järgi on ainult lõppkiiruses. Selle ratta ainus miinus on see, et ta jääb lihtsalt väikseks kui suvi otsa kuuma anda. Samas inimesed on erinevad.
Veel üks asi: pikemat kasvu inimesele on see ratas väike. Pikemat maad sõites jäävad luud-liikmed lihtsalt kangeks. Aga oma perse on kuningas, nii et mine roni selga mõnele.

Nipid

Mine veeda platsil mõned õhtud ja õpi seda ratast korralikult käsitlema.
Ma näiteks panin jala maha iga kolmanda-neljanda foori taga. Natsa jebimist ja seisab ka kohapeal ise püsti. :D
GS-i puhul ära otsi aasta-arvu, tehnika siiamaani sama, plast ja lenks ainult teistsugused. Vaata pigem seda milline rohkem hoolt ja armastust saanud.
Pane ette pisike tuuleklaasike. Maanteel tunned rohkem rõõmu.

Psihh

Sõitsin ise oma kullakesega aasta ja 15 päeva ning 10 000 km kopikatega peale. Talvel garaaziz ja kuiv trenn muidugi. Müügi põhjus: jäi lihtsalt pisikeseks - nii suuruselt kui mootorilt. Tegemist oli mu esimese mootorrattaga.

Tasuta maksevaba reklaam

Enda oma müüdud, muidu hakkaks seda sulle pähe määrima siin :(
Aga soovitada võin:
Susina ratas ka müügis. Uhke ja hää. Ilus ja kena. Läikiv ja puhas( ise nägin kuidas ta seda pesi). Osta see ruttu ära, Susin saab Hayabusa-meheks hakata lõpuk ometi. :twisted:


No selleks korraks kõik ää! 8)
Tsau ää. :roll:
Tänaval kohtume äää... :wink:
Viimati muutis PsychoDad, 14 Mai 2006, 21:18, muudetud 4 korda kokku.
Royal Einfield 350 Classic

Massi

Re: suzuki gs 500e

Lugemata postitus Postitas Massi »

Erkki kirjutas:
... olen vaikselt Suzuki gs500 e-d uurinud ja asi täitsa meeldib mulle. Ratas ise siis aastats 1998. Pilt: http://www.moto24.ee/advertisement.php?aid=354
Sookviksin siis väikest infot sellise pilli kohta, ...
Just eelimisel nädalal käisn vaatasin sama motorata, samas kohas, ütlen sulle, et see ratas juba kaks aastat muugis, ja keegi ei osta teda,seisukord tal rahuldav(3) kui tahad seda rata osta, arvest umbes 4000 veel hinna juurde, nõuab parandamist.
Aga muidu gs500 on hea valik algajale.
Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Käisin enne kah seda ratast vaatamas, aga mingi sisetunne ütles et mingi paras ront! Karpa oli umbes ja tondid tahtsid selle eest veel 1500kr kasseerida. Saksast otse toodud ja kaua seisnud, see tähendab igasuguste õlide ja muu laga vahetust ja akule kah seismine ei meeldi.

Kokkuvõttes ostsin PsychoDadi ratta ära ja olen rahul, vähemalt sõidab ja kõik paistab ok.

Üldiselt parem osta sõidust ratas, kui mingi pill mis juba aasta otsa kuskil nurgas seisnud.

Aga olen aru saanud jah, et selliste lihtsate ratastega on nii, et aastaarv ja läbisõit polegi nii primaarsed, vaid ikkagi hooldus. Sest sellised pommikindlad GS-Twin Suzud võivad igavesti kesta, kui nende eest korralikult hoolt kanda.

Hind oli kah kirves :evil:
Tingisin küll, aga Kommionu suht enesekindel tüüp.

zid50/cz125
Postitusi: 123
Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A

Lugemata postitus Postitas zid50/cz125 »

Eestis seda ratast vähemalt kõige rohkem levinud!
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

zid50/cz125 kirjutas:
Eestis seda ratast vähemalt kõige rohkem levinud!
Paari nädala tagused andmed ütlesid seda:

Suzuki GS500E 89 tk.
Yamaha R1 89 tk.


Võta ise kumb rahvaratas on :P


Edit: Ma näen linnapeal rohkem R1-sid kui gessusid...
Royal Einfield 350 Classic

susin

Lugemata postitus Postitas susin »

Nojah, kui oma ratast sai valima hakatud, siis uurisin siit ja sealt ja ikke ja jälle tuli ilmsiks seik, et gs500, hellitavalt gessu, on algajatele väga hea ratas.

Nüüd kui olen rattaga mõnda aega sõitnud, olen ma päri ja soovitan esimeseks rattaks just GS500. Nagu siin juba henri mainis, kerge ja hea talitseda.
Minu oma on stock täesti, isegi piirajad on peal:)25kw. Kuid linnas foori taga jalgu ei jää ja kui ikka käigud lahti keerata, siis liigub küll :)
Benssu võtab vähe.
Tehnika poolelt on hea lihtne ning lollikindel ratas.Vahetasin kohe ostes õlid, küünlad, aku ja filtrid ära ja nupust läheb iga kell käima, tiksub ilusti. Nii et olen rahul.
Minule ta lihstalt väikseks jäänud nii suuruselt kui mootorilt.


Tervitades,
Susin
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Endalgi GS500.

Ei tunne mingit muret ning soovitan sullegi eriti kui sul see esimene ratas hakkab olema.

Vana=kasutatud ratta ostmise puhul peaksid arvestama kohe lisakuludega:

1. Küünlad (1 tk 50 eek)
2. Õli ja filtri vahetus (3 liitrit õli umbes 200 eek ning ligi 100 eek filter)
3. Õhufilter (umbes 300 eek)
4. Võib olla aku (umbes 600 eek)
5. Võib olla kett ja hammakad (umbes 1500 eek)
6. Väga suure tõenäosusega tagumine ratas (umbes 1500 eek)

Kui need kõik välja vahetad siis sõidad kaua ning ei tunne mingeid muresid. Soovitaks veel muidugi ette mõni klaas muretseda. Maanteel 120km/h on ikka raske sõita. Endalgi plaanis see muretseda.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Freaksmart kirjutas:

6. Väga suure tõenäosusega tagumine ratas (umbes 1500 eek)
Miks? Saaks aru kui laagrid tahavad vahetust.Või lähevad nad kõveraks lihtsalt?
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

ehk mõtles ikka rehvi
Siim
#609
Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Esimene tõsisem ratas oleks vaja jah muretseda...aga mudu mul 125 cz krossikas olnud ja 350 külkaga Jaff a ja mudugi punna ka:D...neid saanud mõnuga põllupeal peenestada ja cz-iga üle kraavide hüpatud:P
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

ehk mõtles ikka rehvi
Just nii! :)
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

saastake

Lugemata postitus Postitas saastake »

üks hea külg on ka see et ratas on suht tugeva ehitusega
ostsin susina oma ära ja kohe leidis üks autojuht mu üles ning küttis 60ga küljelt sisse, natuke keevitamist ja jälle täiesti sõidukorras :) pole veel sõidurõõmu saanud täielikult proovida, aga eks suvejooksul näis, algus on hea
Kasutaja avatar

Torm
Postitusi: 18
Liitunud: 13 Mär 2006, 09:51
Tsikkel: CBR1100XX
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas Torm »

PsychoDad kirjutas:
Veel üks asi: pikemat kasvu inimesele on see ratas väike. Pikemat maad sõites jäävad luud-liikmed lihtsalt kangeks.
Tõsijutt, kraanalaadsetele inimestele kahjuks hästi ei istu. Muidu ei ole rattal viga, 25kW piiranguga masin läks kahekesi sõites isegi tagarattasse (väidetavalt kogemata!) :D :wink: Loomulikult ei ole SEE mõjuv põhjus ratta valikul :P
Honda CRB1100XX Blackbird '02

saastake

Lugemata postitus Postitas saastake »

ma olen ka suht pikka kasvu, siiamaani pole veel pinda hakanud käima, a väga pikka maad pole ka samas sõitnud
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Ei tea, kas on GS`id erinevad või olen tundetu, aga liigun GS`iga kaks korda nädalas ühest riigi otsast teisse ja probleem on ainult tagumikuga. Tallinnasse tulles juba mäe kandis hakkab see valutama. Liigesed küll mingit ebamugavust ei tunne (ise olen 183cm pikk)

Mäletan, et JAWA`ga küll sellist probleemi ei olnud. Teed pika sõidu ära ja ei tunnegi mingit ebamugavust.... Krt, kas siis Jaapanlased ei oska istmeid ehitada? :(
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

Unnamed

Lugemata postitus Postitas Unnamed »

Kuna siin teema olemas, siis oli ka mõte küsida, et mida mul siis oleks mõtet vaadata endale esimeseks? Kuna ise olen 190 pikk.

kolin

Lugemata postitus Postitas kolin »

sõber sõitis minu omaga ja arvas et selline on ka pikale päris sobiv (ta ise 188 cm)
ja minu ratsu on müügis http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=19731

Unnamed

Lugemata postitus Postitas Unnamed »

Sorry unustasin öelda, et hakkan tegema a1 lubasid.

Tuuli

Lugemata postitus Postitas Tuuli »

A1-ga kahjuks soovitatud GS500 jääb liiga suureks.. Onud sinistes võivad külge tulla. Siis teoorias vaja väiksemat, aga pikale inimesele on need tavaliselt suht ebamugavad.

thepolice

Lugemata postitus Postitas thepolice »

Sry, aga mitme taktiline see on?
Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Ikka neljane.
Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

saastake

Lugemata postitus Postitas saastake »

käisin nüüd eesti teises otsas ära ja ega midagi hullu ei olnud, istmik oli veidike tundlik aga siis sai väike paus peetud ja edasi sõidetud. kui sellest rääkida mis pikka inimest(ma ise 193) segama hakkab siis külmema ilmaga hakkavad põlved valutama, aga iseenesest midagi eriti segavat ei ole ka.
esimeseks rattaks kõlbab vägagi hästi, saab sõiduoskuseid lihvida ja pole kallis parandada :wink:
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Nüüd kihku-kähku Depoosse sõidupükse ostma!!! Mees sa keerad oma põlved lihtsalt perse niimoodi. Jah, ka sina paindud nii palju.

Lihtsalt põlvesoojendajad on suur ja kohev härjasitahunnik. Proovitud ja leitud, et ei ole ikka need mis tervist hoivad. Samas 230 eeksu pole kõige suurem kooliraha.
Ennem eelista krossika kaitsemid. Ma ise ostsin Ramost põlvekaitsmed, mis hoiavad põlvi ka soojas, pealt kuskil 10 senti ja alt siis pea hüppeliigeseni.


Edit: Käntsa käid siis on ka päris valus. Kevade poole olin tunnistajaks, kuda silme alla tahtis üks rattur siseneda beemweesse suletud tagaukse kaudu. Poiss jäi ise terveks aga põlv tegi valu. Pane vähemalt rullikate kaitsmed alla. Hoiavad tiba sooja ja kaitsevad väiksem kõksu kah.

P.S! Eestit pole mina leidnud XL põlvekaid. Otsind vist valest kohast.
Royal Einfield 350 Classic
Kasutaja avatar

Tank85
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Juun 2006, 10:44
Tsikkel: Yamaha FZS 600 98´
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tank85 »

Mul ka GS, juba aasta saab täis ja suvel 6000km seljataga. Ratas jahh juba nati väikeseks jäänud (ise 190 pikk). Aga samas sõiduasendi kohapealt pole küll midagi halba mainida isegi pikemate sõitude kohta, ainult tõesti istumine jääb jahh vähe tuimaks.
Mul oli kahh esimene ratas ja väga hea sellega esimesi sõidukogemusi hankida.

PS. Nüüd juba silmapiiril miskit suuremat.

Maanteerott(IZ 56, Yamaha FZS 600)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”