Yamaha YZF-R1 2007 vs Honda CBR1000RR 2007
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Natuke uumorit
ulmo kirjutas:CTR kirjutas:ei jah ühe testi järgi ei tasu miskit otsustada, see kõigest üks vaade asjale
ise arvan et saab siiski yamu soetatud, kasvõi siis juba naiste pärast
krt, ajate mulle kah baigiisu peale...
V-Strom pole naisi toonud...
ulmo kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:briti tsikliajakiri Performance Bikes testis mõlemat radariga.
Hayabusa tegi 181.09 miili tunnis
ZZR1400 tegi 182.37
BMW K1200S 170.97
Honda BLackbird 169.02Mida selle teadmisega 90km/h piiranguga maanteeliikluses peale hakata?
Ulmo on vist kahestunud isiksus...
Vabandan OT pärast aga Ulmo, osta endale mõni 125cc bike välimusega tsikkel, siis peaks hundid terved ja lambad söönud olema, või kuidas see oligi
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke uumorit
davidsoniharald kirjutas:Ulmo on vist kahestunud isiksus...
daavidsoniharald on lihtsalt liiga hilja üleval või huumorimeeleta.
Sverre kirjutas:Ma olin väga pikka aega kossumees, lõpetasin spordikooli ja tagusin liigamänge mängida. Toon väikese võrdluse sinu küsimusega.
Oletame, et minu juurde oleks tulnud sõber ja küsinud:
"Sverre, sa tead kossust kõike, ma tahaks endale uusi kossutosse osta, aga ei tea, kas võtta Nike Air Elite tippmudel või Reebok Voyage Mid. Kumba sa soovitad?"
"Palju sa mängima kavatsed hakata?"
"Ei, ma mängima ei hakkagi, ma panen tossud jalga ja vahin telekast kossu ja vahel käin köögis külmkapist õlut toomas."
"Aa... okei. Võta siis Nike Air Elite, siis saad paremini naisi."
"Cool. Ma mõtlesin ka, et võtan Nike, Reebok pole tõesti nii seksikas nimi."Kas sa midagi oma ratta juures seadistama ka hakkad? Mingeid setinguid muutma jne? Kui sa vahetad ainult õli (nagu uutel ratastel tänavasõitjad teevad), siis on ainus kriteerium, mille järgi sa ratta ostu üle otsustad - ratta välimus. Seda me sulle sõbralikult räägimegi, ei midagi isiklikku.
S.
Irw..... loen ja naeran... loen uuesti ja naeran veel...
Retsept...
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Mehed, kes on kõvad tegijad rajal jagavad arvamust, et kes tonnisega rajale ei lähe on teinud mõttetu ostu. Ütleme et te väites on tõetera sees
Siit siis küsimus, kõik kes te omate 1000 bike-i olete esmalt sõitnud 600ga ja selle potentsiaali täielikult ära kasutanud?
Väitel et tonnise peal on mingist kasvust alates oluliselt mugavam istuda ja sõita, ei ole mingit alust? Või siis et seda ei tuleks arvesse võtta ratta ostul?
To Ain, sa oma arvamuse avaldasid mulle juba siis kui ma Marko ratta ära ostsin, et sinu meelsust ma juba tean:)
Ütleme nii et ma ostan tonnise juba ainuüksi selle pärast et mul on see võimalus ja ei näe olulist põhjust milleks osta midagi ratsionaalsemat, seda enam et suuremalt väiksemale rattale minna ei ole eriti ahvatlev.
Küsimusi oli nende kahe ratta võrdlusest tehnilise poole pealt ja kasutajate kogemuste põhjal, välimuse põhjal suudab iga inimene otsustada ja olen oma otsuse ka selles osas teinud, küsimus kui ma peaks soovima tulevikus midagi enamat kui välimus siis mängivad need omadused rolli ja plaanitab kulutus ei ole sugugi väikene ja leian et tuleb kõiki nüansse läbi kaaluda
Minugi poolest võib selle teema lukku panna ja seda diskussiooni vajadusel kuskil mujal jätkata, ratta võrdlusi ikkagi kõige mõttekam võimalikult palju erinevaid netist otsida ja lugeda.
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Kirjutan siia kah mis saatsin CTR'ile privasse:
Ei haaku teemaga kuna räägin küll R1 vs CBR aga mõlemad 2004a mudelid. Oman mõlema rattaga suht palju kogemusi. Mõlemad 126kw, aga mootorite vahe on meeletu. Üldiselt öeldes on nii, et kui tahad sõita maanteel rohkem ja täiega kihutada võta R1, kui tahad linnas tagarattal paugutada, võta CBR. Täpsemalt siis:
R1 (kogemusi 5000km) - Esimene käik vääääääga pikk (võin eksida 3km/h aga see oli minu mäletamistmööda 162km/h, teine käik 210km/h), ja esimese käigu algus über uimane, kuni 100km/h ei käi ratas põhimõtteliselt ei edasi ei tagasi. Tagarattasse saab alles 90-100(7000rpm) juures korralikult, sealtmaalt aga tuleb mootorile kui turbo taha (ˇ7000rpm), minek läheb väga rajuks (olles ise sõitnud hayabusade, zx12r ja jumal teab mis iganes ratastega veel, ei ootanud sellist ehmatust), 3anda käigu lõpus tõmbab veel esiratast õhku ja gaas tuleb maha lasta, kuna kiirus väga suur ja minek raju, aga käigu algused on suur ümmargune 0. Nõelata eriti ei anna kurvides, aga maantee kurvid võtab vägagi stabiilselt väga suurtel kiirustel ära, rooliamort(originaal) on keskmine, tuli ette vänderdamisi. Linnasõidul hakkas häirima ka see, et paremale põlvele tuli väga palju kuumust. Pidurid supper, pole nii hästi veel ühegi rattaga pidama saanud, ei läinud ka liiga kiirelt kuumaks. 299km/h pole probleem spidomeetrile manada.
CBR1000RR (kogemusi umbes 7000km) - Mootor on väga äkiline, pöördesse läheb väga hästi, aga minek pole nii raju käigu lõpus kui R1, R1 on hoopis teisest klassist selles valdkonnas. Tagarattase saab 40-50km/h. Linnas väga hea nõelata, maanteel jäi natukene stabiilsusest puudu, ja ka väänet võiks mootoril rohkem olla. Rooliamort supper (elektriline), kindlalt klassi parim, kordagi ei hakanud vänderdama. Tipkiirus jäi nõks peale 280km/h spido järgi. Täielik linnas paugutamise ratas.
Ise olen sinust umbes 1cm pikem ja 1kg kergem, seega suht samas kasvus, R1 oli oluliselt mugavam, iste pehmem ja parem, lenksud laiemad. Linnas ei häirinud CBR väiksus, maanteel küll.
Loodan, et mingit abi on.
Simo@motoait
PS. See on puhtalt minu arvamus, kellegile teisele võib ratastest hoopis teine mulje jääda jne.
Käisin seda R1 musta vaatamas, mille kohta küsisin siin ühes varasemas postis. Ratas korras silma järgi ja otsustasin ära osta, leppisin omanikuga hinnas kokku ja koju raha ja varustuse järgi et rattaga koju sõita samal päeval ja siis umbes 30 mintsa hiljme helistas omanik ja ütles et ratas talle ikka kallis ja ei raatsi müüa.
Nii siis jäin ootama ja vaatama et mis edasi, miskit alternatiivi turul ei näinud.
Sai siis üleeile bikeworldis muude teemadega seoses käidud ja üks omanikke seal hea tuttav ja just 08 olid neile saabunud, vaatasin ja ega mingit maailmatu suurt emotsiooni ei tekkinud. Peale istudes oli tunne nagu istuks 600-se peal, ratas on imekerge. Ja tuttav rääkis augu lihtsalt pähe. Kahjuks või õnneks kohe seda värvi mis meeldis kohapeal ei olnud, et raha veel letti pole löönd aga ratas telliti ära. Vaatan veel see nädalavahetus elumotol ringi aga otsuse olen pmst ära langetanud, mis siin ikka enam kipitada, miskit tuleks ära võtta.
Ega mul mingit muud head argumenti polegi, vaatasin need testi videod ka ära ja ju selle ühe testi järgi olen vähemalt "õige" ratta valinud
Parimat
CTR
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
lõpuks siis oli ilma niipalju et sai esimesed 5km läbitud oma uue rattaga, täpsemalt siis müügisalongist koju.
Ja need 5km olid juba kuradima nauditavad. Ei hakka siin veel ülivõrdes rääkima aga väga hea oli igatahes uus ratas
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.