lenksud ja nende materjal?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
lenksud ja nende materjal?
Tervitus.
Küsimus siis lenksudest, nende materjalist jne. Laseks väänata heameelega enda tahtmise järgi, aga millisest materjalist, kust saaks ja kes väänaks? Lenks iseenesest lihtne:sirge pulk väikse painde all otstest, veidike paistab siit pildilt milline http://fddi.ath.cx/bm/fullimages/caf512_f.jpg
-
- Mode
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 13 korda
Arvan et sobib igasugune terastoru. Eelistatud on kuumvaltstorud, neil ei ole pikiõmblust. Parim variant oleks roostevaba, hea hooldada ja läikima lüüa
Ja lenksude standartläbimõõdud oleksid 22 mm või 1 toll (miskine 24,5 blablabla mm) .
Tavalise terase eeliseks on parem töödeldavus, roostevaba kasuks räägib lihtne läikimasaamine. Tavalist toru võib proovida kuumaks ajada ja õli sisse kasta, võib saada üllatavaid värvitoone
poison kirjutas:Arvan et sobib igasugune terastoru. Eelistatud on kuumvaltstorud, neil ei ole pikiõmblust. Parim variant oleks roostevaba, hea hooldada ja läikima lüüa
Ja lenksude standartläbimõõdud oleksid 22 mm või 1 toll (miskine 24,5 blablabla mm) .
Tavalise terase eeliseks on parem töödeldavus, roostevaba kasuks räägib lihtne läikimasaamine. Tavalist toru võib proovida kuumaks ajada ja õli sisse kasta, võib saada üllatavaid värvitoone
Standard 7/8 tolli ehk 22mm, krossikatel veel keskelt 11/8 tolli ehk 28,6mm ja käepideme kohalt ikka 22mm.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Mina paneks ikka 1/2 tollise tavalise veetoru mida nõukaajal kasutati.
See jama selle originaallenksuga ,et sai siin sügisel külg maha pandud 135 pealt ning mõned saltod sinna otsa koos rattaga ja lenks täitsa katki
Vene toruga hea väänad põlvepeal sirgu ja anna tuld.
Kui tegelikult uurida mootorrataste tehase kodulehelt ,siis seal on olemas väga pikk jutt igast detailist miks ja mispärast ta selline peab olema.Nemad on tööd teinud arvutiteja katsetustega kuidas toota sellist materjali mis sobib lenksuks.
Motomaania viimases numbris ka juttu sellest kuidas torusid ja teatud detaile veel nõrgemaks muuta ,et õnnetuse hetkel teatud detailid ennem ära murduksid kui nad ratast või sind ohustama hakkavad.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
poison kirjutas:Arvan et sobib igasugune terastoru. Eelistatud on kuumvaltstorud, neil ei ole pikiõmblust. Parim variant oleks roostevaba, hea hooldada ja läikima lüüa
Ja lenksude standartläbimõõdud oleksid 22 mm või 1 toll (miskine 24,5 blablabla mm) .
Tavalise terase eeliseks on parem töödeldavus, roostevaba kasuks räägib lihtne läikimasaamine. Tavalist toru võib proovida kuumaks ajada ja õli sisse kasta, võib saada üllatavaid värvitoone
No mida krdi paska!? Kodukuduja peaks eelistama ikka külmvaltsmaterjale, sest roostevaba terase jms samalaadse omadusega materialide paenutamine eeldab juba kindlasti vastavat teadmiste/oskuste taset. Olgu ta piki, risti- või üldse õmbluseta (tänapäeval ikka see viimane variant). Roostevaba paenutamine koduste vahenditega... no ei soovitaks - paenderaadius tekib tõenäoliselt väga kaootiliste kortsudena, hea kui ilma pragunemata. Jõuga paendub misiganes material, aga seda siiski lihtsamini just esimesena tekkinud soojuspunktist (ühtlasi ka väikseim vastupanupunkt tekkinud jõuõlas). Täna, kell neli, on jätkamiseks halb aeg, edaspidi hiljem saab igasugu mõõdu, materjali jms asju lahti rääkida...
Aga millist liimi soovitate kummist käepidemete e. rutskade liimimiseks, et nad ei liiguks lenksu peal? Pehmed liimid lähvad nagu hunnikusse kummi alla, kui kumm ajapikku tiba pöörlema annab ümber toru.
Olen proovinud igasuguseid liime, järgi jääb vaid veel EPO!?
Või ei liimita neid üldse? Tuleb kummid uutega asendada?
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nostrak kirjutas:Aga millist liimi soovitate kummist käepidemete e. rutskade liimimiseks, et nad ei liiguks lenksu peal? Pehmed liimid lähvad nagu hunnikusse kummi alla, kui kumm ajapikku tiba pöörlema annab ümber toru.
Olen proovinud igasuguseid liime, järgi jääb vaid veel EPO!?
Või ei liimita neid üldse? Tuleb kummid uutega asendada?
Kui tahad kõvasti kinni liimida, siis kasuta klaasiliimi, seda millega autodel aknaid ette liimitakse. Seda liimi muidugi annab ära katkuda pärast.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: lenksud ja nende materjal?
Lenksu kinnitused, et saaks prillidele kinnitada.
Taolised asjad, nagu siin pildil need mustad.
Kasu? Kui algul on Clip-ONid, siis saab panna krossika stiilis lenksud, näiteks StreetFighterile.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: lenksud ja nende materjal?
Lenksu materjal ei tohi olla kalk, see peab olema sitke, näiteks kellegi poolt pakutud roostevaba toru on rabe. Vanasti keerati krossikate lenkse roolisambast.
Lenksul ei tohiks olle keevituskohti. Kui keegi jagab rohkem materjaliõpetusest ehk oskab kommenteerida.Lenks peab vastu pidama korralikule kukkumisele, seda ei maksaks valmistada "kohupiimast"!
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: lenksud ja nende materjal?
miilits kirjutas:Lenksu materjal ei tohi olla kalk, see peab olema sitke, näiteks kellegi poolt pakutud roostevaba toru on rabe. Vanasti keerati krossikate lenkse roolisambast.
Lenksul ei tohiks olle keevituskohti. Kui keegi jagab rohkem materjaliõpetusest ehk oskab kommenteerida.Lenks peab vastu pidama korralikule kukkumisele, seda ei maksaks valmistada "kohupiimast"!
No pakuks, et asi ei pea olema nii ulmeliselt kõva, murdele ei ole muidugi hea, aga väändele peaks asi nagu tomima, või tahad miskit muud ära murda?
http://www.krracing.ee/
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Re: lenksud ja nende materjal?
miilits kirjutas:Vanasti keerati krossikate lenkse roolisambast.
äkki keegi teab millel on 22 mm roolivarras?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: lenksud ja nende materjal?
sander kirjutas:Mis kasu on lenksu raiseritest?
no kasu on nendest kõige rohkem vast enduro/krossimeestel. näiteks kui oled pikka kasvu ja sõidad palju püsti, siis riseritega tood lenksu nats ülespoole, ei pea püstisõites palju koogutama. ise panin 30mm riserid, üle selle oleks pidanud kõik kaablid välja vahetama..
Re: lenksud ja nende materjal?
Need kahe poldiga kinnituvad raiserid on suht asjalikud, aga ühe poldiga kinnituvad ....
Olen ise pealt näinud, kuidas ära murdunud on ühe poldiga kinnituvad lenksu raiserid kogemata suure hooga kraavi põrutades.Lenks jääb ise terveks, kuid sõitu jätkata pea võimatu
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: lenksud ja nende materjal?
ma ise plaanin ka yhe poldiga raiserid panna aga prillide alt poolt sätin mingi plaadi et olex tugevam...ek siis ei murdu ära
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: lenksud ja nende materjal?
laitke maha kui on kogemusi või teadmisi....tahax kuidagi ohutult seda asja teha(lenxa siis vahetada)
Re: lenksud ja nende materjal?
http://www.customwizard.co.uk/ Briti netipoodides hinnad kõvasti kukkunud,ka on nael praegu mingi 16+ eeki.Ma arvan,et ei ole mõtet endal vaeva näha kui odavamalt saab.Praegu nad saadavad kauba välja 0%km(brittidel 17,5%) Ise tellisin sealt lenksu 1150.- eeki kõik kokku.See on ikka tunduvalt odavam kui ise teha.Muidu olen ka ise tegemise poolt aga seekord siiski läksin odavamat teed.Aga see on ainult minu arvamus.Edu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.