LED-id mootorrattal

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

Sebastian kirjutas:

Mida võib politsei arvata tagatulest, mille klaas on läbipaistev, kuid led-id punased?

Politsei arvab asjast väga hästi kuna paljud uued autod on LED tuledega siis pole selles midagi erilist.

Ja nüüd kõik vuta-vuta Andruse juurde LED tulede Supermarketisse www.macustom.eu

Viimati muutis Fredy.ee, 12 Jaan 2008, 13:33, muudetud 1 kord kokku.
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Kasutaja avatar

-ShadowofDeath-
Postitusi: 318
Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas -ShadowofDeath- »

Mix kirjutas:

Millisele rattale seda teed? Mõnele mopeedile?..
Oma kogemustest mopeediga (zid-50) oskan seda soovitada, et monteeritud skeem peab väga vibratsioonikindel olema. Kõik pisidetailid (ka kõige pisemad!) monteeri plaadile võimalikult lühikeste jalgadega või lausa vastu plaati. Kui kasutad plaadi taga veel mingeid juhtmetega ühendamisi-sildamisi (näiteks midagi läks algselt valesti ja hiljem juhtmejupi abil parandad viga) vms, siis ei tohi ka need juhtmejupid lõtvade silmuste või lookadena olla, vaid peavad olema lühikesed ja kinnitatud.

Alguses teen Stellale ja kui saan korraliku tööga hakkama, siis ka arvatavasti Zidile. Lisaks huvitab mind, see, et milline peaks nägema välja see elektri skeem, mis on trükkplaadile joonistatud ja kas igal LEd'il peab olema ka eraldi takisti, või võin panna ka piduritule reale ja tavatule reale, mõlemale siis ainult ühe takisti?

Zid Pilot
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

võid hunniku LED-e ka ühe takisti alla grupeerida. Tegelikult võib ka ilma takistita õige arvu LED-e jadasse ühendada, kuid sel juhul peab olema kindel, et pinge ei lähe kõrgemaks arvutatudt.
Mina soovitan igal juhul ka takisti lisada.

Dioodide arvu saad pingelangude järgi kätte, samuti ka takisti arvutuse. Ja arvestage, et auto elektrisõsteem EI OLE 12V. Mopeedil lisaks sellele pole ka eriti stabiilne.
Eriti tumbadele, kel gümnaasiumi füüsikatunnud vahele jäid:

http://led.linear1.org/led.wiz

ja siinsamas ka eelmine LED-de thread, kuna tundub, et otsingust pole mõned mehed jällegi midagi kuulnud.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... c&start=20

Viimati muutis mella, 12 Jaan 2008, 13:19, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

mella kirjutas:

võid hunniku LED-e ka ühe takisti alla grupeerida. Tegelikult võib ka ilma takistita õige arvu LED-e jadasse ühendada, kuid sel juhul peab olema kindel, et pinge ei lähe kõrgemaks arvutatudt.
Mina soovitan igal juhul ka takisti lisada.

Dioodide arvu saad pingelangude järgi kätte, samuti ka takisti arvutuse.

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... c&start=20

Võibolla ma olen mustkuntsnik aga need ledid mida ma kasutasin, ei hakka jadaühendusega põlema (vist esimene ja viimane kuidagi muudi hädaga). Ainult rööpühendus töötas.

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

bash, sul on äkki erineva võimsusega dioodid ja lahja allikas.

vaata ülaltoodud visaardist, kas ühendasid õigesti. Ja jadamisi on mõistlik ühendada SAMA seeria led-e


yamaha15

Lugemata postitus Postitas yamaha15 »

oleks selline küsimus et kust võiks saada seda tagatule korpust?
kas mõtekam on võtta mõni sarnane doonor või saab neid kuskilt eraldi osta?
mõtlen siis midagi sellist
http://www.macustom.eu/ee/gallery/5

Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

Võibolla ma olen mustkuntsnik aga need ledid mida ma kasutasin, ei hakka jadaühendusega põlema (vist esimene ja viimane kuidagi muudi hädaga). Ainult rööpühendus töötas.

Olen tähele pannud, et kui dioode jadamisi ühendada, siis peab pinge olema päris täpne, et nad põleksid nign kui pinge veidikenei üle läheb, siis kärssab üks diood läbi, ahel katkeb, teised jäävad terveks. Mul oli niimoodi 4 dioodi 12 voldise trafo järel, miskipärast trafo hakkas andma 16 volti ja oligi krõska. Samas proovisin 10 voldiga, ei läinud põlemagi(
enne läbikärssamist).


joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

See on nii, kuna LEDil pole pinge-vool tunnusjoon lineaarne. Sellepärast pannaksegi LEDidega järjest takisti, et see võtab mõningased pingekõikumised enda kanda.

Joel
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Vaatasin et kasutate ka UV LED-e. Mis effekti need tulede sees annavad ...?

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

Nightfly
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Aug 2007, 12:03
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Nightfly »

Tekkis idee, et võiks enda spidoka, numbritule, piduritule ja suunatule pirnid LEDide vastu vahetada. Lugesin ka natuke teisi postitusi ning jäi silma, et probleeme võib tekkida suunatulede vahetusega.
Mis ohud võivad kaasneda teiste tulede vahetusega? Temperatuur, süttimisaeg, vastupidavus jms?

Ostes näiteks spidomeetrisse sellised: http://www.hasmar.ee/index.php?main=252 ... 13&id=1429
Sama(?) toote täpsem kirjeldus: http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... =615-10993

Vanade piduritule pirnide asemel sellised: http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... =615-10994

Kokkuvõttes peaks ju "pidevalt" põlevate tuleded modifitseerimine LED-de peale säästma akut ja elektrisüsteemi? Või olen ma asjast valesti aru saanud :roll:

Suzuki GSX 400e -> Suzuki SV 650
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Nightfly kirjutas:

Kokkuvõttes peaks ju "pidevalt" põlevate tuleded modifitseerimine LED-de peale säästma akut ja elektrisüsteemi? Või olen ma asjast valesti aru saanud :roll:

Ma arvasin samuti nii, kuid netist andmeid otsides ja erinevaid foorumeid lugedes sai selgeks, et ledi valgusviljakus on umbes sama, mis tavalisel halogeenil. ledi eelised on pikem eluiga ja suurem vibratsioonikindlus, mitte suurem efektiivsus.

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

ulmo kirjutas:

Ma arvasin samuti nii, kuid netist andmeid otsides ja erinevaid foorumeid lugedes sai selgeks, et ledi valgusviljakus on umbes sama, mis tavalisel halogeenil. ledi eelised on pikem eluiga ja suurem vibratsioonikindlus, mitte suurem efektiivsus.

Peaks ikka olema suurem efektiivsus valgusviljakus/watt kohta, kasvõi siin kirjas:

http://www.jwspeaker.com/pdf_files/led_spec_sheet.pdf ja siin ka:

http://www.elegantlightingandpower.co.uk/why%20LED.htm

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

Nightfly
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Aug 2007, 12:03
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Nightfly »

Niisiis, esimene osa enda plaanist ellu viidud :)

Vahetasin ära valgustuse spidomeetris, tahhomeetrisse sobivat LED-i pole veel kusagilt leidnud. Esitules parktule kohustust täitva hõõglambi vahetasin ka LED-i vastu.

Spidomeetrisse paigutatud led jättis sellise ilusa kergelt sinaka mulje. Valgusjõud on väga hea, kuigi originaal hõõglambiga on valgus natukene ühtlasem.
(Proovisin ka sinist pirni ja oranži mütsiga ledi)

Parktuli on ka väga hea. Üksinda põledes piisavalt erk ja välimus ilus.

LED-iks kasutasin: http://www.hasmar.ee/index.php?main=252 ... 13&id=1429
(9 mm "kalasaba")

Kas keegi oskab öelda, kus saaks 5mm "kalasabaga" lede?
Olen uurinud Oomipoest, Hasmarist ja Helfast. Kas sellist mõõtu pistikuga lede on üldse saada?

Kellel lähemat huvi on, võin ka erineva valgusega spidoka pilte ülesse riputada.

Suzuki GSX 400e -> Suzuki SV 650
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

vähegi mõistlikumast elektroonikajuppide poest saab erineva tugevuse ja KIIRGUSNURGAGA LED-e. Ka takisteid saab samadest kohtadest.

Hasmari sokliga LED-i on 12V jaoks juba takisti sisse ehitatud. Samas ei näe ma nende kodulehel LEDi andmeid.
Spets sokliga LED-e kasutaks ma ainult juhul, kui selline pesa on juba originaalis olemas, aga head varianti paraku ei saa (kitsama valgusnurga tõttu)

Kasutaja avatar

Nightfly
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Aug 2007, 12:03
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Nightfly »

Võtsin liivapaberi ning "lihvisin" ledid matiks.
Ühtlasem ja puhtam valgus 8)

Suzuki GSX 400e -> Suzuki SV 650
Kasutaja avatar

-erx-
Postitusi: 130
Liitunud: 14 Okt 2004, 16:34
Asukoht: metsas puu otsas

Lugemata postitus Postitas -erx- »

oleks vaja ehitada tsikli esi (päeva) tuli ledidest - on keegi proovinud, kas on üldse tehtav? mõtlen siis et kas annab teha piisavalt valgustav asi kokku?

probleem selles et ei ole voolu jalaga segada, ja siis proovin kokku hoida, tehes kõik ledide peale, samas peaks ülevaatuse ja väga ebatõenäolise pimeda peale jäämise jaoks mingi asisem pirn ka esilaternas olema, selleks tuleks siis vist HID sinna pista, see ka väiksema voolutarbega vist nagu.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

päevasõidutule saad teha, pimedas midagigi valgustavat mõistliku hinna eest LED-dest ei saa.

Kasutaja avatar

-erx-
Postitusi: 130
Liitunud: 14 Okt 2004, 16:34
Asukoht: metsas puu otsas

Lugemata postitus Postitas -erx- »

pimeda jaoks olekski siis hid tuli, aga viimaste aastate kogemusest tuleb välja et ma pimedas üldse kord aastas sõidangi, see led-tuli oleks siis jah puhtalt päevatuleks.


lauryx
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Juul 2007, 15:42

e-tähisest tuledel(st. selle puudumine sealt)

Lugemata postitus Postitas lauryx »

Minu tsiklil oli juba motodepoost ostes led-idega tagatuli. Seal kasutati ainult punaseid led-e. St, et numbrit valgustab ka punane valgus. No vist on isegi numbrit näha pimedas mõnekümne meetri pealt hädavaevu, probleem on aga selles, et uurides tagatuld ei leidnud ma selle klaasil mitte ühtegi tähist nõuetele vastavuse kohta.
Kas on üldse kellelgi uuritud tuledelt e-tähist. Et ega probleeme politseiga ei teki teepeal kui kinni peab? Nagu öeldud on tsikkel ostetud motodepoost ja selline tuli oli küljes, ARK-is arvele võtmisega/registreerimisega probleeme ei tekkinud samuti ei pööratud ülevaatusel sellele tähelepanu.
On kellelgi kogemusi selle kohapealt ehk jagada?

Ninja

Heinar

Lugemata postitus Postitas Heinar »

Kõik tuleklaasid peavad omama E-tähist, samuti kiiver.Kunagi politseile jääd ette ja siis lähed kordusülevaatusele.

Kasutaja avatar

matu
Postitusi: 250
Liitunud: 13 Jaan 2007, 13:39
Tsikkel: välismaa motikas

Lugemata postitus Postitas matu »

See peab vast üli harukordne juhus olema kui politsei tuledelt E tähistust hakkaks otsima. Pakun, et seda hakataks tegema siis kui oled nendega ülbe või tahavad sind muu "põhjuse" eest nahutada.
Ülevaatusel pole ka kuulnud, et kellelgi sõpradest oleks selle E kohta uuritud. Samamoodi endalgi....läksin ülevaatusele, vana vaatas lihtsalt kas kaug-, lähi- ja tagatuled töötavad ning oligi paberid korras (loomulikult kontrolliti peale tulede ka teisi asju)!

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas margus014 »

kuna paljud kaasfoormumlased on ledide ostust huvitatud siis:

Müün LED'e


sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

LEDidel on üks väike pluss veel peale särtsu säästmise - nad nimet süttivad oluliselt kiiremini kui hõõglambid. Sellepärast kasutatakse neid eriti pidurituledes järjest rohkem.
Kes tahab võib ise liikluses jälgida erinevaid autosid, et kui kiiresti süttib lisapidurituli (mis enamasti on LEDidega) ja kui kiiresti süttivad tavalised.

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas margus014 »

mäletan tehinimamaailmast fakti, et kui auto liigub 100km/h ja pidurdab, siis hõõglambi tüttimise ajaks on auto jõudnud läbida 4,5m ja LED'i süttmise ajaks 20cm.

märgatav vahe või mis :wink: (väib isegi elusi säästa)


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Niisiis.
Kuna mu rattal on selline edev läbipaistev led-idega tagatuli,kus on ka suunad sees,aga mis minu kartust mööda paneb suunad erikiiresti vilkuma,siis mis abiks?Takistid vahele? Ok,sellest sain ise ka aru.Käisin Tevalos,küsisin abi,anti mulle 2 takistit väärtusega 5 mingit ühikut.
Jootsin vahele,efekt 0.Ok,tegin kiire järelduse,äkki on lahja see takisti mis anti.Natuke jootekolvi aeroobikat ja 2 takistit said üksteise järgi.
Ikka läänerindel muutusteta.Kui nüüd keegi oleks hea mees ja seletaks minusugusele lollile täpselt ära mida ma seal suunatulede juures mõõtma pean,et teada saada mis takisti ma sinna vahele pean panema,et suunad mõistiku kiirusega põleks.Testrit olen mõned korrad käes hoidnud ja omajagu kaitsmeid ka läbi põletatud,niiet suunake kuhu keeran testri ketta ja mis juhtmetele selle vahele ühendan ja edasi saan ise hakkama.
Ahjaa kui kellelegi jäi kripeldama see hea vääring "5 mingit ühikut" siis see tuleneb sellest,et ma olen hommikust saadik tööd jalaga peksnud ja samal ajal ratast kokku pannud.Lihtsalt,ei tulnud meelde.Oom äkki ?:P

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Tere,

Biker.ee öine klienditugi siin 8) .

Kaks korda üritasid takisteid joota ja siis jätsid katki? Kui oleksid kolmanda korra veel proovinud, oleks ilmselt täppi läinud, sest rohkem ühendamise viise ei ole järgi jäänud kui rööbiti elik LED-ga paralleelselt. Üks parema ja teine vasaku tule jaoks. See tekitab suunareelees samasuguse voolu nagu originaal pirni puhul. Ingliskeelses maailmas on sellise asja nimetud Load Equalizer ja maksab umbes 20x rohkem kui need takistid millest ta koosneb :lol: .
Takistuse ühik on oom ja Tevalost anti Sulle 5 oomilised takistid. Mis on üsna OK kuigi ma ise olen veidi suuremaid nominaale kasutanud. Ära siis unusta, et kui suunad või ohutuled pikaks ajaks peale jätta hakkavad ka need takisitid päris ilusasti hõõguma ;-).

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Ei tea kas asi selles,et vähe maganud või mis,aga hetkel kuul koos.
Tõsine "paint a picture" tunne on :P

Ehk siis joonistasin pildi :D
Pilt
Ehk siis variant a ja b on proovitud + juhtme vahele.Ei aidanud.
Tule sisse lihtsate vahenditega ligi ei pääse.Joonistage lollile pilt :D
Koolifüüsika vedasin hädavaevu läbi oma laiskusest ja nüüd see laiskus taob jalaga peesse :P

Edit 2 : To :Kris. Kell sai lihtsalt liiga palju,mitte ei loobunud nii lihtsalt.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kood: Vali kõik

  ---LED---
  |--TAK--|
  |       |

Ilmselt nii kris mõtles.

sina proovisid ---LED---TAK---

Suzumen kirjutas:

Kuid kui suure võimsusega takistid sulle anti (ja palun, ära aja segi takisti enda takistusega). Ehk kõige llihtsam oleks küsida Sinu käest: mis on takistite läbimõõt mm? Nüüd ühendad ned takistid täpselt nende juhtmete peale, mis lähevad tagatulesse (üks siis pluss otsa, teine miinuse peale).
Simpel Vatson

Niisama simpel see pole.
Sinu loogika järgi tekitab takisti võimsuse. Tegelikult mitte.

Antud juhul on näitajaks voolutugevus antud pinge (13V)korral, mis saavutatakse vajaliku takistusega.
Teoreetiliselt peaks süsteem töötama kuitahes võimsa takistiga, mis on vajaliku takistusega. Vahe on lihtsalt selles, et kui süsteemi (takisti + led) poolt tarbitav võimsus läheb piisavalt palju või piisavalt pikaks ajaks üle takisti nimivõimsuse, kärssab see läbi. Sellepärast on vaja suuremate vattidega takistit.

Teine asi - sa soovitad jadamisi takistit LED-le. Kuna see LED on ilmselt juba mõeldud suunatuleks, on arviutatud 12V pingele ning ilmselt on seal juba voolupiirik sees. Ka see on takisti.

Kui sa ühendad töötavale kiiresti vilkuvale suunatulele 5ohm takisti kõlge, ei muutu eriti midagi, olgu sel takistil vatte kuitahes palju.

Paralleelselt ühendades tekitab väikeseoomiline takisti kohe ahelale koormuse. Veel jääb 1 "aga". Ka olemasolev LED+originaaltakisti mõjutab seda vooluringi, ning takistus arvutatakse takistite paralleelühenduse valemiga. Takistused liituvad jadamisi ja on pool takistusest ainult sel juhul, kui takistid on võrdse nominaaliga.

Ehk siis oletame, et ahelas oli varem 20W hõõglamp. 13V puhul oleks voolutarve 1.5A ja takistus 8ohm. (jätame soojenemisel muutva takistuse arvestamata)

Kogu suunaahela tarve oleks 2 pirni puhul 40W, 3A ja KOGU ahela takistus 4ohm. (nagu nägite, 2x8ohm takistit rööbiti annab ahela takistuseks 4 ohm)

Seda 4 Ohmi tulebki kogu ahela arvutusel arvestada. Sinna kuulub siis rööbiti esimene suunatule pirn + led + koormustakisti. (praktikas kipub LED-i ja tema voolupiiriku takistus olema sellises ahelas tähtsusetu)

Mina kasutaks tegelikult hoopis LED-le mõeldud elektroonilist releed.

Kris parandab mind, kui eksin, ta käis seal kursusel kauem ;)

Viimati muutis mella, 01 Mär 2008, 13:35, muudetud 4 korda kokku.

timmu8

Lugemata postitus Postitas timmu8 »

kui tahad takisti hingeeluga tutvuda

kasulikku - takistid

http://www.hot.ee/qwerty009/

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Variant C.
http://www.customled.com/Custom_LED_Loa ... ctions.pdf . Load Equalizer on sinu lahenduses takisti.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”