Yamaha YZF-R1 2007 vs Honda CBR1000RR 2007
Kirjutan siia kah mis saatsin CTR'ile privasse:
Ei haaku teemaga kuna räägin küll R1 vs CBR aga mõlemad 2004a mudelid. Oman mõlema rattaga suht palju kogemusi. Mõlemad 126kw, aga mootorite vahe on meeletu. Üldiselt öeldes on nii, et kui tahad sõita maanteel rohkem ja täiega kihutada võta R1, kui tahad linnas tagarattal paugutada, võta CBR. Täpsemalt siis:
R1 (kogemusi 5000km) - Esimene käik vääääääga pikk (võin eksida 3km/h aga see oli minu mäletamistmööda 162km/h, teine käik 210km/h), ja esimese käigu algus über uimane, kuni 100km/h ei käi ratas põhimõtteliselt ei edasi ei tagasi. Tagarattasse saab alles 90-100(7000rpm) juures korralikult, sealtmaalt aga tuleb mootorile kui turbo taha (ˇ7000rpm), minek läheb väga rajuks (olles ise sõitnud hayabusade, zx12r ja jumal teab mis iganes ratastega veel, ei ootanud sellist ehmatust), 3anda käigu lõpus tõmbab veel esiratast õhku ja gaas tuleb maha lasta, kuna kiirus väga suur ja minek raju, aga käigu algused on suur ümmargune 0. Nõelata eriti ei anna kurvides, aga maantee kurvid võtab vägagi stabiilselt väga suurtel kiirustel ära, rooliamort(originaal) on keskmine, tuli ette vänderdamisi. Linnasõidul hakkas häirima ka see, et paremale põlvele tuli väga palju kuumust. Pidurid supper, pole nii hästi veel ühegi rattaga pidama saanud, ei läinud ka liiga kiirelt kuumaks. 299km/h pole probleem spidomeetrile manada.
CBR1000RR (kogemusi umbes 7000km) - Mootor on väga äkiline, pöördesse läheb väga hästi, aga minek pole nii raju käigu lõpus kui R1, R1 on hoopis teisest klassist selles valdkonnas. Tagarattase saab 40-50km/h. Linnas väga hea nõelata, maanteel jäi natukene stabiilsusest puudu, ja ka väänet võiks mootoril rohkem olla. Rooliamort supper (elektriline), kindlalt klassi parim, kordagi ei hakanud vänderdama. Tipkiirus jäi nõks peale 280km/h spido järgi. Täielik linnas paugutamise ratas.
Ise olen sinust umbes 1cm pikem ja 1kg kergem, seega suht samas kasvus, R1 oli oluliselt mugavam, iste pehmem ja parem, lenksud laiemad. Linnas ei häirinud CBR väiksus, maanteel küll.
Loodan, et mingit abi on.
Simo@motoait
PS. See on puhtalt minu arvamus, kellegile teisele võib ratastest hoopis teine mulje jääda jne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.