BMW R1100rt
Re: BMW R1100rt
zmzmzm kirjutas:.MIS on head ja vead.Mida peaks ostes kindlasti vaatama kontrollima.Tänud kõigile kes kes mingit infi annavad.
Asi ise peaaegu samane r1100rs-iga-visuaalselt katteid rohkem jms.kaalu ka rs 239 kg vastu 275kg. Mootor ja käigukast samad, raamidetailid samad, istmekõrgus ka sama.Headusest -vastupidav mootor, hea manööverdatavus,kannatab sõita nii maanteed ja ka kruusa, mugavus.Algusaastate mudelitel kipub käigukastiga probleeme olema(3-4 käigu lülitus).Ostes vaata istme alla ja jälgi, et kaasasõitja istme all poolraamis ei oleks torudel mõrasid (algusaastate mudelitel olid poolraamid taga ilma tugevduseta).Ostes kontrolli käep.soojenduse tööd ning ABS tööd.Kontrolli, et esihargi šarniiris ei oleks loksu.Lase eemaldada vasakpoolne kate paagi juurest(ei ole raske töö), sealt näed, kas enamik juhtmed on originaalkatete -grippdega ja ei ole isearetusi, ka voolikuklambritel on originaalis BMW embleemid peal.Vaata esimese istme all olevasse releekarpi-kas ei ole isearetusi või puudujääke.Sellistel ratastel peaks kindlasti alles olema hooldusraamat, kui ajalugu olemas ja korrapäraselt hooldatud-anna minna.Võid piiluda kaassõitja istme taha tagatule juurde, seal peaks olema originaal tööriistade komplekt koos rehviparandusvahenditega (kui olemas, ehk seegi väike märk endise omaniku hoolikusest)Kui juba sinna vaatad, siis uuri ka kas tagatuli on kinni originaalsete suurte plastist mutritega,või on aretatud mingisugused tavalised mutrid(hiljem kehva pirni vahetada)Kui hooldusraamatut ei ole, asi ise aga korras siis arvesta, et rattal on ette nähtud 40 000 km tagant paagisisese filtri vahetus ja geneka rihma vahetus(seega, kui lubatakse lahti kruvida 4 polti mootori ees asuvast plastkaanest ja saad vaadata gen.rihma seisukorda ning näed, et sellel ei ole vanusest tulnud mõrasid ja ka BMW kirjad peal, on natuke jällegi kindlust juures, et ratas hooldatud, või vähe sõitnud). Kokkuvõtvalt, igal juhul hea ratas, millele läbisõit pealt 100000 ei tähenda veel miskit Ja väike vihje-mu enda rs -il ei ole omanikuvahetuse vastu ka midagi, ongi teisi palju kogunenud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.