Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest
vaieldamatult ikka ktmm igas mõttes. kiire pole aega lähemalt rääkida
Päris kindlasti see nüüd nii ei ole, oleneb siiski kus sa rohkem sõidaksid.
Keegi ütles kuskil teemas hästi, et ktm on krossikas millel on tuled küljes, ehk siis kolvivahetused ja hooldused käivad tunduvalt tihedamini.
miks mitte ära tehtud yamaha dt? Mõtlen varuosade ja välimuse poole pealt.
Endal selline pakkuda, kuid kuulutust pole üleval. Etx-i kohta nii palju, et see on ktm-ga ikka võrreldamatu. Ktm ikka törts kõrgem klass. Enda oma kiitma ei hakkaks väga, kuid sõprade 125ccm meeste jutu kohaselt peaks päris kobedalt liikuma
vaieldamatult ikka ktmm igas mõttes. kiire pole aega lähemalt rääkida
Päris kindlasti see nüüd nii ei ole, oleneb siiski kus sa rohkem sõidaksid.
Keegi ütles kuskil teemas hästi, et ktm on krossikas millel on tuled küljes, ehk siis kolvivahetused ja hooldused käivad tunduvalt tihedamini.
No muidugi kuskil maanteel oleks vast veits mõnusam cruisida etxiga, aga küsimus oli just peamiselt metsa kohta. Muidugi ktmi mida alla 25000.- saada peab ikka päris vana olema ja nende kohta ei oska midagi kommenteerida
sellel ktmil on minarelli mootor(sama mis yamaha dt). see tähendab kolvivahetus umbes iga 10000tagant. mootor ise ka suht pommikindel(kaua tootmises olnud mudel). ja ülejäänd võrr on muudest laoülejääkidset kokku kruvitud(sx250raam, brembo pidurid, lc4 jubinad jne). apriliat ei oska kommenteerida
konkreetselt see etx nii palju kui mina seda proovisin ei liikunud üldse. ja see on see sama etx.
Muidugi vabandan kui kellegi ratast maha teen
Samas kui etx osta siis on kõvasti ruumi tuunimiseks : väljalaske klapp, sportsumps, 34mm karpa ja 154cc polini kit.
Kui sellisega minna näiteks joonele 125exc-ga siis maha ei jää kohe kindlasti mitte, muidugi kui rajale minna siis ktm läheb igati eest ära sest väänet jagub peaaegu igale poole mitte nagu rotaxitel on kombeks alles peale 7800 pööret korralikult liikuma hakkamiseks.
Muidugi see konkreetne etx peaks vist piirajatega olema, ning sellisel juhul on see üks paras sääreväristaja.
Ja kuna oli juttu et peamiselt on asja metsa siis mõistlik valik oles ktm. Teedele jällegi etx.
Selleks, et metsavahel paarutada ja ka kruusateede peal ringi sõita peaks õigem olema Yamaha Dt!
Selles hinnaklassis, mis välja pakkusid saad suhteliselt heas korras kasutatud Yamaha Dt.
Ktm on rohkem selline hardcore enduro, mis ikkagi sportlikusele välja ehitatud ja sellele vastavalt ka liigub, ning vajab tihedamat hooldust.
Mõlemad on omas klassis tasemel tegijad ja neid võrrelda vast mõtetu.
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.