Mootorratta tehnoülevaatus


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »

TLH kirjutas:
schanzez kirjutas:

Ei ole aega tervet teemat läbi lugeda.
Tekkis probleem, et ei lastud ülevaatuselt läbi (pmst ei võetud jutulegi), sest tsiklile on peale monteeritud jalgratta spido: vt link
http://www.zone.ee/clown1/KTM/P1010762.JPG?2
Sellega tekkis küsimus, et puuduvad veel peeglid ja signaal ( on olemas aga ei viitsi külge kruvida), Kas nendega võib ka probleeme tulla.
Ning sumps on on KTM HXC competition- kas see võib ka neid ärritada?
Rattaks on KTM 620 1996 aasta (supermoto). Arvele tahan võtta Võrus.

peeglid ja signaal peavad olema.

head lugemist :)
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328

  1. a või hiljem valmistatud L kategooria sõidukil peab olema toimiv kiirusmõõdik, mis vastab E-reegli nr 39 või direktiivi 2000/7/EÜ nõuetele. Kiirusmõõdiku näidik võib kiirust näidata skaalal või digitaalselt, näidik peab asuma juhi vaateväljas ja olema selgesti loetav nii päeval kui öösel;

Nii selle ma lugesin sealt välja, aga aru ei saanud. Kui mul on enne 2003 aastat toodetud ratas siis ei pea sellel olema E tähistusega spidomeetrit ehk ma võin kasutada jalgratta spidomeetrit kui selle skaala on suurem kui minu ratta valmistaja kiirus ja spido on valgustatud? Kas ma sain õieti aru?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”