KTM-i "tuunima"
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
wide-open kirjutas:Tihver kirjutas:124 USD * 10,7=1327 + IMPORDIMAKS 278 EEK + TEENUSTASU 100 EEK = 1705 EEK
tegin huvipärast tagasiarvutuse ja sain tollimaksu määraks kõigest 2,5%. Äkki viitsid kaubadeklaratsiooni pealt statistilise kaubakoodi vaadata?!
Ette tänulik.
Maksude arvestus
Liik - B00
Maksu alus - 1355,00
Määr - 18
Summa - 244,00
Liik - A00
Maksu alus - 1321,00
Määr - 2,6
Summa - 34,00
Kauba kood - 90292031
Maicle kirjutas:Jätkuvalt küsimus generaatori kohta, kust saaks asja uurima hakkata ? Mis hindadesse võib asi minna ?Ette tänades
Sa peaks leidma elektriskeemi oma ratta kohta, või võtma lahti ja vaatama, mis mähised sul seal olemas on. Praegu sa ei tea vist isegi mis marki su ratas täpselt on, keegi ei oska sulle sedasi midagi soovitada ka täpsemalt. Ilmselt pead lisama lighting coili või vahetama hoopis välja kogu staatori osa juba vastava tulede mähisega staatori vastu, seda juhul, kui ei ole võimalust seda tulede mähist eraldi lisada.
Hinnaklass midagi sellist http://www.electrexworld.co.uk/erol.html#1920X0
Vaata sealt edasi-ilmselt G144 näiteks
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T
Aga tekkis uus mure ja pidasin targemaks siin antud teemat jätkata
ET siis ülekanne on liiga kiire.
Hetkel ees on 15 ja taga 48, Ketipikkuseks on 520.
Uurides netist motopoest, on 14 ette miinimum mis läheb, alates 13-kümmnest on juba teise pesaga.
Esihammaka sisemiseks suuruseks on 25 mm.
Kui saan ette 1 hammas väiksema ratta siis, ilma ketti vahetamata peaks saama taha ainult 1 hammas suurema ratta panna ? Emotost leidsin 49 hambalise ketta.
Mõtlesin algul, et ette 13 ja taha mingi 52 vms, aga siis tuleks vist ka pikem kett muretseda ?? Ning palju reaalselt erinevust tunda on, kui ette üks hammas väiksem ja taha üks hammas suurem ?
Ühesõnaga abi väheke vaja
Ette tänades.
Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T
Ketiprobleem sai lahendatud. Enamvähem
Aga jätkuvalt genekas, lammutasin mootorit väheke ja mu suureks üllatuseks voolas geneka kaane alt õli välja...see oli nagu suhtkoht üllatus või nii. Rattast kallutades sain ka pilti tehtud
Isa mul elektrik ja ütles et sealt küll ei tule piisavalt voolu välja ja ma usun teda, ehk siis on vaja mähis välja vahetada, kuna suurem mähis ei mahu antud hooratta sisse, siis tuleb ilmselt koos hoorattaga välja vahetada ??
Kust neid juppe saada ? Kaane all on piisvalt ruumi suurema kaadervärgi jaoks
Loodan tõesti abi saada
Ette tänades
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Maicle kirjutas:Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T
Ketiprobleem sai lahendatud. EnamvähemAga jätkuvalt genekas, lammutasin mootorit väheke ja mu suureks üllatuseks voolas geneka kaane alt õli välja...see oli nagu suhtkoht üllatus või nii. Rattast kallutades sain ka pilti tehtud
Isa mul elektrik ja ütles et sealt küll ei tule piisavalt voolu välja ja ma usun teda, ehk siis on vaja mähis välja vahetada, kuna suurem mähis ei mahu antud hooratta sisse, siis tuleb ilmselt koos hoorattaga välja vahetada ??
Kust neid juppe saada ? Kaane all on piisvalt ruumi suurema kaadervärgi jaoks
Loodan tõesti abi saada
Ette tänades
See on krossiratta süüde küll. Enduuroka oma saab originaalina, maksab ca 2500,- või otsida saksa ebayst.
Aga kui sulle tuleb nelari poolel õli väljajooks üllatusena, siis ma eriti edasi lammutada ei soovita .
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
need4beat kirjutas:ise soovitan osta mõni lagunev või noh hea raamiga enduro tsikkel kõrvale,kasvõi vanem dominator,siis tõsta sealt juppe ümber,kõik peale mootori... selle krossika mootori saab ka eraldi maha ära müüa...pole sul niipalju huiamist nende juppidega ja elektriga ja saad sõitma juba suvi 2008
Hea raamiga, dominator
?
ifi kirjutas:tuleb tunduvalt odavam kui sa seda ei näpiks,
mul on staator ja pingu mis paneb aku laadima,
aga tulesid see ära ei toida, selleks peab olema
EXC süüde. Milleks teha krossikast enduro või
on tõesti enduro raskesti kätte saadav kaup,
muide sul on sidur kah varsti otsas.
Tundub nagu väga drastiline arvamus....
Seleta natuke palun, millest sidur kohe otsas on ? Millest seda järeldate, tegu pole siiski täis krosseriga vaid midagi vahepealset.
Sellepärast tahan ümber teha, kuna tegu oli hea tehninguga, hea rattaga, ning lihtsasti kättesaadavaga.
Ilmselt näppimise osast mõtlete seda et lõhun ära....soovitus teil et hakkan mööda teenindusi käima ?
Tuled nii vajalikud ei olegi, peaasi et aku saaks laetud
Kui on pakkuda magnetit ja mähiseid siis olen pakkumistele avatud
Uue ratta ost ei kuulu kõnealla.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
need4beat kirjutas:aga leia selles midagi halba.... või võrdle millegi muu raamiga,näiteks,mis on rõvedalt kallim ja/või mida ei saa arvelegi võtta
Ole hea mees ja lõpeta nüüd ükskord selline mõttetu jutt ära! Sa soovitad tänavaenduro raami, mis kaalub ei tea kui palju ja on mõeldud nats teiseks otstarbeks, panna hardcore endurole sisuliselt. Kuidas need normaalsed esi-ja tagaamordid sinna külge peaks istuma? Ja kui sa mõtled Domikat, siis ma ei tea, kus kohast leida läbisõidetud mootoriga Dominaatorit, mille muud osad oleks heas korras? See pill ise on ikka väga kuulikindel ja kui mootor juba pees, siis ilmselt ülejäänud stuff ka. Või mis pidi sa seda juppide ümbertõstmist mõtlesid, igal juhul on see väga veider, et mitte öelda .....
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Maicle kirjutas:Aga, teab keegi öelda, kuhukohta pöörduda, oma geneka murega ?
Kust on võimalik see enduro Genekas osta ?
Sõbralik soovitus sulle:
Vii oma ratas koos kõigi pulkadega mis sa sealt juba ära rookisid spetsialisti juurde kes teeb sul selle asja kiirelt ja korralikult ära. Kui endal ikka teadmistega tuuga on siis Palun hoia käed eemale enne kui midagi päris peeti keerad ja peale seda väsimatult appi karjud mööda interneti foorumeid.
Fredy.
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Bueller kirjutas:Maicle kirjutas:Aga, teab keegi öelda, kuhukohta pöörduda, oma geneka murega ?
Kust on võimalik see enduro Genekas osta ?Sõbralik soovitus sulle:
Vii oma ratas koos kõigi pulkadega mis sa sealt juba ära rookisid spetsialisti juurde kes teeb sul selle asja kiirelt ja korralikult ära. Kui endal ikka teadmistega tuuga on siis Palun hoia käed eemale enne kui midagi päris peeti keerad ja peale seda väsimatult appi karjud mööda interneti foorumeid.Fredy.
Ei ole antud ratta kohal tõesti ekspert, kuid tuuga on ka natuke liiast öelda.
Kõik mis ma sealt küljest ära rookinud olen olen ma ka külge tagasi pannud ja ratas töötab ideaalselt.
See ei ole sõbralik soovitus, see on ameerikalik soovitus:"Mine viska teenindusse"
Kust oma mõistus tulema peaks, kui oma mõistus keerab ratta tuksi, siis oma mõistuse viga, kuid loota et viskan raske raha eest mingile vennale ratta hambusse on lootus mida ei ole mõtet loota.
Niisis, ebayst saan ma lasta tuua inimestel, aga mis marki ma sealt otsima hakkan ? KTM EXC ignition system ? Vms ?
KTM-esindus ? Eestis selliseid ei tohiks eksisteerida, kas siis ktm.com-ist mingi aadress otsida ja läbi nende jebida endale see jupp ?
Ette tänades
see ulgumine hakkab tõesti juba ära tüütama. kui sa pole siit foorumist esimse korraga vastust saanud, siis ilmselt ei saa ka. pole mõtet halada kuude kaupa. Kui sul vähegi mõistust on, leiad välismaa foorumitest kindlasti otsitava info. kui ei ole mõistust, siis säästa oma ja teiste närve ja vii oma ront targemate juurde remonti.
Eestis selliseid ei tohiks eksisteerida, kas siis ktm.com-ist mingi aadress otsida ja läbi nende jebida endale see jupp ?
Sa oled kas loll või laisk??
http://www.ktm.ee/ ja http://www.veebi.info/v1/page.php?page= ... 021c053379
Ametlike hooldajaid on meil 2tk
ps.Moded, paneks lukku selle teema?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.