Mootori remondiks Kres Moto või Motodepoo?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
- Tsikkel: Kawasaki VN 750
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Mootori remondiks Kres Moto või Motodepoo?
Tere!
Kumba eelistada mootori (Kawasaki VN 750) remontimiseks, kas Kres Motot või Motodepood? Mõtlen siis hinnangute aluseks kogu kompotti: kvaliteet, hind, töö teostamise kiirus jne. Motodepoost on foorumis nii mõndagi, aga on kellelgi kogemusi Kres Motoga?
Tänud ette...

-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Sepajoe kirjutas:... jooksen kindlalt kvaliteedi poole...
kõige kindlam on ise teha ... kui aga ei saa või ei oska, siis pead ühe ikkagi valima.
-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
- Tsikkel: Kawasaki VN 750
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Olgu siis nii. Paistab, et valiku mõttes siin targemaks ei saa, või ehk siiski....
Motoremist tuli kõige konkreetsem ja alustuseks ka odavam pakkumine. Vähemalt mootori mahakatkumise ja vea diagnoosimise eest ei tule utoopilist summat maksta.
Laias laastus vahet nagu eriti ei ole, töö tehakse ära igal pool. Erinevad garantiid on ainult. Motoremis on 6 kuune garantii, mis kipub tsikli selga ronides vägisi otsa saama :S. Siiski olen otsustanud viimase kasuks!
Minu pärast võib selle teema lukku panna!
Aitäh!

-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Raigo kirjutas:Lase teha endale hinnapäring erinevatest firmadest.
Kindlasti kirjuta hinnapäringusse , mis teha vaja jne
kas arvad, et teatakse mida teha on vaja?
mingi hinnang tuleks ju ikka enne anda, kompressioon, õlirõhk, väljuvad gaasid, juba selleks on vaja kuhugi pöörduda või omada ise teadmisi ja seadmeid
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
speedvana kirjutas:Raigo kirjutas:Lase teha endale hinnapäring erinevatest firmadest.
Kindlasti kirjuta hinnapäringusse , mis teha vaja jnekas arvad, et teatakse mida teha on vaja?
mingi hinnang tuleks ju ikka enne anda, kompressioon, õlirõhk, väljuvad gaasid, juba selleks on vaja kuhugi pöörduda või omada ise teadmisi ja seadmeid
No selliste andmete andmine on ju iseenesest mõistetav.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Endast soovitan kres motot. Suvel nad tegid minu yamule(R6, 2001) käigukasti remonti. Viga oli selline et kogu aeg lendas välja teine käik. Tõin oma ratta nendele esmaspäeval ja reedeks oli juba valmis ja tip top. Ütlesid et vedas et motodepoos lammaris oli r6 käigukast, võtsid sealt mingit kahvlit ja paar hammakaid, midagi veel, täpselt ei mäleta. Suhtumine ka kõrgtasemel. Kogu lugu läks maksma varuosadega midagi 7 tuhande ringis. Esialgu käisin motodepoos ja seal pakkuti 10 tuhan ainult töö eest. Rattas siiamani sõidab , olen täiesti rahul.
mootori remont
Eelmisele postitusele vastates:
Mul oli ka 2001 aasta R6-ga sama jama kunagi. Aitas käiguhoova juurest väikse mootorikaane mahakeeramine ja seal ühe väikse vedru vahetus. Töö hind 0 krooni ja vedru leidsin sõbra garaazi sahtlist (kah 0 krooni)
Ei tea mille eest nad 7000 eeku küsisid
RE
Minu kogemused Kresmotoga positiivsed. Sai kiirelt abi, lisaks tellitule tehti ka paar pisiparandust ühendustele jmt mis neile silma jäi. Kavas ka tulevikus sinna pöörduda.
remondikohad
Ei ole imevedru. Täitsa tavaline vedru mis fikseerib ülemisi käike.
Esimene käik seisab ilusti sees, kui aga üle vaba käigu asi läheb siis kipub käike välja viskama. Pakuti ka mulle erinevaid remondiv6imalusi alates Yamaha keskusest kuni Depooni välja ja hinnad ka sinna 10 tuhhi alla (mootor maha jne.). Hiljem tunnistas Yamu keskus, et v6is küll selle vedru viga olla. Kisub küll teemast k6rvale aga tasub enne remondikohta jooksmist ja raha kulutamist veidi asju uurida.
On ennegi kuuldud jutte sellest kuidas remondimehed räägivad et jube katki ja palju raha vaja. Tegelikult v6ib asi olla poole lihtsam ja ega siis saa ju vähem raha sisse n6uda.
Ja ma ei pretendeeri absoluutsele t6ele
Selle "ime vedru" ma kunagi ammu vahetasin ise, lugesin ka kuskilt foorumitestet võib olla aitab. Ta on käiguvahetuse barabani küljes. Aga ta mõjub kõikide käikudele. Mul lendas ainult 2 kaik, kõik teised on OK! See mis ma teda vahetanud midagi ei aitanud.
Mul olid mõlemad kahvlid kulunud ja kõverad. Minu vana hammaka andsid mulle ka tagasi. Seal sees on sihukesed ovaalsed augud millega läheb kokku teine hammakas. Vot nende augude küljed on ka väga palju kulunud. Nad peaval olema sirged. Teine hammakas lihtsalt hüpab välja sealt.
Kui mootor oli lahti ja käigukast käes nad helistasid mulle ja ütlesid/näitasid näpuga mis vaja vahetada. Tulin kohale, ise kõike nägin, milles seisundis need osad olid.
See et sulle seda "imevedru" vahetus aitas ei räägi midagi minu puhul. Mul oli teine viga. Ainult sümptoomid samad. Näiteks mootor võib suitsu viskama ka erinevates põhjustel: karpad valesti regullitud või kolvirõngad väsinud. Karpa regullimine ja kolvirõngaste vahetus on väga erinevad tööd aja ja raha suhtes.
Minu puhul oli kõik korrektne. Jäi hea meel kres motoga suhtlemas. Kui käisin depoos öeldi et töö 10tuhat, ja aega seda teha on ainult talvel! Yamaha esindus üldse midagi konkreetse ei öelnud
Kres motoga sain ratta teha nädalaga.
Igaüks valib ise kelle teenust kasutada.
Parimat
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:29
- Asukoht: tartu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.