Hooaja kokkuvõte: Kulutused tsiklile
Moderaator: Moded
Esimene hooaeg (üle pika-pika aja) on ikka kurnav rahakotile
Load tehtud kevadel
Ratas ostetud kevadel
Sõiduvarustus (kiiver anti rattaga kauba peale õnneks)
Hooldused
Uus aku
Omast lollusest simmerid
- mustmiljon muud asja
Bensiin- seda läks palju
Rehvid 2 kpl suvega
Hetkel kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] värvimises ja 100% uued kleepsud - laena veel tuttavale
Kulukas hobi. Aga eks me ise oleme selle tee valinud.
ei tea. ei ole kunagi isegi mitte vaevunud kokku lugema. mõttetu tegevus, sest sõitmisel selle peale ei mõtle ning hiljem pole mõtet. kui raha pole, siis sõita ei saa. ja kui sõita on soov, küll selle raha ka leiab.
umbes väga tillipikenduse teema, mis annab näidata, kellel on lühem m*** ja paksem rahakott.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Sept 2003, 19:35
- Tsikkel: HD Street Bob
- Asukoht: 5039862
- Tänanud: 2 korda
Credo kirjutas:ei tea. ei ole kunagi isegi mitte vaevunud kokku lugema. mõttetu tegevus, sest sõitmisel selle peale ei mõtle ning hiljem pole mõtet. kui raha pole, siis sõita ei saa. ja kui sõita on soov, küll selle raha ka leiab.
umbes väga tillipikenduse teema, mis annab näidata, kellel on lühem m*** ja paksem rahakott.
Täiesti nõus Credo-ga
Sain tsikkli alles juuli lõpus, seega ei tulnud selle hooaja kulutused eriti suured(kui tsikkli enda ost välja arvata).
Aga umbes nii ta on:
Kawasaki zx6r- 53 000
Esmane registreerimine+kindlustused+ülevaatus - 2000
A kat lõppastme koolitus -1000
2 kiivrit ja kindad -3300
Õlivahetus- 1200
Ketiõlitus -200
Tagarehv (kasutatud) -300
63000.eek
Tegelt ei olegi probleem selles kui palju kulunud on vaid selles kui palju veel kuluma hakkab uuel hooajal
Uus kett ja hammasrattad(3000)
Uued rehvid(3000)
Varustus(tagi, püksid, saapad) (6000)
Piduriklotsid (700)
Kindlustus hooajaks (1000)
Filter(400)
Ja bensiinist ei räägi üldse
Ühesõnaga seda raha ikka kulub mõnuga.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
tramm66 kirjutas:joel kirjutas:... mis teeb 1.58 kr/km
nu daa.... näeks unenäoski nii roosalt aga - ratas bussis loksub ka miski 2.-eek/km ja edasi, kahel rattal, kaob ca. paarsada eeku per/km nigu mutiauku... peaks malet mängima hakkama
her. tramm, nyyd saime pihta, mis sind rajal stimuleerib, RUUDULIPP,
ja oda ka püksitaskus
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Credo kirjutas:umbes väga tillipikenduse teema, mis annab näidata, kellel on lühem m*** ja paksem rahakott.
Ei ole päriselt nõus sellega. On ka inimesi, kes mootorratast tarbesõidukina pruugivad või soovivad seda tulevikus teha. Neile annab see teema vähemalt mingigi ettekujutuse, et kas on üldse mõtet.
Esmapilgul võib ju tunduda, et tsikkel on palju väiksem kui auto, seega varuosasid peaks palju vähem minema ja bensiini ei võta peaaegu üldse, aga päriselt see siiski nii roosiline pole. Lisaks veel kulutused sõiduvarustuse peale, mis minu näitel vähemalt on hetkel kõige suurem kulu peale tsikli enda ostu, kuigi ise ma vähemalt küll seda ei arvanud, kui otsustasin tsikliga sõitma hakata.
joel kirjutas:Ei ole päriselt nõus sellega. On ka inimesi, kes mootorratast tarbesõidukina pruugivad või soovivad seda tulevikus teha. Neile annab see teema vähemalt mingigi ettekujutuse, et kas on üldse mõtet.
ei hakka eesti kliimas tsikkel kunagi olema 100% primaarne sõiduvahend aastaringselt. parimal juhul sõidad pool aastat rattaga ja pool mõne muu sõiduvahendiga (auto, tramm, troll, buss, rula). piisab ju sellestki, kui 85% tsiklimeestest vihmase ilmaga jätavad ratta koju kuuri alla ning kasutavad midagi muud enda liigutamisest punktist A punkti B.
aga sägale kiitus väga hea lause eest.
Raigo kirjutas:Õnneks ongi inimestel vaba valik, kes tahab postitada või mitte. Rääkida teistele oma kogemustest kuludest või mitte.
+1, need kes tahavad oma kulud kokku lüüa ja avaldada, saavad seda teha selles teemas, need kes ei taha, EI PEA siin teemas ka niisama mulisema kui mõtetu see teema ikkagi on.
Jätkata palun koos numbritega siis, mõne järgmise hooaja alustaja jaoks võib see teema siiski ka kasulikku infot sisaldada.
Kommionu kirjutas:bash kirjutas:kütus 6500
kett ja hammakad 2500
esipiduriklotsid 700
õli 600
püsikulud kokku 10300Püsikulud???
Need ju ikka MUUTUVKULUD!!!!
Kommikas hakkab nüüd jälle meid harima. Otsid ehk siis nüüd ntx mikroökonoomika õpiku ja teed meile selgeks mis vahe on tsikli puhul püsikuludes ja muutuvkuludes? (No offence) Kui sina ehk mõtlesid seda, et kõik kuluvad osad + vedelikud on muutuvkulud siis mõnel läheb ikka kondel [Motobot: õige on "gondel"] + veel vidinaid hooajaga ja üleüldse osad kõvemad rinkarid vahetavad iga hooaeg peaaegu tsikli välja olen kuulnud
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Säga kirjutas:esimese hooaja mehed
... pärastpoole ei viitsi keegi enam arvutada, sest iga järgnev hooaeg läheb kõvasti kallimaks
Vaevalt et,Tramm v Ain on 1 hooaja mehed.
A Sul äge avatar.. Saan sellest ikka õigesti aru,et miski croomimees lööb pihku ja unistab korralikust riisikast millega saab ikka sõita ka mitte ainult töristada... fantaseerib kuidas lendab kurvides ja kallutab.. unistuses unustab isegi selle,et ise on nii jama loll et, ei julge elusees bikega sõita kuna liiga äkiline sellisele taadile.ja loomulikult kuna see croomitaat on oma haraka peal kõvasti poleerimist harjutanud,siis õnnestubki tal lõpux endal lahti pexta unistades korralikust kiirest rattast ja pritsibki siis oma mahlad ratta suunas.
väga kipa tahax omale ka sellist avatari.. see ju tõeline respecti andmine riisikatele kus isegi vana croomimees onab (piiludes yle õla,et ega klubikaaslased ei näe) unistades japsist
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Ui bljää, hooaeg vaevalt lõppenud ja juba selline andmine käib
Ausalt öeldes sügav pohh kas bens on muutuv või püsikulu (siiski- püsikulu on see, mis ei kao ka 0 km läbisõidu puhul!) ja kas riisikate omanikel seene lihvimine paremini käpas või on kroomimeestel meistritiitel. Pakuks, et saage kusagil kokku, stopper käima ja selgitage välja kellel kiirem tulek.
Teemasse- uus vana ratas tahab alustuseks pisut rohkem tähelepanu, seepärast arvan hooaaja alguse kulud minevat sinna 6-10 k eegu vahele- kehavedelikud, spetsvõtmed, rehvid, manualid.
Tips kirjutas:Kommikas hakkab nüüd jälle meid harima. Otsid ehk siis nüüd ntx mikroökonoomika õpiku ja teed meile selgeks mis vahe on tsikli puhul püsikuludes ja muutuvkuludes?
Just.... Väike järeleaitamistund Majanduse Põhialustest ei tohiks ju paha teha...
Muutuvkulud (VC) ehk lühiajalised kulud - Kulud, mis on otseses sõltuvuses asja (motika) kasutamisest s.o. bents, õlid, rehvid, kett, jne.
Püsikulud (FC) ehk pikaajalised kulud - Kulud, mis on konstantsed olenemata sellest, et kas asja (motikat) kasutatakse või mitte s.o. hoidmiskulud, varustus, registreerimine, liising, jne
Kommionu kirjutas:Tips kirjutas:Kommikas hakkab nüüd jälle meid harima. Otsid ehk siis nüüd ntx mikroökonoomika õpiku ja teed meile selgeks mis vahe on tsikli puhul püsikuludes ja muutuvkuludes?
Just.... Väike järeleaitamistund Majanduse Põhialustest ei tohiks ju paha teha...
Muutuvkulud (VC) ehk lühiajalised kulud - Kulud, mis on otseses sõltuvuses asja (motika) kasutamisest s.o. bents, õlid, rehvid, kett, jne.
Püsikulud (FC) ehk pikaajalised kulud - Kulud, mis on konstantsed olenemata sellest, et kas asja (motikat) kasutatakse või mitte s.o. hoidmiskulud, varustus, registreerimine, liising, jne
Ilsmelge on see, et sa põlve oskad kulutada aga et sa ka vc-st ja fc-st midagi tead... respekt
Äkki kirjutad nüüd õpiku "Motoökonoomika" Sisuks võiks olla midagi sellist, et ärge vajutage liigapalju gaasi, bensiini kulub, ärge pidurdage viimasel hetkel, kummid ja klotsid kuluvad ja jummalaeest ärge kedagi mööda laske...
Ehk siis mismoodi kõigeväiksemate kulude puhul kõige efektiivsemini st. kiiremini edasi jõuaks. Siis võiks veel sisse tulla keskmised muutuvkulud piirkulud, piirtulud jne. Kõik muidugi mootorratta seisukohast vaadates.
Kui kunagi väsinud oled põlveslaidereid kulutamast siis räägime mõne ülikooliga läbi ja lähed kuskile majandusteaduskonda lektoriks... Hiljem, see on siis kaugemas tulevikus teeme motoökoülikooli
Ja mina hakkan mänedžeriks
Tips kirjutas:Äkki kirjutad nüüd õpiku "Motoökonoomika"
Sisuks võiks olla midagi sellist, et ärge vajutage liigapalju gaasi, bensiini kulub, ärge pidurdage viimasel hetkel, kummid ja klotsid kuluvad ja jummalaeest ärge kedagi mööda laske...
Mitte ei taipa milleks sellist onaneeri siia ajada???? Juhtumisi tuleb see sul suurepäraselt välja... Väikese onaneerisõbra käsiraamat tooks kindlasti sulle oluliselt rohkem sisse kui praegune tegevus... Nohh ja... Hobi ja Põhitöö oleksid ilusasti ühendatud...
Tips kirjutas:Ehk siis mismoodi kõigeväiksemate kulude puhul kõige efektiivsemini st. kiiremini edasi jõuaks
Mis puutub kiiresti edasi jõudmisesse ökonoomika????
Mismoodi väiksemate kuludega ratast kiiremaks saada, on suurepärane üllitis ju siin... http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27400
Juhuslikult leidsin varustusele kulutatud summad naabritelt.
Teema algus suht vana, aastast 2003 aga jookseb sellesse kuusse välja, et kui pakub huvi siis
http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... torder=asc
Eks summasid raisatakse oma võimaluste piires aga huvitaks ka hoopis see kui suur osakaal varustusest ja ehk varuosadest ostetakse netist?
Näiteks minu ostud neti kasuks on kuskil 60/40. Vastavalt margi erinevustele on ka ämbreid olnud aga vaadates siinset turgu peaks olema siiski mõnusas säästus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.