värske õli fenomen


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Lugemata postitus Postitas Jussike »

See et tihedam õlivahetusvälp on kahjulik ei olegi väga vale, sest tee seda nii puhtalt kui tahad, ikka sattub midagi mis ei peaks õliga mootorisse(mustus isegi uuest filtrist võib töötlus jääke sattuda jne. Olen leidnud uutest filtritest nii paber kui ka mettallosakesi, tundub võimatuna aga nii peab kahjuks tõdema. Ja kui peaks õli tihemalt vahetama on suurem tõenäosus et sinna ka midagi sellist sattub mis seal kohe mitte ei peaks olema. Samuti tehakse suur viga kui mootor must ja suure läbisõiduga ning tahetakse seda läbipesta. Võite arvata kuhu see nõgi läheb. Tegelikult olgu see aine kui hea tahes on ta ikkagi väga vähese määrde omadustega. Ja mis veel ei sobi on suur läbisõit ja sünteetiline õli sest kulunud mootor ei suuda oma lõtkude pärast seda märjukest hoida nii hästi seal kus vaja. Loomulikult teab igaüks ise kuidas ta oma tehnikaga ümber käib aga praktika on näidanud nii mõndagi.Tegelikult manuaalid annavad täppset nõu kui tihti vahetada, loomulikult tänava sõidus. See mida meie tingimustes autonduses räägitakse et õlid kestavad 20 kuni 40 tuhat on väga kahtlane.

Kood: Vali kõik

 Virks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”