Honda VTX1300 või Honda VTX1800
Minul oli võimalus proovida enne ostu mõlemaid isendeid. Peale 1800-se proovimist oli igasugune kahtlus kadunud. Kuigi 1800 oli üle suure mere kolistades veidi kannatada saanud ja 1300 ideaalses korras valisin siiski esimese.
51 kW ja 78 kW on suur vahe (saksas müüdavad on enamus 71 kW). Usaka ja eurooplase vahe pidi olema erinev ECM ja sumpa sisu. Usaka ECM on seadistatud nii, et tühikäigul mootor veidi 'lonkab' sarnanemaks ühele laialt tuntud tsikli margile ja sumps teeb veidi madalamat häält.
Ei ütleks, et sellise pilliga linnas manööverdamine kuidagi raskem oleks.
Abikaasa seitsmepoolese shadow´iga kukkub mul see linnasõit palju halvemini välja kui VTX ga. Pidevalt lappa käike ülesalla. Kolmandaga rutskat väänates avastad, et ei toimugi midagi. 1800-ne jällegi veab sama hästi edasi ka madalatel pööretel.
Nii et rahus jäta see 1300 sinna kus ta on...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.