Tsikli ostmine Itaaliast
Moderaator: Moded
Oo, tänan elava vastukaja eest.
Ma olen nüüd veelgi asja uurind ja leidnud, et saksast saab ka nii mõndagi.
Kuid sealt tellimine on suht kallis eriti kui tahta ise enne saksamaale ratast ülevaatama minna. (itaaliaga sama lugu)
Kas keegi oskab siinkohal aidata?
Vahest koguda kamp kokku ja minna mingi bussiga kulud jagada ja kasulik kõigile. Kas selliseid huvilisi on?
või on kellegi veelgi paremaid ideid?
Vaatasin et praamiga on ka võimalik, tundub kõige lihtsam, kuid ka kõige kallim.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Minu võrr on kah Itaaliast toodud, Brauer ütles, et mõnda juppi lihtsalt ei saagi (kepsu), kuna mingi teine mõõt vms. Veel väitis ta, et Itaaliast toodud ratastega pidi neil varuosadega jama olema, kuna koodid ei kattunud jms. Ei tea suuremate rataste kohta midagi.
Isiklikult vaatan järgmist kindlasti ratast, kas UK või Saksamaalt - Ebayl saab enamus juppe tellida.
PS! lihtsalt vahendan muljeid.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Aris kirjutas:Minu võrr on kah Itaaliast toodud, Brauer ütles, et mõnda juppi lihtsalt ei saagi (kepsu), kuna mingi teine mõõt vms. Veel väitis ta, et Itaaliast toodud ratastega pidi neil varuosadega jama olema, kuna koodid ei kattunud jms. Ei tea suuremate rataste kohta midagi.
Isiklikult vaatan järgmist kindlasti ratast, kas UK või Saksamaalt - Ebayl saab enamus juppe tellida.PS! lihtsalt vahendan muljeid.
See peab küll loll jutt olema. Itaalaia rattad on täpselt samad EU speksi rattad, mis mujalgi.
Ehk mingid kohalikule turule toodetud Vespad võivad erineda aga ei usu.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Tervist
Olen ka uhkelt itaalia ratta omanik, millega olen saanud paberite pärast kõvasti ringi joosta ja madistada. Eri ark-id räägivad eri juttu ja lõppkokkuvõttes pole asi kuhugipoole liikunud. Südamest ei soovita Itaalia paberitega ratast osta. Kui masinal EEsti passi pole, siis peab ratas ikka väga hea olema, et viitsiks selle paberimajandusega jamada.
OT: Simso, too mu ratta vajalikud paberid Itaaliast ära
ka ise ostsin pea aasta tagasi oma kawa motoaidast ning päritolult itaalia.
sellel eksemplaril pold häda mitte midagi...
6000 km ja vahetasin vaid mahlasid ning rehve..
kestis superhästi ja kestab siiani juba uue omaniku käes. ei mingit nurinat.
arvan et "itaalia" mittesoovitamine võibolla liigne üldistamine. kui tunned turgu ja maa eripärasid ning õigeid inimesi, on kõik eeldused hea kauba saamiseks olemas...
ka omal peab pea muidugi otsas olema millega mõelda oskad
tramm66 kirjutas:Kui riske maandada tahad siis ei ole Itaalia küll parim koht selleks. Saksast ca. 50 ratast - 0 jama, Inglismaalt ca. 5 ratast - 1 jama, Itaaliast ca. 10 ja jama juba kolmega neist. Kommenteerin ainult telefonitsi.
Minu ratta liigitad Sa kuhu?
See nimelt toodud Itaaliast Saksa müüki ja Teie ostsite selle mulle Saksast.
Momendil jamasid pole, aga ega ma pole veel sõita ka saanud.Paberitega ei olnud minegid jamasid Pärnu ARK-is ja Streetmotos ei tuvastatud ühtegi suuremat viga ja puudust hoolduse käigus.Arvestades, hinna-tüübi-aasta-lisavarustuse suhet olena ma igatahes väga rahul.
nussa kirjutas:Vahest koguda kamp kokku ja minna mingi bussiga kulud jagada ja kasulik kõigile. Kas selliseid huvilisi on?
Ja tuleb kõvasti odavam, kui härra Trammi paktud teenus??
Mina küll ei leia, et 5000.- (Saksa-Eesti) oleks selle eest palju makstud, et rattas sulle koju ukse alla koos kõigi vajalikke paberitega kätte tuuakse.
Itaalia kohta ma ei tea, sest kui ratast ostsisin, siis Motoait ignoreeris minu e-mailiga saadetud küsimusi.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
VWman kirjutas:tramm66 kirjutas:Kui riske maandada tahad siis ei ole Itaalia küll parim koht selleks. Saksast ca. 50 ratast - 0 jama, Inglismaalt ca. 5 ratast - 1 jama, Itaaliast ca. 10 ja jama juba kolmega neist. Kommenteerin ainult telefonitsi.
Minu ratta liigitad Sa kuhu?
See nimelt toodud Itaaliast Saksa müüki ja Teie ostsite selle mulle Saksast.
Momendil jamasid pole, aga ega ma pole veel sõita ka saanud.Paberitega ei olnud minegid jamasid Pärnu ARK-is ja Streetmotos ei tuvastatud ühtegi suuremat viga ja puudust hoolduse käigus.Arvestades, hinna-tüübi-aasta-lisavarustuse suhet olena ma igatahes väga rahul.
Jah, sul õigus - sinu ratas on pärit Itaaliast ja seetõttu me Saksas kohapeal ka igaks juhuks uurisime tema tehnoseisundit teravdatud tähelepanuga. Lisaks helistasime Eesti ARK-i ja kontrollisime tüübikinnitust jms. dokumentide värki. Ühesõnaga olen siiski Itaalia rataste suhtes valvsam.
Kodanik nussa idee on kuldaväärt aga matemaatika pole vist tema tugevaim külg. Kui kogud kamba kokku ja bussiga (mis mahutab max 4 ratast) toote omale rattad ära siis kulu on ca. 6k per nägu. Kui mahub 4 asemel 3 siis on kulu ca. 8k
No jah ega ma ei ütlegi, et nii odavam tuleks. Pidasin selle all rohkem silmas seda, et võiks ise kaasa minna. 5k ratta toomise eest on hea hind, kuid palju see kaasas olemine maksab? Öömaja seal sees kindlasti ei ole?!
Kuidas seal saksas käiakse - kas praamiga või mööda maanteed? Kaua see reis kestab? Kas see üldjuhul on autojuhile ainsa eesmärgiga reis või aetakse seal saksas veel mingeid asju?
Tänan elava arutelu eest, igasugune info on teretulnud.
Päikest.
taimo_80 kirjutas:Tervist
Olen ka uhkelt itaalia ratta omanik, millega olen saanud paberite pärast kõvasti ringi joosta ja madistada. Eri ark-id räägivad eri juttu ja lõppkokkuvõttes pole asi kuhugipoole liikunud. Südamest ei soovita Itaalia paberitega ratast osta. Kui masinal EEsti passi pole, siis peab ratas ikka väga hea olema, et viitsiks selle paberimajandusega jamada.
OT: Simso, too mu ratta vajalikud paberid Itaaliast ära
See on juba Eesti ARK-de viga, et erinevat juttu räägivad mitte Itaalia rataste viga. Kui sa Ostad saksast ka ilme paberiteta või valede paberitega ratta ega siis lihtsam pole. Ise olen ka Itaaliast rattaid toonud ja Pole mitte ühegi rattaga jama olnud- kõik ilusti Arvele võetud. Ise pead kontrollima enne ostu, et paberid korras oleks- seda nii Itaalias kui ka mujalt ostes.
Ära karda surma, vaid karda elu
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
to nussa: reis kestab täpselt nii kaua, kui pikalt sa ise tahad ja jaksad sõita. Kevadel läksime Saksast rattaid tooma, siis laupäeva hommikul kodunt lahkusime ning pühapäeva õhtal olime Münchenis. Esmaspäeval võtsime Münchenist ratta peale. Ja seejärel väikese tiiruga liikusime Bielefelde suunas. Teisipäeval võtsime sealt ratta peale ning kollasime linnas ringi. Kolmapäeva pealelõunat alustasime Leipzigi juurest tagasisõitu ning neljapäeva õhtaks olime kodus tagasi. Liikusime ainult maanteid pidi. Kui jätta need ekslemised ja tiirutamised vahele, oleksime võinud ka neljapäeva hommikuks või lõunaks kodus olla
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
rai00 kirjutas:Plaanis jaanuar-veebruar põhja Itaaliasse rattaid tooma minna.Kui kellelgi veel huvi on siis ruumi peaks jaguma.Aitan ka paberite vormistamisel.
Ei ütleks, et rattad kuidagi halvemad oleks kui Saksas.Ei pea ju "põrsast kotis" ostma.....:
![]()
Täpsem info: rait.raud@mail.ee
Tänud Raidule ,nimelt otsisin Itaaliast ratta,broneerisin ära,Rait vaatas Itaalias üle,-tõi Eesti,Pärnu ARK s 20 minutiga sai arvele,ei mingit jama ega jooksmist,kusjuures ratas igati korralik ja hind hea!Soovitan soojalt!
rai00 kirjutas:Plaanis jaanuar-veebruar põhja Itaaliasse rattaid tooma minna.Kui kellelgi veel huvi on siis ruumi peaks jaguma.Aitan ka paberite vormistamisel.
Ei ütleks, et rattad kuidagi halvemad oleks kui Saksas.Ei pea ju "põrsast kotis" ostma.....:
![]()
Täpsem info: rait.raud@mail.ee
Tänud Raidule ,nimelt otsisin Itaaliast ratta,broneerisin ära,Rait vaatas Itaalias üle,-tõi Eesti,Pärnu ARK s 20 minutiga sai arvele,ei mingit jama ega jooksmist,kusjuures ratas igati korralik ja hind hea!Soovitan soojalt!
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 10 Juun 2007, 23:03
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
võtan teema üles... on keegi, kes teab äkki kommenteerida seda kuulduste kohaselt jubedat itaalia bürokraatiat... mis seal koha peal vaja teha on, et rattaga tulema saada? Tekkis veel selline hull mõte, et mitte ei lase trasportida vaid tuleks ise ja teeks väikse seikluse... tean jah, et kontrollimata rattaga on siin omad riskid... või on selline ettevõtmine liig riskantne...
Liiga hull mõte?`või on äkki keegi juba teinud nii?
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
päris hull mõte jah.Ei tea kas nad yldse transiitnumbrit väljastavad.Pole kuulnud .Eriti hull kui kuskilt lõunast osta.Roomas läks 8 päeva et ratas arvelt maha saada... :)Aga edu.
http://www.motard.ee/
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
rai00 kirjutas:päris hull mõte jah.Ei tea kas nad yldse transiitnumbrit väljastavad.Pole kuulnud
.Eriti hull kui kuskilt lõunast osta.Roomas läks 8 päeva et ratas arvelt maha saada... :)Aga edu.
Tsitaat selle sama teema esimesest postist:
Kui on plaan kohale lennata, peaks paluma müüjal ratas juba aegsasti registrist maha võtta, et saada sealt vajalik paber - see toiming võib võtta 2-3 päeva aega lähtuvalt nende asjaajamiskultuurist ja sellest, et kohalik ARK on avatud vaid 3 tundi päevas. Kui on plaanis rattaga koju sõita, peab hankima ajutised numbrid ja rahvusvahelise kindlustuse. Numbrid pidavat olema papist A4 suurused käkid. Sealse seaduse järgi ei tohi nendega Itaalias enam ringi sõita ja peab riigist kohe lahkuma, kuid olen kuulnud, et sealt auto ostnud on päevi kohapeal nendega ringi kimanud ja no probemo.
Hans
Re:
No jah ega ma ei ütlegi, et nii odavam tuleks. Pidasin selle all rohkem silmas seda, et võiks ise kaasa minna. 5k ratta toomise eest on hea hind, kuid palju see kaasas olemine maksab? Öömaja seal sees kindlasti ei ole?!
Kuidas seal saksas käiakse - kas praamiga või mööda maanteed? Kaua see reis kestab? Kas see üldjuhul on autojuhile ainsa eesmärgiga reis või aetakse seal saksas veel mingeid asju?
Tänan elava arutelu eest, igasugune info on teretulnud.
Päikest.[/quote]
trv.kas oled otsustanud juba kindlasti ise reisida,et ratas soetada,aga void igaks juhuks kiigata ka Inglismaa poole (lingid www.ebay.co.uk ja www.autotrader.co.uk)
siin ka minupoolne post,kuidas protsess kulgeb.
Terv.
Varskendan oma kuulutust,kuna kevad saabumas ja endiselt teeb GBP kurss madallendu.
Kui kellelegi peaks pakkuma huvi UK-st tsiklite,autode jms.(vaikseim varuosa,mille olen aidanud toimetada UK-ast Eestisse-kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja suurim-20 t.ekskavaator) ost ja kojutoimetamise teenus,siis saan sellel teemal aidata.
Tegelen sellega siin juba 4 aastat(pohitegevusena autode ost-export-Eestisse,Latti ja viimased 2-3 aastat ka tsiklite export.
Lisaks ka koik paberimajandusega seonduvad teemad.
Umbkaudne hind siis,tsiklil ca 300-450...,GBP,hinnaskaala oleneb kaugusest kus tsikkel asub.Autode puhul lisandub treileriteenus Eestini ca 390.-GBP
Varuosadel loomulikult teine hind.
Hinna sisse kuulub:
a) kokkulepped,kauplemine muujaga,
b)voimaluste piires tsikli korrasoleku check,
c)jarelkaimine koigis punktides UK-s,
d)hoiustamine minu garaazis,
e)kogu paberimajandus-(vormistan V5-ehk teh.passi ostja nimele ja minu aadressile,et ei oleks Eestis rohkem sekeldusi,hilisem export-ja SORN deklaratsioon,et poole aasta parast ullatusi ehk arveid DVLA-st ei tuleks ja transport Eestisse,Parnuni)
Aga eks igal eraldi tellimusel ka eraldi kokkulepe.
Kuna oman nuudseks ka ise Parnus -"BetiAit" -vaikest (ca 10-20 tsiklit) poemoodi asja,siis olen rattateemadel suht kodus.
Nii,et kui peaks kuidagi asi huvitama,siis anna teada.
Timo +44 7861120359 Birmingham,UK (e-bay user : t123ots)
p.s.alates enda registreerimisest biker.ee-s 7 maist 2008 a.olen toimetanud biker.ee-st leitud klientidele ca 45 tsiklit ca 20 autot ja lugemata arvu erinevaid varuosi.
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 10 Juun 2007, 23:03
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
Heipa-hei!
Hull plaan on see mõte siis ikkagi teoks teha. Jah, Eestist oleks kordades lihtsam ja kindlam ratast osta ja saaks juba kohe kätte jne jne, aga nüüd on juba selle sekelduse pärast mõte ikkagi Itaaliamaalt ise välja vaadata.
Praegune plaan on selline, et võtan juulis puhkuse ja sõidan kohale. Koha peal on mul õnneks paar itaalia keele oskajat. Eirasin siinseid foorumi soovitusi ja kujunes välja mõte ikkagi Roomast just vaadata, kuna itaalia keele oskajad asuvad seal ja on võimalik ka soodne öömaja saada.
Enne kohalesõitu otsin välja ca 10 kuulutust, mida potensiaalselt võiks vaadata. Senise pilgu järgi, polegi see nii lihtne tundub, aga see selleks. Koha peal vaatame ise ratta üle enne ostu ja kui sobib, läheb ostuks.
Seni on välja uuritud, et transiitnumbri väljastamine võtab aega max 2 nädalat ja maksab 150-200 eurot. Seda sai uuritud kohalikust mingisugusest autosõitjate klubist ACI, mis peaks kenasti päev otsa lahti olema. Veel on selgeks saanud, et inimesed(mehed) on palju abivalmimad, kui probleemiga tuleb kena blond tütarlaps
Ei tea, kuidas on kõige lihtsam kindlaks teha, kas ratas on varastatud või ei? Helistada Eesti ARKi ja VIN'i järgi lasta kontrollida, kas sobib arvele võtmiseks?
On veel kellelgi mingeid näpunäiteid äkki jagada? Maaletoojatele konkurendiks kindla peale ei hakka... Ühekordne värk ja kõik...
Ahjaa... esialgse plaani järgi on ajalimiit 2 nädalat... st loodaks paberivärki kiiremini seal saada ikka kui 2 nädalat... aga kui ei vea välja, siis tagavaraplaan on lennukipilet tagasi või lisapuhkus, sõltub, kui tolerantne tööandja on.
Tore oleks muidugi, kui ikka õnnestuks tagasisõit ka teoks teha tsikliseljas ikka...
Arvamused, nõuanded, kriitika, poolthõiskamine on oodatud!
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 10 Juun 2007, 23:03
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
Nii! Eks oli oodata probleemset asjaajamist siin Itaaliamaal, aga et üldse pole võimalik tuua, seda ei oodanud.
Väidetakse meile siin sellist asja, et meile ei anta transiitnumbrit, kuna me pole kodakondsed itaallased. Palun kiireloomulist abi, kui kellelgi on sellist kogemust, et ostetud Itaaliast sõiduk ja sellega transiitnumbriga Eestisse sõidetud. Endal üks tuttava tuttava tuttava tuttav soomlane väidetavalt ostab siit autosid ja sõidab nendega soome ilma probleemideta. Seega peaks ju saama!
Tundub väga absurdne, et selleks vaja kodakondsust taotlema hakata.
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
Otsige mingi eraagentuur kes tegeleb sõidukitega.Nendega on lihtsam asju ajada... on kyll vähe kallim.ACI-s on igavesed nahavenitajad....
http://www.motard.ee/
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 10 Juun 2007, 23:03
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
ACI on jah suht jäik tundub, aga on siin need nö autoscuolad, mis tegelevad nende regamisteenuste vahendamistega jne... sealt kuulsime üldiselt sama juttu. Nüüd on variant, et eestis ARK tegelt tahab seda PRA omanikudokumenti, tehnilist passi ja ostumüügilepingut (kui uue omaniku nime PRA peal pole). Siit lähtuvalt teeks omanikuga ost-müük lepingu ja laseks tal võtta ACI'st transiitnumbrid. Samas Itaalias ostumüügilepingut sellisel kujul üldiselt ei eksisteeri ja kardan, et kui mõni seadusesilm mõnes neist läbitavatest riikidest kinni peaks pidama, siis mis see ostumüügileping ise väljatrükituna ja allkirjad all, peaks üldse lugema? Kunagi ma ei saanud lättigi sellepärast, et kasutasin isa autot ja volitus oli olemas, aga polnud notariaalne.
Muidu transiitnumbrid on olemas küll ja pidid olema sellised papist... et peab ise kile sisse mässima.
Äkki keegi teab veel mingit kolmandat varianti... praegu olen kahe vahel, pärast on käed kuskil slovakkias triks-traks selja taga raudus ja võetakse ratas ära, et oleme varastanud selle vms.
Või on kellelgi käru Itaalia kandis, kuhu peale veel üks Honda mahuks.
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
vedruseib18 kirjutas:pärast on käed kuskil slovakkias triks-traks selja taga raudus ja võetakse ratas ära, et oleme varastanud selle vms.
Saad kohaliku keele ja kombed selgeks ja uusi sõpru ka.
Bikepoint´i mehed tegelevad ka Itaaliast toomisega, äkki oskavad midagi tarka kosta.?
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
Uhhuuu...
Kas keegi veel Itaaliast rattaid siia toimetab, või on säilitanud sealseid kontakte?
Oleks vaja lasta üks auto üle vaadata...
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
Kas siis tõesti kellegil ei ole mulle kodustatud itaallast pakkuda?
oleks üks väiksematsorti ülessanne talle lõuna Itaalias jagada...
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
Kas keegi on lähiajal Itaaliast rattaid/kaupa toomas ja koormas ühe ratta jagu vaba ruumi? Palun võta ps teel ühendust.
Re: Tsikli ostmine Itaaliast
Kas keegi on ehk Itaalias kohapeal või on sinna minemas? Oli kindel plaan minna Põhja-Itaaliasse omale ratast tooma, kuid nüüd seda (ja mõnda veel) teemat lugedes tekkisid väikesed kahtlused sinna omapäi minna. Siiski tahaks soovi juuni keskel tõeks teha ja lennukiga sinna lennata ja rattaga tagasi sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.