Karburaator
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Karburaator
Esitan nüüd väga imeliku ja küsimuse. Kus asub, milline näeb välja ja kuidas puhastatakse karburaatorit? Masin on 96.aasta Aprilia 125RS.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ok, otsisin. Google'st panin otsingusse karburaator (ing.k muidugi). Sain pilte, koostejooniseid muidugi ja mõned fotod ka. Foorumi otsingust tuli karburaatori peale vaid selliseid vasteid, kus kästi puhastada, aga kuidas, seda mitte. Kui panna otsingusse lisaks veel aprilia, siis ei tule midagi lubavat. No kas tõesti on nii raskestiseletatava välimusega!?
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Paremast rutskast hakkab minema voolikulaadne asi (gaasitross tema nimi), lähed mööda seda allapoole, lähed ja lähed kuni see voolikulaadne asi jõuab miski asja sisse (nimega karburaator). Vot see ta on mida otsid. Kõik jeblad mis seda jebla kinni hoiavad, on vaja lahti ühendada. Siis on ta sul käes ja saad edasi jebida - kõik jeblad mis seda koos hoiavad, on vaja lahti kruvida/ühendada ja seejärel bensiini ja suruõhuga läbi uhada ja kõiks see hunnik jeblasi ka pärast vastupidises järjekorras kokku jebida.
Ma ei saa enam kirjutada, kohe-kohe läheb pilt kotti.
-
Teema algataja
Kui sa nii õppimishimuline oled, nagu sa püüad muljet jätta, siis loe see sait otsast lõpuni läbi, äkki tahad veel midagi peale karburaatori ära remontida. Seal ka karpa osa täitsa olemas.
http://www.dansmc.com/MC_repaircourse.htm
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja
Alustuseks võta ära paak.
Keera too paagi ees otsas olev polt lahti.
Järgmisena tuleb paagi istme poolne polt lahti keerata.
Järgmisena võta voolikud paagi küljest lahti ning seejärel eemalda paak.
Edasi peaksid juba paagi all karburaatorit nägema - näeb välja selline
Nüüd tuleb sul karburaator vahel ära võtta, lastes lahti mõlemal pool karburaatorit olevad lõdvikud. Ja nii ta sul käes ongi.
Järgneval lehel on seda vähe rohkema pildi matejaliga selgeks tehtud.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... hp?t=98428
Lihtne
ja lisaks:
Kõik kruvid karburaatori küljes, mis ei ole kinni keeratud, tuleb peale kokkupanekut samasse asendisse tagasi keerata. Reeglina tühikäigu siibri- ja segukruvi.
Pöördeid loetakse sellest asendist kuni täieliku kinnikeeramiseni.
Ja suruõhuga puhastamisel ole ettevaatlik - kusagil kanalites võib olla kuule või klappe, mis liiga suure rõhuga võivad kahjustuda.
Ka tuleb ettevaatlik olla ujukitega ja nende seademehhanismidega ning kütuse nõelklapiga.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Oh. Jah. Liisukas, selline lugu, et kui Sa tõesti soovid karburaatori kallale minna niisama lambist, annan Sulle ühe peamise nõuande: ükskõik, mille lahti võtad, pane TÄPSELT sama moodi kokku tagasi. JA ära oma mälu ülearu usalda, kirjuta kasvõi üles, mis kus oli ja mis asendis oli. Ja töö käiguga on nii, et tee, mis sa teed, seal sees ei ole suvalised jullad. Võta manuaal, tee selgeks, mis on konkreetse asja nimi ja mis rolli ta mängib. Siis ehk tasub risk, et oma teadmatusega miskit tuksi keerad, ära vähemalt teadasaamise näol.
Üks asi veel: üks tähtsamaid inseneritarkusi on: ära remondi seda, mis ei ole rikkis.
Ehk siis: miks Sa sinna karburaatori kallale nii kangesti kipud? Mis juhtus? Tõsiselt. Usu, Sa hakkad kohe saama palju toekamaid vastuseid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.