Karburaator

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Liisukas

Karburaator

Lugemata postitus Postitas Liisukas »

Esitan nüüd väga imeliku ja :wack: küsimuse. Kus asub, milline näeb välja ja kuidas puhastatakse karburaatorit? Masin on 96.aasta Aprilia 125RS. (help)

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Ma arvan et kui sa ei tea milline näeb välja ja kus asub karburaator, siis ei ole sul mõtet ka sellega jamama hakata, sooviks lasta kellegil natuke kogenenumal sellega tegeleda. Aga muidu sellele ligisaamiseks tuleb sul paak üles tõsta ja sealt ta sulle vastu vaatabki, ilusti silindri küljes on.


Teema algataja
Liisukas

Lugemata postitus Postitas Liisukas »

No kuidas ma muidu siis õpiks!? Tahaks ikka ise asju teha, ma ei saa iga väikese asja pärast kellegi teise juurde joosta. Ma pole mingi blond naine, kes ei saaks mutrite-poltidega hakkama. Kui keegi veidike seletaks, siis ma edasi saaks ju ise hakkama, bike on ju olemas mul.

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Saan sinust aru, kõige parem oleks kindlasti kui sa kellegi kogenunuma käe all õpiks, aga karpa kallale tõesti ei tasuks minna kui sa asjast midagi ei tea.
Kuna asja annab hullemaks teha kui see juba on.


Teema algataja
Liisukas

Lugemata postitus Postitas Liisukas »

Ok, otsisin. Google'st panin otsingusse karburaator (ing.k muidugi). Sain pilte, koostejooniseid muidugi ja mõned fotod ka. Foorumi otsingust tuli karburaatori peale vaid selliseid vasteid, kus kästi puhastada, aga kuidas, seda mitte. Kui panna otsingusse lisaks veel aprilia, siis ei tule midagi lubavat. No kas tõesti on nii raskestiseletatava välimusega!?


Teema algataja
Liisukas

Lugemata postitus Postitas Liisukas »

Andke siis vähemalt näpunäiteid, ma lähen niikuinii sinna kallale :D

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Paremast rutskast hakkab minema voolikulaadne asi (gaasitross tema nimi), lähed mööda seda allapoole, lähed ja lähed kuni see voolikulaadne asi jõuab miski asja sisse (nimega karburaator). Vot see ta on mida otsid. Kõik jeblad mis seda jebla kinni hoiavad, on vaja lahti ühendada. Siis on ta sul käes ja saad edasi jebida - kõik jeblad mis seda koos hoiavad, on vaja lahti kruvida/ühendada ja seejärel bensiini ja suruõhuga läbi uhada ja kõiks see hunnik jeblasi ka pärast vastupidises järjekorras kokku jebida.
Ma ei saa enam kirjutada, kohe-kohe läheb pilt kotti.

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

irw tramm, parim vastus :)


Teema algataja
Liisukas

Lugemata postitus Postitas Liisukas »

Ma tänan. Ja peaks mainima, et selle asemel, et norivaid kirjeid postitada, oleks võinud paar näpunäidet anda. Ootan veel näpunäiteid!

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

Tõsiselt, trammi vastus on ammendav ja jätab sulle avastamisrõõmu, Liisukas.

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Kui sa nii õppimishimuline oled, nagu sa püüad muljet jätta, siis loe see sait otsast lõpuni läbi, äkki tahad veel midagi peale karburaatori ära remontida. :wink: Seal ka karpa osa täitsa olemas.
http://www.dansmc.com/MC_repaircourse.htm

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Teema algataja
dahenk

Lugemata postitus Postitas dahenk »

Alustuseks võta ära paak.

Keera too paagi ees otsas olev polt lahti.
Pilt

Järgmisena tuleb paagi istme poolne polt lahti keerata.
Pilt

Järgmisena võta voolikud paagi küljest lahti ning seejärel eemalda paak.

Edasi peaksid juba paagi all karburaatorit nägema - näeb välja selline
Pilt

Nüüd tuleb sul karburaator vahel ära võtta, lastes lahti mõlemal pool karburaatorit olevad lõdvikud. Ja nii ta sul käes ongi.

Järgneval lehel on seda vähe rohkema pildi matejaliga selgeks tehtud.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... hp?t=98428

Lihtne :D

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

ja lisaks:

Kõik kruvid karburaatori küljes, mis ei ole kinni keeratud, tuleb peale kokkupanekut samasse asendisse tagasi keerata. Reeglina tühikäigu siibri- ja segukruvi.

Pöördeid loetakse sellest asendist kuni täieliku kinnikeeramiseni.

Ja suruõhuga puhastamisel ole ettevaatlik - kusagil kanalites võib olla kuule või klappe, mis liiga suure rõhuga võivad kahjustuda.

Ka tuleb ettevaatlik olla ujukitega ja nende seademehhanismidega ning kütuse nõelklapiga.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Oh. Jah. Liisukas, selline lugu, et kui Sa tõesti soovid karburaatori kallale minna niisama lambist, annan Sulle ühe peamise nõuande: ükskõik, mille lahti võtad, pane TÄPSELT sama moodi kokku tagasi. JA ära oma mälu ülearu usalda, kirjuta kasvõi üles, mis kus oli ja mis asendis oli. Ja töö käiguga on nii, et tee, mis sa teed, seal sees ei ole suvalised jullad. Võta manuaal, tee selgeks, mis on konkreetse asja nimi ja mis rolli ta mängib. Siis ehk tasub risk, et oma teadmatusega miskit tuksi keerad, ära vähemalt teadasaamise näol.
Üks asi veel: üks tähtsamaid inseneritarkusi on: ära remondi seda, mis ei ole rikkis.
Ehk siis: miks Sa sinna karburaatori kallale nii kangesti kipud? Mis juhtus? Tõsiselt. Usu, Sa hakkad kohe saama palju toekamaid vastuseid.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
Liisukas

Lugemata postitus Postitas Liisukas »

Lahti võetud, puhastatud. Korras. Aitäh teile.

Kasutaja avatar

Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

-

Viimati muutis Kristjan, 25 Juun 2011, 18:29, muudetud 1 kord kokku.
Africa Twin - vaese mehe LC8

Teema algataja
Liisukas

Lugemata postitus Postitas Liisukas »

No thanks :D


Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Oli siis puhastamisest kasu ka?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”