kulunud küs: milline enduuro?
Moderaator: Moded
kulunud küs: milline enduuro?
vana ja kulunud küsimus. vaatsin ka eelnevaid teemasid, päris sellist silma ei jäänd.
nimelt siis: kas honda transalp, bmw gs või aprilia pegaso? jutt käib siis poolvõimsatest e 600 kuubiku kanti.
sõitjaks 85kg, 185 cm. reeglina üksi, kerge varustus. sõidan umbes 60% ajast asfaldil, ja ülejäänu kõikvõimalikul muul kõval pinnasel nagu nt kruus, ratas peaks ka liikuma metsavahel, küll mitte pidevalt aga ütleme, et 5% ajast.
oluline on vastupidavus, teeninduse olemasolu meil, kättesaadavus eestis, soodne hind 55 tuh umbes.
tänan ette kui keegi oskab soovitada

-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Niipalju kui selle maa masinaid olen proovinud on nad asendilt head vaid "oma maa meeste" mõõdus 170-180cm, üle selle võib olemine vägagi ebamugavaks minna, kas istud pooleldi tagaistmel, või põlved krõnksus, või käevarsi ei saa vabaks lasta, et ennast pidevalt "asendis" hoida.
Aga sõidetavuselt nende valiku rataste kohta käib ikka seesama vana jutt - asi on suuresti kinni tihendis istme ja leistangi vahel.
Kui üle poole asfaldit, siis võibolla mõistlikum valik oleks Transalp või F-GS vahel, millel rohkem tuulekaitset, sujuvamat mootori käiku ja istumismugavust antud on. Ise pigem arvan vastupidi, et GS (Dakar) on nõks parem teelt maas kui TransAlp, juba kaalu eelise pärast. TA kasuks on 2-silindrit, just teepeal sujuvaks kulgemiseks, kuigi samas sellel ühesilindrilisel GSil on vibratsioon samuti peaaegu olematu ja vedu üllatavalt ühtlane. BMW eeliseks võiks pidada ABSi võimalust (kui kasutet otsima hakkad, uutel TA-del on vististi ka juba peal, siis pole vahet), mis lihtsurelikule sõitjale igati kasuks tuleb.
Jutu kokkuvõtteks: kõige parem ikka nad ise omal nahal läbi proovida ja seda demagoogilist jahumist siin vähem kuulata, mis pigem segadusse ajab, me kõik vaatame asja oma mätta otsast

Jõudu!

ei oodandki, et inimesed nii hästi vastavad, aga näed siis. see vist hea, et need rattad suht sarnased ja kui ise oled midagi nende seast valind siis tead vähe ka teistest.
praeguse jutu järgi jäi siis segadus sama suureks

muide, kas tartus on kedagi linna sees elamas, kellel on mõni neist masinatest ja kes lubaks korra peal istuda ning räägiks muud juttu kõrvale (mõtlen siis mõni enne 2000 väljalase)? olen ise tartus transporditu ning nt motodepoosse ja motoaita jõudmine peal istumise proovimiseks on suht kehva võimalusega.
aga tänud igatahes!
siin on mitu meest rääkinud pegaso'st. Aga millisest, kas sellisest http://www.motodepoo.ee/details.php?id=8889&grupp=115 või siis sellisest http://www.motodepoo.ee/details.php?id=8893&grupp=115 ?
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
minenohh kirjutas:siin on mitu meest rääkinud pegaso'st. Aga millisest, kas sellisest http://www.motodepoo.ee/details.php?id=8889&grupp=115 või siis sellisest http://www.motodepoo.ee/details.php?id=8893&grupp=115 ?
Mina neil erilist vahet küll ei märganud kui sõbrale suvel Pegasot käisime vaatamas. See 27Kw paistakse piirajaga olema.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Raigo kirjutas:LC4 Adv
KTM duke hoopis on teemalagatajast algajale õige valik. piisavalt kerge ja vähe kola puruks kukkuda. Võrreldes teiste valikus olnutega ülimalt kergelt juhitav, kuigi üle pingutada on oi kui kerge.
Suvel kahe sõbraga kes pegassodega (2001 a ja 98a) paaris sõites olid nad selgelt aeglasemad ja rohkem hädas nii maastikul kruusal kui ka asfaldil ja linnavahel.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
417 kirjutas:Raigo kirjutas:LC4 Adv
KTM duke hoopis on teemalagatajast algajale õige valik. piisavalt kerge ja vähe kola puruks kukkuda. Võrreldes teiste valikus olnutega ülimalt kergelt juhitav, kuigi üle pingutada on oi kui kerge.
Suvel kahe sõbraga kes pegassodega (2001 a ja 98a) paaris sõites olid nad selgelt aeglasemad ja rohkem hädas nii maastikul kruusal kui ka asfaldil ja linnavahel.
vaata DUKEdel on see häda ,et kepsud kipuvad ise mootorist välja tulema..
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Raigo kirjutas:417 kirjutas:Raigo kirjutas:LC4 Adv
KTM duke hoopis on teemalagatajast algajale õige valik. piisavalt kerge ja vähe kola puruks kukkuda. Võrreldes teiste valikus olnutega ülimalt kergelt juhitav, kuigi üle pingutada on oi kui kerge.
Suvel kahe sõbraga kes pegassodega (2001 a ja 98a) paaris sõites olid nad selgelt aeglasemad ja rohkem hädas nii maastikul kruusal kui ka asfaldil ja linnavahel.
vaata DUKEdel on see häda ,et kepsud kipuvad ise mootorist välja tulema..
se on normaalne
aga vaata asja positiivset poolt : kui midagi ära kaob või katki läheb - ongi hea , saab uue
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Sõidan Pegasoga, ei ütleks, et itaallased on ainult kohalikele mugavad, minul pikkust 182cm ja jalad lähevad napilt mõlemale poole täistallaga maha, niiet pigem on ta ikka kõrge. Linnas häirib veidi lühike käiguvahe ja pöördeid tuleb suht kõrgel hoida, muidu hakkab jubedalt vibreerima.
Mida halvemaks tee läheb, seda paremini end tunneb, juhitavus jube lihtne. Samas tõsisema sõitja tüütab suht ruttu ära. Juppidel on ka ooteaeg mõtetult suur, ootan juba 3 kuud uut pendiksit. BMW on tunduvalt madalama isteasendiga ja sobib matkapilliks rohkem, transalpi kohta ei oska suurt midagi öelda, ilmselt pigem BMW poole. Nendest kolmest on Aprilia kindlasti sportlikuim.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.