Derbi Senda 125sm Baja 07´ forseerimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Derbi Senda 125sm Baja 07´ forseerimine
Tervist!Kuna ma siin vahepeal rääkisin,et m6ttes on A1 lubadega 600ccm3 biket juhtida,siis selle m6tte matsin praeguseks maha(ime).Nii siis asja juurde.Derbi Senda Baja on stockis ikka suht n6rk pill 8,8kw pole ju palju?
Niisis on suur tahtmine teda tagant aidata.Soome foorumites rääkitakse et selle komplektiga: http://www.procycle.us/images/bbr/ttr150bigborekit.jpg BBR BIG BORE "150" KIT W/CAM .Ehk siis 150cc silinder ja muu krempliga saaks juba palju parema minekuga. Kysimus siis,et kas seda on m6tet osta?Plaanis oleks mingi 20 v6i rohkem hobuj6ude välja v6tta.Plaanis siis veel pipercross,28mm karburaator ja silindri kaas forseerida.Mis te teadjad mehed asjast arvate?On keegi yldse midagi teind sellele bajale?.Seisab mul garaasis praegu juppidena,ja ootab mida temaga tehakse.
Tulevat suve EI TAHA stock masinaga s6ita ja mingi aprilia rs-i vastu ma ei soovi vahetada,kuna tahan just selle masinaga j6udu tunda ja ennast arendada!
Nii, et korralikud vastuset on VÄGA TERETULNUD!!!
AA ja 230cc komplekt oli ka kuskil myya, aga enam ei mäleta kus Ja seda, et sommid räägivad, et Yamaha TT125R mootori jupid peaksid sobima bajale.See komplekt yleval ongi m6eldud TT125R-ile.Mootorid peaksid olema suhtkoht sama?
Eks kindlasti see suurem silku tuleks kasuks ja sport summ, siis suurema leegikaga ka, aga karpa võiks ma arvan et isegi suurem kui 28 olla. Kütusekulu küll tõuseks üüratult kuid mineks paranakse ka normaalselt. Et jah, kokku need 150cc silku, sport summid, karpad ja värgid annaks juba need 20 heppa küll kätte.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Okei,tänan vastuste eest! Karpa siis 30mm moposportist.Kaane forseerimise all m6tlen seda,et kui räägiti et 1mm v6i rohkem ära v6tta,siis sellest oleks juba väga palju abi.Suht segane jutt,loodan et saate aru.
P.S Palju muidu Pipercross juurde annab?
Ei jää muud yle,kui j6uludeks väike kingitus endale teha, ehk netikulleri kaudu 150cc kit tellida Kevadeks plaan asi ikka korda saada.
Muide leegikas,kohe silkust välja tulles oli keegi tehases leegitoru väiksemaks keevitanud,ehk nagu seibi vms ette keevitand Selle viilisin sealt puhtaks,v6i peab ikka suurema ostma,kui orig?
Ja kus saaks seda silindri kaane värki sooritada?Kes teeks kvaliteetselt?On mingid firmad selle jaoks,v6i eraisikud kes neid teevad?Eestis ma m6tlen.?
Mõni kümnendik heppa aitaks silindripea portimine. Alt maha lihvimine... No ma ei tea, nii palju saad võtta, kui surveaste lubab. Liiga palju võttes rikud asja ära. Samuti pead arvestama, kui palju nukakett sellega lõdvemaks jääb ja vaatama, palju sul nukaketi pingutus silindripea alt maha lubab võtta.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
rallitaja kirjutas:Mõni kümnendik heppa aitaks silindripea portimine. Alt maha lihvimine... No ma ei tea, nii palju saad võtta, kui surveaste lubab. Liiga palju võttes rikud asja ära. Samuti pead arvestama, kui palju nukakett sellega lõdvemaks jääb ja vaatama, palju sul nukaketi pingutus silindripea alt maha lubab võtta.
Suht asjalik post!tänud.Aga tead,kus sellist teha saab? mis maksaks?Ja räägi mulle,kui lollile, et mis see portimine on?
Pms kui raha oleks v6iks turbo ka panna. Sommid vähemalt panid CBR-ile.
Ja loomulikult vahetan hammakad kah,see ju siililegi selge.
Rieju kirjutas:rallitaja kirjutas:Mõni kümnendik heppa aitaks silindripea portimine. Alt maha lihvimine... No ma ei tea, nii palju saad võtta, kui surveaste lubab. Liiga palju võttes rikud asja ära. Samuti pead arvestama, kui palju nukakett sellega lõdvemaks jääb ja vaatama, palju sul nukaketi pingutus silindripea alt maha lubab võtta.
Suht asjalik post!tänud.Aga tead,kus sellist teha saab? mis maksaks?Ja räägi mulle,kui lollile, et mis see portimine on?
Pms kui raha oleks v6iks turbo ka panna. Sommid vähemalt panid CBR-ile.
Ja loomulikult vahetan hammakad kah,see ju siililegi selge.
Ma arvan ,et turbo oleks suht ulme juba
See on tehtav ja isegi pidavat olemas olema siukseid väikseid turbokesi mis sobiks nii väiksele mootorile kuid ma usun ,et selle turbo seadistus ja kogu kupatus jääb veidike keeruliseks sinu jaoks.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
nm5 kirjutas:Rieju kirjutas:rallitaja kirjutas:Mõni kümnendik heppa aitaks silindripea portimine. Alt maha lihvimine... No ma ei tea, nii palju saad võtta, kui surveaste lubab. Liiga palju võttes rikud asja ära. Samuti pead arvestama, kui palju nukakett sellega lõdvemaks jääb ja vaatama, palju sul nukaketi pingutus silindripea alt maha lubab võtta.
Suht asjalik post!tänud.Aga tead,kus sellist teha saab? mis maksaks?Ja räägi mulle,kui lollile, et mis see portimine on?
Pms kui raha oleks v6iks turbo ka panna. Sommid vähemalt panid CBR-ile.
Ja loomulikult vahetan hammakad kah,see ju siililegi selge.Ma arvan ,et turbo oleks suht ulme juba
![]()
See on tehtav ja isegi pidavat olemas olema siukseid väikseid turbokesi mis sobiks nii väiksele mootorile kuid ma usun ,et selle turbo seadistus ja kogu kupatus jääb veidike keeruliseks sinu jaoks.
Ei no se turbovärk oligi nagu naljaga pooleks
Portimine on silindripea sisse- ja väljalaskekanalite avardamine, et kanalid oleksid ühtlased. Kui kanal on otstest suur ja lai ja keskelt nagu piitsavars, siis on ju loogiline, et sealt tuleb kraam läbi "suruda". Kui pea on porditud, on kanalid igalt poolt sama suurusega ja gaasid saavad vabalt sisse-välja liikuda- just nii, kuidas parasjagu vaja.
Silindripea alt annab materiali igat moodi vähemaks võtta- lihvida, treida, freesida. Nõuab suht täpset tööd ja uurimist, kas töödeldud pea ka sobima hakkab. Konkreetseid viiteid tuua ja maksumust öelda ei oska.
Kunagi võrril sai viiliga paar millimeetrit maha võetud.
Igaljuhul ei soovita ma silindripead alt lühemaks teha. Usun, et korralik silindrikomplekt koos peaga on juba suht viimse piirini viidud. Kui pea samaks jätta (kui muidugi selline asi võimalik on), siis tänu silindri töömahu tõusule ja põlemiskambri mahu samaks jäämisele on surveaste niikuinii suurenenud.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
rallitaja kirjutas:Portimine on silindripea sisse- ja väljalaskekanalite avardamine, et kanalid oleksid ühtlased. Kui kanal on otstest suur ja lai ja keskelt nagu piitsavars, siis on ju loogiline, et sealt tuleb kraam läbi "suruda". Kui pea on porditud, on kanalid igalt poolt sama suurusega ja gaasid saavad vabalt sisse-välja liikuda- just nii, kuidas parasjagu vaja.
See asi käib ikka täpselt vastupidi... põhimõte nagu reaktiivdüüsil, kus takistuse vähendamiseks piisab isegi keskkoha AHENDAMISEST
Elementaarne aerofüüsika - tegin kiirelt ka miski joonise:
1) silinder ava kus liikuvad gaasid ennast ise takistama hakkavad
2) enamlevinud portimismudel kus liikuvad gaasid ei progresseeri takistust
3) tehnika viimane sõna (stealth tehnoloogia) kus ebatasasel pinnal liikuvate gaaside enda mikropööristega tekitatakse väiksema pinnakaredusühikuga "nö" gaasiline hõõrdepind
http://www.album.ee/node/11726046/50021681
pljaa - ei saa ma neid pilte kuidagi siia püsti... jääb lingina MOT
Terv,
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
rallitaja kirjutas:Olgu. Olin asjast valesti aru saanud - väga hea, et mind parandati. Nüüd sain asjale pihta.
Minu füüsikatunnid ei ole veel aerofüüsikani jõudnud.
Portimine on kirjeldatud siin: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27400
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Nii,täna sai ostetud siis motorpowerist skyteami 200cc moottor: http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=60
Sai asendatud kah juba.Keegi teadjam mees v6iks rääkida,et palju sellisest oleks v6imalik j6udu/väänet saada,ja kuidas?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
oldmoped kirjutas:kas need +2kw olid tõesti tehtud 10000.- kulutust väärt?
Selle 10k sees oli k6ike muud kaa,kui vaid 2kw.Sellega saab jälle u.50.000km jutti s6ita,ilma et peaks kolbi vahetama,saab paremini tuunida e.rohkem kw välja v6tta kui 125sest.Hääl kaa muidugi parem(madalam)kui stock baja moottoris,väänab ka rohkem.Ja eks selle rahakese peaks peaaegu tagasi saama myyes,kui palju eestis ikka 125 4-t rattaid tuunitakse?Hea et yks asja ära proovib,siis hea teisi ka ju selles aidata.K6ik muidugi sellist projekti ette ei v6ta.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Kui suur karbuss 200cc moottorile sobiks?36mm?
Ja kas keegi on siit: http://www.baysideperformance.com/
tellinud midagi?J6uludeks oleks vaja sportsummuti ära tellida,m6tlesin akrapovic titanium hexagonal shorty osta.Palju umbes postikulu on,kui kanadast tellida?
Neile kysimustele oleks jälle vastuseid vaja,et projekti edasi viia.
Sinu viidatud paigas leidsin Akra reast sellise nimega sumpsi minimaalselt 600-sele 4-silindrilisele pöördepillile (ehk gixxerile). Ega sa seda sumpat oma 200-sele neljataktipodistajale plaani külge kruvida? Raha raiskamiseks on ka vähem keerulisi teid. 36 mm karpa kipub kah marusuureks jääma. 10,8 kW jõuallikale piisab kuhjaga ka 24/26 mm "toidutarest"...
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
kullokas kirjutas:Sinu viidatud paigas leidsin Akra reast sellise nimega sumpsi minimaalselt 600-sele 4-silindrilisele pöördepillile (ehk gixxerile). Ega sa seda sumpat oma 200-sele neljataktipodistajale plaani külge kruvida? Raha raiskamiseks on ka vähem keerulisi teid. 36 mm karpa kipub kah marusuureks jääma. 10,8 kW jõuallikale piisab kuhjaga ka 24/26 mm "toidutarest"...
Sumpa teema on muutunud mul,t6enäoliselt ostan dragbike-st kasutatud akrapovici.Karpa tuleb30mm kiirenduspumbaga.Ja ega see moottor 11kw ei jää Silindri kaane ja nukkv6lli lihvimisega saab umbes 17-20kw sellest moottorist.Seda siis alles kevadel.
see silindri kaane lihvimine on paras porno ise teha. mul käis 525-540cc jaoks silindripea soomes pingis,eesti omaga oli veits teistsugune, töötas paremini ja maksumus oli sinna 10k kantti.
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
avenger kirjutas:see silindri kaane lihvimine on paras porno ise teha. mul käis 525-540cc jaoks silindripea soomes pingis,eesti omaga oli veits teistsugune, töötas paremini
ja maksumus oli sinna 10k kantti.
Ise ma sellist tegema ei hakkagi Soomes ma praegu elangi,nii et viin töökotta.Maksma läheb sinna 2-3k kantti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.