Ost Ramost!
Moderaator: Moded
Mis puudutab kaardi makset ja järgmisel päeval kauba tagastamist ning kaupemeh soovi 5% vähem tagasi maksta - siis antud juhul kui klient asja tervakas ajab võib kaupmees jääda kaardimakse terminalist ilma (lepingu rikkumine ühepoolne) Ennek kui antud teemal klähvida - lugege kaardimakse terminali leping läbi, kus on selgelt kirjas, et kaardi makse puhul ei panda summale % juurde ning tagasi makse ka tagasi sularaha kassast sama (kui kaup tagastatakse) summa mis oli makse.
Isegi K-Arvutisalong kelle kalallal kõik klähviva on sellest aru saanud ja tagastavad kaardimakse puhul ilusasti makstud summa sularaha kassast kauba tagastamisel.
Antud juhul võib vaielda kas klient tellis õige pulga või mitte.
See tüdruk on ikka tiba vanem
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Eks iga üks näeb asja täpselt sellest küljest, kust ta tahab (kes mis argumendid toob). Sina Suzumen tuhnid seadustes ja leiad, et kaupmehel on õigus. Olgu, see on sinu vaatenurk. Mina jälle ei ole seadustes mihkel ning nagu mainitud, läksin ostma kaant gsr-ile (vanem meesterahvas järgmine päev ise ütles, et see on hoopis gsxr-i kaas). Ei näe vajadust rääkida soovitud kauba kätte saamisest.
Mina rohkem seda teemat edasi ei arenda, kuna nii või tesiti jäävad meil selles konkreetses juhtumis erinevad seisukohad.
Koolirahast rääkides olen nõus. Et teada saada, millistes poodides kuidas teenindatakse leian, et olen väga odavalt hakkama saanud.
Minu jaoks on teema ammendatud.
Antud juhul ma ültse antud situatsioonis ei räägi.....vaid tagastamisest, kui teemast üldiselt.
Viimati ostsin ühe bluethoot vidina k-arvutisalongist, asi on täiesti töökorras - kuid kahjuks ei olnud see mida mina soovisin. Läksin avatud pakendi ja kaubaga poodi tagasi, ytelsin et asi ok aga see millest ostsin kahjuks ei sobi...võeti avatud pakendiga (kusjuures pakend oli minu poolt rikutud - kuna neid plastmass pakendeid ei saa ilma rikkumata avada) ilusasti vastu ja laoti eelnevalt kaardiga makstud summa sulas letile.
Kas tõesti mootorrata äris siis edaspidi peame poes kaupa ostes arvestama jupiga mis anti riiulist, et kui see pole just päris see siis ei saa seda tagasi anda, või ümbervahetada - isegi siis kui klient ostis vale asja või veelgi hullem müüa ise müüs vale asja?
Kuhu me sellega siis välja jõuame .... lähme poodi paberiga...kus on ratta mudel,mark, vin kood jms, et elimineerida ebakompententsusest tulnud risk.
Ma siiski eeldan, et enamus inimesi käitub normaalselt (nagu mina), kui kataloogist midagi tellivad, ettemaksu tegemata (põhimõtteliselt keeldun ettemaksu tegemast ja siiani olen alati oma poolt tellitud kauba kauba saabudes ka välja maksnud) enam tellida ei saa? seljuhul jõudu eesti motopoodidele kes oma kliente ei usada, netist tellides tuleb hind kordades odavam ja kättesaamise aeg on ka kiirem, ning kaupmehed ärgu siis nutku, et äri läheb kehvasti.
Põhjus miks ma ettemaksu ei tee on äärmiselt lihtne - tegin kunagi ühes poes higway hawky st kroomi ostes ettemaksu, kaup osaliselt saabus.... mõned vidinad aga saabusid alles 2-3 kuu pärast, seega samamoodi kaupmees ju pettis mind - kui ei suutnud kola lubatud ajaks tarnida...
Üldiselt kisub taas kõik mölaks ning eks igal vorstil ole kaks otsa -ja tõde on seal kummalt poolt vaadata.
-
Teema algataja
Natukene tobe on selle teema puhul see, et minu mäletamistmööda polnud probleem selles 5%-s, vaid asjaolus, kuidas Erkot teenindati.
Toon oma viimase näite ja sellega lõpetan ise ka selle teema enda jaoks:
Kui klient tuleb küsib täissünteetilist õli oma 2007'nda aasta bensiinimootoriga autosse ja ma annan talle vastu 15W-40 turbodiisli õli, sest see on KA õli ja tegelikult käib ju see KA mootorisse, mis siis, et hoopis teise auto mootorisse, mitte tema auto mootorisse.
Kui ma tahan vett, siis ma EI TAHA šokolaadi. Ja mina EI PEA teadma ühe või teise aine massi, sest ma pole keemik ega oma Mendelejevi tabelit käepärast. Kui ma soovin mõnd teenust, siis võiks teenuse osutaja teada ka midagi sellest, mida ma soovin.
Aga mul on siuke tunne, et kui ei taha aru saada, mille ümber probleem keerleb, siis annab selle paigutada ilusasti puu taha.
Side lõpp.
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Mulle tundub ka, et margiesindus peaks olema spetsialist ja klient ei peaks. Ei tule küll hetkel pähe, millises seaduses see võiks kirjas olla, aga ma kahtlustan, et mittespetsialistile margiesinduse staatust ei antaks. Margiesindus peakski olema oma olemuselt koht, kus rumalaid profi tasemel teenindatakse. Keegi ei sea ju varuosa müügil eelduseks kliendil mingi hariduse olemasolu (et äkki teeb endale halba sellega midagi).
Antud juhul oleks pidanud teadma erinevatest rataste regioonidest müüja. Mitte küll erinevate regioonide tootekoode, aga vähemalt seda, et sellised regioonid eksisteerivad. Klient ei pea seda kindlasti teadma. Tema peab teatame müüjale, mis on tema ratta mark ja mis juppi ta tahab. Mootori kaan on täiesti konkreetselt määratletud asi ja seal ei teki vasakul all paremas nurgas sündroomi. Kuna müüja teab erinevate regioonide võimalusest, siis on tema kohustus küsida ostjalt teh.passi ja win koodi. Win koodi pealt näeb ta, et see on regiooniväline ratas ja ta ei saa garanteerida varuosa 100% sobivust. Seda tuleb selgitada ostjale ja leppida temaga kohe kokku, et see ei ole selle konkreetse ratta varuosa, aga samas tehniliselt sobib ja hilisemat materiaalset kahju ei tekita. Ostja vaatab, kas talle tehniliselt sobiv, kui välimuselt mittesobiv varuosa on vastuvõetav ja annab tehingule oma aktsepti. Kui kõik nii tehti, siis on Ramol õigus ja nad võiks tagasi võtmise eest ka 20% kasseerida. Kui ostjale öeldi, et see on GSR-i kaan ja see on selle ratta oma, siis saaks ta kohtu kaudu oma raha 100% tagasi. See, kuskohalt ta ratta omandas ei oma mingit tähtsust. Kui müüja eeldas, et ostjal on sellise ja sellise regiooni ratas, kuna siin enamasti on sellest regioonist ja ei veendunud vastupidises, siis on see müüja probleem.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Suzumen, kogu lugupidamise juures, soovid matrossovlusega oma püsikliendi alet suurendada?
Mõtlesin et ei sekku, aga kogu selle oodi peale... Kord küsisin mõnede vidinate hindu (eraldi ütlesin et veel ei telli) ja nagu ka esimesel lehel PitBull kirjutas, helistati millalgi, et kaup kohal... No mis ikka, eks vaatame siis üle - selgus, et ühte neist asjust ma ei soovi. Selle peale teatati, et teisi mulle vajalikke asju ei anta mulle enne kui olen nõus nende esialgsele hinnale 1/3 nö. valurahaks juurde maksma. Jumal temaga, arve polnud teab mis suur ja sõidukihu kaalus kauba lõpphinna üles. Edaspidi, juba targemana, pole probleeme olnud, aga normaalseks ma sellist käitumist ikkagi ei pea.
-
Teema algataja
No mis ma oskan kommenteerida.
Vaata kust nurgast tahes, aga mina näen ka Ramo õigust hetkel (ok jätame välja ülbed suhtumised ja muud asjad).
Sest:
1) GSR kaan läks katki < Ikka juhtub, mul läks terve ratas katki
2) Kuna sul on Suzuki siis kõige loogilisem on seda kaant otsima minna esindusse, milleks on Ramo, sinna sa ka läksid < Tubli
3) Jõudsid Ramose, küsisid GSR kaant, mis sulle ka tegelikult anti (pole vahet kas GSX-R on kirjutatud lipikupeale või GSR, kaaned on 1:1 identsed, see on fakt) < Issand kui tore, saidki kaane kätte
4) Koju jõudes avastasid et kaantel on värvierinevus < Paha lugu, ratas on ikka ju ka näitamiseks ja nii on kole
5) Said pahaseks ja seadsit sammud tagasi < Oleksin kah pahane
6)Ramo's aga saades teada, et ratas ei ole sellele regioonile toodetud, saadeti sind sinna kust sa ratta ostsid, et las otsivad ise < Kurb küll kui seda ülbelt tehti, aga lood on nii.
Kogu asja tuum peitub siin ju selles, et ratas on ostetud Veld'ist ja niipalju kui mina olen asjast aru saanud, siis Velt müüb Eesti turule rattaid mis pole Eesti turujaoks toodetud. Jaapanis on autod parempoolse rooliga, Eestis vasakpoolse rooliga. Jaapanis (näide, ei tea mis regiooni ratas sul on) on GSR mootorikaaned matid, Eestis on läikivad. Kui sa ostad endale Jaapanist auto vasakpoolse rooliga ja armatuur läheb katki ning lähed margiesindusse küsima armatuuri ja sulle antakse parempoolse rooliga auto armatuur siis oleksid sa kah pahane ja läheksid foorumitesse kriiskama? Ise pole kordagi Ramo's käinud, seega puudub isiklik kontakt, kurb küll kui seal ollakse ülbed, aga siin juhtumis näen ma õigust nendepoolel.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
kullokas kirjutas:Selle peale liituks Oldmopedi seisukohaga - krt, kui kaant vaja on ja värv ei sobi, siis nii läikivat, matti kui poolmatti värvi saab igast sobivast kauplusest max 100.- käepärane aerosoolpurk... Hei, mootorratturid, kuhu isetegemise rõõm jäänud on?!
Samahästi ma võin "osta" Hayabusa, kuid rattale järgi minnes ootab mind ees GN125.Isetegemise rõõm missugune
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Kummalisel kombel ei ole ma veel üheski samalaadses teemas (ja neid on siin ikka olnud) kohanud müüjat, kes vabandaks avalikult kliendi ees ja kutsuks ta tagasi, et asi korda ajada. Selle asemel kukutakse ennast õigustama ja klienti süüdistama.
Pole minu asi siin kedagi õpetama hakata aga teatud poodidest on juba ette väga s**t mulje tekkinud, nii et väga ei kipugi sinna minema.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 255
- Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
- Tsikkel: Yamaha YZ250F
- Asukoht: Läänemaa
- Tänatud: 7 korda
Vabandust ei palu vist praegu enamus ettevõtte omanikke, kuna nad on viimaste aastatega nagu raha täis topitud topised kellel on "rula, patuut, ATV jne." neile ei lähe mingi üks klient korda..
Tuletage meelde kuidas 90.a.-ndatel ettevõtteid kerkis ja siis oli ikka klient KUNN... aga arvan et need ajad tulevad tagasi üsna pea..
lihtsalt kiired mõtted kirja panduna..
EDU!!!!
oldmoped kirjutas:5lk kära sellepärast, kas mingi kaaneke on läikiva või mati värvkattega...
Sina võiks ju ometi mõista, et point ei ole ainult kaanes.
kullokas kirjutas:Selle peale liituks Oldmopedi seisukohaga - krt, kui kaant vaja on ja värv ei sobi, siis nii läikivat, matti kui poolmatti värvi saab igast sobivast kauplusest max 100.- käepärane aerosoolpurk... Hei, mootorratturid, kuhu isetegemise rõõm jäänud on?!
Jama loll
kullokas kirjutas:Hayabusa ja GN-i võrdlus vast päris asjakohane pole. Kaane toon ON pisiasi, mis imekergesti muudetav. Erinevalt GNist Hayabusa tegemisest...
Jama loll
kullokas kirjutas:OFFTOPIC: Kris, kas ilma rotikata meeste jaoks on kaanevärvimine kuidagi keerulisem? GSRi tehasekaas EI OLE custommaalinguga asjake.
Jama loll
Simso kirjutas:Kui sa ostad endale Jaapanist auto vasakpoolse rooliga ja armatuur läheb katki ning lähed margiesindusse küsima armatuuri ja sulle antakse parempoolse rooliga auto armatuur siis oleksid sa kah pahane ja läheksid foorumitesse kriiskama?
Et siis parempoolse rooliga jaapanlaste armatuurid on meil kohe laos võtta? .:D:D
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Nigga kirjutas:oldmoped kirjutas:5lk kära sellepärast, kas mingi kaaneke on läikiva või mati värvkattega...
Sina võiks ju ometi mõista, et point ei ole ainult kaanes.
Mõistan väga hästi, milles probleem üldisemalt on... aga antud situatsioonis mitte.
Kui kaan ise on õige, siis kas läikiv must või matt must oleks minu isikul tõesti täiesti poogen ja oleks õnnelik, et vajaliku vidina esiemsest kohast, kuhu sisse astusin, kätte sain. Iseasi, kui mulle oleks neoonpunane antud kuna musta ei oleks ja see musta ratta küljes karjuks... aga ka selle oleks tõenäoliselt esimeses ettejuhtuvas tuttevas värvitöökojas lasknud üle värvida. Loomulikult küsiks igaksjuhuks, ega neil mulle sobivas toonis seda ei ole... ku mitte, siis järelikult ei ole. Tegu ei ole ju näitusemasina või vinge ajaloolise rariteediga, mida iga hinna eest peab 100% originaaliks taastama - tegu on tavalise keskklassi alumise otsa tarbesõidukiga.
Samuti ei leia, et detaili ise sobivaks värvimine/värvida laskmine seda kuigivõrra vähem originaaliks muudaks. Kui tegu oleks mootorikaane asemel porilaua või paagiga, siis tõenäoliselt oleks ju saadaolev uus lihtsalt krunditud plekktoorik ja seda peaks nagunii laskma õigeks värvida. (selle viimase kohta tunnistan ausalt, et ei tea reaalset mootorrataste kohta käivat elu, neljarattalistel on enamus keredetailidega igatahes küll nii)
Rotika mees ma ei ole, aga sõidukipede ka mitte.
P.S. ebameeldiva suhtumisega müüja on ebameeldiva suhtumisega müüja olenemata sellest, kas ta müüb sulle õige või vale asja. Maitse on ikka pärast suus olemas.
mella kirjutas:Täiesti teemaväline vihje Tommile ja Suzumenile.
Kui te tsikli identifitseerimisnumbrist kirjutate, on selle lühendiks VIN (VEHICLE IDENTIFICATION NUMBER), mitte WIN.
Valus on lugeda (lisaks tüüpilisele kaan-kaas vigadele).
Paneks siis ka natuke ässade kombel tühja juttu.
Kritiseerijaid parafraseerides - kui see Win tõesti valus oli, siis ma olen täiesti nõus valuvaigisti maksumuse hüvitama. Jäägu minust kaugele soov kellelegi kehalisi vaegusi põhjustada. Kui need aga olid hoopis hingehädad, siis kahjuks aidata ei saa, aga vähemalt hoian pöialt. Ehk saab ikka kõik korda.
Tähekombinatsiooni vale kasutus on iseenesest piinlik küll.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Lühidalt öeldes minu arvamus, mis on ka sarnane prisma omaga.
Kui ma lähen esindusse ja tellin uue originaal kaane(mis ei ole kindlasti odav) ning see tuuakse vales toonis, siis läheks mul ikka tugevalt plafoon peas viltu. Ja lisaks öeldakse, et mine osta mujalt. Kuhu see õigus jääb? Tegemist on ju ikkagi esindusega. Mis seal vahet on, kust ma ratta saanud olen?. Äkki sain kingiks, siis peaksin nagu lollakas mööda linna ringi jooksma ja otsima firmat, kes suudaks tarnida mulle õiget juppi, sest Suzuki tehase ametlik esindaja ütleb, et mine sinna, kust ratta ostsid?
Ma saan aru, kui tegemist on nn toorik tootega, nagu müüakse autode kere detaile, mida katab krunt/roostekaitse vms, mis eeldab värvimist.
Aga krt maksta suurt raha ja siis hakata ise värvima detaili, mida peaks suzu esindus õigest toonis tarnima, not so cool!
Aga ramoga on mul siiamaani siiski hea läbisaamine olnud.
Okei ükskord anti vales mõõdus OEM tolmukatted aga polnud hullu, meisterdasin nad ikkagi peale.
chill
-
Teema algataja
Kokkuvõttes tarbija võidab, sest kõik foorumlased, kes seda lugasid, tegid omad järeldused.
Olles kauplus on klient ikkagi kuningas ja tema raha eest makstakse klienditeenindajale palka.
Ise tellisin suvel endale plokikaant I.T Motost. Võttis küll kaua aega, aga kõik sai isegi telefoni teel tehtud.
Ma isegi ei teadnud, mida tahan vaid seletasin telefoni teel, et vasakul küljel, all osas, ümmargune asi ja musta värvi. Natukene mõtles ja üritas vastu kirjaldada. Saime aru, et räägime kindlasti samast asjast ja saingi teada, et see plokikaan. Ilusti küsiti kõik tsikli andmed ja oligi olemas. Minu poolest lugupidamine sellisele teenindusele.