Valju sumpsiga Euroopasse


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Aga mina hakkasin oba bike-moodi elukal kuulma suvel ralliauto häält. Käega katsusin - kuskilt lööb tossu välja. Selge, auk sees. Ei hakanud enne uurima, aga hooaja lõppedes kiskusin sumpad maha.
Mis selgus:

  1. Mõlemas sumpas on pisike auk sisse puuritud kõige madalamas kohas. Ma ei tea, mida eelmine omanik sellega mõelnud oli, aga minu jaoks lahendas see probleemi, mis saab sumpasse (sellel ju saba püsti) sattunud veest. Aga need augud olid ennegi, järelikult lisalärmis nee süüdi ei olnud.
  2. Sellel masinal on kaks summutit, mis on põhja alt omavahel toruga ühendatud. Kui ratta ostsin, panin küll tähele, et seal oli mingi traat küljes, mis oli toodud mootori juurde välja. Aga kuivõrd see midagi ei teinud ja oli ka selline ussitanu moodi, kiskusin selle ära ja asjale rohkem tähelepanu ei pööranud. Nüüd lammutades aga selgus, milles point: see sumpasid ühendav toru (eespool sõelu) oli ühe külje pealt lahti lõigatud. Ja siis oli sinna peale tõmmatud teine toru, mis oli ka ühelt küljelt lahti lõigatud ja küljele ka aas keevitatud. Ja sellest traadist, mille olin likvideerinud, sai seda pealmist toru pöörata nii, et vajadusel see kas sulges või avas summuteid ühendava toru ava. Sõidupealt sai panna tsikli kas lärisema (no ikka võikalt) või vaikselt käima. Tegelikult geniaalne lihtsus. Ainult et milleks?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”