Mootorratturi riiul bensiinijaamas.
Moderaator: Moded
Mootorratturi riiul bensiinijaamas.
Tere!
Kuigi suvi kaugel, ei oleks siiski paha järgmiseks aastaks plaane teha. Tuli idee, et siiamaani on bensiinijaamades suhteliselt vähe käsitletud mootorratturite võimalikke soove ja vajadusi. Seetõttu tegin ka käesoleva teema, kuhu kõik võiksid välja pakkuda erinevaid ideid kaupadest, mida tsiklimees hea meelega bensiinijaamas müügil näeks. Kuna osalen igapäevaselt ühe tanklaketi töös, siis võin lubada, et vähemalt seal suhtutakse kõigisse siin avaldatud ettepanekutesse täie tõsidusega. Alljärgnevalt toon ära ka nimekirja, mis me kohapeal ise välja mõtlesime. Ideede pakkumisel palun arvestage ka sellega, et keskmise tankla müügipind on suhteliselt piiratud ja sarnaste omaduste ning sarnase eesmärgiga erinevaid artikleid ilmselt müüma ei hakata. Tegemist saaks rohkem olema sellise n.ö. hädaabiga, ehk siis kette, hammasrattaid, laagreid jms. sinna vaevalt tekib.
- mootoriõli
- piduriõli
- 2-e taktilise õli
- ketiõli
- universaalõli WD-40
- kiivri ja visiiri puhastusvahend
- puhastuslapid
- üldpuhastusaine mootorrattale
- kõrvatropid
- rehviparanduse komplekt
- rehviparanduse vaht
- keermeliim
- vedel metall erisulamite liimimiseks
- Crome-Magic
- Alu-Magic
Piipz kirjutas:õli on vist põhiline teema, mida võiks siis vaja olla, kui tsiklipoed kinni on. ma imestan et siiani seda kuskil tehtud pole. või kui on, siis pole lihtsalt näinud.
Laagri Statoilis on mootorratastele mõeldud mootoriõli täiesti olemas Kui nüüd õigesti mäletan, siis nii 2- kui ka 4-taktilistele mootoritele.
Benelli TNT 1130
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Mootorratturi riiul bensiinijaamas.
-Tomm kirjutas:Tere!
Kuna osalen igapäevaselt ühe tanklaketi töös, siis võin lubada, et vähemalt seal suhtutakse kõigisse siin avaldatud ettepanekutesse täie tõsidusega.
äkki annad täpsemaid vihjeid, et millist tsiklisõbralikku tanklaketti võib edaspidi külastada.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootorratturi riiul bensiinijaamas.
-Tomm kirjutas:
- rehviparanduse komplekt
- rehviparanduse vaht
- keermeliim
- vedel metall erisulamite liimimiseks
- Crome-Magic
- Alu-Magic
Nendest kahest viimasest maagilisest asjast puudub ettekujutus - puhastusvahendid? Kui jah, siis võivad vabalt ära jääda.
Rehviparanduse komplekt sisaldaks mida? Augufreesi ja liiminööri? Või ka gaasiballoone rehvi täitmiseks?
Rehviparanduse vahu võib vabalt ära jätta, see on üks jube asi.
Keermeliim oleks täitsa vajalik.
Venivad koormarihmad-võrgud oleks tore.
4T mootoriõli võiks olla mitmetelt tootjatelt, et saaks õiget panna vajadusel. Ise hääletaks Valvoline SynPower® 4T poolt.
Erisulamite liimile lisaks või asemel võiks olla pehmemat terastraati ja näpitsad.
üldpuhastusaine, chrome- ja alu-magick võivad vabalt välja jääda. Kui tsikkel on must, saad hädapärast edasi ikka sõita. Või on kroomipoleerimine hädavajalik tegevus?
Kõrvatropid on kah selline - mitte nii väga hädavajalik.
Pigem olgu valik sinnapoole, ilma milleta ei saa edasi sõita või on see ohtlik.
Mootoriõli ja rehvidega seonduvad asjad eelkõige.
Ma oleks meeldivalt üllatunud, kui kusagil maatanklates leiaks 19" siselohvi ja rõhuballoonid Utoopia....
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Mootorratturi riiul bensiinijaamas.
ulmo kirjutas:Rehviparanduse komplekt sisaldaks mida? Augufreesi ja liiminööri? Või ka gaasiballoone rehvi täitmiseks?
Rehviparanduse vahu võib vabalt ära jätta, see on üks jube asi.
Keermeliim oleks täitsa vajalik.
Venivad koormarihmad-võrgud oleks tore.
4T mootoriõli võiks olla mitmetelt tootjatelt, et saaks õiget panna vajadusel. Ise hääletaks Valvoline SynPower® 4T poolt.
Erisulamite liimile lisaks või asemel võiks olla pehmemat terastraati ja näpitsad.
Augufreesi ja liiminööriga ei pruugi kõik kohapeal hakkama saada ja ka ise eriti oma ratta kallale ei kipu, teades, kui õhuke see rehv tegelt on. Lõpptulemuseks on suuremalt jaolt siis... katkine rehv koos veljega selga ja ikka lonta-lonta rehviparandusse.
Vahu puhul ma nii skeptiline ei oleks, suht suure augu saab vähemalt kuni rehvi töökojani ikka pidama. No nii jube see nüüd ka pole
Kui nö. vedelmetall siis peaks olema suht kiiresti kuivav. Kui mingi lolli juhuse tõttu on õnnestunud kasvõi otsakaan pisut praguliseks saada siis kusagil kõrvalisemas kohas pole sel juhul ainult traadist ja näpitsatest palju kasu ja hilisema keevituse puhuks saab selle detaili ikka puhtaks sellest möginast.
Mingi trossiparanduskomplekt oleks ka ilmselt utoopia tahta, kuigi oleks üsna vajalik vahest. 19" ja 21" lohvid ei oleks üldse paha mõte, kuna suuremaid rattaid pole eriti ja neid saaks hädapärast kasutada ka väiksemate rataste puhul kojusõiduks, samuti mingid kummiheeblid. Kui autol saad heal juhul mõne toreda inimese käest varuratta laenata, siis tsiklil see võimalus puudub ja koju saadki ainult kärus. Õlide puhul ei peaks olema erinevate tootjate toodang esindatud, vaid pigem ühe korraliku tootevalikuga tootja erinevad õlid viskoossuse ja baasõli alusel (nt. mineraalne, poolsünt, täissünt), kuna bensiinijaamast ilmselt ostetakse õli siiski pealevalamiseks, mitte vahetamiseks. Erinevate firmade sama tüübi õlisi võib sellisel moel segada vabalt. (nt. kui on Castroli täissünt sees, siis valad rahulikult Valvoline täissünti peale jne).
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
saqu kirjutas:19" ja 21" lohvid ei oleks üldse paha mõte, kuna suuremaid rattaid pole eriti ja neid saaks hädapärast kasutada ka väiksemate rataste puhul kojusõiduks, samuti mingid kummiheeblid.
Ma lugesin kusagilt enduromatka komplektist, kus oligi ainult 19" kitsas lohv. Mulle tundus, et nad üritavad selle ka 21" velje peale hädapärast tõmmata
Mida ise olen imestanud:
Mitte üheski teenindusjaamas pole võimalik kasutada tööriistu. Isegi suuremates Statoilides pole kellelgi tagaruumis a la mutrivõtmete komplekti.
See oleks väga normaalne ka autojuhtide jaoks, et vajadusel saad kasutada tööriistu (olgu siis ka raha eest) ning tsiklite jaoks oleks ju nunnu ka üks pukk töötamiseks.
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
See küll vb palju palutud, kuid korralikku täissünt 2T öli pole ma veel üheski tanklas näinud - see Statoili jama paneb rolleri tossama nagu ühe keskmise korstna.. haiseb kah.
Nagu ka tänavapildist näeb pole rollereid/mopeede just väha liikvel.
Castrol R2 Racingbike, TTS ja Scooting on need ölid, mida mina hea meelega kasutanud olen ja 110% rahul.
Variandid on ka Shell Advance VSX2 ja Ultra 2.
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
CasparT3 kirjutas:Kui tahad korralikku 2t õli siis saad seda Lukoili tanklaketi poodides. Nimelt on seal müügil Teboili 2-takti õli (täissünt) ja maksab vaid 100-.
Miks oled nii kindlalt veendunud, et Teboil õlid superhead on? Baasõlina kasutatakse Venemaa toorainet ja see ei tekita minus erilist kindlustunnet.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Nr.18 küünlavõti pange sinna riiulisse,selline spetsiaalne millel vars juba taga ja mitte selline mis kuhugi padrunivarre taha käib ja ka mitte selline torujupp mis tegelikult küünaldeni päris ei ulatugi.
Vihm on samuti see mis mind bensiinijaama keerama vahel sunnib ning just visiir on selle põhjuseks millest ma siis hästi läbi ei näe.Seega otsiks sealt mingit möginat mis visiiri libedaks muudaks.
Bensiini võiks ka olla!
Kust ma siis nüüd oma küünlavõtme kätte saan?
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Rehviparanduse vahu võib vabalt ära jätta, see on üks jube asi
Ilma siselohvita ratastel rehvivahu kasutamine põhjustab jah tohutut viha rehvitöökodades, kuid on olemas ka siselohviga ning mitte asfaldil kasutatavaid rattaid, kus vahu kasutamine on lihtne ja puhas.Ja töökojas jääb möla tulemata
Gre, siis võib ju kõik tanklad maalt minema pühkida, sest lennukeid tangitakse ka õhus või tangitakse enne iga lendu angaaris (garaazis) peale igapäevast rutiinset täielikku kontrolli
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootorratturi riiul bensiinijaamas.
ulmo kirjutas:...võiks olla pehmemat terastraati ja näpitsad...
Ja kindlasti haamer, meisel ja mitmes mõõdus ning erineva kangusega "joptvujumatte".
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
SigSauer kirjutas:eks ketiõli kuluks ka kindlasti ära, ma pole veel üheski tanklas sellist asja kohanud kahjuks
Üks koht kus olen ketiõli kohanud on lasnamäel idakeskuse ees olev endine Statoil,praegune "kuratteabmisoil"
Valvoline-i oma oli täitsa olemas.Kuskil olen veel mingeid õlipudeleid näinud kus keti pilt peal ja mis ei ole mootorsae ketiõli,aga pole olnud vajadust meelde jätta kus.
Visiiri saab edukalt puhastada klaasipuhastus lappidega mida enamustes pensukates on olemas.Isegi antifog variante olen leidnud.
Mis puutub sellessse möginasse mis su klaasi libedaks muudaks,siis niipalju kui mina olen katsetanud,ei tööta autoklaaside oma mitte kriipsugi.Täpselt sama kui ilma selleta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.